dr waren babystokstaartjesquote:Op maandag 28 juni 2010 10:17 schreef huuphuup het volgende:
Oh Poppedein wat leuk!!![]()
ik twijfel ook over de dierentuin. B. heeft een pluim van zijn werk gekregen en daar kunnen we ook van naar de dierentuin maar hij denkt dat ze er nog niets aan zal vinden. Misschien toch maar eens aan hem voorleggen dan. Het lijkt me zo leuken stiekem hoop ik dat ze de stokstaartjes en de prairiehondjes net zo leuk vindt als ik
Ohh wat zieligquote:Op maandag 28 juni 2010 11:49 schreef Ssserpente het volgende:
Lena!![]()
Lente slaapt nog steeds!
Edit: ze is wakker. Heeft 39 graden koorts en allemaal vochtblaasjes in d'r gezicht.![]()
Haha, hij zou dan in ieder geval op zijn ouders lijken. Wij zouden allebei wel een dosis Isabeau kunnen gebruiken.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:44 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, het is inderdaad zoals je zegt, ik wist het wel, maar die bevestiging is fijn. Hoewel het natuurlijk geen garantie is dat het altijd zo zal blijven. Net zoals Ivan ook nog wel heel erg kan veranderen daarin. Bedachtzaamheid is overigens een prima eigenschap, ik vrees dat Isabeau net zo'n impulsieve flapuit wordt als d'r moeder... we kunnen waarschijnlijk allebei wel een vleugje Ivan gebruiken
Ik eigenlijk ook wel, bij nader inzien. Ik hoop het, dan is ze daar iig vanaf. Morgenochtend moet ik bij de dokter zijn, Claudia.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:06 schreef lily het volgende:
Ik vind het er wel als waterpokken uitzien..
huup, het zomerhoedje past![]()
oh fijn!quote:Op maandag 28 juni 2010 19:06 schreef lily het volgende:
Ik vind het er wel als waterpokken uitzien..
huup, het zomerhoedje past![]()
Toch wel dus. Goed om te weten dat het wel gedaan wordt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:21 schreef Vicky het volgende:
Ssserpente, het zoontje van mijn vriendin had ook steeds oorontsteking en kreeg voor ie 1 was al buisjes.
Beterschap voor je guppie!
Zo ziet Mikael er nu ook uit. Zou dat de vijfde ziekte zijn? Ik dacht namelijk eerst dat het van de zon kwam!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:05 schreef Meimeltje het volgende:
Ahhh Lente wat vervelend.... Hopelijk is de pijn snel weer over.
Serpente: dat lijkt wel heel erg op de vijfde ziekte ja. Kyllian heeft het ook pas geleden gehad, pgelopen op het kdv.
Niet zo'n hele duidelijke foto, maar als je goed kijkt zie je het hier denk ik wel: http://i127.photobucket.com/albums/p145/Meimeltje/DSC09528.jpg
Haha hij lijkt Niels wel! Soms denk ik echt, nu gaat hij huilen, zo hard bonkt hij dan tegen het ledikant.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:22 schreef _Bar_ het volgende:
Aan de hand meestappen is leuk !!!
En je hoofd stoten aan het voeteneind van je ledikant is nog veel leuker...![]()
Je gaat in kruipstand zitten, en dan bonk je hard met je hoofd tegen het voeteneind, zodat je boink hoort, en dan ga je keihard lachenDit herhaal je een aantal keer, je draaid je vervolgens om en je gaat slapen
Dat handjes klappen is zo lief! Ik hoop dat Niels het ook snel leertquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars heeft zo'n last van de warmte, dat hij er niet van kan slapen savonds. In bed huilt hij, en als ik hem eruti haal heeft hij dikke pret. Gister heeft hij tot 22.00 uur lopen spoken, toen is hij bij mij in bed in slaap gevallen. En steeds als ik dacht dat hij sliep, begon hij weer in zijn handjes te klappen...haha
Moest er ook wel om lachen.
hij schijnt vandaag ook de he-le dag in zijn handen te klappen volgens oma.... het lijkt zo schattig! En hij is helemaal trots op zichzelf, straalt van oor tot oor.
idd mist, niets aan; wij zouden gaan zwemmen, maar dat wachten we maar ff af tot vanmiddag....quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:41 schreef Poppedein het volgende:
Sterkte Sorbo!![]()
En welkom NieuweUser en Isa!!![]()
Ik ga nog even in mn nestje liggen nu Lena ook nog ff aan het bijtanken is... Tis hier toch mistig mistig mistig..
De roze van Sserpentequote:
Hier ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:17 schreef lily het volgende:
NieuweUser, daar ben je ook weer![]()
beterschap voor Wolf en Poppejans (en natuurlijk voor de anderen zieken ook)
Leah slaapt al een paar dagen alleen in een romper, dus zonder laken, deken, slaapzak. Gewoon los in bed. Het is bloedheet in haar kamertje.
Dat deed Ivan op een bepaald moment ook in zijn Puckababy!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:46 schreef Vlindur het volgende:
Rienk met alleen een romper in bed doen (Of gewoon al niet 'vast' ) betekent dat hij gaat keten en schuiven en dan vervolgens klem komt te liggen![]()
Claudia, bedankt weer, we gaan er mee aan de slag
Hij moet het leren, om zich over te geven aan de slaap zonder die inperking. Misschien helpt het als je er zo tegenaan kijkt: jij bent er om hem te helpen om het te leren. En je moet echt helemaal zelf weten hoe je dat doet: langzaam afbouwen, snel afbouwen, erbij blijven zitten, teruggaan om te troosten, laten huilen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:51 schreef Vlindur het volgende:
Omdat ik dus de puckababy bij het matras instop kan ie geen kant op, anders ging ie ook aan de schuif![]()
Hij blijft dan zo druk doen en geeft zich dat niet over aan de slaap, want moe is hij echt wel. Maar omdat hij dus vast ligt is de bewegingsruimte beperkter en geeft hij zich sneller over. We kunnen hem dus ook niet zonder zn deken in bed doen, te veel ruimte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |