abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:39:50 #151
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_83488084
TVPunjabi
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_83489981
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:59 schreef Gia het volgende:

Ik vind het vreemd dat jij het normaal vindt dat kinderen gewoon niet gelooft worden, wanneer iets niet te bewijzen valt en dat het dan normaal is dat die man niet eens in voorarrest heeft gezeten en aan de andere kant het verhaal van 2 vrouwen, met het hele lulverhaal eromheen wel gelooft en het normaal vindt dat die man wel vastzit.
Wijs even aan waar ik stel dat ik die vrouwen geloof. Wijs even aan waar ik het normaal vind dat die kinderen niet worden geloofd.

Dit is echt altijd jouw tactiek: anderen woorden in de mond leggen.

Ik heb gezegd dat ik het verhaal van die vrouwen onwaarschijnlijk vind, maar dat dat niet hoeft te zeggen dat het onwaar is. Dat is iets heel anders.

Het verhaal van die kinderen ken ik niet, dus ik heb daar ook geen oordeel over. Ik wijs je er alleen op dat je niet gestraft kan worden voor zaken die niet bewezen zijn.
quote:
Hoezo zou er niet hetzelfde gehandeld moeten worden dan, als in het geval van die misbruikte kinderen?
Het verhaal van die kinderen was onvoldoende bewijs, dat is het verhaal van die vrouwen ook.
Niemand kan worden veroordeeld op basis van een enkele verklaring. Er zal (in NL althans) altijd steunbewijs moeten zijn. Jij verzint ter plekke dat het verhaal van die vrouwen geen steunbewijs behoeft en het is al helemaal onzin om te stellen dat ik van mening ben dat het verhaal van die vrouwen wel voldoende is.

Het blijft je maar ontgaan dat ik alleen maar weiger om een oordeel te vellen over de schuld, waar jij in het ene geval de schuld gewoon aan wenst te nemen (er was wel onvoldoende bewijs, maar hij was wel schuldig hoor!) en in het andere geval de onschuld meteen vast wenst te stellen.

JIJ bent inconsequent, Gia, niet ik.
quote:
Maar dat snap jij niet, hè? Volwassenen liegen niet! Duh!
Wijs maar aan waar ik dat stel.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_83491613
kunnen de tegenstrijdigheden in hun eigen verhaal geen bewijs zijn voor het tegendeel dan?
pi_83492323
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
kunnen de tegenstrijdigheden in hun eigen verhaal geen bewijs zijn voor het tegendeel dan?
Natuurlijk kan dat. Maar dat hoeft niet. Het is aan de rechter om te beoordelen of hij de getuigenis betrouwbaar acht.
pi_83492799
Ze beweren dingen met zijn tweeën, en zijn allebei een beetje perzikkig van geest.. Ik denk wel dat ik weet waar ik mijn geld op ga inzetten
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:30:12 #156
58560 Oksel
Gezellig.
pi_83492839
Meer pics..
pi_83492886
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:30 schreef Oksel het volgende:
Meer pics..
Hopeloos..
pi_83492900
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze beweren dingen met zijn tweeën, en zijn allebei een beetje perzikkig van geest.. Ik denk wel dat ik weet waar ik mijn geld op ga inzetten
Vooraf kun je dat bij een zedenzaak al het beste doen op de dader als het om een eenmalige zaak gaat. Bewijstechnisch zijn het nl. bijzonder lastige zaken.

Voor mij is het heel simpel: als het verhaal klopt hoop ik dat deze heren hun straf niet ontlopen.

Als het verhaal verzonnen is hoop ik dat deze dames straf krijgen voor het doen van valse aangifte.
pi_83493042
Als het klopt; zaakje eraf bij de mannen.
Als het niet klopt; alsnog laten verkrachten, dan weten ze waar ze mee gespot hebben.
pi_83493506
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

Vooraf kun je dat bij een zedenzaak al het beste doen op de dader als het om een eenmalige zaak gaat. Bewijstechnisch zijn het nl. bijzonder lastige zaken.

Voor mij is het heel simpel: als het verhaal klopt hoop ik dat deze heren hun straf niet ontlopen.

Als het verhaal verzonnen is hoop ik dat deze dames straf krijgen voor het doen van valse aangifte.
Wat ik eigenlijk wel erg vind, is dat de maximale straf voor valse aangifte een stuk lager is dan die voor een zedendelict, terwijl het slachtoffer mogelijk nog meer schade ondervindt van een valse aangifte van zoiets vanwege onherstelbare imagoschade.

En waarom zou je inzetten op de dader?
En dit geval zou ik dat zeker niet doen.. Het verhaal rammelt aan alle kanten.
En waarom gebruik je het woord dader? Er is nog niemand veroordeeld..

[ Bericht 1% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 30-06-2010 15:59:50 ]
pi_83494255
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Wat ik eigenlijk wel erg vind, is dat de maximale straf voor valse aangifte een stuk lager is dan die voor een zedendelict, terwijl het slachtoffer mogelijk nog meer schade ondervindt van een valse aangifte van zoiets vanwege onherstelbare imagoschade.
Of dat zo is waag ik te betwijfelen. Ik ben het wel met je eens dat de strafmaat voor het doen van valse aangifte te laag is.
quote:
En waarom zou je inzetten op de dader?
En dit geval zou ik dat zeker niet doen.. Het verhaal rammelt aan alle kanten.
Met inzetten op de dader bedoel ik uiteraard dat die het meest waarschijnlijk als "winnaar" uit de bus komt.
quote:
En waarom gebruik je het woord dader? Er is nog niemand veroordeeld..
Er had inderdaad "vermeende" voor moeten staan.
pi_83507473
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Of dat zo is waag ik te betwijfelen. Ik ben het wel met je eens dat de strafmaat voor het doen van valse aangifte te laag is.
[..]

Volgens mij is ie een heel stuk lager.. Je mag er ook niet voor in voorlopige hechtenis, en dus ook niet in verzekering voor worden gesteld.
quote:
Met inzetten op de dader bedoel ik uiteraard dat die het meest waarschijnlijk als "winnaar" uit de bus komt.
[..]
Ok, dan had ik je verkeerd begrepen
  zaterdag 3 juli 2010 @ 14:42:14 #163
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_83607998
Als je dochter voor het eerst alleen op reis gaat AMSTERDAM -

Ook deze zomer zijn er weer honderden meisjes die, misschien nog maar net klaar met school, voor het eerst zelf op vakantie gaat. Als dat maar goed gaat, denken de achterblijvende ouders.

Onlangs kwamen twee Nederlandse, jonge vrouwen van 23 en 24 jaar in het nieuws, die tijdens een wereldreis in India wekenlang zouden zijn verkracht door twee mannen die zich voordeden als gidsen. De meisjes zeggen naar verschillende steden te zijn meegenomen door de mannen, die ze tijdens de ’rondreizen’ misbruikten en mishandelden. De nachtmerrie van iedere ouder. De zomervakantie is weer in aantocht en er staan honderden meisje te trappelen om eindelijk zonder paps en mams op vakantie gaan. Dochters die vaak nog veel jonger zijn dan de twee verkrachte toeristes.

Afspraken
Bij kinderen die met leeftijdsgenoten op vakantie gaan, speelt alocohol vaak een grote rol. Jongens die zonder ouders op vakantie gaan, drinken gemiddeld 17 glazen alcohol per vakantiedag, meisjes 7 glazen, meldt het Trimbos-instituut, dat samen met STIVORO een zomercampagne is gestart. De boodschap aan de ouders is: 'Stuur uw kind op vakantie met een afspraak: geen alcohol!’ Ook over roken en veilig vrijen zou moeten worden gepraat.

http://www.telegraaf.nl/v(...)gaat__.html?sn=vrouw
pi_83610149
quote:
'Stuur uw kind op vakantie met een afspraak: geen alcohol!’
  zondag 4 juli 2010 @ 02:23:46 #165
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_83633390
quote:
'Verdachte verkrachting India langer vast'

(Novum) - Een man die ervan verdacht wordt twee Nederlandse toeristes in India wekenlang te hebben verkracht komt niet op borgtocht vrij en blijft langer vastzitten. Dat heeft een Indiase rechter bepaald. De verdachte claimt dat de seks met wederzijdse instemming plaatsvond, schrijft de krant The Times of India.

Twee mannen deden zich voor als gids, waarna zij de vrouwen zouden hebben beroofd en verkracht toen zij door het land trokken. De vrouwen zouden hun geld hebben teruggevraagd, nadat zij het idee kregen dat de twee teveel rekenden voor hun diensten. Hierop zouden zij onder meer hun paspoorten hebben moeten inleveren, waarna ze werden verkracht. Een van hen nam na terugkomst in Nederland contact op met de Indiaase politie. De andere verdachte is voortvluchtig.

De beschuldigingen van de vrouwen kloppen volgens de verdachte, afkomstig uit Kashmir, niet. Hij zegt over intieme emailwisselingen en foto's met een van de vrouwen te beschikken. Bovendien zou de Indiase politie niet de juiste procedures hebben gevolgd om de claims van Nederlandse vrouwen te checken. De man werd vorige week zaterdag opgepakt.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)ia_langer_vast_.html

Het is intressanter aan het worden.
  zondag 4 juli 2010 @ 09:39:38 #166
3542 Gia
User under construction
pi_83635401
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 14:42 schreef Izaag het volgende:
De boodschap aan de ouders is: 'Stuur uw kind op vakantie met een afspraak: geen alcohol!’ Ook over roken en veilig vrijen zou moeten worden gepraat.

En dan doen ze het ook niet!! Ouders hoeven maar gewoon te verbieden en kinderen luisteren braaf!
  zondag 4 juli 2010 @ 09:40:56 #167
3542 Gia
User under construction
pi_83635414
quote:
Op zondag 4 juli 2010 02:23 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

http://www.trouw.nl/nieuw(...)ia_langer_vast_.html

Het is intressanter aan het worden.
Justitie in India zou vertalingen moeten krijgen van de reisverslagen van die meiden.
pi_83635512
23 en 24, dat zijn toch geen kinderen meer. Zelfs zulke perzikjes niet.
pi_83641635
India is de hel op aarde, maar dit liegen van die meisjes gaat ze op zware straffen komen te staan.

En terecht. Kuthoeren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2010 @ 13:43:05 #170
230491 Zith
pls tip
pi_83641939
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:38 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

En dan gek vinden dat je verkracht wordt Het staat nog net niet op z'n voorhoofd geschreven.
Ze is niet verkracht/ontvoert/mishandelt
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_83642037
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:43 schreef Zith het volgende:

[..]

Ze is niet verkracht/ontvoert/mishandelt
Klopt. Maar dan met een "d".
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_83644289
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:33 schreef El_Matador het volgende:
India is de hel op aarde, maar dit liegen van die meisjes gaat ze op zware straffen komen te staan.

En terecht. Kuthoeren.
Zou me niks verbazen als dit verder geen gevolgen zal hebben voor ze.

En waarom zijn hun gezichten onzichtbaar gemaakt, sinds wanneer hebben leugenaars recht op privacy en mensen die vals beschuldigd worden niet?
pi_83644315
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:01 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen als dit verder geen gevolgen zal hebben voor ze.
Als ik om een zogenaamd verkeerd stempeltje al 3 dagen vastgehouden word in dat kutland, dan zij ZEKER.
quote:
En waarom zijn hun gezichten onzichtbaar gemaakt, sinds wanneer hebben leugenaars recht op privacy en mensen die vals beschuldigd worden niet?
Dat snap ik dus ook niet.

pi_83644345
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als ik om een zogenaamd verkeerd stempeltje al 3 dagen vastgehouden word in dat kutland, dan zij ZEKER.

Ik bedoel die meiden. Die zitten toch weer veilig in NL?
pi_83644751
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik bedoel die meiden. Die zitten toch weer veilig in NL?
Dan zullen ze in ieder geval door de media terecht afgestraft worden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')