Toch doen Nederlanders dat echt een heel stuk minder,quote:Op maandag 28 juni 2010 21:03 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar goed dat Nederland dat nooit doet en gewoon 100% fair play speelt
Die mag nu lekker geel pakkenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:05 schreef Homdeck het volgende:
Juan, die speler die geschorst had moeten zijn....
Is ook wel zo, maar als je zelf spelers als van Bommel hebt die heel de dag loopt te kutten bij de scheids, en de Jong die een fopduik maakt waardoor een speler van de tegenpartij geel krijgt moet je niet over andere landen gaan beginnen vind ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch doen Nederlanders dat echt een heel stuk minder,
Mathijssen scoorde best vaak voor HSV altijd.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:05 schreef Fokski het volgende:
Ja, Juan is inderdaad vergelijkbaar met Heitinga en Mathijssen. Hij scoort alleen een beetje vaker.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:05 schreef Armageddon het volgende:
Vrijdag is het klaar met de gele kanaries!
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:05 schreef Armageddon het volgende:
Vrijdag is het klaar met de gele kanaries!
Waarom vertel je dat tegen mij?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:05 schreef TNA het volgende:
Jezus, ik las hier al 1-0 toen in mijn NOS-stream de corner nog niet eens was genomen!
ROFL dat is ergquote:Op maandag 28 juni 2010 21:05 schreef TNA het volgende:
Jezus, ik las hier al 1-0 toen in mijn NOS-stream de corner nog niet eens was genomen!
dit dus.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:06 schreef KingOfMars het volgende:
Maar ff reëel he. Deze twee ploegen moeten we toch gewoon kunnen hebben? ZO enorm geweldig vind ik het allemaal niet wat ik zie.
Tegen Luxemburg & Co ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof wij zo niet kunnen scoren, Kuyt kopt ze zo ook
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:06 schreef The_Playmaker het volgende:
Scitterend voetbal van Brazilië. Samba-voetbal ten top.
Dat zie je helemaal goed men! Sjoe roel du shit!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:06 schreef KingOfMars het volgende:
Maar ff reëel he. Deze twee ploegen moeten we toch gewoon kunnen hebben? ZO enorm geweldig vind ik het allemaal niet wat ik zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |