Zelfs geen VI meer?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:26 schreef DrDentz het volgende:
Dan stop ik met het volgen van voetbal in het algemeen. Het is nu of nooit. Ben er anders wel klaar mee. De afgelopen 10 jaar waren ronduit kut op voetbalgebied, met vroege uitschakelingen van het NL-elftal en afgangen in clubverband op Europees niveau. Heb niet het idee dat dat nog gaat verbeteren in de toekomst.
wel vanaf zondag al aan het minderen met alleen nog een avonduitzending op het programmaquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:29 schreef Ghostbuster het volgende:
VI gaat gewoon door tot het bittere einde van het WK
Godverquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:33 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
wel vanaf zondag al aan het minderen met alleen nog een avonduitzending op het programma
jaaaaaa!!!! ik kijk em bij een maat van me in het hart van de schilderswijk! dat worden mooie taferelen na afloop als we onverhoopt mochten winnenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:33 schreef DrDentz het volgende:
Morgen rond deze tijd is het bijna gedaan. Omg. Der Tod oder die Gladiolen.
Ik betrap mijzelf er al op een nerveus gevoel te krijgen als ik er aan denkquote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 17:33 schreef DrDentz het volgende:
Morgen rond deze tijd is het bijna gedaan. Omg. Der Tod oder die Gladiolen.
En als ze verliezen, gaan er dan wat ruiten sneuvelen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:34 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
jaaaaaa!!!! ik kijk em bij een maat van me in het hart van de schilderswijk! dat worden mooie taferelen na afloop als we onverhoopt mochten winnen![]()
![]()
+1.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik betrap mijzelf er al op een nerveus gevoel te krijgen als ik er aan denk.
nee, das meer in laak, op het jonckbloetplein....daar zullen de mensen vannacht niet rustig slapen vrees ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En als ze verliezen, gaan er dan wat ruiten sneuvelen?
Tenzij ze verlengenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Morgen rond deze tijd weten we het gewoon
Dit dusquote:
Ik houd van dit soort vrouwen. Die zich - het liefst als tijdens de verlenging - opofferen om alvast Chinees te halen, tijdens belangrijke wedstrijden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:53 schreef Mwanatabu het volgende:
Whehe ja ninja
Heb net besloten dat ik penalties gewoon niet ga kijken. Ik hoor vanzelf wel gevuvuzela op straat...of niet...
Nee hoor, ik zorg dat de tafel alvast vol staat met vreten en bier zodat ik niet voor het beeld langs hoef te lopen met de bitterballen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:58 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ik houd van dit soort vrouwen. Die zich - het liefst als tijdens de verlenging - opofferen om alvast Chinees te halen, tijdens belangrijke wedstrijden.
Jammer dat je al getrouwd bent, ik ben dol op bitterballenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zorg dat de tafel alvast vol staat met vreten en bier zodat ik niet voor het beeld langs hoef te lopen met de bitterballen.
En ik zit morgen in mn uppie het manwijf uit te hangen want mijn lief houdt niet van voetbal
Technisch gezien ben ik niet getrouwdquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jammer dat je al getrouwd bent, ik ben dol op bitterballen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |