We hebben er weer eentjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 13:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
Wat als ... ??
Nix "wat als" Nederland verliest zoeizo
Tis BRAZIL waartegen ze spelen hoor.
zoiezoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
Wat als ... ??
Nix "wat als" Nederland verliest zoiezo
eentje met een realistische kijk,quote:
daar winnen ze chowicho vanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
Wat als ... ??
Bij Gesink weet je al dat hij als ie goed rijd wel een keer op zijn bek gaat en moet stoppenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:42 schreef ender_xenocide het volgende:
tt: En wat als Nederland er nou morgen uitvliegt?
Nou dan kan ik voor de volle 100% Geesink gaan volgen in de Tour...
Blijkbaarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
eentje met een realistische kijk,
1974 was de laatste keer dat NL won van Brazilie
zegt toch al genoeg ?
Bij deze aanvaard ik jouw excuses, maar aangezien je na deze niet meer gepost hebt denk ik dat je zielig in een hoekje zit te huilen (troll)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:23 schreef Flammie het volgende:
[..]
We zullen het zien na vanavond kameraadEn niet bij mij gaan huilen dat het allemaal een grote teleurstelling was en dat het niet geworden is wat jij er van verwacht had etc...
Ik zal je excuses aanvaarden
Dat dusquote:Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef Pinterman het volgende:
Dan zuip ik alleen maar harder
Precies, als ze zo spelen komt het wel goed.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als NL net zo speelt als de tweede helft tegen Brazilie zie ik ze eigenlijk niet verliezen. Ze vechten er in ieder geval voor. Als er maar niet zo'n slecht verdedigend tegendoelpunt valt zoals Robinho.
sobersoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
Wat als ... ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |