Hij dekt Kaka tenminste niet toequote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat heeft deze commentator een snertstem
Vandaar dat die zwarte spelers zo hard rennen: die denken dat er kip te halen valt.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
De écht grote voetballers gebruiken kippenvet om de spieren warm te houden. Misschien een tip voor van Marwijk?²
Nederland speelde dan ook geen topwedstrijd tegen een topteam, ze speelden op 80% ofzo.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat deed Nederland vanmiddag ook een paar keer. Alleen stond daar toen geen topspits. Tegen Brazilië hoef je dat niet te proberen.
Die heb ik ook gelezenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Wijlen Willy Vandersteen was er al vroeg bij door fictief een ster te creeëren die volgens de Braziliaanse school te voetbalde. Je kunt dit avontuur vinden onder de titel: De Goalgetter. Suske werd plots de beste speler ter wereld. Een soort C. Ronaldo scenario dus. Heel natuurgetrouw.²
Onzin van de 9 matches hebben wij er 2 gewonnen en 3 verloren. Dus kansloos zijn we zeker niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef miieejj het volgende:
Nederland heeft nooit !! gewonnen van brazilié ..
Open huis? De Jong stapte één keer verkeerd in ja, voor de rest nauwelijks gevaar.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat deed Nederland vanmiddag ook een paar keer. Alleen stond daar toen geen topspits. Tegen Brazilië hoef je dat niet te proberen.
Ik ben bang voor Mai-con, voor Robinho én hun degelijke verdediging.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef Scorpie het volgende:
Brazilie is echt niet goed hoor. Die Chilenen verkloten het gewoon. We maken gewoon kans vrijdag.
Je hebt 1974 niet meegekregen?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef DanHardy het volgende:
Nederland kan van iedereen winnen, behalve van Brazilie. Het is niet anders, het is altijd zo geweest.
Vrijdag avond is ook goed!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:18 schreef NorthernStar het volgende:
Brazilië kan de tickets voor zaterdag alvast bestellen.
Ip hoop het wel, maar denk het niet. Gok trainer heeft verkeerd uitgepakt en hoe meer ze rennen, hoe meer ruimte Bra krijgt. Over en uit vrees ik voor de leukst voetballende ploeg van het toernooitquote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef TheOnion het volgende:
Dit is niet de Chili van de vorige keer, tegen Spanje.
Maar ik denk wel dat ze de 2e helft terugkomen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vandaar dat die zwarte spelers zo hard rennen: die denken dat er kip te halen valt.
quote:Overal beetje kip halen![]()
d4t iS 3cHt j0uW d!nG hea![]()
36 jaar geledenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)voetbal_1974#Groep_1
De vliegtickets naar huis bedoel jequote:Op maandag 28 juni 2010 21:18 schreef NorthernStar het volgende:
Brazilië kan de tickets voor zaterdag alvast bestellen.
Heerlijk zo'n mentaliteit. Gelukkig ben jij geen topvoetballer.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef DanHardy het volgende:
Nederland kan van iedereen winnen, behalve van Brazilie. Het is niet anders, het is altijd zo geweest. NL heeft de laatste 8 gehaald, keurig voor zo'n klein landje.
Voetballende ploeg. Af en toe iets teveel van het goede.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef Jivis het volgende:
Chli valt tegen zeg, had ik echt meer van verwacht. Snap ook niet waarom ze combinerend uitverdedigen.
ik heb tot nu toe geen enkel team overtuigend zien spelen, iedereen kan van iedereen winnen volgens mij.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
Brazilie speelt degelijk, maar niet dusdanig overtuigend dat ik denk dat Nederland kansloos zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |