Waar woont iedereen?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso vrijdag vrij, en waarschijnlijk ook in de buurt.. en als het doorgaat, ben ik er bij!
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Delfzijl, noordelijkste puntje van de provincie Groningenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar woont iedereen?
iBenny
Ikke Spijkenisse
Rauzer
Bella
PatriQue89
Praktisch Denemarken dus.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Delfzijl, noordelijkste puntje van de provincie Groningen
mooi, dan heeft van persie alle ruimte om er 3 in te knallenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef Cee het volgende:
Ik vrees dat vrijdag de Brazilianen als strontvliegen om Robben gaan zwermen, de godganse tijd.
Dusquote:
Ik ben hier schatziequote:Op maandag 28 juni 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Marlalala.. ik zie je niet, maar je schijnt er te zijn
check![]()
Maar dan kan ik de score niet bijhoudenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Mogen die greensmilies iets minder, mijn browser gaat er op bokken helaas
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe, dat testen heeft te maken met de nieuwe lay-out.
Negeer het maar gewoon
quote:
jawel hoor, maar ik denk dat die dingen nu zo massaal gebruikt worden dat de greenserver ook gaat stuiteren.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vanmiddag de eerste 3 seizoenen van Grey's Anatomy gekocht.. kan weer ff vooruit
ik ben begonnen met Stargate Universequote:Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vanmiddag de eerste 3 seizoenen van Grey's Anatomy gekocht.. kan weer ff vooruit
is dat zoiets als startrek?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben begonnen met Stargate Universe
quote:
quote:D.
Brazilie v. Chili 2 1 0
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawel hoor, maar ik denk dat die dingen nu zo massaal gebruikt worden dat de greenserver ook gaat stuiteren.
Nou alvast succes danquote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik moet nog leren...
morgen herexamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
PatriqueIk vind dit wel iets voor jou
ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
PatriqueIk vind dit wel iets voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ja, maar is dat ongeveer dezelfde stijl?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh. veeel leuker! Begin maar eerst met Stargate SG1
herren? Voor welk vak?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik moet nog leren...
morgen herexamen
Ik vind StarTrek niet leukquote:Op maandag 28 juni 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar is dat ongeveer dezelfde stijl?
Alweerquote:
Ja, ik heb 1 her..ik mistte voor mn gemiddelde 0.1 punt..quote:
ds 9 is echt wel leuk..quote:Op maandag 28 juni 2010 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind StarTrek niet leuk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stargate_SG-1
Oh staatsinrichting-achtigquote:Op maandag 28 juni 2010 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb 1 her..ik mistte voor mn gemiddelde 0.1 punt..
Verzorgingsstaat(gaat voornamelijk over de wetten, belasting, hoe het allemaal in elkaar zit in NL.. ik dacht dat ik de toets wel goed gemaakt had... had ik maar een 4.8..)
En vanochtend een inhaal toets(maar ik wist niet wat ik moest leren)... en toen had ik een 5, hup... direct gemiddelde naar beneden(sta nu een 5.68..dus 5.7, dus vak afgesloten)
Ah jij bent een hakken-over-de-sloot-tiepjequote:Op maandag 28 juni 2010 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Verzorgingsstaat(gaat voornamelijk over de wetten, belasting, hoe het allemaal in elkaar zit in NL.. ik dacht dat ik de toets wel goed gemaakt had... had ik maar een 4.8..)
En vanochtend een inhaal toets(maar ik wist niet wat ik moest leren)... en toen had ik een 5, hup... direct gemiddelde naar beneden(sta nu een 5.68..dus 5.7, dus vak afgesloten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
kut ff gemistquote:Op maandag 28 juni 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Vidal geel voor Chili, tussen al het ge-Viva door hier
Ja het is echt enorm afgekoeldquote:Op maandag 28 juni 2010 21:33 schreef Cee het volgende:
Zo, ben in m'n mandje gaan liggen, lekker warm onder de dekens
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar woont iedereen?
iBenny
Ikke Spijkenisse
Rauzer
Bella
PatriQue89
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind StarTrek niet leuk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stargate_SG-1
Ik had er 0, dat gaat 'm nie wordenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
en de volgende geel...
Utrecht. Als iemand het van mij wilde wetenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar woont iedereen?
iBenny
Ikke Spijkenisse
Rauzer
Bella
PatriQue89
weet ik niet, hij kwam gluren in mijn fobo, dus ik gluurde terug en toen dacht ik, hey dat is wat voor Patquote:Op maandag 28 juni 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ziet er wel leuk uit.. maar... hoe oud, waarvandaan? in het echt ook leuk?
0.1 punt is wel kut zegquote:Op maandag 28 juni 2010 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gekkehuisquote:Op maandag 28 juni 2010 21:33 schreef Cee het volgende:
Zo, ben in m'n mandje gaan liggen, lekker warm onder de dekens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |