abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83644863
Ik denk dat het wel waar is hoor. Of in elk geval: dat de dames het zo hebben beleefd. Want waarom zouden ze erover liegen? Wat schieten ze daarmee op?
pi_83644909
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:22 schreef Irian.Jaya het volgende:
Ik denk dat het wel waar is hoor. Of in elk geval: dat de dames het zo hebben beleefd. Want waarom zouden ze erover liegen? Wat schieten ze daarmee op?
Aandacht. Genoeg van die zieke mokkels rondlopen hoor.

Als je verkracht bent, ga je niet nog 2 maanden reizen en pas in Nederland aangifte doen. Gelul, dik gelul.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_83644932
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Aandacht. Genoeg van die zieke mokkels rondlopen hoor.

Als je verkracht bent, ga je niet nog 2 maanden reizen en pas in Nederland aangifte doen. Gelul, dik gelul.
Nou dat weet ik niet. Wat maakt jou de expert?
pi_83645030
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:25 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Nou dat weet ik niet. Wat maakt jou de expert?
Niets meer dan jou, dunkt me.

Het lijkt me een groot scamverhaal. Maar vrouwen worden graag kritiekloos geloofd omdat verkrachting erg is.

Dat zij de ECHTE verkrachte vrouwen daarmee grof schofferen, maakt ze geen donder uit.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 4 juli 2010 @ 15:29:48 #180
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_83645047
quote:
Op maandag 28 juni 2010 03:09 schreef Mr.Chandon het volgende:
Dit verhaal slaat natuurlijk als een lul in een bord pap. Waarschijnlijk gebeurd:

Meisje is maagd en heeft een vriend. Ze gaat op vakantie en wordt verliefd... Zij laat haar poeny poppen. Ze is in paniek, en voila -> a story is born.

dat !
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_83645627
quote:
Zou best kunnen dat die jongens geld van ze gestolen hebben. Maar verkracht worden en daarna vrolijk weken verderreizen?
En dan ook nog zo op de foto met je verkrachters?

Dan doe je toch meteen aangifte, of maak je meteen dat je wegkomt?
pi_83646385
quote:
Aandacht, wraak, chantage, overdrijving..
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2010 @ 16:38:54 #183
230491 Zith
pls tip
pi_83647036
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 4 juli 2010 @ 16:39:25 #184
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_83647057
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zou best kunnen dat die jongens geld van ze gestolen hebben. Maar verkracht worden en daarna vrolijk weken verderreizen?

Dan doe je toch meteen aangifte, of maak je meteen dat je wegkomt?
Eh, in een relatie kan ook verkracht worden? Of kan een echtgenoot zijn vrouw nooit verkrachten?
  zondag 4 juli 2010 @ 16:47:09 #185
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_83647312
Brazilian woman rape case: Accused sent to 14 days judicial custody

New Delhi: A property dealer arrested for allegedly raping a 27-year-old Brazilian student was today remanded to 14 days judicial custody by a court here after Delhi police said that it has completed custodial interrogation of the accused.

Metropolitan magistrate Surya Malik Grover sent accused Amandeep Singh, son of a Delhi-based lawyer, to Tihar jail till July 14.

"No more custodial interrogation is required," Delhi police told the court where Singh was produced after the expiry of his one day's police custody.

The court had yesterday allowed only a day's custodial interrogation of the accused although the police had sought five days custody.

Meanwhile, another Metropolitan Magistrate Gagandeep Singh recorded the statement of the victim.

The incident reported from Chitranjan Park in south Delhi came to light on June 29 after the woman lodged a complaint alleging that her landlord had raped her twice after giving her coffee laced with sedatives.

The accused, owner of the house in which the woman was staying on rent, was arrested after her medical examination confirmed rape.

The woman, who is pursuing a Mass Communication course from a private institute in Noida, came to India in the first week of June. She has been staying in the rented accommodation since June 19.

http://www.dnaindia.com/i(...)cial-custody_1403910
pi_83647381
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:39 schreef Izaag het volgende:

[..]

Eh, in een relatie kan ook verkracht worden? Of kan een echtgenoot zijn vrouw nooit verkrachten?
Dat kan ook nog ja.. Dat ze een beetje een verhouding met ze hadden.. En achteraf vinden dat ze verkracht zijn..
pi_83647610
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:39 schreef Izaag het volgende:

[..]

Ze konden elkaar nauwelijks, waren gewoon neukvriendjes voor onderweg. Als ik verkracht zou worden door mijn vakantievriendje zou ik zsm weg willen, aangifte doen of in ieder geval India verlaten.
En niet nog weken met mijn verkrachter rondreizen.
Dan maak je toch dat je wegkomt?
pi_83649171
pics or it didn't happen
pi_83655141
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:58 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ze konden elkaar nauwelijks, waren gewoon neukvriendjes voor onderweg. Als ik verkracht zou worden door mijn vakantievriendje zou ik zsm weg willen, aangifte doen of in ieder geval India verlaten.
En niet nog weken met mijn verkrachter rondreizen.
Dan maak je toch dat je wegkomt?
En ik snap dat meiden vallen op gasten met zo'n uitstraling.
Je ziet meteen dat die gasten nooit iets kwaads in de zin zullen hebben..........
pi_83655308
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt. Maar dan met een "d".
pi_83660183
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:05 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

En ik snap dat meiden vallen op gasten met zo'n uitstraling.
Je ziet meteen dat die gasten nooit iets kwaads in de zin zullen hebben..........
Zie jij dat aan mensen?

En het zou best kunnen dat ze wel geld van ze gejat hebben.

Maar goed, jij herkent dus de verkrachter. Kun je rijk mee worden man, dat vermogen!
pi_83661113
quote:
Op zondag 4 juli 2010 22:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zie jij dat aan mensen?

En het zou best kunnen dat ze wel geld van ze gejat hebben.

Maar goed, jij herkent dus de verkrachter. Kun je rijk mee worden man, dat vermogen!
Nou in elk geval herken je dat het pauperglibbers zijn. Dat ligt er wel erg dik bovenop.
  zondag 4 juli 2010 @ 23:04:51 #193
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_83661593
Tja, het echte verhaal zal wel nooit naar boven komen, vrees ik. Ik gok op gladde jongens en verliefde meisjes en een moment waarop dat fout liep. Zoiets als dit dus: "Anne, who met Baktoo last month in Delhi and is currently living in his houseboat Omar Khayam in the Dal Lake" en dan erachter komen dat jij niet dat speciale meisje voor hem bent. En ik kan me voorstellen dat je je dan (achteraf) misbruikt voelt.

Die houseboat wordt zo langzamerhand wel een fenomeen op zich trouwens
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 5 juli 2010 @ 09:03:09 #194
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_83670497
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:58 schreef Gia het volgende:

[..]

In die cultuur zijn vrouwen sowieso onderdanig aan hun mannen. Deze marokkaanse is schijnbaar vrijwillig met hem getrouwd en woont in zijn huis in Delhi én heeft nergens aangifte van gedaan. Wat is de misdaad?
In India? Volgens mij niet hoor.
Heb redelijk wat Indiaase stellen gezien waar de vrouw duidelijk de broek aan had
pi_83670781
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

Kun je aan die foto's zien dat ze voor de verkrachting zijn gemaakt?

De foto an sich zegt mij dus helemaal niets... Zelfs niet als deze na de verkrachting gemaakt zou zijn overigens.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_83670863
quote:
Op maandag 5 juli 2010 09:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

De foto an sich zegt mij dus helemaal niets... Zelfs niet als deze na de verkrachting gemaakt zou zijn overigens.
Een foto kan volgens mij soms zeker wel iets zeggen. Houding en gelaatsuitdrukking staan er toch op?
pi_83671414
quote:
Op zondag 4 juli 2010 22:54 schreef Irian.Jaya het volgende:

Nou in elk geval herken je dat het pauperglibbers zijn. Dat ligt er wel erg dik bovenop.
Genoeg naive vrouwen die voor de charmes van dat soort players vallen en vervolgens wraakgevoelens krijgen als ze ontdekken dat ze slechts een versnapering zijn op de uitgebreide menukaart van onze paupers. Kansloze types verdienen elkaar
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  maandag 5 juli 2010 @ 10:02:45 #198
3542 Gia
User under construction
pi_83671740
quote:
Op maandag 5 juli 2010 09:03 schreef Keltie het volgende:

[..]

In India? Volgens mij niet hoor.
Heb redelijk wat Indiaase stellen gezien waar de vrouw duidelijk de broek aan had
Ik had het vooral over het feit dat die vrouw Marokkaanse is.
pi_83672101
quote:
Op maandag 5 juli 2010 09:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Een foto kan volgens mij soms zeker wel iets zeggen. Houding en gelaatsuitdrukking staan er toch op?
En die zeggen iets absoluuts over wat er is gebeurd?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_83672586
quote:
Op maandag 5 juli 2010 09:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

....zou jij nog vrolijk op de foto gaan met je verkrachters? Met je verkrachters nog vrolijk wekenlang verderreizen door een onbekend land?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')