Er hoeft ook niet geneukt te worden; het ging enkel om het serveren van de bitterballen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Technisch gezien ben ik niet getrouwd![]()
Helaas wel monogaam. Mijn opvoeding, wat doe je!
Ja maar ik heb leuke connotaties van "hihihi je zei ballen"quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:36 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Er hoeft ook niet geneukt te worden; het ging enkel om het serveren van de bitterballen.
Geen klap aan dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef heaven7 het volgende:
Het enige voordeel zal zijn dat de komende wedstrijden een stuk relaxter zijn om te bekijken! (Geen zenuwen en onpartijdig dus achterover hangen en alleen maar kijken!)
Inderdaad. Als Nederland eruit vliegt hoef ik geen WK meer te zien. Misschien nog de finale maar dat is het wel zo een beetje.quote:
Nou, zelfs als Nederland er morgen uitvliegt wil ik Arg - Dui niet missen hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:32 schreef larry91 het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Nederland eruit vliegt hoef ik geen WK meer te zien. Misschien nog de finale maar dat is het wel zo een beetje.
Dat is altijd leuk, dan maakt het niet uit wie er verliest. Arrogante Maradona of de Duitsers.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nou, zelfs als Nederland er morgen uitvliegt wil ik Arg - Dui niet missen hoor
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:57 schreef Montov het volgende:
Dan ruimen de Tokkies in de buurt alle slingers weer op.
Heb ook van die buren, van dat simpele randvolk. Begin juni hingen ze een lading vlaggen op; moet bekennen dat ik gelijk geen zin meer had in het WK.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:57 schreef Montov het volgende:
Dan ruimen de Tokkies in de buurt alle slingers weer op.
Ik denk dat ik die ook oversla. Ik ga dan over naar de Tour, voetbal hoef ik dan even niet meer te zien.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nou, zelfs als Nederland er morgen uitvliegt wil ik Arg - Dui niet missen hoor
Als je in Nederland woont idd beklagenswaardig. Daarbij, ik woon in Belgenland, maar als ik het zo volg op tv.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ook van die buren, van dat simpele randvolk. Begin juni hingen ze een lading vlaggen op; moet bekennen dat ik gelijk geen zin meer had in het WK.
Ja, de Tourquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:49 schreef DanHardy het volgende:
Als Nederland verliest kap ik direct met het WK en probeer ik het zo snel mogelijk te vergeten. Ik gun het alleen Nederland, dus in andere landen ben ik niet geinteresseerd.
Gelukkig begint ook de tour weer
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:37 schreef marcodej het volgende:
Uithuilen en dan naar bed.
Zou wel een enorme anti-climax zijn.
We hebben er weer eentjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 13:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
Wat als ... ??
Nix "wat als" Nederland verliest zoeizo
Tis BRAZIL waartegen ze spelen hoor.
zoiezoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
Wat als ... ??
Nix "wat als" Nederland verliest zoiezo
eentje met een realistische kijk,quote:
daar winnen ze chowicho vanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
Wat als ... ??
Bij Gesink weet je al dat hij als ie goed rijd wel een keer op zijn bek gaat en moet stoppenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:42 schreef ender_xenocide het volgende:
tt: En wat als Nederland er nou morgen uitvliegt?
Nou dan kan ik voor de volle 100% Geesink gaan volgen in de Tour...
Blijkbaarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
eentje met een realistische kijk,
1974 was de laatste keer dat NL won van Brazilie
zegt toch al genoeg ?
Bij deze aanvaard ik jouw excuses, maar aangezien je na deze niet meer gepost hebt denk ik dat je zielig in een hoekje zit te huilen (troll)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:23 schreef Flammie het volgende:
[..]
We zullen het zien na vanavond kameraadEn niet bij mij gaan huilen dat het allemaal een grote teleurstelling was en dat het niet geworden is wat jij er van verwacht had etc...
Ik zal je excuses aanvaarden
Dat dusquote:Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef Pinterman het volgende:
Dan zuip ik alleen maar harder
Precies, als ze zo spelen komt het wel goed.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als NL net zo speelt als de tweede helft tegen Brazilie zie ik ze eigenlijk niet verliezen. Ze vechten er in ieder geval voor. Als er maar niet zo'n slecht verdedigend tegendoelpunt valt zoals Robinho.
sobersoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
Wat als ... ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |