abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83434807
Och Ivan Timo vond voetbal kijken echt helemaal geweldig, ook als er gescoord werd
Heb er foto's van in het toekomstige elftal-topic gezet

Kobus arm ventje

Sserpente al bij de ha geweest? zijn t waterpokken? hoe dan ook voor Lente!

Leah lekker he, boontjes en peer

Finn ook al ziekig beterschap

Met Timo gaat het echt stukken beter al Gistermiddag was de koorts al weg en vanmorgen heeft hij zelfs weer wat gegeten
pi_83435200
Veel zieke kindjes, zo naar vooral als het zo warm is. Beterschap Finn, Lente, Thomas Is Senna al weer helemaal beter?
Ko's blauwe plekje ziet er zo auw uit
Timo fijn dat je je weer veel beter voelt

Incantrix, het zit jullie niet mee he? Ik kan me goed voorstellen dat het wennen aan het hempje juist met dit warme weer extra zwaar moet zijn. Ik zag de foto in het fototopic en het helmpje staat hem wel heel droppig

Serpente, ik had zelf vroeger om de haverklap oorontsteking. Ik moest daarom altijd zwemmen met een badmuts op zodat er geen water in mijn oren zou komen. Ik vond het als klein meisje vreselijk, maar het hielp wel. Ik ben er overigens helemaal overheen gegroeid, hopelijk zal Lente er ook snel overheen groeien

Xeentje heeft erge diarree, voor het eerst sinds een tijd weer. Verder is ze helemaal vrolijk, geen koorts en eet goed. Zou diarree door de warmte kunnen komen? Of door het voetjespoedelen in het meertje vlakbij huis?

Morgen hebben ze op het kdv een workshop van een uurtje "dansen op schoot met baby's". Ben heel benieuwd, lijkt me zo leuk!
pi_83435405
Wat een zieke baby's ineens hier..

beterschap! en hopenlijk hebben ze niet al te veel last van de hitte
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:04:08 #154
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83436605
ahhh Oeke; die blauwe plek ziet er pijnlijk uit zeg!!
arme Kobus

Voor Finn, Lente en Stef ook een Niet leuk ziek zijn.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_83437149
Da's idd een dikke bobbel, Oek. Pfoe, hoop dat ie snel doorkomt!

Fijn dat Leah lekker eet, Lily, juist met dit warme weer. Lente eet 's avonds hartstikke goed, maar overdag krijg ik er met moeite een boterham in. Pletten en op de grond gooien is veel leuker. Echt veel fruit eet ze ook niet. Als ik het in stukjes voer, vist ze het zelf uit d'r mond (om het te pletten) en als ik het in d'r knuistje geef, likt ze er een keer aan en plet ze het alsnog. Banaan gaat wel erg goed trouwens, daar eet ze makkelijk een hele van op. Maar da's niet echt volwaardig fruit, heb ik wel eens gelezen. En juist lekkere dingen als mango en peer hoeft ze niet.

Xenia, ik probeer ook om bij Lente zo weinig mogelijk water in d'r oor te laten komen, maar dat mag niet echt baten dus. Volgens ha komt het ook doordat d'r neus verstopt is. Van binnenuit dus.
Wel een geruststellend idee dat jij er geen last meer van hebt. Hopo dat Lente er ook overheen groeit.
Wat moet ik me bij dat dansen voorstellen?

Beterschap voor Finn!

Lente heeft idd de waterpokken. Maar voor die diagnose had ik inmiddels geen dokter meer nodig. Ze zit helemaal onder. Wel hebben ik opnieuw een verwijskaart voor een second opinion bij de KNO-arts gekregen. De KNO-arts hier zegt namelijk dat ze er tot het eerste jaar niets aan doen. Maar ik wil weten of dat ook voor extreme gevallen geldt. Want dat is ze inmiddels wel, vind ik. Ze heeft nu zeker om de week oorontsteking.

[ Bericht 12% gewijzigd door Ssserpente op 29-06-2010 12:31:08 ]
pi_83437568
Beterschap voor alle zieken. Dat is niet fijn met dit weer.

Jemig Sserpente, om de week is wel erg vaak zeg. Goed dat je een second opinion aanvraagt. Kusje voor Lente!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83439772
Ssserpente, het zoontje van mijn vriendin had ook steeds oorontsteking en kreeg voor ie 1 was al buisjes.
Beterschap voor je guppie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83440949
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:21 schreef Vicky het volgende:
Ssserpente, het zoontje van mijn vriendin had ook steeds oorontsteking en kreeg voor ie 1 was al buisjes.
Beterschap voor je guppie!
Toch wel dus. Goed om te weten dat het wel gedaan wordt.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:22:22 #159
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_83442409
en ook nog eens waterpokken, arme lente

Hoe gaat het verder met de andere zieke kindjes?

Hier heeft Roy een aantal nieuwe trucjes ontdekt...

Aan de hand meestappen is leuk !!!
En je hoofd stoten aan het voeteneind van je ledikant is nog veel leuker...
Je gaat in kruipstand zitten, en dan bonk je hard met je hoofd tegen het voeteneind, zodat je boink hoort, en dan ga je keihard lachen Dit herhaal je een aantal keer, je draaid je vervolgens om en je gaat slapen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_83442805
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:05 schreef Meimeltje het volgende:
Ahhh Lente wat vervelend.... Hopelijk is de pijn snel weer over.
Serpente: dat lijkt wel heel erg op de vijfde ziekte ja. Kyllian heeft het ook pas geleden gehad, pgelopen op het kdv.
Niet zo'n hele duidelijke foto, maar als je goed kijkt zie je het hier denk ik wel: http://i127.photobucket.com/albums/p145/Meimeltje/DSC09528.jpg
Zo ziet Mikael er nu ook uit. Zou dat de vijfde ziekte zijn? Ik dacht namelijk eerst dat het van de zon kwam!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_83443290
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:22 schreef _Bar_ het volgende:
Aan de hand meestappen is leuk !!!
En je hoofd stoten aan het voeteneind van je ledikant is nog veel leuker...
Je gaat in kruipstand zitten, en dan bonk je hard met je hoofd tegen het voeteneind, zodat je boink hoort, en dan ga je keihard lachen Dit herhaal je een aantal keer, je draaid je vervolgens om en je gaat slapen
Haha hij lijkt Niels wel! Soms denk ik echt, nu gaat hij huilen, zo hard bonkt hij dan tegen het ledikant.
Gisteren kon hij niet stappen want we hebben laminaat en hij had enorme zweetkakkies

Wat zielig Serpente dat ze zo vaak oorontsteking heeft, hopelijk gaan ze er wat aan doen En valt de jeuk van de waterpokken mee.

Tjee arme Kobus, gemeen hoor, die kiezen...

Niels maakt muziek!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_83446124
Leuk Twinkly,je hebt eigenlijk ook geen speelgoed nodig he, geef ze een pan en het feest kan beginnen!

Wat sneu dat Lente nu ook nog eens de waterpokken er overheen krijgt zeg, ze lijkt ook best vatbaar. En om de week oorontsteking....wat zielig....goed dat je verder gaat laten kijken, hoop dat ze haar kunnen helpen, arm meisje....arme mama....

Finn nu ook al ziek, jongens het is al zo warm, moet je niet ziek worden erbij,....sterkte!

Sneu Lily, dat ze het zo warm hebben op het kdv....wel lekker de badjes op enz? De baby's bij ons op het kdv waren ook niet te genieten, die kleintjes hebben echt last van de warmte. Zielig.

Die bult van Ko! Jeumig....daar moet je wel last van hebben ja, gosh wat sneu.

En Ivan toch, huilen om een doelpunt...., hij is toch wel voor NL he?

Lars heeft zo'n last van de warmte, dat hij er niet van kan slapen savonds. In bed huilt hij, en als ik hem eruti haal heeft hij dikke pret. Gister heeft hij tot 22.00 uur lopen spoken, toen is hij bij mij in bed in slaap gevallen. En steeds als ik dacht dat hij sliep, begon hij weer in zijn handjes te klappen...haha
Moest er ook wel om lachen.
hij schijnt vandaag ook de he-le dag in zijn handen te klappen volgens oma.... het lijkt zo schattig! En hij is helemaal trots op zichzelf, straalt van oor tot oor.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_83446332
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars heeft zo'n last van de warmte, dat hij er niet van kan slapen savonds. In bed huilt hij, en als ik hem eruti haal heeft hij dikke pret. Gister heeft hij tot 22.00 uur lopen spoken, toen is hij bij mij in bed in slaap gevallen. En steeds als ik dacht dat hij sliep, begon hij weer in zijn handjes te klappen...haha
Moest er ook wel om lachen.
hij schijnt vandaag ook de he-le dag in zijn handen te klappen volgens oma.... het lijkt zo schattig! En hij is helemaal trots op zichzelf, straalt van oor tot oor.
Dat handjes klappen is zo lief! Ik hoop dat Niels het ook snel leert

Niels heeft ook heel veel last van de warmte. Gisteren is hij van 12.20 tot 17.00 wakker geweest, en maar huilen. Toen ben ik met hem gaan lopen in de draagdoek (warm!!!), gelukkig heeft hij toen nog 3 kwartier geslapen. Eergisternacht sliep hij 's avonds pas om 12.00 uur. Gisteren ging dat wat beter want we hebben een logeerbedje op onze eigen slaapkamer gezet, alle ramen open en een ventilator bij zijn bedje.

Ivan gevoelig jongetje
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_83447292
Trouwens, het overstappen op nr 2 gaat goed, in zoverre dat er geen huidreacties komen en ook geen krijspartijen. Wel zwarte ontlasting....
Googlen bracht me weinig geruststellends, toen maar ff chatten met de voedingsdeskundige van Nutricia, die zei dat ik de huisarts moest bellen, dus dat heb ik maar gedaan, vraag voorgelegd aan de assistente, en die bellen straks terug....

Ik maak me in principe niet zo'n zorgen als ik naar Lars kijk en zie hoe hij speelt. Maar google brengt me bij bloed in de ontlasting, dus dan better safe then sorry, en maar navragen....
pi_83448711
Hoi allemaal,

Daar ben ik weer, het is hier de afgelopen tijd nog al druk geweest. Dus had geen tijd om hier te komen buurten. Met Jamie gaat het goed hij is nog steeds een blij ventje. Alleen heeft hij last van een sprongetje al lijkt deze minder erg te zijn dan die hiervoor. Zitten gaat heel goed hij doet bijna niet anders, liggen is saai en doe je alleen als je moe bent. Staan is ook leuk en als je dan helpt met stappen giert hij het uit, zo'n lol heeft hij al wil ik dat nog niet te veel doen, het gaat allemaal al snel genoeg. Vanmorgen ontdekte ik 2 rode/paarse vlekjes ( 1 op zn wang en die ander in zn nek) en zn buikje zit helemaal onder de kleine bultjes. Maar ff goed in de gaten houden.

Heb niet echt bij gelezen, is veel te veel dus voor iedereen die het nodig heeft

Lente om de week een oorontsteking das echt veel. Als klein meisje heb ik het ook gehad en ben er met behulp van 3 x buisjes vanaf gekomen. Hoop dat ze snel iets voor je kunnen doen.
pi_83448794
Oei, omdat hij KMA heeft lijkt me dat best wel kunnen... Hopelijk is het gewoon heel donkergroen, zo donker dat het zwart lijkt, omdat de darmen nog aan de nieuwe voeding moeten wennen.

Haha, ik zag hem zand eten Mafkeesje
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:44:18 #167
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_83454442
Och Lente, meissie toch.. Ssserpente, dat is echt VEEL last van haar oren, arm ding.. En dan ook nog de waterpokken, lekker dan Beterschap voor je meiske en goed dat je een second opinion vraagt hoor!

Xenia Jij bent lief

Ko, ik zag een foto voorbij komen waarvan ik en tegelijk ging.. Hoe sneu, Oeke! Wat een rottig idee, dat moet toch echt zeer doen..

En verder heb ik nog niet bijgelezen, sorry sorry.. Gaat vandaag ook niet meer gebeuren ben ik bang, ik moet vanavond nog allemaal dingen enzo

Wilde wel even vertellen dat het opbouwen met Stef's helm verder goed gaat en dat hij, hoewel nog wel huilerig, toch al wel weer zijn eigen lieve blije humeur terugheeft zo'n beetje. Heel fijn En ook niet onbelangrijk: we zien -serieus- al resultaat van het helmpje
3!
pi_83459645
Karin wat zei de huisarts?
Incantrix fijn dat het goed gaat met het opbouwen van de helm! Wat super ook dat je nu al resultaat ziet!

Finn is echt zielig! Hij is wel af en toe aan het spelen maar dan komt hij ineens aangekropen en heel zielig bij me zitten, dat is echt helemaal niks voor hem. Ik dacht dat hij iets minder warm was dan vanmiddag, maar net bij het temperaturen had hij 39,9! Dus maar meteen even een zetpilletje gegeven en dan hopen dat er vannacht geen meer nodig is.
In zijn urine had de huisarts trouwens niks gevonden, dus als hij morgen nog koorts heeft krijgt hij een antibioticakuur omdat zijn oortjes een beetje rood zijn. Al twijfel ik eigenlijk wel of het dat is en niet gewoon doorkomende tandjes.
pi_83461006
Even vluchtig bijgelezen en ik zie dat er meer kindjes zijn met koorts en/of ziekig zijn, dikke
(En Ssserpente, vrijwel om de week oorontsteking valt zeker wel in de noemer ''ernstig, dus heel veel succes bij de KNO!)

Wolf werd net voor de laatste fles helemaal oververhit wakker 39.8C, meteen maar zetpilletje gedaan en alles open gezet op zn kamer.
Hij wou gelukkig wel zn fles helemaal en is ook alert. Hij ligt nu weer in bedje, van wat ik voel lijkt zn temp al te dalen, straks maar weer temperaturen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 29 juni 2010 @ 21:14:02 #170
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_83461547
Jeumig zeg, wat naar dat al die kleine kinders zo aan de koorts zitten zeg! Beterschap allemaal!
3!
pi_83461657
Wil ook even alle zieken beterschap wensen!

Lente dus 'gewoon' de waterpokken. Wel vervelend met die warmte...
pi_83461901
pff net heel veel getikt, ben ik alles weer kwijt [zucht]

Ik wilde ff melden dat er niks uit de provocatietest is gekomen. Blijkbaar zat de eerste week de koemelk erbij. Dus we mogen op normale melk over.

En dat thomas waarschijnlijk de zesde ziekte heeft, koorts is gezakt, maar hij zit onder de vlekjes...
pi_83462061
Thomas ook al ziek....beterschap...

Maar wat fijn van de uitslag van de test joh!!
pi_83462661
Super Aoraki!!!! Weer een zorg minder! Succes met de 6e, als het goed is duurt dat niet zo lang.

Huisarts zei dat als hij er niet ziekelijk bij was het verder geen reden was om ongerust te zijn. Mooi!
pi_83477129

Kom me alvast voorzichtig melden! Vandaag is mijn kleine Isa precies een half jaar! Ik lees al een tijdje met jullie mee voor tips, maar zal later even wat uitgebreider posten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')