Doe effe normaalquote:
Neuh. Ik niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef gniffie het volgende:
Iedereen is het er hier maar mee eens dat Oerlemans boven de wet staat
Nee, maar schelden met kanker is not dun.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef gniffie het volgende:
Tyfus of mogootlje is zeker geen probleem hypocrietjequote:Op zondag 27 juni 2010 22:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, maar schelden met kanker is not dun.
Ik niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef gniffie het volgende:
Ach, we kunnen in NL niet zo goed tegen mensen die zich opwerken en iets meer doen dan de rest. Stukje jaloezie denk ik.quote:
Jah en dictoriaal achtige macht gebruiken om dingen die volgens de wet legaal zijn illegaal te verklarenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach, we kunnen in NL niet zo goed tegen mensen die zich opwerken en iets meer doen dan de rest. Stukje jaloezie denk ik.
Vond die immitatie van Arnie door Frank (Jakhalzen in dwdd) bij Jensen altijd wel humor.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik niet.
Oerlemans verkracht de entertainmentindustrie, maar daar heb ik het een andere keer en op een andere plaats over...
Joh hij wil gewoon niet dat zijn film voor niks verspreid wordt. Geef 'm eens ongelijk. Ik kijk die bagger sowieso niet, dus boeien.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Jah en dictoriaal achtige macht gebruiken om dingen die volgens de wet legaal zijn illegaal te verklaren_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |