Tuurlijk wel, Kijk naar Rebecca Black 26 Mil hits in 3 dagen en dat is echt goeden muziek!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:22 schreef kcidymkcus het volgende:
Metaan denkt dat het aantal kijks garant staan voor de kwaliteit.
Dacht het niet.
Aankomende vrijdag releaseparty van z'n album, geproduceerd door Noisia.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind KraantjePappie wel master.
Ben benieuwd of het een beetje druk wordt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:51 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Aankomende vrijdag releaseparty van z'n album, geproduceerd door Noisia.
Schijnt heel dope te worden.
Sowieso zit er veel talent in Groningen.
Kreeg gisteren mailtje met Muppets ook geniaal.quote:
Nu pas?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef AsWolk95 het volgende:
Ik luister nu de CD Alledaagse Waanzin van Sticks & A.R.T.
Vette CD!
Die beat is wel typisch Engel, die toontjes komen ook terug in Dikdoenerij en nog een hoop andere nummers. Dat vind ik wel jammer, hij mag wel weer met iets anders komen.quote:
Ik ook. Hoogstaande hip hop nee, maar wel gewoon goed, skills en humor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind KraantjePappie wel master.
Je bent vergeten het aantal "kijks" erbij te zettenquote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef Jenglejack het volgende:
Een Metaan postje:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga kapot hier hahaha.
Absoluut. check de mannen van Bouncerquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:51 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Sowieso zit er veel talent in Groningen.
Nummer is nog van Engelland. Dat is nu twee albums geleden, dus dat kan wel dat het bekend klinkt. En weer met iets anders komen. Engel blijft gewoon old scool. Take it or leave it.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Die beat is wel typisch Engel, die toontjes komen ook terug in Dikdoenerij en nog een hoop andere nummers. Dat vind ik wel jammer, hij mag wel weer met iets anders komen.
Hoeveel views?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:54 schreef Metaan het volgende:
[..]
Absoluut. check de mannen van Bouncer
Ik was bij de luistersessie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef AsWolk95 het volgende:
Vette CD!
Hij heeft veel dezelfde verses op zn mixtape staan, dat is wel jammer. Verder is hij wel hard!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef Senderious het volgende:
Mixtape van Adje is uit: Ikkebensickathan
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef AsWolk95 het volgende:
Vette CD!
Sorry mister offended, ik wist niet dat 'old skool' impliceert dat je beats altijd op elkaar moeten lijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nummer is nog van Engelland. Dat is nu twee albums geleden, dus dat kan wel dat het bekend klinkt. En weer met iets anders komen. Engel blijft gewoon old scool. Take it or leave it.
Definieer 'rapper' eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef Metaan het volgende:
Ik spuug op haters, ik spuug op snitches, ik spuug op teven, ik steek een verrader in de fik en ik laat hem leven!
Loony is toch wel de meest getwittterde NL rapper in Maart:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |