Aandacht. Genoeg van die zieke mokkels rondlopen hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:22 schreef Irian.Jaya het volgende:
Ik denk dat het wel waar is hoor. Of in elk geval: dat de dames het zo hebben beleefd. Want waarom zouden ze erover liegen? Wat schieten ze daarmee op?
Nou dat weet ik niet. Wat maakt jou de expert?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aandacht. Genoeg van die zieke mokkels rondlopen hoor.
Als je verkracht bent, ga je niet nog 2 maanden reizen en pas in Nederland aangifte doen. Gelul, dik gelul.
Niets meer dan jou, dunkt me.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:25 schreef Irian.Jaya het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. Wat maakt jou de expert?
dat !quote:Op maandag 28 juni 2010 03:09 schreef Mr.Chandon het volgende:
Dit verhaal slaat natuurlijk als een lul in een bord pap. Waarschijnlijk gebeurd:
Meisje is maagd en heeft een vriend. Ze gaat op vakantie en wordt verliefd... Zij laat haar poeny poppen. Ze is in paniek, en voila -> a story is born.
Zou best kunnen dat die jongens geld van ze gestolen hebben. Maar verkracht worden en daarna vrolijk weken verderreizen?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:22 schreef Irian.Jaya het volgende:
Ik denk dat het wel waar is hoor. Of in elk geval: dat de dames het zo hebben beleefd. Want waarom zouden ze erover liegen? Wat schieten ze daarmee op?
Aandacht, wraak, chantage, overdrijving..quote:Op zondag 4 juli 2010 15:22 schreef Irian.Jaya het volgende:
Eh, in een relatie kan ook verkracht worden? Of kan een echtgenoot zijn vrouw nooit verkrachten?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat die jongens geld van ze gestolen hebben. Maar verkracht worden en daarna vrolijk weken verderreizen?
En dan ook nog zo op de foto met je verkrachters?
Dan doe je toch meteen aangifte, of maak je meteen dat je wegkomt?
Dat kan ook nog ja.. Dat ze een beetje een verhouding met ze hadden.. En achteraf vinden dat ze verkracht zijn..quote:Op zondag 4 juli 2010 16:39 schreef Izaag het volgende:
[..]
Eh, in een relatie kan ook verkracht worden? Of kan een echtgenoot zijn vrouw nooit verkrachten?
Ze konden elkaar nauwelijks, waren gewoon neukvriendjes voor onderweg. Als ik verkracht zou worden door mijn vakantievriendje zou ik zsm weg willen, aangifte doen of in ieder geval India verlaten.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:39 schreef Izaag het volgende:
[..]
Eh, in een relatie kan ook verkracht worden? Of kan een echtgenoot zijn vrouw nooit verkrachten?
En ik snap dat meiden vallen op gasten met zo'n uitstraling.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze konden elkaar nauwelijks, waren gewoon neukvriendjes voor onderweg. Als ik verkracht zou worden door mijn vakantievriendje zou ik zsm weg willen, aangifte doen of in ieder geval India verlaten.
En niet nog weken met mijn verkrachter rondreizen.
Dan maak je toch dat je wegkomt?
Zie jij dat aan mensen?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:05 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
En ik snap dat meiden vallen op gasten met zo'n uitstraling.
Je ziet meteen dat die gasten nooit iets kwaads in de zin zullen hebben..........
Nou in elk geval herken je dat het pauperglibbers zijn. Dat ligt er wel erg dik bovenop.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zie jij dat aan mensen?
En het zou best kunnen dat ze wel geld van ze gejat hebben.
Maar goed, jij herkent dus de verkrachter. Kun je rijk mee worden man, dat vermogen!
In India? Volgens mij niet hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:58 schreef Gia het volgende:
[..]
In die cultuur zijn vrouwen sowieso onderdanig aan hun mannen. Deze marokkaanse is schijnbaar vrijwillig met hem getrouwd en woont in zijn huis in Delhi én heeft nergens aangifte van gedaan. Wat is de misdaad?
Kun je aan die foto's zien dat ze voor de verkrachting zijn gemaakt?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
En dan ook nog zo op de foto met je verkrachters?
Een foto kan volgens mij soms zeker wel iets zeggen. Houding en gelaatsuitdrukking staan er toch op?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kun je aan die foto's zien dat ze voor de verkrachting zijn gemaakt?
De foto an sich zegt mij dus helemaal niets... Zelfs niet als deze na de verkrachting gemaakt zou zijn overigens.
Genoeg naive vrouwen die voor de charmes van dat soort players vallen en vervolgens wraakgevoelens krijgen als ze ontdekken dat ze slechts een versnapering zijn op de uitgebreide menukaart van onze paupers. Kansloze types verdienen elkaarquote:Op zondag 4 juli 2010 22:54 schreef Irian.Jaya het volgende:
Nou in elk geval herken je dat het pauperglibbers zijn. Dat ligt er wel erg dik bovenop.
Ik had het vooral over het feit dat die vrouw Marokkaanse is.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
In India? Volgens mij niet hoor.
Heb redelijk wat Indiaase stellen gezien waar de vrouw duidelijk de broek aan had
En die zeggen iets absoluuts over wat er is gebeurd?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Een foto kan volgens mij soms zeker wel iets zeggen. Houding en gelaatsuitdrukking staan er toch op?
....zou jij nog vrolijk op de foto gaan met je verkrachters? Met je verkrachters nog vrolijk wekenlang verderreizen door een onbekend land?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kun je aan die foto's zien dat ze voor de verkrachting zijn gemaakt?
De foto an sich zegt mij dus helemaal niets... Zelfs niet als deze na de verkrachting gemaakt zou zijn overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |