zeker, ik hoop dat nederland ook wint natuurlijk. Maar nederland heeft ook een veelvoud aan kansen tegen slowakije gehad....quote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh vast, maar Nederland krijgt een veelvoud aan kansen.
Ik ben nog niet eens zo oud. Ik heb in mijn leven dat ik hier op deze planeet ben nog nooit meegemaakt dat ze gewonnen hebben van Brazilië.quote:
Ja ben je ook benieuwd hoe lang rcti de reclame door laat lopen terwijl de wedstrijd al begonnen is.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Huh, zit jij in Indonesië? De wereld is klein!
nogmaals: dan is het dus nooit gebeurd?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:30 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens zo oud. Ik heb in mijn leven dat ik hier op deze planeet ben nog nooit meegemaakt dat ze gewonnen hebben van Brazilië.
omdat alle azijnzeikers niet als 'goedgelovige sukkels' de boot in willen gaan als we toch verliezen. Nu kunnen ze zeggen 'we zeiden het toch'.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:32 schreef wdn het volgende:
[..]
nogmaals: dan is het dus nooit gebeurd?
Ik zeg je nogmaals: van de 9x hebben wij er 2 en Brazilie er 3 gewonnen.
Waarom zouden we dan geen kans hebben?
maar ze hebben spitsen die wel scoren....quote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Brazilie is niet per definitie overtuigend bezig omdat ze 2-0 voor staan.
Ok, laten we dat eens als uitgangspunt nemen. Waar halen ze hun specerijen?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nederland heeft op een dag waarop alles goed draait niks te vrezen
We hebben een kans maar ik dek mijn teleurstelling vast in. Ik kan het niet aanquote:Op maandag 28 juni 2010 21:32 schreef wdn het volgende:
[..]
nogmaals: dan is het dus nooit gebeurd?
Ik zeg je nogmaals: van de 9x hebben wij er 2 en Brazilie er 3 gewonnen.
Waarom zouden we dan geen kans hebben?
jewel hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef miieejj het volgende:
Nederland heeft nooit !! gewonnen van brazilié ..
maar wanneer komt die dag?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nederland heeft op een dag waarop alles goed draait niks te vrezen
Wij ook, maar die zit op de bankquote:Op maandag 28 juni 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar ze hebben spitsen die wel scoren....
ze moeten in ieder geval wel een peper in hun reet hebbenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, laten we dat eens als uitgangspunt nemen. Waar halen ze hun specerijen?
Ik kan me goed voorstellen dat dat in South Africa lastig is.²
Vrijdag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |