Oh Wolf en Poppejans beterschap!
Als je mee wilt naar Duitsland ben je welkom hoor! Of woon je echt ver weg?NieuweUser en Isa, Welkom!
Sorbo, sterkte op de crematie vandaag
En wat fijn dat Isabeau doorslaapt!

Wat heerlijk!
Karin, verhuizen? Waarom? en idd, wat Nijna zegt, waarheen?
Senna huilend op het KDV..Wel fijn dat ze het er verder zo naar haar zin heeft!
Ik ben dan echt zo blij he, dat ik niet werk
En die arme arme Lente.. Zo vaak ziek en dan nu ook nog waterpokken

Beterschap met haar en succes met de second opinion!
En er waren nog meer zieke kindjes, beterschap ook voor hun!
Hier gaat het zn gangetje, Rienk had laatst om 00:30 ineens een krijs/huil/snikbui van een half uur, hij was echt helemaal overstuur, ik ben op zn kamer gebleven en na 30 minuten maar een fles gemaakt (Johan geroepen en die bleef toen bij Rienk), daar ging toen 150cc van in en daarna zat hij nog vreselijk na te snikken en moe in zijn ogen te wrijven, ik heb toen al snikkend in zn puckababy gelegd en hij werd helemaal gelukkig en sliep al heel gauw. (Hij vind dat ding zo fijn!

) En toen sliep hij uit tot 08:30!
Van MP heb ik een puckabag gekocht, dat ding is nog nieuw

De vrouw had er 2

gekocht, voor haar dochter maar gebruikt er maar 1. Dus ik heb hem voor 40 euro! En ze kwam hem nog brengen ook!
Rienk slaapt er nog niet goed in, gaat spelen enzo. En als hij wil slapen gaat hij huilen en dan leg ik hem weer in de baby. Weet niet echt hoe ik het aan moet pakken..
Hij heeft dus inmiddels 5 echte tanden. Zo apart om te zien! Maar rollen enzo doet hij nog steeds niet. Hij banaant wel heel erg, maar dat is ook alles.
Eten gaat goed. Ik doe vooral potjes en zelf gepureerd en af en toe geef ik iets los. Gister had hij banaan, maar dat glibberde steeds uit zijn handen. De appel vandaag ging beter, maar dat is hem iets te hard. Soepstengels bijt hij af met zijn tanden

En vervolgens slikt hij zo een stuk door van 1.5 centimeter

Lang leve het kokhals reflex!