Da's idd een dikke bobbel, Oek. Pfoe, hoop dat ie snel doorkomt!
Fijn dat Leah lekker eet, Lily, juist met dit warme weer. Lente eet 's avonds hartstikke goed, maar overdag krijg ik er met moeite een boterham in. Pletten en op de grond gooien is veel leuker. Echt veel fruit eet ze ook niet. Als ik het in stukjes voer, vist ze het zelf uit d'r mond (om het te pletten) en als ik het in d'r knuistje geef, likt ze er een keer aan en plet ze het alsnog. Banaan gaat wel erg goed trouwens, daar eet ze makkelijk een hele van op. Maar da's niet echt volwaardig fruit, heb ik wel eens gelezen. En juist lekkere dingen als mango en peer hoeft ze niet.
Xenia, ik probeer ook om bij Lente zo weinig mogelijk water in d'r oor te laten komen, maar dat mag niet echt baten dus. Volgens ha komt het ook doordat d'r neus verstopt is. Van binnenuit dus.
Wel een geruststellend idee dat jij er geen last meer van hebt. Hopo dat Lente er ook overheen groeit.
Wat moet ik me bij dat dansen voorstellen?
Beterschap voor Finn!
Lente heeft idd de waterpokken. Maar voor die diagnose had ik inmiddels geen dokter meer nodig.

Ze zit helemaal onder. Wel hebben ik opnieuw een verwijskaart voor een second opinion bij de KNO-arts gekregen. De KNO-arts hier zegt namelijk dat ze er tot het eerste jaar niets aan doen. Maar ik wil weten of dat ook voor extreme gevallen geldt. Want dat is ze inmiddels wel, vind ik. Ze heeft nu zeker om de week oorontsteking.
[ Bericht 12% gewijzigd door Ssserpente op 29-06-2010 12:31:08 ]