quote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Ja, mits niet vol met zwarte haren op spierwitte benen
ohjaquote:Op zondag 27 juni 2010 21:46 schreef Winner_Taco het volgende:
Die in de OP is een vrouw toch zeker ?
Als de broek tot net over de knie is kan het welquote:Op zondag 27 juni 2010 21:47 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
nee man, gewoon driekwart broek aan![]()
Niks tegen homo's maar alleen nichten dragen dat
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de vrije tijd kan dat wel. Naar het werk een no-go.
Kan prima, mits niet te strak en niet te dikke stof.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:49 schreef Franneh het volgende:
De vraag is, kan een lange broek bij een man in snikheet weer?
Juist zo'n driekwartbroek vind ik altijd fag staan .quote:Op zondag 27 juni 2010 21:47 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Geloof ik niet in. Het is of een korte broek, of een lange.quote:
Sorry, begrijp ik nu goed dat je de driekwart broek mannelijker vindt dan een reguliere korte broek.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:47 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Ontken jij het bestaan van 3/4 broeken?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Geloof ik niet in. Het is of een korte broek, of een lange.
Dat hoop ik toch niet met die harige potenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:46 schreef Winner_Taco het volgende:
Die in de OP is een vrouw toch zeker ?
En dan zweet je je niet de kolere?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kan prima, mits niet te strak en niet te dikke stof.
Uhh neequote:
Whehe er stond een andere zonder haarquote:Op zondag 27 juni 2010 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet met die harige poten
Dat vraag ik me dus ook altijd af. Ik bedoel, het was vandaag 30 fokking graden....dan zweet je je toch helemaal het apelazurus in een spijkerbroek? Schamen jullie lange broeken dragers je nou echt zo enorm voor jullie melkflessen dat je niet eens een korte broek aan durft te doen?quote:
Als ik een leuke man voor het eerst naakt zie, kijk ik heus niet naar zijn benen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:07 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook altijd af. Ik bedoel, het was vandaag 30 fokking graden....dan zweet je je toch helemaal het apelazurus in een spijkerbroek? Schamen jullie lange broeken dragers je nou echt zo enorm voor jullie melkflessen dat je niet eens een korte broek aan durft te doen?
Trouwens ook een leuke vraag voor de vrouwen. Je ontmoet een man en na een tijdje belanden jullie samen in bed. Die gast draagt nooit korte broeken en heeft dus altijd spierwitte benen. Wat denk je dan bij jezelf als je dat voor de 1e keer ziet? Dat kan toch gewoon niet aantrekkelijk zijn?
Gelukkig bestaat een man uit meer dan benen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:07 schreef PalmRoyale het volgende:
Trouwens ook een leuke vraag voor de vrouwen. Je ontmoet een man en na een tijdje belanden jullie samen in bed. Die gast draagt nooit korte broeken en heeft dus altijd spierwitte benen. Wat denk je dan bij jezelf als je dat voor de 1e keer ziet? Dat kan toch gewoon niet aantrekkelijk zijn?
Er is wel meer te krijgen dan spijkerbroeken aleen. Op mijn werk zien ze me al aankomen in een korte broekquote:Op zondag 27 juni 2010 22:07 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook altijd af. Ik bedoel, het was vandaag 30 fokking graden....dan zweet je je toch helemaal het apelazurus in een spijkerbroek? Schamen jullie lange broeken dragers je nou echt zo enorm voor jullie melkflessen dat je niet eens een korte broek aan durft te doen?
Kort rokje met een nette blouse?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat een man uit meer dan benen.
Zit zelf wel na te denken wat ik moet doen komende week. Ik heb een aantal acquisitiegesprekken en een nette broek of mantelpakje zijn toch echt te warm nu.
Ik ken gasten die hebben benen die zo wit zijn dat je een zonnebril op moet zetten want anders wordt je verblind door de reflectie van de zon. Die benen blijven in het donker gewoon nog licht geven. Denk je bij zulke mannen dan nooit bij jezelf, hmmm, daar mag wel wat meer kleur op.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik een leuke man voor het eerst naakt zie, kijk ik heus niet naar zijn benen.
Ik snap dat niet hoor; dat formele gedrag van kantoor-nederland. Die mensen snappen toch ook wel dat bijvoorbeeld een 3-delig pak nu gewoon echt te warm is. Ik snap dat je netjes gekleed moet gaan maar ook je klanten snappen wel dat het behoorlijk warm is...quote:Op zondag 27 juni 2010 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is wel meer te krijgen dan spijkerbroeken aleen. Op mijn werk zien ze me al aankomen in een korte broek
In mijn vrije tijd gaat wel gelijk de korte broek aan met zo'n weer.
Ja. En dan nog?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik ken gasten die hebben benen die zo wit zijn dat je een zonnebril op moet zetten want anders wordt je verblind door de reflectie van de zon. Die benen blijven in het donker gewoon nog licht geven. Denk je bij zulke mannen dan nooit bij jezelf, hmmm, daar mag wel wat meer kleur op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |