abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2010 @ 14:17:19 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83399595
heyhey mensen

kom nog ff snel binnenvallen voordat ik moet werken...

@Poppedein; wat is het leuk in de dierentuin in Emmen he? wij hebben inmiddels een abonnement... Wat leuk dat Lena zo heeft genoten bij de grote Sophietjes

jeeeeej voor het fijne weekend van Sorboo en Isabeau; wat heeeeeeerlijk!

@Ssserpente; hoe is het nu met Lente?

ik heb vanmorgen lekker met Evie in de tuin gespeeld en toen nog ff in het badje gezwommen... heerlijk! en nu ligt ze te slapen..
morgen maar eens op stap naar een écht zwembad
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_83399724
Wow Sorbo, je klinkt zo gelukkig, lijkt wel of je zélf getrouwd bent!

Leuk hè, dat geflirt? Lente houdt ook zo van mensen. Die is afgelopen zaterdag op de buurtbbq ook tot half elf 's avonds wakker geweest. En ik heb 'r zelf geen moment vastgehad.

Doe 's foto's!

Lente heeft net een boterham gegeten en wat water gedronken. En nu slaapt ze weer.
pi_83400369
Huup, die wijze les heb ik dankzij onze hond al geleerd.

Fijn dat Lena het zo leuk vond in de dierentuin! Hier ligt Artis op wandelafstand, maar ik vind Artis zo duur. En ik raak altijd een beetje verdrietig van de ijsberen (die de hele dag niets anders doen dan... ijsberen, omdat ze zo weinig ruimte hebben).

Het klinkt als een geweldig weekeinde, Sorbo. Jij weet natuurlijk allang dat Isabeau een spontaan, vrolijk en sociaal ding is, maar het lijkt me heel fijn om bevestigd te zien dat ze in vreemde omgevingen ook zo is. Het zit er gewoon nu al in en daar gaat ze later zoveel plezier van hebben! Ivan flirt echt zelden met vreemden. Meestal halen mensen de raarste capriolen uit om hem aan het lachen te krijken en kijkt hij ze vol onbegrip aan met zijn grote blauwe kijkers: .
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83400504
Haha, Ivan, leuk is dat hè, als mensen zich uitsloven!

Heb de dokter ff gemaild met de vraag of het slim is om ff langs te komen. De assistente belde terug, zo fijn. Morgenochtend weer een afspraak. Ik begin me ondertussen wel zorgen te maken over Lente haar algemene gestel, zeg maar. Ze is zo vaak ziek.
pi_83400798
Ik kan het me voorstellen, Ssserpente. De dochter van een collega van me raakte om de haverklap ziek door het kinderdagverblijf. Ivan is helemaal niet ziek geweest - ik heb hem nog geen één keer een paracetamol hoeven geven - en het zou heel goed kunnen dat hem zoveel bespaard blijft doordat hij nog niet naar een kinderdagverblijf gaat.

Maar goed, we hebben vooralsnog ook gewoon geluk dat het doorkomen van de tandjes hem bijvoorbeeld niet lijkt te deren. Ik vraag me wel af waar die smerige, groene luiers enkele maanden geleden nu precies mee te maken hadden. Misschien was hij toen wel ziek maar liet hij gewoon niets merken? Maarja, hij had ook toen geen verhoging.

Ik hoop dat Ivan qua gestel op zijn opa lijkt, die was nooit ziek. Ik heb eigenlijk best vaak iets, al is het meestal niet heel dramatisch.
pi_83400827
Ssserpente, ik heb nog geen foto's. mijn broer was de fotograaf en die geeft zijn foto's pas vrij als hij ze bewerkt heeft. Maar ik krijg er op korte termijn vást wel een paar! En het voelde ook bijna net zo goed als toen ik zelf ging trouwen. Mijn schoonzus is mijn beste vriendin en ze stráálde werkelijk en het was fijn dat ik kon bijdragen aan het soepel verlopen van de dag. En het weer deed natuurlijk ook een hoop .

Claudia, het is inderdaad zoals je zegt, ik wist het wel, maar die bevestiging is fijn. Hoewel het natuurlijk geen garantie is dat het altijd zo zal blijven. Net zoals Ivan ook nog wel heel erg kan veranderen daarin. Bedachtzaamheid is overigens een prima eigenschap, ik vrees dat Isabeau net zo'n impulsieve flapuit wordt als d'r moeder... we kunnen waarschijnlijk allebei wel een vleugje Ivan gebruiken
pi_83400910
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:44 schreef Sorbootje het volgende:

Claudia, het is inderdaad zoals je zegt, ik wist het wel, maar die bevestiging is fijn. Hoewel het natuurlijk geen garantie is dat het altijd zo zal blijven. Net zoals Ivan ook nog wel heel erg kan veranderen daarin. Bedachtzaamheid is overigens een prima eigenschap, ik vrees dat Isabeau net zo'n impulsieve flapuit wordt als d'r moeder... we kunnen waarschijnlijk allebei wel een vleugje Ivan gebruiken
Haha, hij zou dan in ieder geval op zijn ouders lijken. Wij zouden allebei wel een dosis Isabeau kunnen gebruiken.
pi_83403612
Och Lente, wat zielig allemaal van die vochtblaasjes. Het klinkt idd als de waterpokken. En ook Timo nog steeds ziek. Wel fijn dat de koorts wat gedaald is...

Wij zitten hier nog op 38 graden koorts, dat is al een stuk beter. Ook geen pcm meer gebruikt. Hij is nog steeds lekker aan het spelen en heeft al zijn flessen op incl. een fruithap.

Zijn huid wordt nu ook vlekkerig, van die hele kleine puntjes... Ook onder zijn voetzolen, zie ik nu.

Karin, ik weet niet of het kan, zo'n late allergische reactie. Het is precies 48 uur na de provocatie komen opzetten, dus het lijkt me wat aan de late kant voor een reactie. Ook stond het niet in de informatie als eventueel optredend symptoom.

Claudia, dit is voor ons ook de eerste keer dat Thomas ziek is. Ook gisteren de eerste keer pcm, we zijn daar ook niet zo scheutig mee, maar nu was het wel nodig. Thomas gaat wel naar het kdv, maar ik prijs me ook gelukkig dat het de eerste keer is dat hij 'ziek' is.
pi_83409059
Fijn Aoraki, dat het iets beter lijkt te gaan. En dat Thomas zich goed voelt natuurlijk.

Waterpokken weet ik niet hoor. ik geloof niet dat het erop lijkt.

maandag 28 juni 2010 @ 18:41:24 #135
100412 mefke79
komt goed!
pi_83410362
Ssserpente, even snel vanaf de camping: vijfde ziekte geeft eerst knalrode wangen met een witte rand om de mond en dan pas vlekjes op andere plaatsen, dus dat lijkt me dit niet. Wel balen zeg dat ze weer ziek is!

En een voor alle andere zieke kindjes, ziek zijn is niet leuk.

Wij hebben de ideale reisbaby. Dankzij een hele rustige zondag reden we gisteren in 9 uur naar hier (= zuid frankrijk) en Driekus heeft daarvan 8 uur geslapen. En dan ook nog een normale nacht erachter aan doen. Hij kan ook ineens kruipen en begint zich op te trekken. Zo leuk om te zien!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_83411137
Ik vind het er wel als waterpokken uitzien..

huup, het zomerhoedje past
pi_83411323
De huisarts weet hopelijk wel wat die bultjes betekenen. Kun je morgen op tijd terecht, Ssserpente?

Ivan vindt voetbal best, zolang er maar niet gescoord wordt. Als er gejuicht wordt begint hij héél hard te snikken. 't Is echt een gevoelig jongetje!
pi_83411871
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:06 schreef lily het volgende:

Ik eigenlijk ook wel, bij nader inzien. Ik hoop het, dan is ze daar iig vanaf. Morgenochtend moet ik bij de dokter zijn, Claudia.

Haha Ivan, teerhartig jongetje.
  maandag 28 juni 2010 @ 19:35:51 #139
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83412169
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:06 schreef lily het volgende:

oh fijn!
veel plezier ermee, ik vond het zo'n leuk hoedje

Ahgos arme Lente. Succes bij de dokter morgen Ssserpente.

Ivan
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83412861
Het is een uberschattig hoedje

Ivan is in ieder geval niet zo'n luidruchtige hooligan

en waterpokken heersen op het kdv bij Leah dus zij zal het ook wel snel krijgen denk ik..
pi_83420696
Heuj!
pi_83421988
Ivan

Beterschap Lente en Thomas!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83422140
Ha Oek, hoe is het met Ko z'n tandjes?
pi_83422237
Tja, op en af.
1 kies lijkt door en de ander is nog steeds een opgezwollen blauwe plek.
Ik heb er trouwens een foto van, die zoek ik even op.

Hier zi je goed die blauwe plek. Die is dus ook erg opgezwollen.

[ Bericht 28% gewijzigd door oeke op 28-06-2010 22:42:39 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83429464
Jee Oeke, wat sneu zeg!!

Isabeau zegt de hele dag 'mama'!

Vandaag cursus. Dus niet hier posten en me wél vervelen in een veel te warm gebouw.
Fijn.
  Moderator dinsdag 29 juni 2010 @ 09:24:55 #146
5428 crew  miss_sly
pi_83431045
Zo, weer terug van van mijn ouders en weer aan het werk.

voor alle zieke kindjes en voor Ko zijn pijnlijke plek in de mond weer.

Senna vond de warmte ook niet zo fijn en heeft mij als vochtinfuss gebruikt ik geloof dat ze sinds ze een klein baby'tje was niet meer zo vaak heeft gedronken als gisteren. En slapen was helemaal niet leuk met die warmte, dus rond 12 uur was ze gisteravond in slaap. Needless to say dat ik ook nogal moe ben nu. Benieuwd hoe ze de dag doorkomt zonder het infuus in de buurt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83431257
Toen ik Leah ging halen op het kdv gisteren was het daar een sauna. Gatverdamme zeg. Het zweet parelde over mijn buik toen ik er stond.
De babygroep zit bovenin het gebouw met een plat dak en ramen kunnen er uiteraard niet wijd open.
En vandaag moest ze er weer heen

Thuis was het ook warm natuurlijk. Ze heeft in alleen een romper geslapen zonder slaapzak. Gisteravond hebben we een uurtje op ons bed gespeeld, ramen wijd open en toen kwam ze een beetje bij.
Drinken, lachen, trappelen en maar kletsen, bwa bwa bwa, tatatata, dadada, pffft pfffttt prtprt, waaah waah. Ze had de grootse lol.

oh: en ze heeft gisteren ook voor het eerst echt goed gegeten. Boontjes en peer toe. Ze had echt honger
pi_83433235
Finn sluit zich aan bij de koortsigen. Gisteravond werd hij wakker met 39graden koorts, zetpil gegeven en toen zakte het vrij snel, maar rond half 5 vanochtend was hij toch weer erg warm, hij zit nu op 38,5 en we zijn net even bij de ha geweest. Hij oogt helemaal niet ziek wil wel eten en drinken, maar voor de zekerheid wilde ze zijn urine even controleren. Dus dat moeten we nu opvangen met een plakzakje.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:45:29 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83433270
Och Oeke, wat sneu toch!

Oh, en alle andere zieke kindjes uiteraard ook! :
pi_83433575
Beterschap voor alle zieke kindjes!
Ssserpente, wat zei de ha?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')