quote:
Wrong, want die had alleen maar gequote, en niet gequote to see the truth, anders zou stoep er nog onderuit kunnenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spuit 11.
Dat had Luna toch al gedaan
Ze moeten niet zeiken. De sc was een aantal delen een naamtopic voor 4 usersquote:Op maandag 28 juni 2010 10:21 schreef Stoeprand het volgende:
WEL EEN NAAMTOPIC THOUGH. AL MAG DAT HELEMAAL NIET, WANT DAT IS TE INCROWD.
Tuurlijk niet. Niemand komt er onderuit als ik het quote.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wrong, want die had alleen maar gequote, en niet gequote to see the truth, anders zou stoep er nog onderuit kunnen
Je kon aan luna haar reactie duidelijk zien dat ze het om dezelfde reden quotequote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wrong, want die had alleen maar gequote, en niet gequote to see the truth, anders zou stoep er nog onderuit kunnen
Wat als ik nu toch een ban krijg eigenlijk?quote:
WTF?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:24 schreef Stoeprand het volgende:
HÉ, JE TREFT ME AAN IN EEN COMA
EN IK DENK NIET DAT IK OOIT NOG WIL TERUGKEREN
NAAR DEZE WEEEEERELD
IK HEB HET BEST NAAR M'N ZIN IN EEN COMA
WANT NIEMAND GAAT OOIT NOG TERUGKEREN
NAAR DEZE WEEEEERELD
Ik gedraag me net zo als normaal.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
Stoep is duidelijk aan het solliciteren naar nog een ban
Lekker rustig.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat als ik nu toch een ban krijg eigenlijk?
Dan maken we naamtopics aan en dan lachen we je uit.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat als ik nu toch een ban krijg eigenlijk?
Alsof ik een ban zo erg vindquote:Op maandag 28 juni 2010 10:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan maken we naamtopics aan en dan lachen we je uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |