Dat weet ik, tenzij Chowi's ego te groot isquote:Op zondag 27 juni 2010 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet erg, dat komt wel weer terug.
Die zin klopt niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, tenzij Chowi's ego te groot is
quote:
Niks tegen god.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet erg, dat komt wel weer terug.
Je zegt nu: 'Dat weet ik, tenzij Chowi's ego te groot is'. Dus je weet het niet als Chowi's ego te groot is.quote:
Ik veronderstel in het begin al dat Chowi's ego altijd hetzelfde is, daar ze het zelf gezegd heeft. Dus dan weet ik ook dat ze of iemand anders het veranderd.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je zegt nu: 'Dat weet ik, tenzij Chowi's ego te groot is'. Dus je weet het niet als Chowi's ego te groot is.
Leer eens zinnen formuleren mang, is snap er de ballen van.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik veronderstel in het begin al dat Chowi's ego altijd hetzelfde is, daar ze het zelf gezegd heeft. Dus dan weet ik ook dat ze of iemand anders het veranderd.
Dat is toch meestal zo bij een debatquote:Op zondag 27 juni 2010 14:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Leer eens zinnen formuleren mang, is snap er de ballen van.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Leer eens zinnen formuleren mang, is snap er de ballen van.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je zegt nu: 'Dat weet ik, tenzij Chowi's ego te groot is'. Dus je weet het niet als Chowi's ego te groot is.
Is goed.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als is gewoon fout in die zin.
EN JIJ BENT ZELF EEN ZO FORMULEERT HIJ HET, BOLLE!
Jajquote:Op zondag 27 juni 2010 14:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
Komt nog wel hoor, je bent nog jong en schattig.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als is gewoon fout in die zin.
EN JIJ BENT ZELF EEN ZO FORMULEERT HIJ HET, BOLLE!
Nee.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:28 schreef RitseB het volgende:
[..]
Heb je al gebesloten wat je aan gaat doen?
Je mag ook wel je mama en zusje zeggen hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:29 schreef naatje_1 het volgende:
Heheh, de meiden zijn eindelijk zover, volgens mij
mn zusje heeft ook een vriendinnetje meequote:Op zondag 27 juni 2010 14:30 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je mag ook wel je mama en zusje zeggen hoor.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:30 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je mag ook wel je mama en zusje zeggen hoor.
Kan.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wat je gister aandeed kan toch ook wel?
Ik bedoel dat stond je wel leuk. Maar anders probeer je even je hele kleren kast uit. Post dat hier en maakt een poll.quote:
Haha ja. Misschien moet ze dat eens doen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat stond je wel leuk. Maar anders probeer je even je hele kleren kast uit. Post dat hier en maakt een poll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |