De beat lijkt er ook een beetje op..quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:21 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ik snap de vergelijking wel een beetje, hij heeft zich wel laten inspireren door dat nummer denk ik.
"Mannen roepen ik rap alleen Money Cash Hoes,
ik ben van de straat homie daar word je ‘t best geschoold”.
"Rap critics they say he’s “Money Cash Hoes”
I’m from the hood stupid, what type of facts are those"
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:12 schreef RedGuy het volgende:
Op Puna noemde iemand het de Nederlandse 99 Problems, vind ik een beetje overdreven. Feit is wel dat Soulsearchin een enorm zieke beat heeft gemaakt.
Een dag later 15.000 kijksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef neilpad het volgende:
Ik tel maar 8880 kijks...
Om over het nummer nog maar te zwijgen
En dan vooral benieuwd of Ben Cramer zijn klassiekers kent.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:25 schreef ShinobizWinter het volgende:
Vind 't wel een leuk programma Ali B op volle toeren. Volgende aflevering Fresku, ben benieuwd.
Nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:20 schreef Metaan het volgende:
[..]
Een dag later 15.000 kijks
Is die Keizer geniaal of wat?
Wacht, ben jij de echte rosco van zo moeilijk? OF een fan?quote:Op zondag 19 december 2010 19:04 schreef Donnis het volgende:
@ Die Dude. pappie:
Als genre-aanduiding is rap en hiphop gewoon hetzelfde KLAAR. En ja Hip-hop is een cultuur, en rap is daar een element van, blabla, allemaal leuk en aardig en weet ik ook wel maar in die post waar ik op quote word er gedaan alsof er een verschil tussen zit in de zin van dat het verschillende genres zijn. Hetzelfde als dat je zegt: Ice Cube = Rap en Notorious = Hip-hop. It doesn't make sense.
Groetjes dubbelaccount van Roscovitch (was ww kwijt en te lui om op te zoeken)
Leuk liedje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Metaan het volgende:
Met 32.000 views per dag, de snelst lopende NL plaat right now.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Metaan het volgende:
Met 32.000 views per dag, de snelst lopende NL plaat right now.
Is toch veel te druk in Zwolle. Pauperdorpquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:39 schreef HerbertThePervert het volgende:
Weet iemand wie er allemaal komt op bevrijdingsfestival in Zwolle dit jaar?
Pfff.. deze checken een paar matties van me ook maar vind hem echt kapot slecht. Dat het stoer is om over coke en geld te rappen inmiddels, weet ik veel maar dit is gewoon dom. Of die Gucci echt is, lijkt me zeer onwaarschijnlijk. En dan vervolgens met pauper biertjes drinken. Maar ondertussen wel doen alsof je geld hebt. En geloof me, als je echt veel coke pusht ga je daar niet over rappen. Hoewel er iig 1 uitzondering is;)quote:
Ja wat is je punt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:57 schreef kcidymkcus het volgende:
Het hele 'gangster' gedoe wat die Nederlandse rappers doen klopt niet, het past niet, het werkt niet. Ik zie het meer als een gimmick.
Er zijn maar een aantal bazen die het Nederlandse beeld van Hiphop in goede zin hebben veranderd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk deze bullshit:quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:40 schreef Metaan het volgende:
hiphop is voor oudere pretentieuze blanken uit de provincie
rap is voor harde hoodmannnen & bitches
Dit is rap:
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:42 schreef Metaan het volgende:
[..]
Kan even duren , want MC Bier zit momenteel in voorarrest op verdenking van doodslag (op zijn eigen vriendin)
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:34 schreef Metaan het volgende:
Nog meer hoeren, blaffers en goons dan maar voor Karel.
Dubbele dosis:
Wie is die bovenste?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:57 schreef kcidymkcus het volgende:
Het hele 'gangster' gedoe wat die Nederlandse rappers doen klopt niet, het past niet, het werkt niet. Ik zie het meer als een gimmick.
Er zijn maar een aantal bazen die het Nederlandse beeld van Hiphop in goede zin hebben veranderd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh, er is geen criminaliteit in Nederland en iedereen heeft het keimakkelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 13:05 schreef Gridlok het volgende:
Zo zo, we hebben nog best veel pretentieuze gangsters hier, want iedereen weet dat Nederland ghettos heeft en het super zwaar is om hier te overleven.
Goed nummer.quote:
Winnequote:Op zondag 13 maart 2011 01:40 schreef ShinobizWinter het volgende:
Laatste aflevering ABOVT met Winne en Henny Vrienten
Het nummer begint met het laden van een gun en een geweerschot.quote:
Dat zijn geen gangsters.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Thug-life Zorgstaat gangsters haha, poeh poeh wat hebben we het moeilijk in Nederland.
Titel is duidelijk, alleen ik lette niet op. Sorry baas.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:59 schreef Thomas B. het volgende:
De topictitel is niet duidelijk genoeg?
Vind Ali B sowieso niet echt een slechte rapper, Het is vooral zijn imago wat vervelend is. Wel de slechtste van de drie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:14 schreef RedGuy het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Ali B heeft nog nooit zo hard geklonken.
Harde beat en Sjaak. Veel meer kan er niet gevraagd worden.quote:
Imago slecht? Misschien bij blanke 30plussers die elkaar napapagaaienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vind Ali B sowieso niet echt een slechte rapper, Het is vooral zijn imago wat vervelend is. Wel de slechtste van de drie.
Ik heb dus precies hetzelfde. Als ik naar Kraantje Pappie luister denk ik soms 'Damn, deze man heeft echt dikke skills'. Want laten we eerlijk wezen, lyrisch gezien is deze man echt gruwelijk. Het probleem is Mr. Kraantje P zelf, voor mij echt een anti-climax.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef dog_mask het volgende:
bij rappers vind ik altijd de persoon achter de raps heel belangrijk. als iemandtoffe tracks maakt, maar ik hem regelmatig zich als een mongool zie gedragen of in het geval van ali b, overal maar op zie duiken bij gare toestanden, dan kan ik er niet meer echt naar luisteren.
Tuurlijk wel, Kijk naar Rebecca Black 26 Mil hits in 3 dagen en dat is echt goeden muziek!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:22 schreef kcidymkcus het volgende:
Metaan denkt dat het aantal kijks garant staan voor de kwaliteit.
Dacht het niet.
Aankomende vrijdag releaseparty van z'n album, geproduceerd door Noisia.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind KraantjePappie wel master.
Ben benieuwd of het een beetje druk wordt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:51 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Aankomende vrijdag releaseparty van z'n album, geproduceerd door Noisia.
Schijnt heel dope te worden.
Sowieso zit er veel talent in Groningen.
Kreeg gisteren mailtje met Muppets ook geniaal.quote:
Nu pas?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef AsWolk95 het volgende:
Ik luister nu de CD Alledaagse Waanzin van Sticks & A.R.T.
Vette CD!
Die beat is wel typisch Engel, die toontjes komen ook terug in Dikdoenerij en nog een hoop andere nummers. Dat vind ik wel jammer, hij mag wel weer met iets anders komen.quote:
Ik ook. Hoogstaande hip hop nee, maar wel gewoon goed, skills en humor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind KraantjePappie wel master.
Je bent vergeten het aantal "kijks" erbij te zettenquote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef Jenglejack het volgende:
Een Metaan postje:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga kapot hier hahaha.
Absoluut. check de mannen van Bouncerquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:51 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Sowieso zit er veel talent in Groningen.
Nummer is nog van Engelland. Dat is nu twee albums geleden, dus dat kan wel dat het bekend klinkt. En weer met iets anders komen. Engel blijft gewoon old scool. Take it or leave it.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Die beat is wel typisch Engel, die toontjes komen ook terug in Dikdoenerij en nog een hoop andere nummers. Dat vind ik wel jammer, hij mag wel weer met iets anders komen.
Hoeveel views?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:54 schreef Metaan het volgende:
[..]
Absoluut. check de mannen van Bouncer
Ik was bij de luistersessie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef AsWolk95 het volgende:
Vette CD!
Hij heeft veel dezelfde verses op zn mixtape staan, dat is wel jammer. Verder is hij wel hard!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef Senderious het volgende:
Mixtape van Adje is uit: Ikkebensickathan
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef AsWolk95 het volgende:
Vette CD!
Sorry mister offended, ik wist niet dat 'old skool' impliceert dat je beats altijd op elkaar moeten lijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nummer is nog van Engelland. Dat is nu twee albums geleden, dus dat kan wel dat het bekend klinkt. En weer met iets anders komen. Engel blijft gewoon old scool. Take it or leave it.
Definieer 'rapper' eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef Metaan het volgende:
Ik spuug op haters, ik spuug op snitches, ik spuug op teven, ik steek een verrader in de fik en ik laat hem leven!
Loony is toch wel de meest getwittterde NL rapper in Maart:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |