Niet als ik zin heb in seks.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik ken gasten die hebben benen die zo wit zijn dat je een zonnebril op moet zetten want anders wordt je verblind door de reflectie van de zon. Die benen blijven in het donker gewoon nog licht geven. Denk je bij zulke mannen dan nooit bij jezelf, hmmm, daar mag wel wat meer kleur op.
Ik draag nu op m'n werk een korte worker en een tanktop. Maar bij mij als scheepstimmerman kan het. Ik moet er niet aan denken om met dit weer een casco te betimmeren met een lange broek aan.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op mijn werk zien ze me al aankomen in een korte broek
Homoquote:Op zondag 27 juni 2010 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Korte rokjes (halverwege het bovenbeen of korter) vind ik echt niet kunnen in de zakelijke dienstverlening.
En als je geen flikker uitvoert en op een gekoeld kantoor zit.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kan prima, mits niet te strak en niet te dikke stof.
Want? Wat is er dan precies met mooie witte boxers? Van Calvin Klein bv?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik sowieso niet in mijn kast, dat is jaren not done namelijk.
Ik ben zelf ook lesbisch hoorquote:
Van mij en veel anderen wordt gewoonweg verwacht dat je representatief gekleed gaat. In veel branches betekent dat je dan geen korte broek kunt dragen. Iedereen begrijpt dat het behoorlijk warm is en daar kleed iedereen zich ook wel op.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor; dat formele gedrag van kantoor-nederland. Die mensen snappen toch ook wel dat bijvoorbeeld een 3-delig pak nu gewoon echt te warm is. Ik snap dat je netjes gekleed moet gaan maar ook je klanten snappen wel dat het behoorlijk warm is...+ dat iemand in een overmatig net pak natuurlijk sneller zweet en dus stinkt enzo...
Natuurlijk wel afhankelijk van je functiequote:Op zondag 27 juni 2010 22:16 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik draag nu op m'n werk een korte worker en een tanktop. Maar bij mij als scheepstimmerman kan het. Ik moet er niet aan denken om met dit weer een casco te betimmeren met een lange broek aan.
Het zal me aan me reet roesten dat jij vindt dat het niet kanquote:Op zondag 27 juni 2010 22:19 schreef LWD-Godius het volgende:
Het kan niet, dat is ook de reden dat alleen Nederlanders zulke broeken dragen..
Een rokje op knielengte staat vaak veel charmanter. Helemaal zonder panties maar met hoge hakken. Korte rokjes (halverweg het bovenbeen of korter) staan mij hoerig, helemaal omdat ik alleen strakke rokken draag.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook lesbisch hoor![]()
Maar waarom vindt je dat niet kunnen dan ? Kort donker rokje met een mooie blouse is toch juist keurig ?
Hebben we het dan over deze lengte ?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een rokje op knielengte staat vaak veel charmanter. Helemaal zonder panties maar met hoge hakken. Korte rokjes (halverweg het bovenbeen of korter) staan mij hoerig, helemaal omdat ik alleen strakke rokken draag.
Oh, en een zwart rokje + witte blouse = serveerster
Die lengte is prima.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:25 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hebben we het dan over deze lengte ?
[ afbeelding ]
nee als het verder een voor mij aantrekkelijke vent is stoor ik mij er niet aan.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:07 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Trouwens ook een leuke vraag voor de vrouwen. Je ontmoet een man en na een tijdje belanden jullie samen in bed. Die gast draagt nooit korte broeken en heeft dus altijd spierwitte benen. Wat denk je dan bij jezelf als je dat voor de 1e keer ziet? Dat kan toch gewoon niet aantrekkelijk zijn?
In de zakelijke dienstverlening ben ik dat met je eens , ik dacht dat je zoiets ook te lang vond .quote:Op zondag 27 juni 2010 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die lengte is prima.
Maar OT: kunnen vrouwen korte broeken aan?
Waarom zouden vrouwen geen korte broeken aan kunnen?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die lengte is prima.
Maar OT: kunnen vrouwen korte broeken aan?
Nou, dat zelfde vind ik dus van mannenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom zouden vrouwen geen korte broeken aan kunnen?
En ik ookquote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, dat zelfde vind ik dus van mannen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |