Als ze maar spelen zoals nuquote:
Ik heb er nog steeds een rotgevoel over.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
De wedstrijd uit '98 is nog steeds het best bekeken programm/wedstrijd op tv
Als ze vrijdag net zo gecontroleerd spelen als vandaag en nog iets scherper.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:58 schreef gomi het volgende:
ik ben niet bang voor brazilie
we rollen ze op
wat had je vanmiddag staan bij nl-slowakije btw?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds een rotgevoel over.Prima, kan ik die uitwissen en een nieuwe creëren tot 2022.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds een rotgevoel over.Prima, kan ik die uitwissen en een nieuwe creëren tot 2022.
dat is die ene waar we zo lullig verloren en waar mijn broer huilend boven op zijn kamer naar de radio luisterde?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
De wedstrijd uit '98 is nog steeds het best bekeken programm/wedstrijd op tv
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Marlalala het volgende:
[..]
dat is die ene waar we zo lullig verloren en waar mijn broer huilend boven op zijn kamer naar de radio luisterde?
waarom niet ? heb ik iets gemist ?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Nu Kaka nog een gele kaart aannaaien, want die hoort niet eens in deze wedstrijd te staan
Ik ookquote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als we tegen Brazilië moeten vrees ik toch ook wel voor het ergste
en geen open huis houden enzo...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Als ze vrijdag net zo gecontroleerd spelen als vandaag en nog iets scherper.
ja, vorige wedstrijd duidelijk slaan en geen rood krijgen...quote:
na strafschoppen iddquote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Marlalala het volgende:
[..]
dat is die ene waar we zo lullig verloren en waar mijn broer huilend boven op zijn kamer naar de radio luisterde?
Echt nietquote:Op maandag 28 juni 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en geen open huis houden enzo...
Als ze zo spelen als vandaag worden ze met 5-1 afgedroogd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |