quote:
Wrong, want die had alleen maar gequote, en niet gequote to see the truth, anders zou stoep er nog onderuit kunnenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spuit 11.
Dat had Luna toch al gedaan
Ze moeten niet zeiken. De sc was een aantal delen een naamtopic voor 4 usersquote:Op maandag 28 juni 2010 10:21 schreef Stoeprand het volgende:
WEL EEN NAAMTOPIC THOUGH. AL MAG DAT HELEMAAL NIET, WANT DAT IS TE INCROWD.
Tuurlijk niet. Niemand komt er onderuit als ik het quote.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wrong, want die had alleen maar gequote, en niet gequote to see the truth, anders zou stoep er nog onderuit kunnen
Je kon aan luna haar reactie duidelijk zien dat ze het om dezelfde reden quotequote:Op maandag 28 juni 2010 10:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wrong, want die had alleen maar gequote, en niet gequote to see the truth, anders zou stoep er nog onderuit kunnen
Wat als ik nu toch een ban krijg eigenlijk?quote:
WTF?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:24 schreef Stoeprand het volgende:
HÉ, JE TREFT ME AAN IN EEN COMA
EN IK DENK NIET DAT IK OOIT NOG WIL TERUGKEREN
NAAR DEZE WEEEEERELD
IK HEB HET BEST NAAR M'N ZIN IN EEN COMA
WANT NIEMAND GAAT OOIT NOG TERUGKEREN
NAAR DEZE WEEEEERELD
Ik gedraag me net zo als normaal.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
Stoep is duidelijk aan het solliciteren naar nog een ban
Lekker rustig.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat als ik nu toch een ban krijg eigenlijk?
Dan maken we naamtopics aan en dan lachen we je uit.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat als ik nu toch een ban krijg eigenlijk?
Alsof ik een ban zo erg vindquote:Op maandag 28 juni 2010 10:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan maken we naamtopics aan en dan lachen we je uit.
watquote:Op maandag 28 juni 2010 10:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je gaat gewoon op je kloon verder dan. Dus inderdaad.
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het werkte. Ik dacht heel even dat je remlof was.
Papa!quote:
nEE ZOON VANDAAG GAAN WE VOETBALLUH KIJKEN, ZATERDAG WAREN WE AL IN SCHEVENINGEN HEquote:Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Papa!Gaan we straks nog naar het strand?
Ohjaquote:Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef Paul het volgende:
[..]
nEE ZOON VANDAAG GAAN WE VOETBALLUH KIJKEN, ZATERDAG WAREN WE AL IN SCHEVENINGEN HE
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef Paul het volgende:
[..]
nEE ZOON VANDAAG GAAN WE VOETBALLUH KIJKEN, ZATERDAG WAREN WE AL IN SCHEVENINGEN HE
iK DRINK NOOIT TEVEEL HOE KOM JE DAAR BIJ ZOON, JIJ MAG TOCH VANMIDDAG EEN IJSJE HALEN BIJ CAFETARIA JANTJE? DAARNA GAAN WE KIJKEN IN CAFE HET STOEPJE IK NEEM DAN EEN BIERTJE 1TJE MAAR EN JIJ MAG EEN COLA MET PRIKKELSquote:Op maandag 28 juni 2010 10:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
OhjaNatuurlijk
Ga je weer zoveel drinken tijdens de foebal?
NOU DIE ENE KEER TOEN DRONK U HEEL VEEL OMDAT DIE MEVROUW MET DIE PIEMEL ALLEMAAL DRANKJES GAF EN TOEN GING U FLESSEN NAAR ME GOOIEN EN DEZE KEER NIET DOEN IK DRINK GRAAG COCA COLA MET PRIKKELTJES DANKUWELquote:Op maandag 28 juni 2010 10:33 schreef Paul het volgende:
[..]
iK DRINK NOOIT TEVEEL HOE KOM JE DAAR BIJ ZOON, JIJ MAG TOCH VANMIDDAG EEN IJSJE HALEN BIJ CAFETARIA JANTJE? DAARNA GAAN WE KIJKEN IN CAFE HET STOEPJE IK NEEM DAN EEN BIERTJE 1TJE MAAR EN JIJ MAG EEN COLA MET PRIKKELS
dAT MOET IN DE VOLGENDE TT KOMEN HIHIHIHI, COLA MET PRIKKELS HIIHHIHIHIquote:
Nou volspammen dit topic dan straks vergeten we het.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:36 schreef Paul het volgende:
[..]
dAT MOET IN DE VOLGENDE TT KOMEN HIHIHIHI, COLA MET PRIKKELS HIIHHIHIHI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |