En dan vooral benieuwd of Ben Cramer zijn klassiekers kent.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:25 schreef ShinobizWinter het volgende:
Vind 't wel een leuk programma Ali B op volle toeren. Volgende aflevering Fresku, ben benieuwd.
Nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:20 schreef Metaan het volgende:
[..]
Een dag later 15.000 kijks
Is die Keizer geniaal of wat?
Wacht, ben jij de echte rosco van zo moeilijk? OF een fan?quote:Op zondag 19 december 2010 19:04 schreef Donnis het volgende:
@ Die Dude. pappie:
Als genre-aanduiding is rap en hiphop gewoon hetzelfde KLAAR. En ja Hip-hop is een cultuur, en rap is daar een element van, blabla, allemaal leuk en aardig en weet ik ook wel maar in die post waar ik op quote word er gedaan alsof er een verschil tussen zit in de zin van dat het verschillende genres zijn. Hetzelfde als dat je zegt: Ice Cube = Rap en Notorious = Hip-hop. It doesn't make sense.
Groetjes dubbelaccount van Roscovitch (was ww kwijt en te lui om op te zoeken)
Leuk liedje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Metaan het volgende:
Met 32.000 views per dag, de snelst lopende NL plaat right now.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Metaan het volgende:
Met 32.000 views per dag, de snelst lopende NL plaat right now.
Is toch veel te druk in Zwolle. Pauperdorpquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:39 schreef HerbertThePervert het volgende:
Weet iemand wie er allemaal komt op bevrijdingsfestival in Zwolle dit jaar?
Pfff.. deze checken een paar matties van me ook maar vind hem echt kapot slecht. Dat het stoer is om over coke en geld te rappen inmiddels, weet ik veel maar dit is gewoon dom. Of die Gucci echt is, lijkt me zeer onwaarschijnlijk. En dan vervolgens met pauper biertjes drinken. Maar ondertussen wel doen alsof je geld hebt. En geloof me, als je echt veel coke pusht ga je daar niet over rappen. Hoewel er iig 1 uitzondering is;)quote:
Ja wat is je punt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:57 schreef kcidymkcus het volgende:
Het hele 'gangster' gedoe wat die Nederlandse rappers doen klopt niet, het past niet, het werkt niet. Ik zie het meer als een gimmick.
Er zijn maar een aantal bazen die het Nederlandse beeld van Hiphop in goede zin hebben veranderd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk deze bullshit:quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:40 schreef Metaan het volgende:
hiphop is voor oudere pretentieuze blanken uit de provincie
rap is voor harde hoodmannnen & bitches
Dit is rap:
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:42 schreef Metaan het volgende:
[..]
Kan even duren , want MC Bier zit momenteel in voorarrest op verdenking van doodslag (op zijn eigen vriendin)
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 16 december 2010 14:34 schreef Metaan het volgende:
Nog meer hoeren, blaffers en goons dan maar voor Karel.
Dubbele dosis:
Wie is die bovenste?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:57 schreef kcidymkcus het volgende:
Het hele 'gangster' gedoe wat die Nederlandse rappers doen klopt niet, het past niet, het werkt niet. Ik zie het meer als een gimmick.
Er zijn maar een aantal bazen die het Nederlandse beeld van Hiphop in goede zin hebben veranderd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |