Prachtige manier van praten heeft iequote:
Al Kwaida?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:42 schreef contactpersoon het volgende:
Johan heeft trouwens best een beetje vreemd spraakgebrek, als een woord met een 'm' begint, dan maakt 'ie er vaak een soort 'b' van. Iemand als eens opgevallen? Hij heeft het trouwens echt alleen maar als de medeklinkers aan het begin van een woord staan, anders heeft 'ie geen last van. Typisch.
Bert van Barwijk? Nee het is me nog nooit opgevallen. En kan Reinout niet gewoon weer optyften naar Amerika...quote:Op zondag 27 juni 2010 23:42 schreef contactpersoon het volgende:
Johan heeft trouwens best een beetje vreemd spraakgebrek, als een woord met een 'm' begint, dan maakt 'ie er vaak een soort 'b' van. Iemand als eens opgevallen? Hij heeft het trouwens echt alleen maar als de medeklinkers aan het begin van een woord staan, anders heeft 'ie geen last van. Typisch.
Zou kunnenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bert van Barwijk? Nee het is me nog nooit opgevallen. En kan Reinout niet gewoon weer optyften naar Amerika...
Meer tijd aan z'n gezin besteden tochquote:Op zondag 27 juni 2010 23:51 schreef marcodej het volgende:
Wouter Bos heeft niets te doen volgens mij...
Kan wat mij betreft niet lang genoeg durenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit programma duurt echt zo bizar lang elke dag
Dit!quote:Op zondag 27 juni 2010 23:51 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Kan wat mij betreft niet lang genoeg duren
Wouter is wel erg oke ja. Jammer van z'n politiek voorkeur.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:52 schreef StinsonB het volgende:
Ik ben er wel blij mee. Kan leuk meepraten en komt sympathiek over. Beter als Oerlemans, Gerard Joling of die gast van gisteravond..
Toe maar, ik dacht dat je ¤1500 netto verdiende?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Arrogante boy die Reinout. iPad post.²
Alweer die gare iPad verwijzing van je?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Arrogante boy die Reinout. iPad post.²
Leuk vond ik dat ie steeds riep dat elke keer riep: "Wij haden laatst Bos hier.." en vervolgens verwees naar de kosten voor het organiseren van een wk.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:53 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wouter is wel erg oke ja. Jammer van z'n politiek voorkeur.
Het ging om het moment, elke junior heeft weleens zo'n goal gescoord. Maar op een WK, dat telt zwaarder. Bovendien had hij zijn gevoelige opperhuid mee op dat moment.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:55 schreef Nuchterheid het volgende:
Dat "rush-doelpunt" van Maradona is trouwens best wel zwaar overrated.
Inderdaad, ik houd sowieso niet zo van individuele kunstjes. De 2-0 tegen Italië twee jaar geleden vind ik tien keer zo mooi. Mooiste doelpunt ooit.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:55 schreef Nuchterheid het volgende:
Dat "rush-doelpunt" van Maradona is trouwens best wel zwaar overrated.
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 27 juni 2010 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het ging om het moment, elke junior heeft weleens zo'n goal gescoord. Maar op een WK, dat telt zwaarder. Bovendien had hij zijn gevoelige opperhuid mee op dat moment.²
Ze brengen het wat leuk, maar ze hebben in essentie wel gelijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Blistering het volgende:
Kan me wel kapot ergeren aan het opportunisme van de heren Derksen & V.D Gijp. Brazilië wat niets zou voorstellen, Slowakije waar Nederland wel ff overheen walst. Yeah right, laat ze het eerst maar 'ns waarmaken allemaal.
we winnen heus welquote:Op maandag 28 juni 2010 00:01 schreef Blistering het volgende:
Kan me wel kapot ergeren aan het opportunisme van de heren Derksen & V.D Gijp. Brazilië wat niets zou voorstellen, Slowakije waar Nederland wel ff overheen walst. Yeah right, laat ze het eerst maar 'ns waarmaken allemaal.
Ik vind hem qua ongemakkelijke grapjes wel wat weghebben van Michael Scottquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |