Nee, die heeft zijn rode kaart al uitgezeten.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
kaka heeft al geel, net als tegen ivoorkust. Die doeet dus sowieso niet mee tegen ons
klopt nietquote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
kaka heeft al geel, net als tegen ivoorkust. Die doeet dus sowieso niet mee tegen ons
Whehe.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef wopwopwop het volgende:
[..]
Aangenaam. Ik hoorde dat Kekster er vanavond niet bij is. Jij bent zijn vervanger?
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
ik dacht dat bij deze ronde dat niet telde
quote:
Waar haal je het vandaan dat het een leuke wedstrijd word? Nederland en Brazilie leveren dit toernooi echt de ene draak van een wedstrijd na de ander.quote:Die gele t-shirts van Brazilië onder de shirts zien er beetje stom uit. Maar dat boeit verder niet als ze nu al 2-0 voor staan. :p Gaat vrijdag leuke wedstrijd worden.
Ben je gek, 3-1 NL, zeker als we zo blijven domineren.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef Dos37 het volgende:
De moed voor vrijdag zakt me wel in de schoenen zeg
Nederland wordt vrijdag geknipt en geschoren.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef FastFox91 het volgende:
Die gele t-shirts van Brazilië onder de shirts zien er beetje stom uit.Maar dat boeit verder niet als ze nu al 2-0 voor staan. :p Gaat vrijdag leuke wedstrijd worden.
Ik vind goed en creatief spelenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Silv het volgende:
Zit niet te kijken, maar speelt Brazilie erg goed?
brazilië is andere koek, bertje heeft daar ook niet iets van ''oke, zakelijk 2- 0 eventjes doen''quote:Op maandag 28 juni 2010 21:15 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan dat het een leuke wedstrijd word? Nederland en Brazilie leveren dit toernooi echt de ene draak van een wedstrijd na de ander.
Valt mee. Maar Chili wil ook voetballen en dan ontstaan er zeeen van ruimte.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Silv het volgende:
Kaka had 2x geel tegen Ivoorkust dus rood en toen wash ij al 1 wedstrijd geschorst,nu heeft ie pas 1x geel gehad en doet ie wel mee tegen Nederland.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Nee. Twee goede goaltjes en veel schwalbes, maar ik vind Chili ook een beetje tegenvallen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Silv het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Nederland wordt vrijdag geknipt en geschoren.
2008 beldequote:Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef F.M.D. het volgende:
Nederland en domineren? Welke wedstrijden heb jij naar gekeken? Dit nederland speelt laf countervoetbal, de wedstrijden controleren zoals v. marwijk dat zegt
Nee, ze hebben 1 kans kunnen creëren in de eerste helft. De Chilenen daarentegen kunnen nog geen pass van 5 meter aan laten komen, dus die spelen nog slechter.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Silv het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |