Ze moeten toch een keer bruin worden?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:21 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Korten broek met witte benen
Dan kun je bij mij lang wachten, heb wel bijna iedere keer een korte broek aan in de vrije tijd maar het lukt me nooit om ze echt gekleurd te krijgen maar dat komt misschien door het donker haarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ze moeten toch een keer bruin worden?
Heerlijk stuk. De korten 25% zijn een must voor de dames! Deze daten to ik Thea vind! Bah!, zegt ze: het is haar of mij!quote:
WTF heb jij gerookt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:28 schreef ctj het volgende:
[..]
Heerlijk stuk. De korten 25% zijn een must voor de dames! Deze daten to ik Thea vind! Bah!, zegt ze: het is haar of mij!
Thea leest hier stiekem mee en lacht zich gek!
Whehehe die 2de van rechts is toch die sportschool-zemmel hier op t forum? ben z'n nick kwijtquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:17 schreef poolboy85 het volgende:
niet van die lelijke boardshorts of bermudas tot kniehoogte...
[ afbeelding ]
Dit zijn betere lengtes
Volgens mij is dit een deel van de YCMA beweging.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Whehehe die 2de van rechts is toch die sportschool-zemmel hier op t forum? ben z'n nick kwijt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |