SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zeker niet.quote:
Chili gooit het helemaal open.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:08 schreef peristilius het volgende:
Okee, deze was lekker
ik vind alles goed als we maar winnenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Rookert het volgende:
Ben benieuwd wat vrijdag onze tactiek gaat worden zo...
Koffers alvast pakken voor de wedstrijd.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Rookert het volgende:
brazilië nemen ongeveer beurten met aanvallen, met zoveel ruimte weet nederland ook wel raad.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef SemperSenseo het volgende:
Nou, met het tempo zoals Brazilië ze erin knikkert zijn ze toch echt beter dan Nederland...
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef SemperSenseo het volgende:
Nou, met het tempo zoals Brazilië ze erin knikkert zijn ze toch echt beter dan Nederland...
Ik denk dat ze met 11 man gaan verdedigen, en hopen op penalsquote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Rookert het volgende:
Lúcio is dat.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:13 schreef wdn het volgende:
Zeg zagen jullie daar net die overtreding en die brazilaan op de grond kreunen?
Hij keek ineens op naar de scheidsdie was aan het hopen op een kaart voor Chili
Leve de sport.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
Nou ik hoop dat Chili er flink wat Brazilianen met beenbreuken uit trappen
kaka heeft al geel, net als tegen ivoorkust. Die doeet dus sowieso niet mee tegen onsquote:Op maandag 28 juni 2010 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Juan
Fabiano
Ramires
Kaka
...nog even geel a.u.b.
Aangenaam. Ik hoorde dat Kekster er vanavond niet bij is. Jij bent zijn vervanger?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:13 schreef kadeya het volgende:
[..]
Koffers alvast pakken voor de wedstrijd.
klaar?quote:
Want? Omdat ze ineens twee keer scoren spelen ze goed?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef Dos37 het volgende:
De moet voor vrijdag zakt me wel in de schoenen zeg
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
kaka heeft al geel, net als tegen ivoorkust. Die doeet dus sowieso niet mee tegen ons
Ya sure?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
kaka heeft al geel, net als tegen ivoorkust. Die doeet dus sowieso niet mee tegen ons
Dat geeft niet! Zolang je nog maar moeD houdtquote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef Dos37 het volgende:
De moed voor vrijdag zakt me wel in de schoenen zeg
Nee, die heeft zijn rode kaart al uitgezeten.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
klopt nietquote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef wopwopwop het volgende:
[..]
Aangenaam. Ik hoorde dat Kekster er vanavond niet bij is. Jij bent zijn vervanger?
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
ik dacht dat bij deze ronde dat niet telde
quote:
Waar haal je het vandaan dat het een leuke wedstrijd word? Nederland en Brazilie leveren dit toernooi echt de ene draak van een wedstrijd na de ander.quote:Die gele t-shirts van Brazilië onder de shirts zien er beetje stom uit. Maar dat boeit verder niet als ze nu al 2-0 voor staan. :p Gaat vrijdag leuke wedstrijd worden.
Ben je gek, 3-1 NL, zeker als we zo blijven domineren.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef Dos37 het volgende:
De moed voor vrijdag zakt me wel in de schoenen zeg
Nederland wordt vrijdag geknipt en geschoren.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef FastFox91 het volgende:
Die gele t-shirts van Brazilië onder de shirts zien er beetje stom uit.Maar dat boeit verder niet als ze nu al 2-0 voor staan. :p Gaat vrijdag leuke wedstrijd worden.
Ik vind goed en creatief spelenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Silv het volgende:
Zit niet te kijken, maar speelt Brazilie erg goed?
brazilië is andere koek, bertje heeft daar ook niet iets van ''oke, zakelijk 2- 0 eventjes doen''quote:Op maandag 28 juni 2010 21:15 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan dat het een leuke wedstrijd word? Nederland en Brazilie leveren dit toernooi echt de ene draak van een wedstrijd na de ander.
Valt mee. Maar Chili wil ook voetballen en dan ontstaan er zeeen van ruimte.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Silv het volgende:
Kaka had 2x geel tegen Ivoorkust dus rood en toen wash ij al 1 wedstrijd geschorst,nu heeft ie pas 1x geel gehad en doet ie wel mee tegen Nederland.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Nee. Twee goede goaltjes en veel schwalbes, maar ik vind Chili ook een beetje tegenvallen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Silv het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Nederland wordt vrijdag geknipt en geschoren.
2008 beldequote:Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef F.M.D. het volgende:
Nederland en domineren? Welke wedstrijden heb jij naar gekeken? Dit nederland speelt laf countervoetbal, de wedstrijden controleren zoals v. marwijk dat zegt
Nee, ze hebben 1 kans kunnen creëren in de eerste helft. De Chilenen daarentegen kunnen nog geen pass van 5 meter aan laten komen, dus die spelen nog slechter.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Silv het volgende:
ja, heb het opgezocht, en heeft geel tegen ivoorkust gehadquote:
heeft chillie vaker verloren van brazilie..quote:Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef wolferl het volgende:
Dit verbaasd mij niets hoor. Brazilië was het enigste land waar Chili 2x van verloor in de kwalificatie.
Philip Kookequote:
Ja, en als Nederland dat ook doet dan wint Nederland met 8-2.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Wilskracht het volgende:
Brazilie heeft het vermogen uit 3 kansen 2x te scoren.
Als Slowakije dat vermogen vanmiddag had gehad dan had Slowakije gewonnen.
2 keer zelfsquote:Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja, heb het opgezocht, en heeft geel tegen ivoorkust gehad
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:18 schreef NorthernStar het volgende:
Brazilië kan de tickets voor zaterdag alvast bestellen.
Ze gaan al los. Daardoor staat het 2-0.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Chili moet helemaal los de tweede helft.
Ik had een 2-0 ruststand zeker niet verwacht.
nooit? 1974??quote:Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef miieejj het volgende:
Nederland heeft nooit !! gewonnen van brazilié ..
Waar spelen ze de halve finale dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:18 schreef NorthernStar het volgende:
Brazilië kan de tickets voor zaterdag alvast bestellen.
Nederland is nooit kansloos tegen enig land. We staan nu 4de in de rankschikking dus voetballen kunnen we wel. Maar tegen een land als Brazilie en Spanje komt het er niet alleen op aan hoe scherp/goed het Nederlandse team is. Het komt ook aan op geluk: een beslissing van de scheids die goed valt. Een tikje tegen de bal die het net de goede richting geeft. etc etc.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
Brazilie speelt degelijk, maar niet dusdanig overtuigend dat ik denk dat Nederland kansloos zou zijn.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef miieejj het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef miieejj het volgende:
Je hebt gelijk 85 en 88 minuut.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Kaka had 2x geel tegen Ivoorkust dus rood en toen wash ij al 1 wedstrijd geschorst,nu heeft ie pas 1x geel gehad en doet ie wel mee tegen Nederland.
Dat deed Nederland vanmiddag ook een paar keer. Alleen stond daar toen geen topspits. Tegen Brazilië hoef je dat niet te proberen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]Chili is gewoon slecht. Houden open huis achterin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |