quote:Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vanmiddag de eerste 3 seizoenen van Grey's Anatomy gekocht.. kan weer ff vooruit
ik ben begonnen met Stargate Universequote:Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vanmiddag de eerste 3 seizoenen van Grey's Anatomy gekocht.. kan weer ff vooruit
is dat zoiets als startrek?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben begonnen met Stargate Universe
quote:
quote:D.
Brazilie v. Chili 2 1 0
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawel hoor, maar ik denk dat die dingen nu zo massaal gebruikt worden dat de greenserver ook gaat stuiteren.
Nou alvast succes danquote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik moet nog leren...
morgen herexamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
PatriqueIk vind dit wel iets voor jou
ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
PatriqueIk vind dit wel iets voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ja, maar is dat ongeveer dezelfde stijl?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh. veeel leuker! Begin maar eerst met Stargate SG1
herren? Voor welk vak?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik moet nog leren...
morgen herexamen
Ik vind StarTrek niet leukquote:Op maandag 28 juni 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar is dat ongeveer dezelfde stijl?
Alweerquote:
Ja, ik heb 1 her..ik mistte voor mn gemiddelde 0.1 punt..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |