In de finale zijn die moe gerendquote:Op maandag 28 juni 2010 21:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe geen enkel team overtuigend zien spelen, iedereen kan van iedereen winnen volgens mij.
Hoewel het lastig zal worden van Duitsland te winnen.
Hij werd arrogant en werd verleid door de verleidingen die de voetbalwereld in zich heeft. Hij werd langzaam zwakker en verloor de tedere liefde van (de toen nog niet zo sensuele) Wiske.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die heb ik ook gelezen. Hoe liep dat ook alweer af? Misschien kunnen we er wat uit afleiden...
Brazilië zal wel weer op zo'n kut manier winnen van Nederland, d.m.v. strafschoppen. Net zoals in de WK 1998. Toen liepen ze ook zo te acteren om het spel van Nederland te frustreren naar de scheidrechter toequote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef DanHardy het volgende:
Nederland kan van iedereen winnen, behalve van Brazilie. Het is niet anders, het is altijd zo geweest. NL heeft de laatste 8 gehaald, keurig voor zo'n klein landje.
ik heb verschillende keren open huis gezien hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Open huis? De Jong stapte één keer verkeerd in ja, voor de rest nauwelijks gevaar.
Je zegt dat het altijd zo is geweest en wordt even op je gebrek aan kennis gewezen en dan verschuil je je achter 36 jaar geleden?quote:
De Voetbalsterquote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Wijlen Willy Vandersteen was er al vroeg bij door fictief een ster te creeëren die volgens de Braziliaanse school te voetbalde. Je kunt dit avontuur vinden onder de titel: De Goalgetter. Suske werd plots de beste speler ter wereld. Een soort C. Ronaldo scenario dus. Heel natuurgetrouw.²
YouTube-linkje naar die overtreding?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:24 schreef Jivis het volgende:
Ik erger me eraan dat al die Braziliaanse voetballers hun goals vieren alsof ze het belangrijkste doelpunt uit hun carrière maken. Sowieso had die Juan nooit mogen scoren omdat die rood had moeten krijgen de vorige wedstrijd
.
Ja of ze moeten per boot willen. Mag ook.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
De vliegtickets naar huis bedoel je
Brazilie is niet per definitie overtuigend bezig omdat ze 2-0 voor staan.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Halve_Maen het volgende:
ben benieuwd of Grijp en Derksen nog steeds denken dat wij op 80% van de brazilianen kunnen winnen
Inderdaad, mooie literatuur dat een goede weergave geeft over de 2 gezichten die de keiharde voetbalwereld kenmerkt. Peugeot rijd ik.quote:
Nee maar wel effectief, en dat kan ons problemen opleveren.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Brazilie is niet per definitie overtuigend bezig omdat ze 2-0 voor staan.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef kadeya het volgende:
Hier in Indonesië drie reclames met c Ronaldo. Eentje waar hij hoofdpijn heeft, eentje waar hij roos heeft en eentje waar hij dorst heeft. En dat 2 keer in 15 minuten.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef kadeya het volgende:
Hier in Indonesië drie reclames met c Ronaldo. Eentje waar hij hoofdpijn heeft, eentje waar hij roos heeft en eentje waar hij dorst heeft. En dat 2 keer in 15 minuten.
Huh, zit jij in Indonesië? De wereld is klein!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef kadeya het volgende:
Oh vast, maar Nederland krijgt een veelvoud aan kansen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Nee maar wel effectief, en dat kan ons problemen opleveren.
Kijk, ik hoop met heel mijn hart dat het niet zo is, maar sinds '94 heb ik meegemaakt dat Brazilië ons keer op keer owneert.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n mentaliteit. Gelukkig ben jij geen topvoetballer.
Kansen =/= goals...quote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh vast, maar Nederland krijgt een veelvoud aan kansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |