quote:Op maandag 28 juni 2010 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je opent kladblok en zet daar tekst in...
quote:9611Niels
beammeup68
Anonieme_Fokker
Gaurav
Gaurav
Anonieme_Fokker
ShizzleMyDizzle
DJ_Spiegelei
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
In de zomer kom ik in mijn flatje ook altijd binnen in een heerlijk aangenaam temperatuurtje maar soms heeft de zon zo knetterhard haar best gedaan dat het na een uur ook niet meer geweldig is.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
Het is hier heerlijk koel in huis, maar altijd in de zomer
Lig je onder satan?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:40 schreef Marlalala het volgende:
[..]
was een garpje hoor![]()
het is hier ook warm, ik sta in de fik
wij moeten de gordijnen dicht houden altijdquote:Op maandag 28 juni 2010 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
In de zomer kom ik in mijn flatje ook altijd binnen in een heerlijk aangenaam temperatuurtje maar soms heeft de zon zo knetterhard haar best gedaan dat het na een uur ook niet meer geweldig is.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er al, ik kan me niet concentreren op de wedstrijd
Collega is vandaag naar de Stairway, ook een standaard kroeg voor Fok!Meets trouwensquote:Op maandag 28 juni 2010 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
iBenny Almere
Ikke Spijkenisse
Rauzer
Bella
PatriQue89 Delfzijl
Dr_Flash Utrecht
Eventuele SC meet in Utrecht, Flash weet jij waar we voetbal kunnen kijken in Utrecht?
Die schijnt niet in huis dan staat de zon te hoogquote:Op maandag 28 juni 2010 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
In de zomer kom ik in mijn flatje ook altijd binnen in een heerlijk aangenaam temperatuurtje maar soms heeft de zon zo knetterhard haar best gedaan dat het na een uur ook niet meer geweldig is.
2 pasquote:Op maandag 28 juni 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ah jij bent een hakken-over-de-sloot-tiepjeMwoh.. ik sta gemiddeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ICT: 5.6
Branchekennis: 5.6(door een laag cijfer die té vaak meetelde..)
Verkopen: 7.0
Detailhandelsmarketing: 6.6
Leidiggeven: 5.4(door wat te lage cijfers, en die her die nog moet)
Voorraad en kassabeheer: 6.6
Dus in principe... beetje 50/50![]()
ik ook nietquote:Op maandag 28 juni 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
O oke nog 2 dusquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Stairway, moet je zeggen dat je een FOK! meet hebt, sta je gelijk weer buiten
Ik heb zoiets vernomen jaquote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Ja maar hij warmt de flat zo ontzettend op.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Die schijnt niet in huis dan staat de zon te hoog
Bijdehandjesquote:Op maandag 28 juni 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tortilla's![]()
Vraag me trouwens wel nog steeds af waar je die bijdehandjes kan kopen
iets met een raam toch?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
sms tv uit naar 2121quote:Op maandag 28 juni 2010 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zometeen nog ff flink blokken.. en dan haal ik morgen een 8.0 ofzo
Ik mis wat?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Hier gelukkig niet en aan de slaapkamer zijde helemaal nietquote:Op maandag 28 juni 2010 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar hij warmt de flat zo ontzettend op.
http://www.stairway.nl/quote:Op maandag 28 juni 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Collega is vandaag naar de Stairway, ook een standaard kroeg voor Fok!Meets trouwens
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Who cares, als je het maar haaltquote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwoh.. ik sta gemiddeld:
ICT: 5.6
Branchekennis: 5.6(door een laag cijfer die té vaak meetelde..)
Verkopen: 7.0
Detailhandelsmarketing: 6.6
Leidiggeven: 5.4(door wat te lage cijfers, en die her die nog moet)
Voorraad en kassabeheer: 6.6
Dus in principe... beetje 50/50
quote:
Jij vroeg toch waar je ze kon kopenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
en dan noem jij me bijdehand?
ik weet alweer waar ik sta
ik kan het mis hebben, maar volgens mij is daar wel eens een meet volledig uit de hand gelopen.quote:
echt waar? Wat is er gebeurd dan>quote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan het mis hebben, maar volgens mij is daar wel eens een meet volledig uit de hand gelopen.
Oh dat kan best. Maar de laatste keer was er geen vuiltje aan de lucht hoor, met die grote 10jaarsmeet in septemberquote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan het mis hebben, maar volgens mij is daar wel eens een meet volledig uit de hand gelopen.
Als je de Vuvuzela de baas bent, ben je machtig. Dat is vrij simpelquote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
Bella, snap jij iets van de geluidtechnicus-hype?
Ja de pedo look.quote:
Kokos.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je de Vuvuzela de baas bent, ben je machtig. Dat is vrij simpel
quote:
Als ze maar spelen zoals nuquote:
Ik heb er nog steeds een rotgevoel over.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
De wedstrijd uit '98 is nog steeds het best bekeken programm/wedstrijd op tv
Als ze vrijdag net zo gecontroleerd spelen als vandaag en nog iets scherper.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:58 schreef gomi het volgende:
ik ben niet bang voor brazilie
we rollen ze op
wat had je vanmiddag staan bij nl-slowakije btw?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds een rotgevoel over.Prima, kan ik die uitwissen en een nieuwe creëren tot 2022.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds een rotgevoel over.Prima, kan ik die uitwissen en een nieuwe creëren tot 2022.
dat is die ene waar we zo lullig verloren en waar mijn broer huilend boven op zijn kamer naar de radio luisterde?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
De wedstrijd uit '98 is nog steeds het best bekeken programm/wedstrijd op tv
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Marlalala het volgende:
[..]
dat is die ene waar we zo lullig verloren en waar mijn broer huilend boven op zijn kamer naar de radio luisterde?
waarom niet ? heb ik iets gemist ?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Nu Kaka nog een gele kaart aannaaien, want die hoort niet eens in deze wedstrijd te staan
Ik ookquote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als we tegen Brazilië moeten vrees ik toch ook wel voor het ergste
en geen open huis houden enzo...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Als ze vrijdag net zo gecontroleerd spelen als vandaag en nog iets scherper.
na strafschoppen iddquote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Marlalala het volgende:
[..]
dat is die ene waar we zo lullig verloren en waar mijn broer huilend boven op zijn kamer naar de radio luisterde?
Echt nietquote:Op maandag 28 juni 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en geen open huis houden enzo...
Als ze zo spelen als vandaag worden ze met 5-1 afgedroogd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |