1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Hij was in z'n element. Dit was geen grap voor hem.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:50 schreef Halve_Maen het volgende:
ik vond wel dat hij het een beetje te serieus deed. Ik had verwacht iets meer zelfspot op podium
Toch leuk dat het mocht van Johanquote:Op zondag 27 juni 2010 18:50 schreef DrDentz het volgende:
Hij is nu waarschijnlijk nog bezig en Johan is gevlucht.
Wat lul je nou. Ik ben totaal geen Andre hazes fan, maar zelfs ik ken delen uit het refrein. En het is algemeen bekent dat hij dit vaker doet.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:52 schreef De-Hamster het volgende:
Haha ik had het kunnen verwachten dat hij ging zingen. Alleen wist hij er echt wel vanaf, anders wist die niet welk nummer die moest zingen lijkt me? Moet toch in samenspraak met Danny Vera gaan.
Jammer dat het zo snel werd afgekapt. Komt toch lullig over voor je eigen presentator
stond volgens mij alleen inde krant (niet op internet)quote:Op zondag 27 juni 2010 18:53 schreef DrDentz het volgende:
Weet iemand waar ik die Knudde stripjes over Johan terug kan vinden op het internet?Dat hij in bed ligt te piekeren met pak aan enzo.
Ik zou het allemaal niet zo serieus nemenquote:Op zondag 27 juni 2010 18:52 schreef De-Hamster het volgende:
Jammer dat het zo snel werd afgekapt. Komt toch lullig over voor je eigen presentator
geniaal hequote:Op zondag 27 juni 2010 18:59 schreef Suuz_ het volgende:
Wilfred 'De Fohn' Genee stond er ook onder in beeld.
Inderdaad, samen met Johan dé smaakmaker. Gijp is niet onmisbaar.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:18 schreef Heufd het volgende:
Genee wordt ondergewaardeerd. Kan me niet voorstellen dat VI leuk is zonder hem.
AD toch?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:38 schreef Micson het volgende:
Kut ik kan er verder ook geen meer vinden. In welke kranten staat Fc Knudde allemaal?
Ja maar das maar 24 uur toch?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:27 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij verblijft, maar hier kan ik het prima terugzien:
http://www.rtl.nl/components/sport/vioranje/index_video.xml
Achtervolgt door jeugdzondes en over zn derde huwelijk zijn de afgelopen week 100% zeker geweestquote:
Genee wordt niet ondergewaardeerd, we weten allemaal hoe kut VI was met Barbara Barend.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:18 schreef Heufd het volgende:
Genee wordt ondergewaardeerd. Kan me niet voorstellen dat VI leuk is zonder hem.
Inderdaad, Genee is prima.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Genee wordt niet ondergewaardeerd, we weten allemaal hoe kut VI was met Barbara Barend.
Hij doet het elke vrijdag bij BNR. Waarin hij een eigen tekst schrijft op een bekend liedje. Wat met het onderwerp van die dag te maken heeft.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:12 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij heeft hij bij Edwin Evers ook al is gedaan
Doe effe normaalquote:
Neuh. Ik niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef gniffie het volgende:
Iedereen is het er hier maar mee eens dat Oerlemans boven de wet staat
Nee, maar schelden met kanker is not dun.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef gniffie het volgende:
Tyfus of mogootlje is zeker geen probleem hypocrietjequote:Op zondag 27 juni 2010 22:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, maar schelden met kanker is not dun.
Ik niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef gniffie het volgende:
Ach, we kunnen in NL niet zo goed tegen mensen die zich opwerken en iets meer doen dan de rest. Stukje jaloezie denk ik.quote:
Jah en dictoriaal achtige macht gebruiken om dingen die volgens de wet legaal zijn illegaal te verklarenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach, we kunnen in NL niet zo goed tegen mensen die zich opwerken en iets meer doen dan de rest. Stukje jaloezie denk ik.
Vond die immitatie van Arnie door Frank (Jakhalzen in dwdd) bij Jensen altijd wel humor.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik niet.
Oerlemans verkracht de entertainmentindustrie, maar daar heb ik het een andere keer en op een andere plaats over...
Joh hij wil gewoon niet dat zijn film voor niks verspreid wordt. Geef 'm eens ongelijk. Ik kijk die bagger sowieso niet, dus boeien.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Jah en dictoriaal achtige macht gebruiken om dingen die volgens de wet legaal zijn illegaal te verklaren_!
Hey die heb ik niet in mijn Jensen radio collectiequote:Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Vond die immitatie van Arnie door Frank (Jakhalzen in dwdd) bij Jensen altijd wel humor.![]()
Dan zal ik maar neit de naam van die film noemen want dan doe je er aan meequote:Op zondag 27 juni 2010 22:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Joh hij wil gewoon niet dat zijn film voor niks verspreid wordt. Geef 'm eens ongelijk. Ik kijk die bagger sowieso niet, dus boeien.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey die heb ik niet in mijn Jensen radio collectie
Heb er 6-7 van Reinout...
Olic is beterquote:Op zondag 27 juni 2010 22:44 schreef Friesz het volgende:
Kom op man, gaan ze Van Gaal ff tot de orde roepen over Klose. Niet ALLES wat ze zeggen is waar hé?
Engels is naast Spaans de grootste wereldtaal, elke boerenlul spreekt wel Engels.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee want Hiddink kan wel Koreaans, Russisch en Turks
Ok, maar dat was de kritiek niet. Overigens heeft Capello het natuurlijk wel slecht gedaan. Dat ontken ik hier niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Engels is naast Spaans de grootste wereldtaal, elke boerenlul spreekt wel Engels.
hij kan beter italiaans spreken, zijn engels is not te verstaanquote:Op zondag 27 juni 2010 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee want Hiddink kan wel Koreaans, Russisch en Turks
Neequote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef Bo2osna het volgende:
Ben ik nou de enige die haar een beetje op Shakira vind lijken (qua stem)?
mooie ogenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef StephanL het volgende:
Amy Macdonald
Wat ziet ze er schattig uit
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:51 schreef Bo2osna het volgende:
Ben ik nou de enige die haar een beetje op Shakira vind lijken (qua stem)?
Jah zag het ee keer op eredivisie live en zaten ze elkaar ook flink af te zeikequote:
Geen goede vergelijking.quote:
Ik verlang nu naar Avram Grant...quote:Op zondag 27 juni 2010 23:04 schreef Nuchterheid het volgende:
!
Die Capello had van mij toch wel een knal op die matige bril van 'm gehad als ie dat bij mij flikte.
Omdat ze naar een gratis concert gaan? Kijk het is mijn ding ook niet, maar of het je een tokkie maakt?quote:
Ik zag er 2.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:20 schreef Albertoooo het volgende:
op het eind zag ik 1 reden om naar het festival te gaan
Ja heerlijk, een paar verlepte siliconen met een overdosis zonlichtquote:Op zondag 27 juni 2010 23:20 schreef gniffie het volgende:
Alleen redelijke jetsters, rest was matig. Had liever wat 15 jarige sletjes gezien
Bedoel je stokpaardje?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een hopeloos figuur is die Oelemans toch. Hij weet je elke keer weer te verbazen...
Edit: Oh yeej Spanje faalt. Dus nu wordt Messi Van der Gijp zijn stokstaartje.
Niks mis mee tochquote:Op zondag 27 juni 2010 23:23 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja heerlijk, een paar verlepte siliconen met een overdosis zonlicht
Mooi voetbal is niet altijd goed voetbal.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:24 schreef Nuchterheid het volgende:
Niemand is beter dan Nederland, maar keer op keer is al gebleken dat de beste niet altijd wint
Ben jij Bansheeboy?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:24 schreef Nuchterheid het volgende:
Niemand is beter dan Nederland, maar keer op keer is al gebleken dat de beste niet altijd wint
Vanmiddag alquote:Op zondag 27 juni 2010 23:30 schreef frensje het volgende:
ze hebben het nog niet over vd Vaart gehad toch?
Daar moet een youtube-filmpje van komen. Wat een baas die verslaggeverquote:
Prachtige manier van praten heeft iequote:
Al Kwaida?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:42 schreef contactpersoon het volgende:
Johan heeft trouwens best een beetje vreemd spraakgebrek, als een woord met een 'm' begint, dan maakt 'ie er vaak een soort 'b' van. Iemand als eens opgevallen? Hij heeft het trouwens echt alleen maar als de medeklinkers aan het begin van een woord staan, anders heeft 'ie geen last van. Typisch.
Bert van Barwijk? Nee het is me nog nooit opgevallen. En kan Reinout niet gewoon weer optyften naar Amerika...quote:Op zondag 27 juni 2010 23:42 schreef contactpersoon het volgende:
Johan heeft trouwens best een beetje vreemd spraakgebrek, als een woord met een 'm' begint, dan maakt 'ie er vaak een soort 'b' van. Iemand als eens opgevallen? Hij heeft het trouwens echt alleen maar als de medeklinkers aan het begin van een woord staan, anders heeft 'ie geen last van. Typisch.
Zou kunnenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bert van Barwijk? Nee het is me nog nooit opgevallen. En kan Reinout niet gewoon weer optyften naar Amerika...
Meer tijd aan z'n gezin besteden tochquote:Op zondag 27 juni 2010 23:51 schreef marcodej het volgende:
Wouter Bos heeft niets te doen volgens mij...
Kan wat mij betreft niet lang genoeg durenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit programma duurt echt zo bizar lang elke dag
Dit!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:51 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Kan wat mij betreft niet lang genoeg duren
Wouter is wel erg oke ja. Jammer van z'n politiek voorkeur.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:52 schreef StinsonB het volgende:
Ik ben er wel blij mee. Kan leuk meepraten en komt sympathiek over. Beter als Oerlemans, Gerard Joling of die gast van gisteravond..
Toe maar, ik dacht dat je ¤1500 netto verdiende?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Arrogante boy die Reinout. iPad post.²
Alweer die gare iPad verwijzing van je?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Arrogante boy die Reinout. iPad post.²
Leuk vond ik dat ie steeds riep dat elke keer riep: "Wij haden laatst Bos hier.." en vervolgens verwees naar de kosten voor het organiseren van een wk.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:53 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wouter is wel erg oke ja. Jammer van z'n politiek voorkeur.
Het ging om het moment, elke junior heeft weleens zo'n goal gescoord. Maar op een WK, dat telt zwaarder. Bovendien had hij zijn gevoelige opperhuid mee op dat moment.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:55 schreef Nuchterheid het volgende:
Dat "rush-doelpunt" van Maradona is trouwens best wel zwaar overrated.
Inderdaad, ik houd sowieso niet zo van individuele kunstjes. De 2-0 tegen Italië twee jaar geleden vind ik tien keer zo mooi. Mooiste doelpunt ooit.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:55 schreef Nuchterheid het volgende:
Dat "rush-doelpunt" van Maradona is trouwens best wel zwaar overrated.
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 27 juni 2010 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het ging om het moment, elke junior heeft weleens zo'n goal gescoord. Maar op een WK, dat telt zwaarder. Bovendien had hij zijn gevoelige opperhuid mee op dat moment.²
Ze brengen het wat leuk, maar ze hebben in essentie wel gelijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Blistering het volgende:
Kan me wel kapot ergeren aan het opportunisme van de heren Derksen & V.D Gijp. Brazilië wat niets zou voorstellen, Slowakije waar Nederland wel ff overheen walst. Yeah right, laat ze het eerst maar 'ns waarmaken allemaal.
we winnen heus welquote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Blistering het volgende:
Kan me wel kapot ergeren aan het opportunisme van de heren Derksen & V.D Gijp. Brazilië wat niets zou voorstellen, Slowakije waar Nederland wel ff overheen walst. Yeah right, laat ze het eerst maar 'ns waarmaken allemaal.
Ik vind hem qua ongemakkelijke grapjes wel wat weghebben van Michael Scottquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |