Ze spelen stiekem met 13 man.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:51 schreef Warrick21 het volgende:
Ik zie inderdaad echt alleen maar geel bij die doel. Echt niet normaal
Zeker waar, zij presteren nu 55% van hun totale kunnen. Hopen dat het er op het juiste moment uitkomt. Potentie is er zeker, maar die moet nu zeker aangewend worden. Hoe? Geen idee.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef minutenman het volgende:
[..]
als nederland weer speelt zoals ze vandaag speelden vrees ik hetzelfde, maar nederland kan zeker wel beter, brazilië ook trouwens. chili geeft ook heel veel ruimte weg, die kanaries kunnen gewoon doorlopen.
Oowh..quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Poule H, met Spanje, Honduras en Zwitserland.
meer een koekje van eigen deeg denk ikquote:
Waarom? Omdat ze een paar kansjes weg gaven?quote:Op maandag 28 juni 2010 @ 21:50 schreef minutenman het volgende:
[..]
als nederland weer speelt zoals ze vandaag speelden vrees ik hetzelfde,
Ik heb liever dat beide elftallen in hun sterkst mogelijke opstelling beginnen, geen schorsingen e.d.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Daag ze uit Chili, probeer wat schorsingen te forceren!
Ik heb liever dat Nederland de halve finale haalt.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat beide elftallen in hun sterkst mogelijke opstelling beginnen, geen schorsingen e.d.
ik heb nog niet echt veel counters gezien dit WK...quote:Op maandag 28 juni 2010 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik vind de aanval van Brazilië overigens helemaal niet groots, Chili staat er helemaal niet dus maken ze het zo af, in de eerste 30minuten stonden ze er wel en kreeg Brazilië bijna geen kans. Robinho/Kaka hebben geen geweldige acties, soms alleen dat kan Nederland wel aan.
Ik vind Nederland ook veel gevaarlijker in de counter dan Brazilië
Valt mij ook op, Nederland is tegenwoordig op counters levensgevaarlijk. Dat kan zeer voordelig zijn tegen deze Brazilianen.quote:Op maandag 28 juni 2010 @ 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik vind Nederland ook veel gevaarlijker in de counter dan Brazilië
Jij let dan ook niet op.quote:Op maandag 28 juni 2010 @ 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nog niet echt veel counters gezien dit WK...
anders ik wel...quote:Op maandag 28 juni 2010 21:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Nederland de halve finale haalt.
zou kunnenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Brazilië speelt goed. Afgaande op het vertoonde spel tot nu toe wordt de finale Duitsland-Brazilië.
die openingen die slowakije had vandaag kun je dus niet permitteren tegen brazilië, die schieten zo'n bal natuurlijk keihard in kruising.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze een paar kansjes weg gaven?
Tegen Brazilië zal de strategie alleen maar beter werken.
Je vergeet dan even dat dat het enige is dat Slowakije kan.quote:Op maandag 28 juni 2010 @ 21:54 schreef minutenman het volgende:
[..]
die openingen die slowakije had vandaag kun je dus niet permitteren tegen brazilië, die schieten zo'n bal natuurlijk keihard in kruising.
goeie scheidsquote:
Beeld je in dat Vitek, Luis Fabiano is.. die had beide ballen gescoord hoor. Dat terwijl Nederland niet echt pan klare kansen hebben gecreëerd. Ze hebben efficiënt gespeeld, dat moet ik het Nederlands elftal nageven. Maar ze moeten nu proberen om in de 'swing' van het EK (eerste wedstrijd) te komen. Dan ben ik ervan overtuigd dat zij ook over Brazilië zullen gaan. Maar hoe ze nu spelen; onder het nom van zakelijk en saai. Komen ze helaas niet de ronde door. Omdat blijkbaar met dit spel er nog steeds fouten achterin worden gemaakt. Zakelijk en saai maar zonder fouten, dat kan nog wel de titel opleveren.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze een paar kansjes weg gaven?
Tegen Brazilië zal de strategie alleen maar beter werken.
Ja of we worden er uit geschopt door Uruguay ofzoquote:Op maandag 28 juni 2010 21:55 schreef Weka het volgende:
Als we van Brazilië winnen worden we wereldkampioen, daar geloof ik heilig in.
Klopt. Maar dat gebeurd niet meer hopen we dan maar: De Jong maakt die fout niet meer lijkt me.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef minutenman het volgende:
[..]
die openingen die slowakije had vandaag kun je dus niet permitteren tegen brazilië, die schieten zo'n bal natuurlijk keihard in kruising.
ja, dat of ze proberen door stekelenburg heen te schieten.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je vergeet dan even dat dat het enige is dat Slowakije kan.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Biogarde het volgende:
Die opmerking gisteren bij VI Oranje
Duitsland heeft het maar lastig, die komen Argentinië tegen enzo. Hebben wij het maar makkelijk met Brazilië![]()
Gortdroog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Dat dacht ik in 1998 ook ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:55 schreef Weka het volgende:
Als we van Brazilië winnen worden we wereldkampioen, daar geloof ik heilig in.
Daarnaast heft Brazilië:meer dan Slowakije de kunde om zelf kansen te creëren.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef minutenman het volgende:
[..]
absoluut.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef minutenman het volgende:
[..]
Maar toen wonnen we niet.quote:
Dat zeg ik dus, dit soort kansjes zijn het enige waar Slowakije op ingesteld is. Aanvallend konden ze helemaal niets, het enige wat ze deden was zoveel mogelijk druk zetten zo ver mogelijk richting de 16 en dan hopen op een gelukje.quote:Op maandag 28 juni 2010 @ 21:56 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Beeld je in dat Vitek, Luis Fabiano is.. die had beide ballen gescoord hoor.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef wdn het volgende:
Kaka en Ramirez nu nog even een keer geel zou wel handig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |