SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:11 schreef Mickeys het volgende:
NU, ze kunnen altijd naar huis, kwestie van willen
quote:
quote:
jij bent je oranje kleurtje niet waardig!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:14 schreef Flammie het volgende:
Vanavond om 20:00 zijn hun koffertjes ingepakt en gaan ze woedend naar huis...
Ik support Nederland maar kijk wel met een kritische blik naar de verrichtingen van ons elftal en die zijn bij lange na NIET goed genoeg om brazilie te verschalken. Dat team heeft nou eenmaal meer kwaliteit dan ons team dat vol zit met verwende ettertjes...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jij bent je oranje kleurtje niet waardig!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:16 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik support Nederland maar kijk wel met een kritische blik naar de verrichtingen van ons elftal en die zijn bij lange na NIET goed genoeg om brazilie te verschalken. Dat team heeft nou eenmaal meer kwaliteit dan ons team dat vol zit met verwende ettertjes...
Dat zei je 3 wedstrijden geleden ook al. Ik mag maar hopen dat je er geen geld op hebt ingezet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:14 schreef Flammie het volgende:
Vanavond om 20:00 zijn hun koffertjes ingepakt en gaan ze woedend naar huis...
En die brasils die allemaal in europa spelen zijn zeker niet verwendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:16 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik support Nederland maar kijk wel met een kritische blik naar de verrichtingen van ons elftal en die zijn bij lange na NIET goed genoeg om brazilie te verschalken. Dat team heeft nou eenmaal meer kwaliteit dan ons team dat vol zit met verwende ettertjes...
Hostimeisterquote:
De odds liegen er dan ook niet om en wereldwijd is brazilie de torenhoge favoriet. Het zou je dan ook sieren om nederig te zijn in plaats van de "wij worden kampioen" instelling die veel mensen hier lijken te hebben,. Mijns inziens is dat helemaal niet gepast gezien onze verrichtingen op dit WK en voorgaande edities.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat zei je 3 wedstrijden geleden ook al. Ik mag maar hopen dat je er geen geld op hebt ingezet.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:09 schreef Nielsch het volgende:
9 dagen, 11 uur en 21 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou de predictor geeft anders 48% tegen 52 % en weet niet waar je dat wereldwijde vandaan haalt. denk uit je eigen beperkte blikveld want iedereen ziet de kansen van beide partijenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
De odds liegen er dan ook niet om en wereldwijd is brazilie de torenhoge favoriet. Het zou je dan ook sieren om nederig te zijn in plaats van de "wij worden kampioen" instelling die veel mensen hier lijken te hebben,. Mijns inziens is dat helemaal niet gepast gezien onze verrichtingen op dit WK en voorgaande edities.
We zijn een middelmatig voetballand met supporters die telkens denken dat we weer ff wereldkampioen gaan worden en ff brazilie aan de kant schuiven. Ons team bestaat uit mooi weer voetballers die het allemaal wel best vinden zolang ze hun centjes maar krijgen terwijl de brazilianen letterlijk door het vuur springen voor hun land en de sport... Het gaat 3-1 voor brazilie worden
True, alleen denk ik dat Brazillie meer echte killers in hun team heeftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:22 schreef crv het volgende:
[..]
Nou de predictor geeft anders 48% tegen 52 % en weet niet waar je dat wereldwijde vandaan haalt. denk uit je eigen beperkte blikveld want iedereen ziet de kansen van beide partijen
We zullen het zien na vanavond kameraadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:22 schreef crv het volgende:
[..]
Nou de predictor geeft anders 48% tegen 52 % en weet niet waar je dat wereldwijde vandaan haalt. denk uit je eigen beperkte blikveld want iedereen ziet de kansen van beide partijen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:22 schreef Kekster het volgende:
Ik heb Brazilianen gesproken en die denken gewoon dat het 3 - 0 wordt. Ze zien ons gewoon als een soort Chili dus.
Niet alleen Brazilie maar de hele wereld ziet het als een walkover voor brazilie.. gewoon een wedstrijd dat brazilie niet serieus hoeft te nemen tegen een minder voetballand dat zich door de voorrondes geworsteld heeft.. daar maakt een topnatie als brazilie zich echt niet druk omquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:22 schreef Kekster het volgende:
Ik heb Brazilianen gesproken en die denken gewoon dat het 3 - 0 wordt. Ze zien ons gewoon als een soort Chili dus.
Een grapje neem ik aanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:24 schreef Supersoep het volgende:
Een middelmatig voetballand.![]()
We zijn een piepklein land en toch presteren we het keer op keer om een geweldig elftal neer te zetten. Dan ben je een groot voetballand met ook nog eens een rijke historie.
Wel eens een EKtje met gelukquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
Een grapje neem ik aanWe doen altijd even leuk mee en worstelen ons met meer geluk dan wijsheid door de groepsfase maar meer is het nooit. Er zijn nooit geen prijzen gepakt en dat zal ook nooit gebeuren
Jullie zijn echt ongelooflijk he...Brazilië méér kwaliteit? Dat hele ontzag is alleen gebaseerd op resultaten uit het verleden. Kijk eens naar de selectie en de waarschijnlijke basiself van Brazilië. Waarom zouden spelers als Gilberto Silva, Philippe Melo, Daniel Alves een beter middenveld vormen dan Sneijder, Kuyt, Van Bommel, Robben en De Jong...komop zeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:16 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dank voor de vergelijking (proest)quote:
Dat is nog altijd meer kwaliteit dan de volgende 11 (+3 wissels)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie zijn echt ongelooflijk he...Brazilië méér kwaliteit? Dat hele ontzag is alleen gebaseerd op resultaten uit het verleden. Kijk eens naar de selectie en de waarschijnlijke basiself van Brazilië. Waarom zouden spelers als Gilberto Silva, Philippe Melo, Daniel Alves...komop zeg.
Robinho, Kaka en Luis Fabiano en Maicon mogen dan wel toppers zijn, maar alleen Maicon en Fabiano hebben het afgelopen seizoen potten kunnen breken.
Kortom: zo kansloos zijn we nu ook weer niet hoor...
Iedereen die per definitie van een nederlaag uitgaat mag straks bier gaan halen als we gewonnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |