Ja wat is je punt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:57 schreef kcidymkcus het volgende:
Het hele 'gangster' gedoe wat die Nederlandse rappers doen klopt niet, het past niet, het werkt niet. Ik zie het meer als een gimmick.
Er zijn maar een aantal bazen die het Nederlandse beeld van Hiphop in goede zin hebben veranderd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk deze bullshit:quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:40 schreef Metaan het volgende:
hiphop is voor oudere pretentieuze blanken uit de provincie
rap is voor harde hoodmannnen & bitches
Dit is rap:
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:42 schreef Metaan het volgende:
[..]
Kan even duren , want MC Bier zit momenteel in voorarrest op verdenking van doodslag (op zijn eigen vriendin)
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:34 schreef Metaan het volgende:
Nog meer hoeren, blaffers en goons dan maar voor Karel.
Dubbele dosis:
Wie is die bovenste?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:57 schreef kcidymkcus het volgende:
Het hele 'gangster' gedoe wat die Nederlandse rappers doen klopt niet, het past niet, het werkt niet. Ik zie het meer als een gimmick.
Er zijn maar een aantal bazen die het Nederlandse beeld van Hiphop in goede zin hebben veranderd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh, er is geen criminaliteit in Nederland en iedereen heeft het keimakkelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 13:05 schreef Gridlok het volgende:
Zo zo, we hebben nog best veel pretentieuze gangsters hier, want iedereen weet dat Nederland ghettos heeft en het super zwaar is om hier te overleven.
Goed nummer.quote:
Winnequote:Op zondag 13 maart 2011 01:40 schreef ShinobizWinter het volgende:
Laatste aflevering ABOVT met Winne en Henny Vrienten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |