abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83385527
quote:
Twee Nederlandse toeristes claimen tijdens een wereldreis in India wekenlang te zijn verkracht. Twee mannen deden zich voor als gids, maar beroofden en verkrachten de vrouwen anderhalve maand lang terwijl ze door het land trokken.

Na hun terugkeer in Nederland meldde een van hen zich bij de politie in New Delhi, schrijven Indiase media.

De politie heeft vrijdag een van de twee mannen aangehouden. De andere verdachte is voortvluchtig. De aangehouden man ontkent, maar is zaterdag voor twee weken vastgezet.

Volgens de krant Times of India zouden de vrouwen in de handen van de mannen van 23 en 25 jaar zijn gevallen toen ze op 5 januari incheckten in een hotel in de wijk Paharganj. De mannen hielpen aanvankelijk om aan sim-kaarten te komen, maar weigerden de vrouwen te laten gaan toen die vermoedden dat ze te veel betaalden aan de gidsen.

Paspoorten

Toen ze hun geld terugvroegen, zouden ze hun paspoorten en andere waardevolle spullen hebben moeten inleveren en gedwongen zijn seks te hebben met de mannen. Een van hen dreigde vervolgens dat hij de vrouwen van terrorisme zou laten beschuldigen.

De vrouwen werden vervolgens nog meegenomen naar een aantal andere steden. Ondertussen zouden ze nog meer misbruikt en mishandeld zijn.

Vrijgelaten

Eind februari werden de vrouwen vrijgelaten, waarna ze hun reis vervolgden naar het oosten van India en Bangladesh. Waarom de vrouwen niet direct naar de politie gingen is niet bekend.

Bij terugkomst in Nederland vertelden ze het verhaal aan Indiase vrienden die hen aanspoorden om naar de politie te gaan.
http://www.nu.nl/buitenla(...)nlang-verkracht.html
http://timesofindia.india(...)icleshow/6096352.cms

Opmerkelijk dat ze gewoon door zijn getrokken zonder aangifte te doen? shock? of losbandige relaties aangegaan met de natives en dan toch vervolgens spijt gekregen? het feit dat het om twee dames gaat maakt die laatste theorie wellicht wat minder waarschijnlijk.
  maandag 28 juni 2010 @ 02:34:53 #2
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_83385544
quote:
terwijl ze door het land trokken.
Haha, snap je hem?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  maandag 28 juni 2010 @ 02:35:24 #3
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_83385548
quote:
Op maandag 28 juni 2010 02:34 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Haha, snap je hem?
jajaa,
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  maandag 28 juni 2010 @ 02:41:55 #4
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_83385603
Op de website waarbenjij nu waren reisverslagen te lezen die een van de dames gepost had. In de desbetreffende maanden waarin ze verkracht waren, werd er vrolijk doorgepost. En ze hadden het naar hun zin.

Inmiddels zijn de reisverslagen verwijderd door de" verkrachte" vrouw.
  maandag 28 juni 2010 @ 02:44:23 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_83385629
'anderhalve maand lang'

Vaag verhaal.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_83385758
quote:
Op maandag 28 juni 2010 02:41 schreef Izaag het volgende:
Op de website waarbenjij nu waren reisverslagen te lezen die een van de dames gepost had. In de desbetreffende maanden waarin ze verkracht waren, werd er vrolijk doorgepost. En ze hadden het naar hun zin.

Inmiddels zijn de reisverslagen verwijderd door de" verkrachte" vrouw.
Inderdaad gaat nergens over dit. In dat laatste verslag van 24 juni stond volgens mij dat ze terug naar India ging omdat ze het er zo leuk had.
pi_83385817
Dit verhaal slaat natuurlijk als een lul in een bord pap. Waarschijnlijk gebeurd:

Meisje is maagd en heeft een vriend. Ze gaat op vakantie en wordt verliefd... Zij laat haar poeny poppen. Ze is in paniek, en voila -> a story is born.

pi_83385868
De dames hebben daar wat jongens ontmoet, hebben een aantal keer seks gehad (triootje misschien? ), en hebben nu in nuchtere toestand spijt gekregen. Niks aan de hand, doorlopen
pi_83386099
Maar een van die gasten zit dan wel twee weken onschuldig vast en dat lijkt me geen pretje daar. Ik denk dat ze zijn opgelicht ofzo door die gasten en dit maar doen om ze terug te pakken. Of ze zijn gevallen of ergens tegenaan gelopen.
pi_83386410
quote:
Op maandag 28 juni 2010 04:57 schreef kadeya het volgende:
Maar een van die gasten zit dan wel twee weken onschuldig vast en dat lijkt me geen pretje daar. Ik denk dat ze zijn opgelicht ofzo door die gasten en dit maar doen om ze terug te pakken. Of ze zijn gevallen of ergens tegenaan gelopen.
Bingo. Heb wel begrepen dat die jongens/mannen hun bestolen hadden of zoiets. Maar het is alsnog smerig er dan zoiets van te maken.
  maandag 28 juni 2010 @ 07:04:46 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83386453
Een vaag verhaal.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_83386464
Zeker zo'n reis georganiseerd door Vivid.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 28 juni 2010 @ 12:20:17 #13
3542 Gia
User under construction
pi_83394666
Lees dit verslag eens:
link

Dit meisje is met E en L gelijktijdig vertrokken. In dit verslag beschrijft ze dat de jongens hun weer netjes bij het hotel hadden afgezet:
quote:
Toen maar weer opzoek naar een simkaart. Uiteindelijk werden aangesproken door drie Indiase "upperclass" jongens (Yasir, Omar en johnny). Zij hebben ons geholpen met de simkaart. We hebben met hen gegeten, waarna ze ons uitnodigde om te gaan stappen in Delhi. We zijn na wat wikken en wegen toch in hun auto gestapt, omdat ze wel betrouwbaar overkwamen. Het was een super leuke avond en ze hebben ons weer veilig bij het hotel afgezet.
Even verderop zegt ze:
quote:
Gisteren heb ik afscheid genomen van L en E. Zij gaan met de jongens naar Kasjmir.

[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 05-08-2010 16:16:04 ]
  maandag 28 juni 2010 @ 12:47:01 #14
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_83395644
Zohooo, die E de K heeft thuis waarschijnlijk wel even wat uit te leggen.

Want al is de leugen nog zo snel, Google Cache achterhaalt hem wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 05-08-2010 16:16:18 ]
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_83396007
Of het is wel gebeurd. En waren die meiden volledig geïntimideerd. Je bent in een vreemd land, hebt geen paspoort, bent bang. Je gaat maar gewoon naar huis, en daar slaat de bom opeens in over wat er nu eigenlijk allemaal is gebeurd.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83396196
Vakantieman, gezellig he!
pi_83396496
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:04 schreef paddy het volgende:

[..]

Linkjes doen het niet
[..]

Dat was een meisje die er dus eerder bij was. Zegt me nog niets. Kan het nog wel gebeurd zijn. Het enige waarom ik het verhaal wat vaag vond?
[..]

Ik was echt naar huis gegaan. Had daar misschien geen aangifte gedaan, maar had mijn reis echt niet vervolgd alsof het een incidentje betrof. Sinds in sommige landen je voor aangifte van diefstal zelf de pineut wordt omdat je als vrouw niet mag liften? Zou ik wel uitkijken.
Hoe oud zijn die vrouwen eigenlijk?
Er zijn voor mij wel leeftijden te bedenken waarop ik in totale naïviteit en ontkenning zou zijn doorgereisd. Die klap en het besef van wat er is gebeurd, komt dan natuurlijk toch alsnog wel. Maar wel een heel stuk later pas.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83396676
Domme wijven.
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2010 @ 13:17:25 #19
230491 Zith
pls tip
pi_83396902
Lekker dansen en uitgaan met de locals, zo spiritueel

[ Bericht 26% gewijzigd door Zith op 28-06-2010 13:28:50 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_83396962
Ze kijken niet erg 'verkracht' op die foto's. Volgens mij hebben ze er wel lol aan.

Vieze gasten trouwens, dat je als vrouw daarop kunt vallen. Maar ik kijk zolangzamerhand nergens meer van op.
  maandag 28 juni 2010 @ 13:19:23 #21
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_83396997
Wazig verhaal dit.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  maandag 28 juni 2010 @ 13:21:37 #22
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_83397110
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:18 schreef Irian.Jaya het volgende:
Ze kijken niet erg 'verkracht' op die foto's. Volgens mij hebben ze er wel lol aan.

Vieze gasten trouwens, dat je als vrouw daarop kunt vallen. Maar ik kijk zolangzamerhand nergens meer van op.
als vrouwen 'nee' zeggen bedoelen ze 'ja'. zo was het toch?
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 28 juni 2010 @ 13:22:37 #23
3542 Gia
User under construction
pi_83397156
Ze zijn een avond wezen stappen met die jongens, hebben het erg gezellig en besluiten de volgende dag met die jongens mee te reizen. Kan me voorstellen dat er op seksueel gebied een en ander gebeurd is en dat die meiden daarna ineens niet meer wilden. En tja, dan is het verkrachting.
Ze zijn een tijd tegen hun wil in gevangenen geweest van die jongens en worden later vrijgelaten.

En dan reizen ze vrolijk verder? Komt op mij niet echt over alsof ze die 'verkrachtingen' op dat moment wel als zodanig zagen, maar pas bij thuiskomst beseften dat het eigenlijk verkrachting was. Dat kan inhouden dat ze verkeerde signalen uitzonden naar die jongens. Sowieso is het daar een heel andere cultuur.

't Is verder ook erg dom om als twee jonge meiden met drie vreemde jongens samen te gaan reizen.

Vind het dus een vaag verhaal.
pi_83397201
te vaag verhaal...

lijkt meer op wraak dan wat anders
pi_83397308
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:21 schreef Gunner het volgende:

[..]

als vrouwen 'nee' zeggen bedoelen ze 'ja'. zo was het toch?
Zeiden ze maar 'nee'. Die blije geile mondjes spreken meer een "ja, ja, ja!!! nog een keer! ja!" uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')