Lol Amelie! Dat koppie erbij "huh?"
Arme Lente

Ik kreeg vroeger bij warmte altijd kleine rode bultjes op mijn buik, de hele buikkant van mijn romp zat er dan onder en het jeukte vreselijk.
Wat zielig voor Stef dat hij zo'n last van de helm heeft met deze hitte. Mogen jullie niet wachten met opbouwen tot de hittegolf voorbij is? Het klinkt niet heel gezond
Ik was nog helemaal vergeten te reageren op zieke Senna, ik hoop dat ze weer beter is nu

Wat zielig dat ze zo ziek was en het lijkt me vreselijk om dan naar je werk te moeten.
Thomas en Timo ook al ziekig, hopelijk is de koorts snel weg. Met dit weer is het al helemaal naar om koortsig te zijn
Ohhhh Lars wat schattig!!

Knap hoor! Niels snapt het nog niet, maar hij vindt het wel heel grappig als ik het doe, net als bij "hieperdepiep hoeraaaaaaa"
Haha Lena heb je Sophietje in het groot gezien? Wat geweldig dat ze zo genoten heeft
Fijn dat het in jullie huis nog lekker koel is Claudia! Hier is het vooral in Niels' kamer niet te harden 's avonds. Hij kon dan ook echt niet slapen gisteravond, ik ben tot 12 uur bezig geweest en gelukkig viel hij daarna wel in slaap. Het arme jochie had het zo warm maar was zo moe, op het laatst kon hij alleen nog maar huilen van de vermoeidheid. Helaas slaapt hij niet bij ons in bed, anders had ik hem wel naast me gelegd.
Wij zijn gisteren naar de Blauwe Kamer en de Grebbeberg geweest. Maar heel eventjes in de Blauwe Kamer want bij nader inzien was er toch wel erg weinig schaduw. Ik heb Niels op mijn rug gedragen en dat ging heel fijn. Alleen viel hij in slaap en toen viel zijn hoofdje naar achteren, dat is wel een nadeel.
Toen we thuis waren ging hij buiten in het badje en toen heb ik een teekje van zijn hoofd gehaald

De teek had zich nog niet vastgebeten geloof ik want ik kon hem er zo afkrabben en hij leek nog heel. Maar nu heeft hij een klein rood vlekje op zijn hoofd en ik weet niet of dat de plek waar de teek zat was

Nu ben ik bang voor Lyme. En ik heb overal jeuk omdat ik bang ben dat er teken op mij zitten.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>