Hij dekt Kaka tenminste niet toequote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat heeft deze commentator een snertstem
Vandaar dat die zwarte spelers zo hard rennen: die denken dat er kip te halen valt.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
De écht grote voetballers gebruiken kippenvet om de spieren warm te houden. Misschien een tip voor van Marwijk?²
Nederland speelde dan ook geen topwedstrijd tegen een topteam, ze speelden op 80% ofzo.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat deed Nederland vanmiddag ook een paar keer. Alleen stond daar toen geen topspits. Tegen Brazilië hoef je dat niet te proberen.
Die heb ik ook gelezenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Wijlen Willy Vandersteen was er al vroeg bij door fictief een ster te creeëren die volgens de Braziliaanse school te voetbalde. Je kunt dit avontuur vinden onder de titel: De Goalgetter. Suske werd plots de beste speler ter wereld. Een soort C. Ronaldo scenario dus. Heel natuurgetrouw.²
Onzin van de 9 matches hebben wij er 2 gewonnen en 3 verloren. Dus kansloos zijn we zeker niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef miieejj het volgende:
Nederland heeft nooit !! gewonnen van brazilié ..
Open huis? De Jong stapte één keer verkeerd in ja, voor de rest nauwelijks gevaar.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat deed Nederland vanmiddag ook een paar keer. Alleen stond daar toen geen topspits. Tegen Brazilië hoef je dat niet te proberen.
Ik ben bang voor Mai-con, voor Robinho én hun degelijke verdediging.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef Scorpie het volgende:
Brazilie is echt niet goed hoor. Die Chilenen verkloten het gewoon. We maken gewoon kans vrijdag.
Je hebt 1974 niet meegekregen?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef DanHardy het volgende:
Nederland kan van iedereen winnen, behalve van Brazilie. Het is niet anders, het is altijd zo geweest.
Vrijdag avond is ook goed!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:18 schreef NorthernStar het volgende:
Brazilië kan de tickets voor zaterdag alvast bestellen.
Ip hoop het wel, maar denk het niet. Gok trainer heeft verkeerd uitgepakt en hoe meer ze rennen, hoe meer ruimte Bra krijgt. Over en uit vrees ik voor de leukst voetballende ploeg van het toernooitquote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef TheOnion het volgende:
Dit is niet de Chili van de vorige keer, tegen Spanje.
Maar ik denk wel dat ze de 2e helft terugkomen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vandaar dat die zwarte spelers zo hard rennen: die denken dat er kip te halen valt.
quote:Overal beetje kip halen![]()
d4t iS 3cHt j0uW d!nG hea![]()
36 jaar geledenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)voetbal_1974#Groep_1
De vliegtickets naar huis bedoel jequote:Op maandag 28 juni 2010 21:18 schreef NorthernStar het volgende:
Brazilië kan de tickets voor zaterdag alvast bestellen.
Heerlijk zo'n mentaliteit. Gelukkig ben jij geen topvoetballer.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef DanHardy het volgende:
Nederland kan van iedereen winnen, behalve van Brazilie. Het is niet anders, het is altijd zo geweest. NL heeft de laatste 8 gehaald, keurig voor zo'n klein landje.
Voetballende ploeg. Af en toe iets teveel van het goede.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef Jivis het volgende:
Chli valt tegen zeg, had ik echt meer van verwacht. Snap ook niet waarom ze combinerend uitverdedigen.
ik heb tot nu toe geen enkel team overtuigend zien spelen, iedereen kan van iedereen winnen volgens mij.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
Brazilie speelt degelijk, maar niet dusdanig overtuigend dat ik denk dat Nederland kansloos zou zijn.
In de finale zijn die moe gerendquote:Op maandag 28 juni 2010 21:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe geen enkel team overtuigend zien spelen, iedereen kan van iedereen winnen volgens mij.
Hoewel het lastig zal worden van Duitsland te winnen.
Hij werd arrogant en werd verleid door de verleidingen die de voetbalwereld in zich heeft. Hij werd langzaam zwakker en verloor de tedere liefde van (de toen nog niet zo sensuele) Wiske.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die heb ik ook gelezen. Hoe liep dat ook alweer af? Misschien kunnen we er wat uit afleiden...
Brazilië zal wel weer op zo'n kut manier winnen van Nederland, d.m.v. strafschoppen. Net zoals in de WK 1998. Toen liepen ze ook zo te acteren om het spel van Nederland te frustreren naar de scheidrechter toequote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef DanHardy het volgende:
Nederland kan van iedereen winnen, behalve van Brazilie. Het is niet anders, het is altijd zo geweest. NL heeft de laatste 8 gehaald, keurig voor zo'n klein landje.
ik heb verschillende keren open huis gezien hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Open huis? De Jong stapte één keer verkeerd in ja, voor de rest nauwelijks gevaar.
Je zegt dat het altijd zo is geweest en wordt even op je gebrek aan kennis gewezen en dan verschuil je je achter 36 jaar geleden?quote:
De Voetbalsterquote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Wijlen Willy Vandersteen was er al vroeg bij door fictief een ster te creeëren die volgens de Braziliaanse school te voetbalde. Je kunt dit avontuur vinden onder de titel: De Goalgetter. Suske werd plots de beste speler ter wereld. Een soort C. Ronaldo scenario dus. Heel natuurgetrouw.²
YouTube-linkje naar die overtreding?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:24 schreef Jivis het volgende:
Ik erger me eraan dat al die Braziliaanse voetballers hun goals vieren alsof ze het belangrijkste doelpunt uit hun carrière maken. Sowieso had die Juan nooit mogen scoren omdat die rood had moeten krijgen de vorige wedstrijd
.
Ja of ze moeten per boot willen. Mag ook.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
De vliegtickets naar huis bedoel je
Brazilie is niet per definitie overtuigend bezig omdat ze 2-0 voor staan.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Halve_Maen het volgende:
ben benieuwd of Grijp en Derksen nog steeds denken dat wij op 80% van de brazilianen kunnen winnen
Inderdaad, mooie literatuur dat een goede weergave geeft over de 2 gezichten die de keiharde voetbalwereld kenmerkt. Peugeot rijd ik.quote:
Nee maar wel effectief, en dat kan ons problemen opleveren.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Brazilie is niet per definitie overtuigend bezig omdat ze 2-0 voor staan.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef kadeya het volgende:
Hier in Indonesië drie reclames met c Ronaldo. Eentje waar hij hoofdpijn heeft, eentje waar hij roos heeft en eentje waar hij dorst heeft. En dat 2 keer in 15 minuten.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef kadeya het volgende:
Hier in Indonesië drie reclames met c Ronaldo. Eentje waar hij hoofdpijn heeft, eentje waar hij roos heeft en eentje waar hij dorst heeft. En dat 2 keer in 15 minuten.
Huh, zit jij in Indonesië? De wereld is klein!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef kadeya het volgende:
Oh vast, maar Nederland krijgt een veelvoud aan kansen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Nee maar wel effectief, en dat kan ons problemen opleveren.
Kijk, ik hoop met heel mijn hart dat het niet zo is, maar sinds '94 heb ik meegemaakt dat Brazilië ons keer op keer owneert.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n mentaliteit. Gelukkig ben jij geen topvoetballer.
Kansen =/= goals...quote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh vast, maar Nederland krijgt een veelvoud aan kansen.
zeker, ik hoop dat nederland ook wint natuurlijk. Maar nederland heeft ook een veelvoud aan kansen tegen slowakije gehad....quote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh vast, maar Nederland krijgt een veelvoud aan kansen.
Ik ben nog niet eens zo oud. Ik heb in mijn leven dat ik hier op deze planeet ben nog nooit meegemaakt dat ze gewonnen hebben van Brazilië.quote:
Ja ben je ook benieuwd hoe lang rcti de reclame door laat lopen terwijl de wedstrijd al begonnen is.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Huh, zit jij in Indonesië? De wereld is klein!
nogmaals: dan is het dus nooit gebeurd?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:30 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens zo oud. Ik heb in mijn leven dat ik hier op deze planeet ben nog nooit meegemaakt dat ze gewonnen hebben van Brazilië.
omdat alle azijnzeikers niet als 'goedgelovige sukkels' de boot in willen gaan als we toch verliezen. Nu kunnen ze zeggen 'we zeiden het toch'.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:32 schreef wdn het volgende:
[..]
nogmaals: dan is het dus nooit gebeurd?
Ik zeg je nogmaals: van de 9x hebben wij er 2 en Brazilie er 3 gewonnen.
Waarom zouden we dan geen kans hebben?
maar ze hebben spitsen die wel scoren....quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Brazilie is niet per definitie overtuigend bezig omdat ze 2-0 voor staan.
Ok, laten we dat eens als uitgangspunt nemen. Waar halen ze hun specerijen?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nederland heeft op een dag waarop alles goed draait niks te vrezen
We hebben een kans maar ik dek mijn teleurstelling vast in. Ik kan het niet aanquote:Op maandag 28 juni 2010 21:32 schreef wdn het volgende:
[..]
nogmaals: dan is het dus nooit gebeurd?
Ik zeg je nogmaals: van de 9x hebben wij er 2 en Brazilie er 3 gewonnen.
Waarom zouden we dan geen kans hebben?
jewel hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef miieejj het volgende:
Nederland heeft nooit !! gewonnen van brazilié ..
maar wanneer komt die dag?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nederland heeft op een dag waarop alles goed draait niks te vrezen
Wij ook, maar die zit op de bankquote:Op maandag 28 juni 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar ze hebben spitsen die wel scoren....
ze moeten in ieder geval wel een peper in hun reet hebbenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, laten we dat eens als uitgangspunt nemen. Waar halen ze hun specerijen?
Ik kan me goed voorstellen dat dat in South Africa lastig is.²
Vrijdag?quote:
laten we dat dan maar hopen...quote:
Ik weet niet of mijn stream een halfuur achterloopt, maar dit meen je toch niet op basis van de eerste helft he?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:37 schreef Bloodnok het volgende:
Ik ben toch wel impressed by Chili, ondanks dat ze dit gaan verliezen
Ik kan me voorstellen dat je tegen een land als Slowakije nog iets hebt van "och, die pakken we".quote:
Met een blonde kraag is het prima te doenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:39 schreef TNA het volgende:
Dat is toch niet te doen met al die gele rakkers daar achterin
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:38 schreef wopwopwop het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn stream een halfuur achterloopt, maar dit meen je toch niet op basis van de eerste helft he?
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met een blonde kraag is het prima te doen
Aanvallen, aanvallen en nog meer aanvallen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Rookert het volgende:
Ben benieuwd wat vrijdag onze tactiek gaat worden zo...
Ook, ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:38 schreef wopwopwop het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn stream een halfuur achterloopt, maar dit meen je toch niet op basis van de eerste helft he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |