Wat begrijp je niet aan de voorwaarden "niet strak" en "dunne stof"?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:07 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook altijd af. Ik bedoel, het was vandaag 30 fokking graden....dan zweet je je toch helemaal het apelazurus in een spijkerbroek?

Ze draagt 'm dus ook alleen thuis
 Ze draagt 'm dus ook alleen thuis  

Dan nog. Alleen autisten dragen met dit weer een lange broekquote:Op zondag 27 juni 2010 22:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan de voorwaarden "niet strak" en "dunne stof"?

...of mensen die werken voor hun geld.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:47 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dan nog. Alleen autisten dragen met dit weer een lange broek

Het blonde meisje dat op zondag altijd in de BP staat in Joure (die naast Regts) droeg vandaag ook een korte spijkerbroek, zo'n hotpant. Dat zag er zeer goed uitquote:Op zondag 27 juni 2010 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
Maar OT: kunnen vrouwen korte broeken aan?

Heb zoveel mannen met grote kuiten gezien, is toch niet zo raar?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:42 schreef Palingvis het volgende:
En als de man grote kuiten heb, wat opvallend is, zal het dan ook staan

Die zijn gewoon positief ingesteldquote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef MCH het volgende:
Met dit weer kan het prima, maar er zijn van die gare studenten die lopen met korte broeken en slippertjes bij 15 graden in de universiteitsbibliotheek. Vooral een bekend verschijnsel net na of voor een hete periode. Dat is een misplaatst verschijnsel
 Niks mis mee dacht ik zo..
 Niks mis mee dacht ik zo.. En dan denk ik maar één die boven de knieën komt
 En dan denk ik maar één die boven de knieën komt   

Nou, beter dan ielige kuitjes.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:42 schreef Palingvis het volgende:
En als de man grote kuiten heb, wat opvallend is, zal het dan ook staan

Zoeen heb ik nu aan.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:56 schreef Hiya het volgende:
[ afbeelding ]
Goede lengte, goed model. Kortom een korte broek om van te houden!

maar als ik dan mijn teenslippers aan wil, wat moet ik dan dragen?quote:

Nothing wrong with that!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:21 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Korten broek met witte benen

Ze moeten toch een keer bruin worden?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:21 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Korten broek met witte benen

Dan kun je bij mij lang wachten, heb wel bijna iedere keer een korte broek aan in de vrije tijd maar het lukt me nooit om ze echt gekleurd te krijgen maar dat komt misschien door het donker haarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ze moeten toch een keer bruin worden?

Heerlijk stuk. De korten 25% zijn een must voor de dames! Deze daten to ik Thea vind! Bah!, zegt ze: het is haar of mij!quote:

WTF heb jij gerookt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef ctj het volgende:
[..]
Heerlijk stuk. De korten 25% zijn een must voor de dames! Deze daten to ik Thea vind! Bah!, zegt ze: het is haar of mij!
Thea leest hier stiekem mee en lacht zich gek!

Whehehe die 2de van rechts is toch die sportschool-zemmel hier op t forum? ben z'n nick kwijtquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:17 schreef poolboy85 het volgende:
niet van die lelijke boardshorts of bermudas tot kniehoogte...
[ afbeelding ]
Dit zijn betere lengtes

Volgens mij is dit een deel van de YCMA beweging.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Whehehe die 2de van rechts is toch die sportschool-zemmel hier op t forum? ben z'n nick kwijt

Dat lijkt mij de ideale regelingquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef plesner het volgende:
Heb geen keus, het is verplicht als man zijnde om een lange broek en dichte schoenen te hebben op kantoor. Vrouwen daarin tegen mogen wel een rok en slippers aan bij ons op kantoor
 .
.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |