Dat weet ik, tenzij Chowi's ego te groot isquote:Op zondag 27 juni 2010 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet erg, dat komt wel weer terug.
Die zin klopt niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, tenzij Chowi's ego te groot is
quote:
Niks tegen god.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet erg, dat komt wel weer terug.
Je zegt nu: 'Dat weet ik, tenzij Chowi's ego te groot is'. Dus je weet het niet als Chowi's ego te groot is.quote:
Ik veronderstel in het begin al dat Chowi's ego altijd hetzelfde is, daar ze het zelf gezegd heeft. Dus dan weet ik ook dat ze of iemand anders het veranderd.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je zegt nu: 'Dat weet ik, tenzij Chowi's ego te groot is'. Dus je weet het niet als Chowi's ego te groot is.
Leer eens zinnen formuleren mang, is snap er de ballen van.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik veronderstel in het begin al dat Chowi's ego altijd hetzelfde is, daar ze het zelf gezegd heeft. Dus dan weet ik ook dat ze of iemand anders het veranderd.
Dat is toch meestal zo bij een debatquote:Op zondag 27 juni 2010 14:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Leer eens zinnen formuleren mang, is snap er de ballen van.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Leer eens zinnen formuleren mang, is snap er de ballen van.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je zegt nu: 'Dat weet ik, tenzij Chowi's ego te groot is'. Dus je weet het niet als Chowi's ego te groot is.
Is goed.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als is gewoon fout in die zin.
EN JIJ BENT ZELF EEN ZO FORMULEERT HIJ HET, BOLLE!
Jajquote:Op zondag 27 juni 2010 14:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
Komt nog wel hoor, je bent nog jong en schattig.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als is gewoon fout in die zin.
EN JIJ BENT ZELF EEN ZO FORMULEERT HIJ HET, BOLLE!
Nee.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:28 schreef RitseB het volgende:
[..]
Heb je al gebesloten wat je aan gaat doen?
Je mag ook wel je mama en zusje zeggen hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:29 schreef naatje_1 het volgende:
Heheh, de meiden zijn eindelijk zover, volgens mij
mn zusje heeft ook een vriendinnetje meequote:Op zondag 27 juni 2010 14:30 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je mag ook wel je mama en zusje zeggen hoor.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:30 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je mag ook wel je mama en zusje zeggen hoor.
Kan.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wat je gister aandeed kan toch ook wel?
Ik bedoel dat stond je wel leuk. Maar anders probeer je even je hele kleren kast uit. Post dat hier en maakt een poll.quote:
Haha ja. Misschien moet ze dat eens doen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat stond je wel leuk. Maar anders probeer je even je hele kleren kast uit. Post dat hier en maakt een poll.
Er op blijven reageren ook.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Serieus. na 20x wordt ook dat saai.
Inderdaad. Ik heb een andere slogan nodig.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Serieus. na 20x wordt ook dat saai.
quote:
Care.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Maar ik reageerde alleen op de 1e keer de 10e en nu de 20e.
Ja. of anders doen we dat niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat stond je wel leuk. Maar anders probeer je even je hele kleren kast uit. Post dat hier en maakt een poll.
En koequote:
quote:
quote:
Hallo Chowi.quote:
Djeez, onder welke steen kom jij vandaan? Ik ben dat al heel lang hoor.quote:
quote:
Ik had een ban. Ik heb jouw FOK!-carrière niet gevolgd.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Djeez, onder welke steen kom jij vandaan? Ik ben dat al heel lang hoor.
quote:
Laat eens zien.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:10 schreef Myraela het volgende:
Ik zou vaker moeten tekenen. Ik heb talent.
Sorry ik las sex en was afgeleid.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:14 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je mag mij wel een keer tekenen, zeg maar alla Titanic. Inclusief stomend hete sex in een oldtimer.
quote:
Whehequote:Op zondag 27 juni 2010 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Titel: Buddha Eats Cheezburgers.
Ik ook, maar volgens Chowi kon je er niet veel mee.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:15 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg een "Llama badge" op deviantart. Wat is dat?
Is er ook iets dat jij niet kan?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Titel: Buddha Eats Cheezburgers.
Linkje naar je deviant.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook, maar volgens Chowi kon je er niet veel mee.
Xzeroku1 ofzoiets. Gebruik hem alleen om te lurkenquote:
Ik kan niet schaatsen.quote:
Hmm, zou ook kunnen.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon aan het weer liggen?
of je nou gaat schaatsen.... zwemmen of weet ik veel wat.quote:
Behalve als die beweging het pakken van een waterijsje of het inschenken van limonade als doel heeft.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of je nou gaat schaatsen.... zwemmen of weet ik veel wat.
Elke beweging is er 1 teveel. Zeker met dit weer
Ja oke dan mag hetquote:Op zondag 27 juni 2010 15:53 schreef Chowi het volgende:
Behalve als die beweging het pakken van een waterijsje of het inschenken van limonade als doel heeft..
Ik wil wel karikatuurtekenen op je bruiloft als het me gratis bier oplevert.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik zoek nog een leuke idee voor onze bruiloft, zoiets als een karikaturist, vuurspuwer, enz. Iemand een idee?
snoephappen in een bak met waterquote:Op zondag 27 juni 2010 15:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik zoek nog een leuke idee voor onze bruiloft, zoiets als een karikaturist, vuurspuwer, enz. Iemand een idee?
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil wel karikatuurtekenen op je bruiloft als het me gratis bier oplevert..
Tof, mag ik dan remlof meenemen als support?quote:
Laten we er een FOK!meet van maken.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof, mag ik dan remlof meenemen als support?.
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof, mag ik dan remlof meenemen als support?.
Ik zal 'm wel een beetje temmen dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zoveel bier is er nu ook weer niet.
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
jij hapt erg graag zeker?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
snoephappen in een bak met water
spekhappen
koekhappen
oudhollandse spelletjes?
In Fot werd overigens laatst een photobooth geopperd. Dan kan iedereen een pasfoto laten maken als aandenken dat ze als gast zijn geweest.
HELDquote:Op zondag 27 juni 2010 16:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En daar doe je het voorquote:Op zondag 27 juni 2010 17:08 schreef Giertje het volgende:
druk warm maar wel leuk
heb nu alphabeat 2 keer gezien in een weekend
oow zeer zeker wel ze waren echt leuk om te zien en ook erg goedquote:
Het is niet mijn muziekquote:Op zondag 27 juni 2010 17:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow zeer zeker wel ze waren echt leuk om te zien en ook erg goed
Oi, hoeveel staat het nu dan? was dernet toen ik even snel keek al 1-0 voor Duitslandquote:
4-1 nu.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Oi, hoeveel staat het nu dan? was dernet toen ik even snel keek al 1-0 voor Duitsland
Echt wel.. trein neem ik aan?quote:
Zonder vertraging. Van Nijmegen naar Leeuwarden is al 2 1/2 uur, de bus naar Nijmegen is 3 kwartier en van Leeuwarden naar Sneek is 20 minuten. Maar ja, omdat het zondag is, rijdt de trein naar Sneek maar 1x per uur, namelijk om 3 over. Mijn trein kwam om 10 over aan.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zekermet of zonder vertraging?
ik vond 3 uur al veel
Trein, bus en fietsje. Om 1 uur in de bus gestapt, net een kwartiertje thuis.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:59 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Echt wel.. trein neem ik aan?
En hoi DW![]()
Ik snap wat je bedoelt, STOMME zondags regelingquote:Op zondag 27 juni 2010 18:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zonder vertraging. Van Nijmegen naar Leeuwarden is al 2 1/2 uur, de bus naar Nijmegen is 3 kwartier en van Leeuwarden naar Sneek is 20 minuten. Maar ja, omdat het zondag is, rijdt de trein naar Sneek maar 1x per uur, namelijk om 3 over. Mijn trein kwam om 10 over aan.
dat is van hier naar berlijnquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:12 schreef Myraela het volgende:
Mijn bussen rijden maar 1 keer in de 2 uur op zondag.
Zuid-holland.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:14 schreef Gotrick het volgende:
[..]
waar in godsnaam in NH woon jij dan...
Ah vandaar, wel dichtbij NH mag ik hopen?quote:
Dicht bij Zeeland.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:15 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ah vandaar, wel dichtbij NH mag ik hopen?
quote:
Oud-Zeeland dan?quote:
Sowieso kut OV.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, STOMME zondags regelingik had er ook al last van
Koop dan een autoquote:
Betaal jij en betaal je mijn rijbewijs er ook gelijk even bij ?quote:
Ja. Niet zo boeiend. Geen bloed.quote:
Nee sorry, ik blijf niet bloeden.. had je je andere telefoon maar bij je moeten hebbenquote:
Hoezo m;n andere telefoon. Dat nummer was tijdelijk, en ik had toen ik bij je was al vertelt dat je dat nummer dus weg mocht flikkeren.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:28 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nee sorry, ik blijf niet bloeden.. had je je andere telefoon maar bij je moeten hebben![]()
Of je moet er een nieuwe bij slaan?
Koevoet in Ricks lip.quote:
Check mijn fobo maar, snee boven en onder mijn lippenquote:
Ach, had al eerder een vette snee rechts onder mijn lip (links op de foto), daar zie je ook bijna niks meer van.quote:
Understatement van de eeuw.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:35 schreef Myraela het volgende:
Niet zo charmant.
Onder ook? Dat had ik nog niet gezien.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:33 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Check mijn fobo maar, snee boven en onder mijn lippen
Minder groot als die boven, maar loopt door zeg maar.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Onder ook? Dat had ik nog niet gezien.
Mja wel lekker bloeden zeker.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:38 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Minder groot als die boven, maar loopt door zeg maar.
Gelukkig mijn lippen zelf en mijn tanden gemist.
Ja erg veel eigenlijk, maar dat is meestal zo met een wond op je smoel.quote:
Ja ik weet het, ooit een surfplank tegen m;n muil aan gekregen. Dik gat in m;n lip, bloeden als een malle. Ik krijsen.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja erg veel eigenlijk, maar dat is meestal zo met een wond op je smoel.
En toen ontstond jouw liefde voor bloed? soort van Oblix effect?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ooit een surfplank tegen m;n muil aan gekregen. Dik gat in m;n lip, bloeden als een malle. Ik krijsen.
Ik was 9 ofzo.
Nee, dat kwam pas rond mijn 12e/13e.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:44 schreef Gotrick het volgende:
[..]
En toen ontstond jouw liefde voor bloed? soort van Oblix effect?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:49 schreef Desunoto het volgende:
Mijn allerliefste Stoeprand is weer terug.
LieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Schaam je.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:49 schreef Desunoto het volgende:
Nog even en ik heb 50000 posts geplaatst op dit FOK!king forum. Echt heel erg veel.
Natuurlijk. Zonder rot ik weg, jewaids.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:49 schreef Desunoto het volgende:
Mijn allerliefste Stoeprand is weer terug.
Ik word jaloers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
watquote:Op zondag 27 juni 2010 18:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zonder rot ik weg, jewaids.
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik word jaloers!Nana Mizuki - Shin AiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb bijna 40k. Zullen we ons samen schamen?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:49 schreef Desunoto het volgende:
Nog even en ik heb 50000 posts geplaatst op dit FOK!king forum. Echt heel erg veel.
Das wel een goede reden.quote:
Merciquote:
Ik kan niet zonder fok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ofcourse.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder fok.Waarom blokkeer je me dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Je maakte me jaloersquote:
Ayumiquote:Op zondag 27 juni 2010 19:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind Voyage van Ayumi Hamasaki erg goed.
Nicequote:
NEE MANG, MAMA KINquote:
Hmm en Maki Goto dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:04 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben niet zo into Ayumi.![]()
Wel into Utada (behalve haar laatste album) en Nana Mizuki en YUI.
Tevens post 50000 [/leven]
Ik ben de laatste paar dagen meer in voor NL hardcore.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:04 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nice![]()
Maar ben nu even in de stemming voor wat hardtechno meuk:
En dolby surround sound.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wou dat ik een goed geluidsysteem had, inclusief subwoofer.
Zoek een betere baan en maak je wens waar!quote:Op zondag 27 juni 2010 19:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wou dat ik een goed geluidsysteem had, inclusief subwoofer.
Dat niet perse. Maar niet 2 van die crackboxjesquote:
Sowieso geen geld voor.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:09 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Zoek een betere baan en maak je wens waar!
Zoals een rijbewijs?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso geen geld voor.Geld nodig voor andere dingen.
Ok dit is de laatste die ik in de groep gooi en dan zoek je het maar mooi uit.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ook niet.![]()
Niets voor mij dat.
Stereopony is wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mezelf gaan enzo. Moet jij misschien ook maar proberen.quote:
Staat ook in de planning, voor begin volgend jaarquote:Op zondag 27 juni 2010 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op mezelf gaan enzo. Moet jij misschien ook maar proberen.
Oh wanneer ben je het huis uit dan? Of ben je dat al en let ik niet goed op.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op mezelf gaan enzo. Moet jij misschien ook maar proberen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ok dit is de laatste die ik in de groep gooi en dan zoek je het maar mooi uit.Veels te clubby en hiphoppy voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Binnen 2 maanden. Maar ik moet eerst wachten op de uitslag voor m;n loting voor ik echt op zoek ga naar iets.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh wanneer ben je het huis uit dan? Of ben je dat al en let ik niet goed op.
Heje al een nieuwe baan dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Binnen 2 maanden. Maar ik moet eerst wachten op de uitslag voor m;n loting voor ik echt op zoek ga naar iets.
Jij wilt tot je 22e bij papa en mamma blijven wonen?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:12 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Staat ook in de planning, voor begin volgend jaar![]()
Mits wat bepaalde dingen.
Nope. Moet dat dan?quote:
Hmm klopt, dat wel. Ik vind dat rustige van Ayumi ook mooier klinken maar ik dacht ik gooi even wat 'anders' de groep in.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Veels te clubby en hiphoppy voor mij.
Ik wel!quote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wilt tot je 22e bij papa en mamma blijven wonen?
Jep, ik wil eerst even een vaste baan hebben.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wilt tot je 22e bij papa en mamma blijven wonen?
Iets anders? Japanse grind bijvoorbeeld? Of toch een beetje subtieler en voor Maximum The Hormone gaan?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm klopt, dat wel. Ik vind dat rustige van Ayumi ook mooier klinken maar ik dacht ik gooi even wat 'anders' de groep in.
No offence, maar je huidige baan verdiende toch voor geen fuck?quote:
Ik echt niet. Als het aan mij lag was ik vorig jaar het huis al uit geweest.quote:
Mja ik zal wel moeten want de opleiding die ik wil doen is niet in Leeuwarden.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:16 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jep, ik wil eerst even een vaste baan hebben.
Ik ga niet aankloten
Hangt dus van de sollicitatie af waarmee ik nu bezig ben.
Klopt, maar ik kan nu wel meer gaan werken, want vakantieperiode.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:17 schreef Gotrick het volgende:
[..]
No offence, maar je huidige baan verdiende toch voor geen fuck?
Tja als ik het financieel kon was ik al veel eerder weggegaan hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik echt niet. Als het aan mij lag was ik vorig jaar het huis al uit geweest.
Nou zo bedoelde ik dat niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iets anders? Japanse grind bijvoorbeeld? Of toch een beetje subtieler en voor Maximum The Hormone gaan?
Dan doe ik het toch een stukje beterquote:Op zondag 27 juni 2010 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was altijd van plan heul lang bij mn ouders te blijven wonen, uiteindelijk op mn 19e uit huis gegaan
Misschien wat minder moeten verzamelenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:18 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Tja als ik het financieel kon was ik al veel eerder weggegaan hoor
Als jij ;t zegt, ik ken May J. niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nou zo bedoelde ik dat niet.Ik bedoelde dat Ayumi andere muziek heeft dan May J.
Ja das wel weer waarquote:Op zondag 27 juni 2010 19:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien wat minder moeten verzamelen
ach, als j daar tevreden bij bent... ik moest toen ik 24 was noodgedowngen terug naar mn ouders een paar weken, dat was het toch ook niet hoor...quote:
Dat is die van dat pop achtige nummer die ik net stuurde.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij ;t zegt, ik ken May J. niet.
Ik heb ;t niet over de motor.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:20 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja das wel weer waar
Motor zit overigens voor 80% in de grondverf nu![]()
Dat kan. Ik vind Maximum wel swingend.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat is die van dat pop achtige nummer die ik net stuurde.En ik kende Maximum The Hormone niet.
maar ik heb even beluisterd en is ook niet echt mijn soort muziek.
Ja maar als die af is, is die ook al een 7000-8000 waard.quote:
Daarvan had je bijna een huis kunnen kopen manquote:Op zondag 27 juni 2010 19:26 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja maar als die af is, is die ook al een 7000-8000 waard.
En dan mijn auto er nog bij..
En die verzameling bende van.. wat zal het zijn? 10.000-12.000 ?
Had ik zo van uit huis kunnen gaan eigenlijk_!
Ik zie wel hoelang het nog duurt, ligt er ook aan of ik werk heb of nietquote:Op zondag 27 juni 2010 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, als j daar tevreden bij bent... ik moest toen ik 24 was noodgedowngen terug naar mn ouders een paar weken, dat was het toch ook niet hoor...
Nou nou, in Frieschland misschien, maar in Holland niet echtquote:Op zondag 27 juni 2010 19:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarvan had je bijna een huis kunnen kopen man
Sowieso in Nederland niet. Duitsland misschien.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:30 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nou nou, in Frieschland misschien, maar in Holland niet echt![]()
Dat zeg ik, Friesland is sowieso al bijna Duitsland.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso in Nederland niet. Duitsland misschien.
Ik weet wel zeker dat ik er dichterbij woon dan DWquote:Op zondag 27 juni 2010 19:32 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Friesland is sowieso al bijna Duitsland.
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik er dichterbij woon dan DW
Jij bent zeker ook zo;n voorstander van Friesland afsteken? Wat mij betreft kan je beter Holland afsteken.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:32 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Friesland is sowieso al bijna Duitsland.
Ik ook.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik er dichterbij woon dan DW
Om de schnitzels zeker?quote:
En ik was in de buurt.quote:
Ook.quote:
Komt op hetzelfde neer, we steken elkaar wegquote:Op zondag 27 juni 2010 19:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo;n voorstander van Friesland afsteken? Wat mij betreft kan je beter Holland afsteken.
Had je maar later weg moeten gaanquote:Op zondag 27 juni 2010 19:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik later was geweest dan hadden we ook nog ergens kunnen meeten
Komt niet op hetzelfde neer. Van mij hoeven alleen die arrogante Hollanders weg te wezen, dus alleen NH en ZH. De rest mag blijven.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:38 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer, we steken elkaar weg
Misschien wil mijn Duitse collega wel met je trouwen. Ze is alleen lelijk, dik en dom.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook.En om de mensen, de natuur, het racen.
Maar ik mag niet, je komt niet zomaar Duitsland in. Zonder partner die er al woont, of werk, willen ze je niet. En je moet inburgeringscursus doen...
Daar noem je dan ook meteen het prachtigste van Nederland opquote:Op zondag 27 juni 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komt niet op hetzelfde neer. Van mij hoeven alleen die arrogante Hollanders weg te wezen, dus alleen NH en ZH. De rest mag blijven.
Haha echt niet. Frieslandquote:Op zondag 27 juni 2010 19:41 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook meteen het prachtigste van Nederland op![]()
Ik ben voor, mits we Utrecht erbij krijgen
Maar jij had ;t ook niet kunnen weten.quote:
Ik val niet op lelijk dik en dom... Helaas! (en nu niet naar exen gaan referen svpquote:Op zondag 27 juni 2010 19:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien wil mijn Duitse collega wel met je trouwen. Ze is alleen lelijk, dik en dom.
Utrecht was vroeger de hoofdstad van Fryslânquote:Op zondag 27 juni 2010 19:41 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook meteen het prachtigste van Nederland op![]()
Ik ben voor, mits we Utrecht erbij krijgen
Daar wonen halve Hollandersquote:Op zondag 27 juni 2010 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Haha echt niet. FrieslandGroningen
Utrecht mogen jullie er wel bij hebben dan. Wat moet je met utrecht?
Vroeger.. toen stond NH nog onder waterquote:Op zondag 27 juni 2010 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik val niet op lelijk dik en dom... Helaas! (en nu niet naar exen gaan referen svp![]()
)
En ik wil niet trouwen, voorlopig
[..]
Utrecht was vroeger de hoofdstad van Fryslân
yup, die goede oude tijd..quote:Op zondag 27 juni 2010 19:43 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Vroeger.. toen stond NH nog onder water
Rose had een mooi koppie?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik val niet op lelijk dik en dom... Helaas! (en nu niet naar exen gaan referen svp![]()
)
En ik wil niet trouwen, voorlopig
[..]
Utrecht was vroeger de hoofdstad van Fryslân
Juist, toen wij nog aan het genieten waren in wat nu Friesland genoemd word.quote:
Voormalig Friezen.quote:
Gewoon gevlucht voor de vikingen he.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:48 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Juist, toen wij nog aan het genieten waren in wat nu Friesland genoemd word.
Later maar weg gegaan vanwege de bende
En de friezen sexten met de vikingenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon gevlucht voor de vikingen he.
Dat absoluut. Ze komt vrijdag langs met haarvriend. Heb ik eindleijk mn sleutels weerquote:
Wel de juiste Utrecht kiezen hequote:
Lekker seksen met echte mannenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En de friezen sexten met de vikingenVandaar mijn rode baard
[..]
Dat absoluut. Ze komt vrijdag langs met haarvriend. Heb ik eindleijk mn sleutels weer
Gewoon allebei nemen. Jullie mogen dat stuke Holland wel ehbben. Wij nemen de rest.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:51 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Wel de juiste Utrecht kiezen he
[ afbeelding ]
Nee, oktober is ze weer teurg gegaannaar haar ouders, bijna een hjaar.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker seksen met echte mannen
Wtf. Anderhalf jaar later
Toen pas?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, oktober is ze weer teurg gegaannaar haar ouders, bijna een hjaar.
En zonder jou had ze hier misshcien nog steeds gewoond
Heeft dat zo lang geduurd bij jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |