abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83389371
Ahhh Lente wat vervelend.... Hopelijk is de pijn snel weer over.
Serpente: dat lijkt wel heel erg op de vijfde ziekte ja. Kyllian heeft het ook pas geleden gehad, pgelopen op het kdv.
Niet zo'n hele duidelijke foto, maar als je goed kijkt zie je het hier denk ik wel: http://i127.photobucket.com/albums/p145/Meimeltje/DSC09528.jpg
pi_83389406
Ahh Lars, wat knap en superschattig
pi_83389434
Oh, wat schattig dat Lars in zijn handjes klapt! Hij begint nu een kapsel te krijgen en ziet er daardoor ineens zoveel ouder uit!

Arme Lente, Stef, Timo en Thomas.

Wij hebben denk ik geluk want hier in huis is het juist koel. Ik vind het zelf te koel op het balkon om Ivan er in zijn rompertje te laten spelen. En hij slaapt in de koelste kamer van de woning die op het noorden ligt, dus ook als hij slaapt heeft hij geen last van de warmte.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83389519
Hier gelukkig ook niet zoveel last van de warmte. Van het weekend was hij wel wat aanhankelijker, maar vanmorgen zag ik dat zn eerste tandje aan het doorkomen was dus zal daar wel mee te maken hebben
pi_83389525
Achhh Lars...skattie!! Oh en Karin, ik heb laatst trouwens zooo hard gelachen om het feit dat Meike een andere baby dan Lars Lena noemde T was er nog niet van gekomen daarop te reageren, maar ik kreeg er helemaal een kriebel van in mijn buik!

Wij zijn gister met Lena en mijn schoonouders naar de dierentuin (Emmen) geweest, we hadden kortingskaartjes die we uiterlijk dit weekend konden gebruiken, en ik dacht eigenlijk dat het nog wat te vroeg zou zijn, maar Lena heeft staat lachen, gieren en dansen bij de giraffen, geweeeeeeldig vond ze het. Oooh wat genoot ik van dat blije koppie...zal t dan toch de invloed van Sophie geweest zijn?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_83389712
tijd voor een abonnement dus Poppedein! Kunnen we mooi meeten in de dierentuin!
Mijn kindjes vinden de kinderboerderij echt zo leuk! (en Meike vindt de speeltuinen geweldig natuurlijk)
Wat geniet je dan he, van je kind, echt enorm! (ik zit hier helemaal blij te zijn door jullie reacties op Lars....trots)

die "Lena-baby"was Meikes papa als baby! whehe
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 28 juni 2010 @ 10:17:48 #107
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83389764
Lars wat poepig!!

Oh Poppedein wat leuk!!
ik twijfel ook over de dierentuin. B. heeft een pluim van zijn werk gekregen en daar kunnen we ook van naar de dierentuin maar hij denkt dat ze er nog niets aan zal vinden. Misschien toch maar eens aan hem voorleggen dan. Het lijkt me zo leuk en stiekem hoop ik dat ze de stokstaartjes en de prairiehondjes net zo leuk vindt als ik

Ik moet vaker naar ouders van oudere kindjes luisteren
als het ineens heel stil is... geen goed teken...

muh
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83389857
Hahaha! Huup, en dat koppie er ook bij "it wasn't me"......
pi_83390063
Lars

En Amélie

Wij zij met Timo al een keer of 3 naar de dierentuin geweest en hij vindt het echt geweldig, vooral de vissen en vogels
pi_83390145
O ja dat herinner ik me van Meike ook nog inderdaad, de vissen!
pi_83390216
Huup heel kerkenbaar

Nog 2 weken en dan is mijn kleine man al een grote kleine man.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_83390367
Hè gat, balen Aoraki. Nah goed, wel van twee tot zes doorgeslapen dus. Dat je zo blij kan zijn met die vier uurtjes he?
Glibberig hè, die zetpillen. Ik maak het puntje altijd ff net met m’n mond, dan worden ze nog glibberiger. Soms denk ik wel eens dat ie erin zit, maar dan heb ik ‘m gewoon tussen d’r bilnaad naar beneden geschoven. Wel fijn dat je vrij hebt kunnen nemen vandaag!

Timo niet opgeknapt dus. En vannacht tegen je aan gelegen, dat zal lekker warm geweest zijn. Sneu hè, als zo’n zetpil niet helpt. Dan moet ie echt pijn gehad hebben. Sterkte voor jullie allebei vandaag. Misschien dat je vanmiddag zelf ook nog een uurtje slaap kan pakken.

Stef, 't is ook wel eigenlijk te warm om aan een helmpje te wennen. Ik hoop dat het helpt, Trix, een stukje er tussenuit halen. Maar gaat ie dan niet juist scheef zitten? Sterkte vandaag! Hoop dat jullie eerder terecht kunnen. Al is het alleen maar om gerustgesteld te worden.

Wat knap van Lars! En was een superlief filmpje! Knap hoor! Lente kan hoera en zwaaien. Klappen boeit ‘r niet zo. We lijkt ze soms iets te willen ‘zeggen. Als de poes langskomt (en die mauwt (lees: krijst) altijd nogal) vindt ze dat geweldig. En als ik dan zeg: ‘dat is de poes’, is ze vaak even stil om vervolgens heel geconcentreerd ‘dada’ oid te zeggen. Het lijkt nog nergens op dus, maar volgens mij probeert ze het wel.

Meimel, dat zijn idd de vlekjes die Lente ook heeft. Alleen heeft ze ze niet op d’r ledematen.

Wat leuk, Poppedein! Zou ze Sophie erin herkennen?

Amélie, kleine dondersteen!

Lente slaapt nog! Normaal is ze om zeven uur wakker. Vannacht heb ik r om half drie even horen mieren -meer ‘roepen dan huilen- maar is ze gelukkig zelf weer in slaap gevallen.
pi_83390546
Amélie, hahahhhaha....ik voorzie een bezige vakantie Huups

hele bericht inmiddels spuit 11 want uploaden duurde 3lang 3breed!
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:17 schreef huuphuup het volgende:

Oh Poppedein wat leuk!!
ik twijfel ook over de dierentuin. B. heeft een pluim van zijn werk gekregen en daar kunnen we ook van naar de dierentuin maar hij denkt dat ze er nog niets aan zal vinden. Misschien toch maar eens aan hem voorleggen dan. Het lijkt me zo leuk en stiekem hoop ik dat ze de stokstaartjes en de prairiehondjes net zo leuk vindt als ik
dr waren babystokstaartjes En babyaapjes, en babyzeeleeuwtjes én én...tis nu wel een heel leuk seizoen hoor, veel jongen, maar al wel oud genoeg om mee naar buiten te mogen.. Maar als je nog even kan wachten met het inleveren van de pluim dan ga je toch lekker over een maandje of 3 eens naar de dierentuin! Wij willen inderdaad heel graag een abonnement, maar wachten daar ook nog even mee tot volgende zomer hoogstwaarschijnlijk..

Ff snel stiekem 2 kleine fotootjes hoor, de rest zal ik netjes in t fototopic gooien, maar check dr dansen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 28-06-2010 10:44:22 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_83390646
Wat supergaaf dat Lena de dierentuin zo leuk vond! Ik vroeg me altijd af of baby's uberhaupt die dieren wel zien, maar mooi wel dus. Leuke foto's!

Hahahaha Amelie kon ''echt wel zelf een luier pakken'' hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_83390752
Lol Amelie! Dat koppie erbij "huh?"
Arme Lente Ik kreeg vroeger bij warmte altijd kleine rode bultjes op mijn buik, de hele buikkant van mijn romp zat er dan onder en het jeukte vreselijk.
Wat zielig voor Stef dat hij zo'n last van de helm heeft met deze hitte. Mogen jullie niet wachten met opbouwen tot de hittegolf voorbij is? Het klinkt niet heel gezond
Ik was nog helemaal vergeten te reageren op zieke Senna, ik hoop dat ze weer beter is nu Wat zielig dat ze zo ziek was en het lijkt me vreselijk om dan naar je werk te moeten.
Thomas en Timo ook al ziekig, hopelijk is de koorts snel weg. Met dit weer is het al helemaal naar om koortsig te zijn
Ohhhh Lars wat schattig!! Knap hoor! Niels snapt het nog niet, maar hij vindt het wel heel grappig als ik het doe, net als bij "hieperdepiep hoeraaaaaaa"
Haha Lena heb je Sophietje in het groot gezien? Wat geweldig dat ze zo genoten heeft
Fijn dat het in jullie huis nog lekker koel is Claudia! Hier is het vooral in Niels' kamer niet te harden 's avonds. Hij kon dan ook echt niet slapen gisteravond, ik ben tot 12 uur bezig geweest en gelukkig viel hij daarna wel in slaap. Het arme jochie had het zo warm maar was zo moe, op het laatst kon hij alleen nog maar huilen van de vermoeidheid. Helaas slaapt hij niet bij ons in bed, anders had ik hem wel naast me gelegd.

Wij zijn gisteren naar de Blauwe Kamer en de Grebbeberg geweest. Maar heel eventjes in de Blauwe Kamer want bij nader inzien was er toch wel erg weinig schaduw. Ik heb Niels op mijn rug gedragen en dat ging heel fijn. Alleen viel hij in slaap en toen viel zijn hoofdje naar achteren, dat is wel een nadeel.
Toen we thuis waren ging hij buiten in het badje en toen heb ik een teekje van zijn hoofd gehaald De teek had zich nog niet vastgebeten geloof ik want ik kon hem er zo afkrabben en hij leek nog heel. Maar nu heeft hij een klein rood vlekje op zijn hoofd en ik weet niet of dat de plek waar de teek zat was Nu ben ik bang voor Lyme. En ik heb overal jeuk omdat ik bang ben dat er teken op mij zitten.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 28 juni 2010 @ 10:44:58 #116
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83390809
oooh kijk Lena nou! te leuk <3
ja als we gaan wordt het sowieso ná de vakantie dus dan pas over een maand ofzo. Maar het lijkt me wel heel erg leuk

Ja poppejans en die stomme luiers krijg je dus nooit meer zo strak terug in het pak als dat ze erin zaten hè
achja, ik heb ze maar vast op de gebruikstapel gelegd.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83390894

geweldig!!
Noorderdierenpark Emmen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_83391685
Ik heb nog wel een dierentuin op fietsafstand hier! Nou wil ik ook naar de dierentuin!
Als hij eenmaal in het voorzitje kan gaan we dat ook zeker doen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_83393495
Lena!

Lente slaapt nog steeds!

Edit: ze is wakker. Heeft 39 graden koorts en allemaal vochtblaasjes in d'r gezicht.

[ Bericht 29% gewijzigd door Ssserpente op 28-06-2010 12:17:06 ]
pi_83394753
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:49 schreef Ssserpente het volgende:
Lena!

Lente slaapt nog steeds!

Edit: ze is wakker. Heeft 39 graden koorts en allemaal vochtblaasjes in d'r gezicht.
Ohh wat zielig Dus toch ziek. Bah naar hoor met dit weer. Vochtblaasjes, zouden het dan waterpokken zijn?

Niels slaapt al vanaf 9.15 Die heeft duidelijk wat in te halen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 28 juni 2010 @ 13:10:15 #121
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_83396601
Beterschap Lente

Hier ligt Roy ook al even te slapen, ondertussen heb ik het zwembadje opgevuld en in de zon gezet zodat het water alvast wat op kan warmen.
Als Rot wakker is straks en gegeten en gedronken heeft, wat extra warm water erbij, parrasol erboven en Roy mag lekker spetteren.

Niels kleine slaapkop
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_83397412
Oh Lente toch wat sneu

Timo heeft vanmorgen ook lang geslapen en toen hij wakker werd was de koorts weg, alleen nog een beetje verhoging. Hij wil nog steeds niet eten, maar er zit duidelijk verbetering in
  maandag 28 juni 2010 @ 13:33:29 #123
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_83397639
Timo ook beterschap, wat zijn er toch weer aardig wat kleintjes ziek zeg...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_83398662
Wij zijn er weer na een héérlijk, maar DRUK weekend!

Lars, wat schattig! En knap ook trouwens!

Poppedein, wat is het toch een mooie dierentuin hè?! Eerder kwam ik er heel vaak met mijn ouders, ben er nu al veel te lang niet meer geweest. Isabeau vindt het vast enig, ze vindt dieren altijd reuze interessant!

Lente en Timo ziek, vervelend zeg..en dan helemaal nu het zo warm is. Arme schatten!

Wij hebben zoals gezegd een enerverend weekend achter de rug. Vrijdag naar mijn schoonfamilie vertrokken, zodat ik zaterdag (de dag dat mijn schoonzus ging trouwen en ik ceremoniemeester was) vroeg op kon staan om het erf te versieren. Vrijdagavond vond Isabeau het veel te gezellig bij alle familie en veel te warm op de slaapkamer. Ze vertikte het om te slapen. Uiteindelijk heeft mijn zwager haar om kwart voor elf in slaap gekregen. Hij is echt zo'n onverstoorbaar rustig persoon terwijl ik onderhand qua stresslevels al tegen het plafond zat. HELD!

Zaterdag was gewéldig. Isabeau zag er bijna net zo mooi uit als de bruid , het weer was fantastisch, de sfeer geweldig. Kortom, helemaal goed. Isabeau wilde opnieuw niets van de feestvreugde missen en is de hele dag op opgeteld 1,5 uur slaap doorgekomen. En maar lachen en flirten. Het is écht een gezelschapsmensje! Ze wond iedereen om haar vingertje.

's Avonds hebben we haar bij de oppas gebracht en hebben we feest gevierd op het strand. Zondag opnieuw bij schoonfamilie doorgebracht. Lekker in een badje in de tuin. Knuffelen met neefjes en nichtjes. Met zijn allen buiten eten... en ze blééf maar lachen. En 's avonds weer naar huis.

Vannacht heeft ze de hele nacht doorgeslapen en vanmorgen toen ik om half negen de deur uitging sliep ze nog. Hoezo inhaalslag?!

Ik heb helemaal zo'n gelukzalig gevoel aan het weekend overgehouden. Combinatie van de mooiste trouwdag ever (op die van mij na ) met heel veel leuke en lieve mensen en het zien hoe gemakkelijk Isabeau zich aanpast en hoe sociaal ze is.
pi_83399292
Sorbo dat klinkt als een héérlijk weekend En fijn dat Isabeau vannacht de hele nacht heeft doorgeslapen
  maandag 28 juni 2010 @ 14:17:19 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83399595
heyhey mensen

kom nog ff snel binnenvallen voordat ik moet werken...

@Poppedein; wat is het leuk in de dierentuin in Emmen he? wij hebben inmiddels een abonnement... Wat leuk dat Lena zo heeft genoten bij de grote Sophietjes

jeeeeej voor het fijne weekend van Sorboo en Isabeau; wat heeeeeeerlijk!

@Ssserpente; hoe is het nu met Lente?

ik heb vanmorgen lekker met Evie in de tuin gespeeld en toen nog ff in het badje gezwommen... heerlijk! en nu ligt ze te slapen..
morgen maar eens op stap naar een écht zwembad
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_83399724
Wow Sorbo, je klinkt zo gelukkig, lijkt wel of je zélf getrouwd bent!

Leuk hè, dat geflirt? Lente houdt ook zo van mensen. Die is afgelopen zaterdag op de buurtbbq ook tot half elf 's avonds wakker geweest. En ik heb 'r zelf geen moment vastgehad.

Doe 's foto's!

Lente heeft net een boterham gegeten en wat water gedronken. En nu slaapt ze weer.
pi_83400369
Huup, die wijze les heb ik dankzij onze hond al geleerd.

Fijn dat Lena het zo leuk vond in de dierentuin! Hier ligt Artis op wandelafstand, maar ik vind Artis zo duur. En ik raak altijd een beetje verdrietig van de ijsberen (die de hele dag niets anders doen dan... ijsberen, omdat ze zo weinig ruimte hebben).

Het klinkt als een geweldig weekeinde, Sorbo. Jij weet natuurlijk allang dat Isabeau een spontaan, vrolijk en sociaal ding is, maar het lijkt me heel fijn om bevestigd te zien dat ze in vreemde omgevingen ook zo is. Het zit er gewoon nu al in en daar gaat ze later zoveel plezier van hebben! Ivan flirt echt zelden met vreemden. Meestal halen mensen de raarste capriolen uit om hem aan het lachen te krijken en kijkt hij ze vol onbegrip aan met zijn grote blauwe kijkers: .
pi_83400504
Haha, Ivan, leuk is dat hè, als mensen zich uitsloven!

Heb de dokter ff gemaild met de vraag of het slim is om ff langs te komen. De assistente belde terug, zo fijn. Morgenochtend weer een afspraak. Ik begin me ondertussen wel zorgen te maken over Lente haar algemene gestel, zeg maar. Ze is zo vaak ziek.
pi_83400798
Ik kan het me voorstellen, Ssserpente. De dochter van een collega van me raakte om de haverklap ziek door het kinderdagverblijf. Ivan is helemaal niet ziek geweest - ik heb hem nog geen één keer een paracetamol hoeven geven - en het zou heel goed kunnen dat hem zoveel bespaard blijft doordat hij nog niet naar een kinderdagverblijf gaat.

Maar goed, we hebben vooralsnog ook gewoon geluk dat het doorkomen van de tandjes hem bijvoorbeeld niet lijkt te deren. Ik vraag me wel af waar die smerige, groene luiers enkele maanden geleden nu precies mee te maken hadden. Misschien was hij toen wel ziek maar liet hij gewoon niets merken? Maarja, hij had ook toen geen verhoging.

Ik hoop dat Ivan qua gestel op zijn opa lijkt, die was nooit ziek. Ik heb eigenlijk best vaak iets, al is het meestal niet heel dramatisch.
pi_83400827
Ssserpente, ik heb nog geen foto's. mijn broer was de fotograaf en die geeft zijn foto's pas vrij als hij ze bewerkt heeft. Maar ik krijg er op korte termijn vást wel een paar! En het voelde ook bijna net zo goed als toen ik zelf ging trouwen. Mijn schoonzus is mijn beste vriendin en ze stráálde werkelijk en het was fijn dat ik kon bijdragen aan het soepel verlopen van de dag. En het weer deed natuurlijk ook een hoop .

Claudia, het is inderdaad zoals je zegt, ik wist het wel, maar die bevestiging is fijn. Hoewel het natuurlijk geen garantie is dat het altijd zo zal blijven. Net zoals Ivan ook nog wel heel erg kan veranderen daarin. Bedachtzaamheid is overigens een prima eigenschap, ik vrees dat Isabeau net zo'n impulsieve flapuit wordt als d'r moeder... we kunnen waarschijnlijk allebei wel een vleugje Ivan gebruiken
pi_83400910
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:44 schreef Sorbootje het volgende:

Claudia, het is inderdaad zoals je zegt, ik wist het wel, maar die bevestiging is fijn. Hoewel het natuurlijk geen garantie is dat het altijd zo zal blijven. Net zoals Ivan ook nog wel heel erg kan veranderen daarin. Bedachtzaamheid is overigens een prima eigenschap, ik vrees dat Isabeau net zo'n impulsieve flapuit wordt als d'r moeder... we kunnen waarschijnlijk allebei wel een vleugje Ivan gebruiken
Haha, hij zou dan in ieder geval op zijn ouders lijken. Wij zouden allebei wel een dosis Isabeau kunnen gebruiken.
pi_83403612
Och Lente, wat zielig allemaal van die vochtblaasjes. Het klinkt idd als de waterpokken. En ook Timo nog steeds ziek. Wel fijn dat de koorts wat gedaald is...

Wij zitten hier nog op 38 graden koorts, dat is al een stuk beter. Ook geen pcm meer gebruikt. Hij is nog steeds lekker aan het spelen en heeft al zijn flessen op incl. een fruithap.

Zijn huid wordt nu ook vlekkerig, van die hele kleine puntjes... Ook onder zijn voetzolen, zie ik nu.

Karin, ik weet niet of het kan, zo'n late allergische reactie. Het is precies 48 uur na de provocatie komen opzetten, dus het lijkt me wat aan de late kant voor een reactie. Ook stond het niet in de informatie als eventueel optredend symptoom.

Claudia, dit is voor ons ook de eerste keer dat Thomas ziek is. Ook gisteren de eerste keer pcm, we zijn daar ook niet zo scheutig mee, maar nu was het wel nodig. Thomas gaat wel naar het kdv, maar ik prijs me ook gelukkig dat het de eerste keer is dat hij 'ziek' is.
pi_83409059
Fijn Aoraki, dat het iets beter lijkt te gaan. En dat Thomas zich goed voelt natuurlijk.

Waterpokken weet ik niet hoor. ik geloof niet dat het erop lijkt.

maandag 28 juni 2010 @ 18:41:24 #135
100412 mefke79
komt goed!
pi_83410362
Ssserpente, even snel vanaf de camping: vijfde ziekte geeft eerst knalrode wangen met een witte rand om de mond en dan pas vlekjes op andere plaatsen, dus dat lijkt me dit niet. Wel balen zeg dat ze weer ziek is!

En een voor alle andere zieke kindjes, ziek zijn is niet leuk.

Wij hebben de ideale reisbaby. Dankzij een hele rustige zondag reden we gisteren in 9 uur naar hier (= zuid frankrijk) en Driekus heeft daarvan 8 uur geslapen. En dan ook nog een normale nacht erachter aan doen. Hij kan ook ineens kruipen en begint zich op te trekken. Zo leuk om te zien!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_83411137
Ik vind het er wel als waterpokken uitzien..

huup, het zomerhoedje past
pi_83411323
De huisarts weet hopelijk wel wat die bultjes betekenen. Kun je morgen op tijd terecht, Ssserpente?

Ivan vindt voetbal best, zolang er maar niet gescoord wordt. Als er gejuicht wordt begint hij héél hard te snikken. 't Is echt een gevoelig jongetje!
pi_83411871
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:06 schreef lily het volgende:

Ik eigenlijk ook wel, bij nader inzien. Ik hoop het, dan is ze daar iig vanaf. Morgenochtend moet ik bij de dokter zijn, Claudia.

Haha Ivan, teerhartig jongetje.
  maandag 28 juni 2010 @ 19:35:51 #139
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83412169
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:06 schreef lily het volgende:

oh fijn!
veel plezier ermee, ik vond het zo'n leuk hoedje

Ahgos arme Lente. Succes bij de dokter morgen Ssserpente.

Ivan
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83412861
Het is een uberschattig hoedje

Ivan is in ieder geval niet zo'n luidruchtige hooligan

en waterpokken heersen op het kdv bij Leah dus zij zal het ook wel snel krijgen denk ik..
pi_83420696
Heuj!
pi_83421988
Ivan

Beterschap Lente en Thomas!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83422140
Ha Oek, hoe is het met Ko z'n tandjes?
pi_83422237
Tja, op en af.
1 kies lijkt door en de ander is nog steeds een opgezwollen blauwe plek.
Ik heb er trouwens een foto van, die zoek ik even op.

Hier zi je goed die blauwe plek. Die is dus ook erg opgezwollen.

[ Bericht 28% gewijzigd door oeke op 28-06-2010 22:42:39 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83429464
Jee Oeke, wat sneu zeg!!

Isabeau zegt de hele dag 'mama'!

Vandaag cursus. Dus niet hier posten en me wél vervelen in een veel te warm gebouw.
Fijn.
  Moderator dinsdag 29 juni 2010 @ 09:24:55 #146
5428 crew  miss_sly
pi_83431045
Zo, weer terug van van mijn ouders en weer aan het werk.

voor alle zieke kindjes en voor Ko zijn pijnlijke plek in de mond weer.

Senna vond de warmte ook niet zo fijn en heeft mij als vochtinfuss gebruikt ik geloof dat ze sinds ze een klein baby'tje was niet meer zo vaak heeft gedronken als gisteren. En slapen was helemaal niet leuk met die warmte, dus rond 12 uur was ze gisteravond in slaap. Needless to say dat ik ook nogal moe ben nu. Benieuwd hoe ze de dag doorkomt zonder het infuus in de buurt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83431257
Toen ik Leah ging halen op het kdv gisteren was het daar een sauna. Gatverdamme zeg. Het zweet parelde over mijn buik toen ik er stond.
De babygroep zit bovenin het gebouw met een plat dak en ramen kunnen er uiteraard niet wijd open.
En vandaag moest ze er weer heen

Thuis was het ook warm natuurlijk. Ze heeft in alleen een romper geslapen zonder slaapzak. Gisteravond hebben we een uurtje op ons bed gespeeld, ramen wijd open en toen kwam ze een beetje bij.
Drinken, lachen, trappelen en maar kletsen, bwa bwa bwa, tatatata, dadada, pffft pfffttt prtprt, waaah waah. Ze had de grootse lol.

oh: en ze heeft gisteren ook voor het eerst echt goed gegeten. Boontjes en peer toe. Ze had echt honger
pi_83433235
Finn sluit zich aan bij de koortsigen. Gisteravond werd hij wakker met 39graden koorts, zetpil gegeven en toen zakte het vrij snel, maar rond half 5 vanochtend was hij toch weer erg warm, hij zit nu op 38,5 en we zijn net even bij de ha geweest. Hij oogt helemaal niet ziek wil wel eten en drinken, maar voor de zekerheid wilde ze zijn urine even controleren. Dus dat moeten we nu opvangen met een plakzakje.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:45:29 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83433270
Och Oeke, wat sneu toch!

Oh, en alle andere zieke kindjes uiteraard ook! :
pi_83433575
Beterschap voor alle zieke kindjes!
Ssserpente, wat zei de ha?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')