SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:11 schreef Mickeys het volgende:
NU, ze kunnen altijd naar huis, kwestie van willen
quote:
quote:
jij bent je oranje kleurtje niet waardig!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:14 schreef Flammie het volgende:
Vanavond om 20:00 zijn hun koffertjes ingepakt en gaan ze woedend naar huis...
Ik support Nederland maar kijk wel met een kritische blik naar de verrichtingen van ons elftal en die zijn bij lange na NIET goed genoeg om brazilie te verschalken. Dat team heeft nou eenmaal meer kwaliteit dan ons team dat vol zit met verwende ettertjes...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jij bent je oranje kleurtje niet waardig!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:16 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik support Nederland maar kijk wel met een kritische blik naar de verrichtingen van ons elftal en die zijn bij lange na NIET goed genoeg om brazilie te verschalken. Dat team heeft nou eenmaal meer kwaliteit dan ons team dat vol zit met verwende ettertjes...
Dat zei je 3 wedstrijden geleden ook al. Ik mag maar hopen dat je er geen geld op hebt ingezet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:14 schreef Flammie het volgende:
Vanavond om 20:00 zijn hun koffertjes ingepakt en gaan ze woedend naar huis...
En die brasils die allemaal in europa spelen zijn zeker niet verwendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:16 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik support Nederland maar kijk wel met een kritische blik naar de verrichtingen van ons elftal en die zijn bij lange na NIET goed genoeg om brazilie te verschalken. Dat team heeft nou eenmaal meer kwaliteit dan ons team dat vol zit met verwende ettertjes...
Hostimeisterquote:
De odds liegen er dan ook niet om en wereldwijd is brazilie de torenhoge favoriet. Het zou je dan ook sieren om nederig te zijn in plaats van de "wij worden kampioen" instelling die veel mensen hier lijken te hebben,. Mijns inziens is dat helemaal niet gepast gezien onze verrichtingen op dit WK en voorgaande edities.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat zei je 3 wedstrijden geleden ook al. Ik mag maar hopen dat je er geen geld op hebt ingezet.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:09 schreef Nielsch het volgende:
9 dagen, 11 uur en 21 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |