Het zijn juist zijn standpunten die ervoor zorgde dat er zo'n hoof aantal mensen erop stemde, wijkte hij af van zijn verkiezingsprogramma, dan had hij vast veel minder stemmen gehadquote:Op maandag 28 juni 2010 12:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Wilders zo graag wil regeren, dan had hij maar niet zo'n idioot verkiezingsprogramma moeten schrijven. Bovendien had hij kunnen praten met Rutte, zoals Verhagen voorstelde.
Links-fascistischquote:Op maandag 28 juni 2010 12:59 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Jij doet ook werkelijk geen enkele moeite om je links-fascistische denkbeelden onder stoelen of banken te steken, heh?
Als mensen niet doen of zeggen wat jij (of één van je handlangers) wil, dan moeten ze maar buitengesloten worden.
Prima toch? Dan de PVV niet in de regering. Eens kijken hoe negatief dat uitpakt voor de PVV.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dus? 1.8 miljoen mensen hebben op de PvdA gestemd, 1.9 miljoen mensen op de VVD.
Het is Wilders zelf die zichzelf buiten spel heeft gezet. Er is geen complot van de informateur of Hare Majesteit aan de gang, er zijn gewoon partijen met meer zetels die liever met elkaar samen werken dan met de PVV. Dus komt de PVV niet in de regering. Daar is niks raars of ondemocratisch aan en zo gaat het altijd.
Ja. Dat ben jij.quote:
Wat een onzin. Natuurlijk is je stem niet weggegooid. De stemmen op de PVV zijn ook niet weggegooid, want ze hebben 24 zetels in de Tweede Kamer en dus een grote invloed op de beslissingen die in dit land genomen gaan worden. Je stemt niet om een partij in de regering te krijgen, je stemt om een partij zetels in het parlement te geven.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:01 schreef Jack1985 het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd merk ik dat AL stem ik, dat er niet eens wat mee gedaan wordt door de mensen die boven de partijen staan oftewel, de regeltjes maken en alles dwarsbomen waar hun het niet mee eens zijn...
Het maakt niks uit hoe iets voelt, het gaat om de feiten.quote:Wie weet is het niet zo, maar het voelt wel degelijk zo... Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt, waarom de PVV zomaar wordt buitengesloten bij alle toekomstige coalitie onderzoeken...
Heel heel erg makkelijk:quote:Op maandag 28 juni 2010 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef nou eens antwoord op wat JIJ gedaan zou hebben als je informateur of zelfs Koning was geweest in deze situatie...
Pietje wil niet met Jan praten zolang Jan niet met Kees op hoofdpunten een akkoord heeft en Jan wil niet met Kees praten als Pietje er niet bij is. Zo simpel is het, wat ga JIJ daar aan doen dan?
Oh, het is mijn schuld als de PVV ooit de grootste partij wordt. Nou, mijn excuses dan maar hequote:Op maandag 28 juni 2010 13:03 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Prima toch? Dan de PVV niet in de regering. Eens kijken hoe negatief dat uitpakt voor de PVV.
Maar dan ook niet zeuren als de PVV de volgende keer echt de grootste is heh? Dat is dan ook gewoon eigen schuld, dikke bult.
En wat had dat voor voordeel gehad ten opzichte van de huidige situatie?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:06 schreef Jack1985 het volgende:
[..]
Heel heel erg makkelijk:
Damens en Heren;
Het CDA heeft besloten NIET te willen regeren met de PVV.
Anders moeten ze maar gewoon aan tafel komen zitten, net zoals ze nu WEL DOEN met de PvdA, GL, enz...
De hele gang van zaken riekt naar inmenging van Hare Koninklijke Hoogheid persoonlijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dus? 1.8 miljoen mensen hebben op de PvdA gestemd, 1.9 miljoen mensen op de VVD.
Het is Wilders zelf die zichzelf buiten spel heeft gezet. Er is geen complot van de informateur of Hare Majesteit aan de gang, er zijn gewoon partijen met meer zetels die liever met elkaar samen werken dan met de PVV. Dus komt de PVV niet in de regering. Daar is niks raars of ondemocratisch aan en zo gaat het altijd.
Hallo, wie stelde er nou een VVD informateur aan om een kabinet van VVD en PVV te onderzoeken?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:07 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
De hele gang van zaken riekt naar inmenging van Hare Koninklijke Hoogheid persoonlijk.
Gast, hoeveel mensen hebben PVV gestemd? En hoeveel op de VVD? Hoeveel op de PvdA? Wie heeft de verhoudingen tussen PVV en PvdA op scherp gezet, zodat de enige optie met PVV in het kabinet, VVD+PVV+CDA is, en is die optie levensvatbaar gebleken?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:46 schreef Jack1985 het volgende:
ik zou zeggen kijk ook eens op: http://weblogs.nos.nl/bin(...)vv-stemmer-beledigd/
Het is niet zo dat ik de enigste ben dat vindt dat Trixje het door haar opgelegde opdracht niet juist heeft laten verlopen
Er wordt geconcludeerd dat Trixje inderdaad zo Links is als ze maar zou kunnen zijn.
Ik vind dat gewoon niet kloppen, zie mijn eerste bericht...
En nogmaals ik ben geen PVV stemmer, maar net als zoveel op bijvoorbeeld http://weblogs.nos.nl/bin(...)vv-stemmer-beledigd/ die ook niet op de PVV hebben gestemd, vindt ik dat er iets gebeurd wat niet zou mogen gebeuren...
Het is niet meer het Volk dat kiest...
Zo voelen wij dat gewoon, na de afgelopen situaties met het buitensluiten van winnende partijen...
Er is iets gebeurd of er gebeuren dingen die wij niet mogen weten, dat concludeer ik na de afgelopen situaties, want ik snap er niks meer van, en ik ben zeker niet de enigste NIET-PVV stemmer, dat maar niet kan begrijpen dat dit allemaal zomaar kan.
Tuurlijk moet er verder gekeken worden, maar zoals iedereen weet heeft het CDA en VDD beide NIET gezegt NIET TE WILLEN regeren met de PVV...
Alleen dat al vind ik zo duidelijk als wat.
Dan we weten dat het aan het CDA ligt en niet aan de onderzoekers of opdrachtgevers.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
En wat had dat voor voordeel gehad ten opzichte van de huidige situatie?
Dat gebeurt wel vaker hoor, SP vorige keer bijvoorbeeld. Zo raar is het niet dat een partij waar de meerderheid van de bevolking zulke negatieve gedachten bij heeft niet aanschuift om het land te regeren. Uiteindelijk moeten ook mensen die niet van de PVV zijn kunnen instemmen met het overheidsbeleid, en dat is aan de extremen van het spectrum vaak erg lastig, zeker als de meerderheid op de krapst mogelijke manier is.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:56 schreef DSonnema het volgende:
Ook al heb ik niet op de PVV gestemd, ik vind dit gewoon ronduit belachelijk!
Zo triest dat een ruim winnende partij gewoon zo slap wordt weggeschoven.
En dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:08 schreef Jack1985 het volgende:
[..]
Dat we weten dat het aan het CDA ligt en niet aan de onderzoekers of opdrachtgevers.
Klopt. En uiteindelijk zal ik terugkeren als bevrijder wanneer een geallieerd leger ons land binnenvalt.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:08 schreef Irian.Jaya het volgende:
Het is duidelijk waar dit naartoe gaat natuurlijk. Dit worden gewoon weer vier jaar zonder uitzetting van criminele illegalen en Marokkanen. Weer vier jaar van theedrinken met imams. Weer vier jaar zonder adequaat ingrijpen tegen bicriminelen.
Onderwijl worden de maatschappelijke problemen alleen maar groter door de crisis en lopen de tegenstellingen steeds hoger op. De PVV zal bij de eerstkomende verkiezingen een monsterzege boeken en KoosVogels zal dit land eindelijk verlaten.
Nee hoor. Je zult overal in de wereld vervolgd worden als de laffe NSB'er die je werkelijk bent.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. En uiteindelijk zal ik terugkeren als bevrijder wanneer een geallieerd leger ons land binnenvalt.
Dat volk heeft natuurlijk wel duidelijke zondebokken nodig, Tijn, snap dat danquote:Op maandag 28 juni 2010 13:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh, het is mijn schuld als de PVV ooit de grootste partij wordt. Nou, mijn excuses dan maar he
Lekker sarcastisch ook, totdat je in elkaar wordt geslagen door 10 immigrantjes.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. En uiteindelijk zal ik terugkeren als bevrijder wanneer een geallieerd leger ons land binnenvalt.
En Wilders en zn kliekje worden vervolgd voor misdaden tegen de mensheid.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:12 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Nee hoor. Je zult overal in de wereld vervolgd worden als de laffe NSB'er die je werkelijk bent.
Staat alles wat je wil weten niet gewoon in het verslag wat Uri Rosenthal heeft gemaakt? Misschien moet je dat eerst even lezen voordat je onze koningin begint te beschuldigen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |