quote:
Wrong, want die had alleen maar gequote, en niet gequote to see the truth, anders zou stoep er nog onderuit kunnenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spuit 11.
Dat had Luna toch al gedaan
Ze moeten niet zeiken. De sc was een aantal delen een naamtopic voor 4 usersquote:Op maandag 28 juni 2010 10:21 schreef Stoeprand het volgende:
WEL EEN NAAMTOPIC THOUGH. AL MAG DAT HELEMAAL NIET, WANT DAT IS TE INCROWD.
Tuurlijk niet. Niemand komt er onderuit als ik het quote.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wrong, want die had alleen maar gequote, en niet gequote to see the truth, anders zou stoep er nog onderuit kunnen
Je kon aan luna haar reactie duidelijk zien dat ze het om dezelfde reden quotequote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wrong, want die had alleen maar gequote, en niet gequote to see the truth, anders zou stoep er nog onderuit kunnen
Wat als ik nu toch een ban krijg eigenlijk?quote:
WTF?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:24 schreef Stoeprand het volgende:
HÉ, JE TREFT ME AAN IN EEN COMA
EN IK DENK NIET DAT IK OOIT NOG WIL TERUGKEREN
NAAR DEZE WEEEEERELD
IK HEB HET BEST NAAR M'N ZIN IN EEN COMA
WANT NIEMAND GAAT OOIT NOG TERUGKEREN
NAAR DEZE WEEEEERELD
Ik gedraag me net zo als normaal.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
Stoep is duidelijk aan het solliciteren naar nog een ban
Lekker rustig.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat als ik nu toch een ban krijg eigenlijk?
Dan maken we naamtopics aan en dan lachen we je uit.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat als ik nu toch een ban krijg eigenlijk?
Alsof ik een ban zo erg vindquote:Op maandag 28 juni 2010 10:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan maken we naamtopics aan en dan lachen we je uit.
watquote:Op maandag 28 juni 2010 10:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je gaat gewoon op je kloon verder dan. Dus inderdaad.
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het werkte. Ik dacht heel even dat je remlof was.
Papa!quote:
nEE ZOON VANDAAG GAAN WE VOETBALLUH KIJKEN, ZATERDAG WAREN WE AL IN SCHEVENINGEN HEquote:Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Papa!Gaan we straks nog naar het strand?
Ohjaquote:Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef Paul het volgende:
[..]
nEE ZOON VANDAAG GAAN WE VOETBALLUH KIJKEN, ZATERDAG WAREN WE AL IN SCHEVENINGEN HE
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef Paul het volgende:
[..]
nEE ZOON VANDAAG GAAN WE VOETBALLUH KIJKEN, ZATERDAG WAREN WE AL IN SCHEVENINGEN HE
iK DRINK NOOIT TEVEEL HOE KOM JE DAAR BIJ ZOON, JIJ MAG TOCH VANMIDDAG EEN IJSJE HALEN BIJ CAFETARIA JANTJE? DAARNA GAAN WE KIJKEN IN CAFE HET STOEPJE IK NEEM DAN EEN BIERTJE 1TJE MAAR EN JIJ MAG EEN COLA MET PRIKKELSquote:Op maandag 28 juni 2010 10:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
OhjaNatuurlijk
Ga je weer zoveel drinken tijdens de foebal?
NOU DIE ENE KEER TOEN DRONK U HEEL VEEL OMDAT DIE MEVROUW MET DIE PIEMEL ALLEMAAL DRANKJES GAF EN TOEN GING U FLESSEN NAAR ME GOOIEN EN DEZE KEER NIET DOEN IK DRINK GRAAG COCA COLA MET PRIKKELTJES DANKUWELquote:Op maandag 28 juni 2010 10:33 schreef Paul het volgende:
[..]
iK DRINK NOOIT TEVEEL HOE KOM JE DAAR BIJ ZOON, JIJ MAG TOCH VANMIDDAG EEN IJSJE HALEN BIJ CAFETARIA JANTJE? DAARNA GAAN WE KIJKEN IN CAFE HET STOEPJE IK NEEM DAN EEN BIERTJE 1TJE MAAR EN JIJ MAG EEN COLA MET PRIKKELS
dAT MOET IN DE VOLGENDE TT KOMEN HIHIHIHI, COLA MET PRIKKELS HIIHHIHIHIquote:
Nou volspammen dit topic dan straks vergeten we het.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:36 schreef Paul het volgende:
[..]
dAT MOET IN DE VOLGENDE TT KOMEN HIHIHIHI, COLA MET PRIKKELS HIIHHIHIHI
KIJKEN OF IK EEN LAPO VOOR JE KAN SCOREN DAN DOE IK DAT HAHA EN IN DE OP ZET IK DAT HET JOUW GRAP IS HAHAHAquote:Op maandag 28 juni 2010 10:36 schreef Paul het volgende:
[..]
dAT MOET IN DE VOLGENDE TT KOMEN HIHIHIHI, COLA MET PRIKKELS HIIHHIHIHI
Pics hiervan graag.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:36 schreef NBT het volgende:
Pff... sta ik buiten te roken hier op de zaak... kom ik erachter als dat ik in de zon sta me jurkje enorm doorschijnt(me jurkje is wit!)
hahaha, die is gek!quote:
Na het zien van je fobo wil ik ook graag foto's van jou in een wit, doorschijnend jurkje.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:37 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha, die is gek!IK BLIJF VANDAAG MAAR IN DE SCHADUW!
Zeg dan eem als je weer gaat roken en perongeluk in de zon staat.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:37 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha, die is gek!IK BLIJF VANDAAG MAAR IN DE SCHADUW!
Ja, die kocht ik als kind altijdquote:Op maandag 28 juni 2010 10:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Serieus.![]()
GA NIET OP DE TROLL IN.
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:36 schreef NBT het volgende:
Pff... sta ik buiten te roken hier op de zaak... kom ik erachter als dat ik in de zon sta me jurkje enorm doorschijnt(me jurkje is wit!)
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik nooit. Ik kocht toen ik klein was altijd Cola Beerenburg.
We hebben van die spiegel ramen.. dus ik stond in de zon, keek in het raam.. en BAM je zag alles zitten!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Zeg dan eem als je weer gaat roken en perongeluk in de zon staat.Dan rijd ik wel langs.
Trouwens hoe kwam je erachter dan? Begonnen bouwvakkers te fluiten?
Die komen niet!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Na het zien van je fobo wil ik ook graag foto's van jou in een wit, doorschijnend jurkje.
Dat is toch goed? Stel je voor dat er niets zat. Dat zou pas schrikken zijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:43 schreef NBT het volgende:
[..]
We hebben van die spiegel ramen.. dus ik stond in de zon, keek in het raam.. en BAM je zag alles zitten!
Ja dat wel... maar niet heel de zaak hoef alles te zienquote:Op maandag 28 juni 2010 10:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat is toch goed? Stel je voor dat er niets zat. Dat zou pas schrikken zijn.
Jawel hoor!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je gunt de wereld ook helemaal niks.
niet?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat wel... maar niet heel de zaak hoef alles te zien
Stoere klootzakken zijn het. Zo ga ik mijn kinderen ook opvoeden.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die stoer doen door alcohol te drinken of sigaretten te roken voor tijd
Neee niet nee...quote:
Voor welke tijd? En Alcohol drinken doen alleen de elite. Ik denk dat zelfs Rinus alcohol nuttigt.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die stoer doen door alcohol te drinken of sigaretten te roken voor tijd
WAAR WERK JE DAN WACHT IK OP JE IN DE BOSJESquote:Op maandag 28 juni 2010 10:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Neee niet nee...ga het liefst naar huis om ff iets anders aan te doen, maar dan moet ik door de zon fietsen!
Theewater opzetten en dan rokenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:48 schreef Giertje het volgende:
als ik wakker ben is et eerste wat ik doe toch echt wel roken
Moet ik je even ophalen dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Neee niet nee...ga het liefst naar huis om ff iets anders aan te doen, maar dan moet ik door de zon fietsen!
Rinus.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Voor welke tijd? En Alcohol drinken doen alleen de elite. Ik denk dat zelfs Rinus alcohol nuttigt.
ik zet mijn senseo dan alvast aanquote:
Het is een rasartiest.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je weet wel met zijn te gekke 'move'. Hij is ook lekker gek.
Dat vind ik eng om te horen, dus nou zeg ik al helemaaaaaaaal niet waar ik werkquote:Op maandag 28 juni 2010 10:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
WAAR WERK JE DAN WACHT IK OP JE IN DE BOSJES
Rijd je me dan even heen en weer?quote:
Verdommequote:Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat vind ik eng om te horen, dus nou zeg ik al helemaaaaaaaal niet waar ik werk
Alleen als je dat witte jurkje aanhoudt. (of gewoon helemaal niets aan, maar dat doe je vast niet)quote:
Ik denk dat hem ik eerder uit doe dan aanhoud!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Alleen als je dat witte jurkje aanhoudt. (of gewoon helemaal niets aan, maar dat doe je vast niet)
Ach zo mag jij wel in de auto zitten hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik denk dat hem ik eerder uit doe dan aanhoud!
Rustig. Ik neem je wel serieus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Senseoquote:
Hoi Stoep.quote:
Hoi.quote:
niks mis meequote:
Of je me serieus moet nemen, of serieus moet nemen? Ja, weet ik veel.quote:
Jawel, het is niet te zuipen.quote:
Ja dubbel he. Je weet niet hoe hij dat nemen bedoelt.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Of je me serieus moet nemen, of serieus moet nemen? Ja, weet ik veel.
Moest ik je serieus nemen, of niet?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil je wel serieus nemenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben je dan om 12 uur hier?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach zo mag jij wel in de auto zitten hoor.
Klopt. Maar ik vind het te slap. Ik houd van sterke koffie.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je hebt verschillende smaken he.
Klopt. Maar dat wil niet zeggen dat ik het toen wel opeens lekker vond.quote:
had dan om extra dark gevraagdquote:Op maandag 28 juni 2010 11:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vind het te slap. Ik houd van sterke koffie.
Als George Clooney bij zo;n nespresso apparaat inbegrepen was, zou ik al mijn geld eraan uitgeven.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En dw maar denken dat het zo'n nespresso apparaat was.
You like your coffee just how you like your men. Black and strong.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vind het te slap. Ik houd van sterke koffie.
Kom je nu mee.quote:
Je weet dat ik op blonde, bleke gasten val?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
You like your coffee just how you like your men. Black and strong.
Bij deze wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet dat ik op blonde, bleke gasten val?
Ja die ken ik. Dat is tekst van een liedje.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
I like my coffee black just like my metal.
Wie kent dit?
Doe maar niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Even wachten dan voer ik het in google in. En dan edit ik dit bericht zo.
Maakt niet uit lieverdquote:
Ninja quote ding.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe maar niet.Weet ook niet of je dan enige hits krijgt. Dan kan je beter gaan zoeken op Mindless Self Indulgence - Shut Me Up.
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
oeh coffee quotes
http://en.wikiquote.org/wiki/Coffee
hoef je nie zo boos te doenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Teveeeel tekst!Ik bookmark hem wel en lees het na Nederland - Slowakije wel terug.
Braafquote:Op maandag 28 juni 2010 11:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ninja quote ding.![]()
![]()
En klopt daar kwam ik op uit ja.
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh wat?!?!?! Ik ben dan geen dw maar wel nieuwsgierig.
Er is een heel verschil tussenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik doe niet boos. Ik doe verdrietig.
een keiharde dildoquote:Op maandag 28 juni 2010 11:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh wat?!?!?! Ik ben dan geen dw maar wel nieuwsgierig.
Op msn doe ik altijdquote:Op maandag 28 juni 2010 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is een heel verschil tussenen
en
Awesome!quote:
maar dit is geen msnquote:Op maandag 28 juni 2010 11:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Op msn doe ik altijdEn die combinatie van tekens betekend dat je verdrietig bent.
Automatisme.
lol wat denk je nou zelf.... en ik ben niet eens thuis manquote:Op maandag 28 juni 2010 11:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
NBT reageert ook al een tijdje niet meer zeg. Ze denkt hopelijk toch niet echt dat ik om 12 uur voor haar huis sta. Want dat zou naïef zijn. Ik heb niet eens een adres.![]()
Zal ik wel nodig hebben nu.quote:
Eze is er niet altijd hehquote:Op maandag 28 juni 2010 11:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ow. Gadverdamme. Kan ze niet gewoon aan haar trekken komen dan.
Succesfull troll is succesfullquote:Op maandag 28 juni 2010 11:19 schreef NBT het volgende:
[..]
lol wat denk je nou zelf.... en ik ben niet eens thuis man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ow. Gadverdamme. Kan ze niet gewoon aan haar trekken komen dan.
Jij hebt heel wat gemist afgelopen week.quote:
Is het uitquote:Op maandag 28 juni 2010 11:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt heel wat gemist afgelopen week.
Volgens mijn berekeningen is het nog echt ochtend hoorquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Succesfull troll is succesfull![]()
![]()
WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Ik was al om 8 uur wakkerquote:Op maandag 28 juni 2010 11:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningen is het nog echt ochtend hoor
Denk het ook welquote:Op maandag 28 juni 2010 11:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Awesome!
Ik kan wel raden wat zeker?
Ja.quote:
Ik ook. Laat en zaat naar bed gister, vandaag vroeg de wekker zodat ik vanmiddag moe ben en nog een paar uurtjes slaap kan pakken om vervolgens de nachtdienst in te gaan.quote:
Snel kruip er weer onder, vlucht, red jezelf!!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:21 schreef naatje_1 het volgende:
Damn, ik heb echt onder een steen gelegen als dat zo is
Hey, onder welke steen lag jij? Ik kom er ook net onder vandaanquote:Op maandag 28 juni 2010 11:21 schreef naatje_1 het volgende:
Damn, ik heb echt onder een steen gelegen als dat zo is
Neuh ik vind dit veel leukerquote:Op maandag 28 juni 2010 11:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik niet. Stuur pm om mij gerust te stellen dan.
Hmm. Waar haal ik geld vandaan.quote:
Waarvoor?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hmm. Waar haal ik geld vandaan. ;{
Ik niet. Je doet mijn ziel pijn door dit soort informatie achter te houden. Weet je wel hoe makkelijk een kinderziel helemaal kapot gaat.quote:
Krijg ik het zomaar dan?quote:
Eerder verbazing.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een beetje jaloezie?
Jaquote:
Ja!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:24 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik niet. Je doet mijn ziel pijn door dit soort informatie achter te houden. Weet je wel hoe makkelijk een kinderziel helemaal kapot gaat.
Ghehe weet ik tochquote:
Niet echt. Mocht ik later een slechte vader worden dan is dat jou schuld. Want jij hebt mijn ziel in heel veel kleine stukjes gescheurd waarna je het in de fik hebt gezet.quote:
Komt me bekend voor!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het is ochtend. Ik ben nog niet helemaal toerekeningsvatbaar. Ook ik had een zware week.
Dank je. Maar ik hoop dat ik vanmiddag al weer bijgekomen ben. Maar jij ook een drukke week gehad dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Komt me bekend voor!Sterkte komende dagen
Natuurlijk! Ergens waar zij het niet kan vinden.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe weet ik toch![]()
Wel goed verstoppen voor je moeder he
Ik ook. Neuken?quote:
Jij weet daar helemaal niks vanaf.quote:
Het is echt een keiharde dildo?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ergens waar zij het niet kan vinden.
Goed plan. Kom jij deze kant op?quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dank je. Maar ik hoop dat ik vanmiddag al weer bijgekomen ben. Maar jij ook een drukke week gehad dan?Anders moeten we samen uitberoerden.
Nee.quote:
Wil jij niet deze kant op komen? Dan kan ik nog even douchen enzo.quote:
Zullen we het hem vertellen?quote:
En dat heet een rijke fantasiequote:Op maandag 28 juni 2010 11:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik verzin die woorden niet. Ze zitten gewoon in mijn hoofd.
Wat een anticlimax zal het zijn als je hoort wat het isquote:Op maandag 28 juni 2010 11:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Graag. Ik heb een brandend verlangen naar de waarheid.
Nah, straks wil iedereen dat raph voor ze meeneemt.quote:
Je hebt een PMquote:Op maandag 28 juni 2010 11:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil jij niet deze kant op komen? Dan kan ik nog even douchen enzo.
Tjah. Rijke fantasie zo kan je het ook bekijken. Maar dat betekend wel dat jij maar hierheen moet komen om uit teberoerden. Lekker rustig landschap enzo.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:32 schreef NBT het volgende:
[..]
En dat heet een rijke fantasiePrima toch?!
Ik zag het. Jij nu ook.quote:
Het is zeker zo'n reuzen Beessie. Maar dat geeft niet. Ik kan de waarheid aan.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een anticlimax zal het zijn als je hoort wat het is
Oh ik hoef het niet hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah, straks wil iedereen dat raph voor ze meeneemt.
Geen Beessie.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het is zeker zo'n reuzen Beessie. Maar dat geeft niet. Ik kan de waarheid aan.
Dat kan je nu nog niet zeggen.quote:
Dat wil iedereen toch alquote:Op maandag 28 juni 2010 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah, straks wil iedereen dat raph voor ze meeneemt.
Rustig landschap? Waar mag dat zijn dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Tjah. Rijke fantasie zo kan je het ook bekijken. Maar dat betekend wel dat jij maar hierheen moet komen om uit teberoerden. Lekker rustig landschap enzo.
Denk het ook wel.quote:
Nouja ik heb geen idee waar het over gaat, dus iedereen - vosss dan wellichtquote:
Bijna niks is willekeurig. Het is allemaal goed doordacht.quote:
Nee.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bijna niks is willekeurig. Het is allemaal goed doordacht.
Zeg belhamel, ging jij niet op zwartquote:
Pak emquote:
Dat was een garpje van remlof en chowiquote:
Wat is er aan het handje, Wormie?quote:
Echt wel.quote:
Zo hebben ze mij ook ooit eens blauw gemaakt.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was een garpje van remlof en chowi![]()
HA HA HA
Is dat wat ze grappig noemen tegenwoordig?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was een garpje van remlof en chowi![]()
HA HA HA
Raar soort humor.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is dat wat ze grappig noemen tegenwoordig?
Dusssssssssssss..............quote:
Dan rook je niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil roken maar dan moet ik eerst halen en ik wil niet naar buiten.
* NBT gooit rookwaar jou kant op!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Jawel!quote:
Merci!quote:
Ik zit nu ook te roken!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoe is'tquote:
Waarom wil je niet naar buiten dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Same herequote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik zit niet te roken.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te roken!
Toeval offeuhhhh.......
Heel erg last van hooikoorts en mijn medicijnen werken niet meer.quote:
Dus toch geen iedereen - vosssquote:Op maandag 28 juni 2010 12:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te roken!
Toeval offeuhhhh.......
quote:
Oranje is niet mooi.quote:
Pall mall?quote:
uhuh die rook ik bijna altijd welquote:
quote:
Liever shag dan pall mall.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh die rook ik bijna altijd wel
en anders shag
mwah maakt voor mij niet zoveel uitquote:
Da's een goed excuusquote:Op maandag 28 juni 2010 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zit niet te roken.
[..]
Heel erg last van hooikoorts en mijn medicijnen werken niet meer.
HOI STOEPRAND :w.quote:
Ik heb trouwens ook een muggebult.quote:
Mag ik er dan geen zin in hebbenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij weet daar helemaal niks vanaf.
deo opsproeien ben je er zo vanafquote:Op maandag 28 juni 2010 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook een muggebult.
Ben 1 nacht thuis..
welk merk shag?quote:
HOE GAAT HET MET DE MONEYquote:
Had je maar in Limburg moeten blijvenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook een muggebult.
Ben 1 nacht thuis..
WEL GOED ALLEEN EEN BEETJE VERKOUDEN EN LAST VAN HAAR RUGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |