Het nummer begint met het laden van een gun en een geweerschot.quote:
Dat zijn geen gangsters.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Thug-life Zorgstaat gangsters haha, poeh poeh wat hebben we het moeilijk in Nederland.
Titel is duidelijk, alleen ik lette niet op. Sorry baas.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:59 schreef Thomas B. het volgende:
De topictitel is niet duidelijk genoeg?
Vind Ali B sowieso niet echt een slechte rapper, Het is vooral zijn imago wat vervelend is. Wel de slechtste van de drie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:14 schreef RedGuy het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Ali B heeft nog nooit zo hard geklonken.
Harde beat en Sjaak. Veel meer kan er niet gevraagd worden.quote:
Imago slecht? Misschien bij blanke 30plussers die elkaar napapagaaienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vind Ali B sowieso niet echt een slechte rapper, Het is vooral zijn imago wat vervelend is. Wel de slechtste van de drie.
Ik heb dus precies hetzelfde. Als ik naar Kraantje Pappie luister denk ik soms 'Damn, deze man heeft echt dikke skills'. Want laten we eerlijk wezen, lyrisch gezien is deze man echt gruwelijk. Het probleem is Mr. Kraantje P zelf, voor mij echt een anti-climax.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef dog_mask het volgende:
bij rappers vind ik altijd de persoon achter de raps heel belangrijk. als iemandtoffe tracks maakt, maar ik hem regelmatig zich als een mongool zie gedragen of in het geval van ali b, overal maar op zie duiken bij gare toestanden, dan kan ik er niet meer echt naar luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |