Koffers alvast pakken voor de wedstrijd.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Rookert het volgende:
Ben benieuwd wat vrijdag onze tactiek gaat worden zo...
brazilië nemen ongeveer beurten met aanvallen, met zoveel ruimte weet nederland ook wel raad.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef SemperSenseo het volgende:
Nou, met het tempo zoals Brazilië ze erin knikkert zijn ze toch echt beter dan Nederland...
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef SemperSenseo het volgende:
Nou, met het tempo zoals Brazilië ze erin knikkert zijn ze toch echt beter dan Nederland...
Ik denk dat ze met 11 man gaan verdedigen, en hopen op penalsquote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Rookert het volgende:
Ben benieuwd wat vrijdag onze tactiek gaat worden zo...
Lúcio is dat.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:13 schreef wdn het volgende:
Zeg zagen jullie daar net die overtreding en die brazilaan op de grond kreunen?
Hij keek ineens op naar de scheidsdie was aan het hopen op een kaart voor Chili
Leve de sport.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
Nou ik hoop dat Chili er flink wat Brazilianen met beenbreuken uit trappen
kaka heeft al geel, net als tegen ivoorkust. Die doeet dus sowieso niet mee tegen onsquote:Op maandag 28 juni 2010 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Juan
Fabiano
Ramires
Kaka
...nog even geel a.u.b.
Aangenaam. Ik hoorde dat Kekster er vanavond niet bij is. Jij bent zijn vervanger?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:13 schreef kadeya het volgende:
[..]
Koffers alvast pakken voor de wedstrijd.
klaar?quote:
Want? Omdat ze ineens twee keer scoren spelen ze goed?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef Dos37 het volgende:
De moet voor vrijdag zakt me wel in de schoenen zeg
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
kaka heeft al geel, net als tegen ivoorkust. Die doeet dus sowieso niet mee tegen ons
Ya sure?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
kaka heeft al geel, net als tegen ivoorkust. Die doeet dus sowieso niet mee tegen ons
Dat geeft niet! Zolang je nog maar moeD houdtquote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef Dos37 het volgende:
De moed voor vrijdag zakt me wel in de schoenen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |