Als jij vrolijk op de foto staat en je schrijft vrolijke verhalen op je blog en reist fijn verder en ook gedurende die periode laat je niets weten aan het thuisfront.. En je bedenkt een hele tijd later ineens dat je verkracht en gegijzeld bent geweest, en dat de heren je zomaar weer hebben laten lopen en alle reisdocumenten weer hebben teruggegeven, dan ben je niet bepaald geloofwaardig meer.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
En die zeggen iets absoluuts over wat er is gebeurd?
Heel goed van dat meisje. Ik hoop dat ze ook de reisverslagen meeneemt.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:38 schreef Zith het volgende:
http://www.indiatvnews.co(...)_Rape_Tale-3734.html
Dit gaat toch over heel iemand anders? Wat doet dat in dit topic?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:47 schreef Izaag het volgende:
Brazilian woman rape case: Accused sent to 14 days judicial custody
Eh, Anne is niet verkracht hoor. Zij is degene die het nu voor die man opneemt, omdat ze mails en foto's heeft gevonden die Eva naar haar verkrachter heeft gemaild.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:04 schreef livelink het volgende:
Tja, het echte verhaal zal wel nooit naar boven komen, vrees ik. Ik gok op gladde jongens en verliefde meisjes en een moment waarop dat fout liep. Zoiets als dit dus: "Anne, who met Baktoo last month in Delhi and is currently living in his houseboat Omar Khayam in the Dal Lake" en dan erachter komen dat jij niet dat speciale meisje voor hem bent. En ik kan me voorstellen dat je je dan (achteraf) misbruikt voelt.
Die houseboat wordt zo langzamerhand wel een fenomeen op zich trouwens![]()
Ik heb haar via PM geholpen de oude en verwijderde blogs te vinden en aan haar gegeven, ze PMde mij als eerste of ik haar wilde helpen (en gaf ook die link die jij quotte).quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Heel goed van dat meisje. Ik hoop dat ze ook de reisverslagen meeneemt.
Misschien kun je nu Joran helpen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:25 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik heb haar via PM geholpen de oude en verwijderde blogs te vinden en aan haar gegeven, ze PMde mij als eerste of ik haar wilde helpen (en gaf ook die link die jij quotte).
Nu voel ik mij een held!
Goed zo. Ik ben voor om deze vrouwen als wereldwijd voorbeeld te stellen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:34 schreef elplato het volgende:
Whaha mooi..die dozen gaan het echt heel hard terug krijgen
Ja, dat weet ik. Ik gaf haar als voorbeeld van zo'n meisje die nu denkt dat zij de uitverkorene is en waarschijnlijk ook later tot de ontdekking komt dat ze toch niet zo heel speciaal is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Eh, Anne is niet verkracht hoor. Zij is degene die het nu voor die man opneemt, omdat ze mails en foto's heeft gevonden die Eva naar haar verkrachter heeft gemaild.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:25 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik heb haar via PM geholpen de oude en verwijderde blogs te vinden en aan haar gegeven, ze PMde mij als eerste of ik haar wilde helpen (en gaf ook die link die jij quotte).
Nu voel ik mij een held!
Ze ging toch getuigen voor die andere knakker, die nu vast zit. Dacht dat haar vriendje nu niet vast zat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik gaf haar als voorbeeld van zo'n meisje die nu denkt dat zij de uitverkorene is en waarschijnlijk ook later tot de ontdekking komt dat ze toch niet zo heel speciaal is.
Maar ja, nu ze denkt dat ze de enige en de ware is, gaat ze natuurlijk getuigen voor haar vriendje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |