slaap lekker, hoop dat je geen last van warmte hebtquote:
Mensen die klaarkomen van kaas.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:24 schreef Madridista het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
zijn
[ afbeelding ]
Ik was al om 6 uur op om op bizons te jagen.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:42 schreef Lakitu het volgende:
faka. Mensen die nu aan het uitslapen zijn met dit weer.![]()
Wake up and stay alert.
Ik heb al avondeten gehad man.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik was al om 6 uur op om op bizons te jagen.
De trein is veel te duur.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:49 schreef Lakitu het volgende:
5,60 voor retourtje zandvoort, wat zijn dit voor haatacties
tmf awardsquote:Op zondag 27 juni 2010 11:30 schreef WillFerrell het volgende:
Als die meuk gister Teenage Music Awards hadden genoemd.
Niet lekker genoeg, tieten zijn klein, kont is niet groot en lekkar.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:37 schreef Lamon. het volgende:
Oh, ik zit midden in het schrijven van een politiek programma , en wilde net toevoegen dat iedere mannelijke Nederlander het recht dient te hebben om minstens eenmaal in zijn leven seks te mogen hebben met Michelle Trachtenberg.
Nu vraag ik me af of dat nu meer mannelijke stemmers oplevert dan het vrouwelijke stemmers kost?
[ afbeelding ]
Ik zou haar wel doorsmeren, maar niet omdat ze buitengewoon mooi is.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:37 schreef Lamon. het volgende:
Oh, ik zit midden in het schrijven van een politiek programma , en wilde net toevoegen dat iedere mannelijke Nederlander het recht dient te hebben om minstens eenmaal in zijn leven seks te mogen hebben met Michelle Trachtenberg.
Nu vraag ik me af of dat nu meer mannelijke stemmers oplevert dan het vrouwelijke stemmers kost?
[ afbeelding ]
Okee, dan streep ik jouw naam weg bij 'iedere mannelijke Nederlander´´.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet lekker genoeg, tieten zijn klein, kont is niet groot en lekkar.
Oke.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, dan streep ik jouw naam weg bij 'iedere mannelijke Nederlander´´.
Van dat soort meisje lopen er honderden op deze aardbol rond.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:43 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo kritisch blijkbaar.
die kont is goed en zeuren om kleine tietenquote:Op zondag 27 juni 2010 11:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet lekker genoeg, tieten zijn klein, kont is niet groot en lekkar.
Wat is dan wel een uitzonderlijk mooie vrouw?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Van dat soort meisje lopen er honderden op deze aardbol rond.
Ze moeten passen bij het lichaam.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:45 schreef wise het volgende:
[..]
die kont is goed en zeuren om kleine tieten![]()
Boeiend of die groot of klein zijn.
[ afbeelding ]
Dat is mijn mening.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:45 schreef wise het volgende:
[..]
die kont is goed en zeuren om kleine tieten![]()
Boeiend of die groot of klein zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat is dan wel een uitzonderlijk mooie vrouw?
Ja, dat denk ik ook man.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor de mensheid blijkbaar.
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:10 schreef Lamon. het volgende:
Fotoboek van Pencile
Schenkstroop is toch wel echt een kloon he?
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:17 schreef Japsnars het volgende:
En nu eten, groetjes aan iedereen behalve Otis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef MouzurX het volgende:
Zit ik zo youtube filmpjes te luisteren:![]()
[ afbeelding ]
![]()
*gaat snel registrerenZe zijn zo eerljk he, die websites?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt betrouwbaar enzo..![]()
Ik dacht altijd dat jij schenkstroop was, maar goed.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:10 schreef Lamon. het volgende:
Fotoboek van Pencile
Schenkstroop is toch wel echt een kloon he?
Ik zeg het nog 1 keer: IK HEB GEEN KLOONS!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij schenkstroop was, maar goed.
Lamon zonder punt en Sanne92 dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1 keer: IK HEB GEEN KLOONS!
Dat Sanne-gedoe is een eeuw geleden, en wie niet snapt dat Lamon. en Lamon 1 persoon is, moet zich laten nakijken.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1 keer: IK HEB GEEN KLOONS!
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat Sanne-gedoe is een eeuw geleden, en wie niet snapt dat Lamon. en Lamon 1 persoon is, moet zich laten nakijken.
Maar het zijn wel kloons, het is 1 en dezelfde persoon, maar wel een kloon.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat Sanne-gedoe is een eeuw geleden, en wie niet snapt dat Lamon. en Lamon 1 persoon is, moet zich laten nakijken.
Sanne92. Je voordoen als een 18-jarige. Is een experiment.quote:
Ik ben dan ook zeer voor een FOK!-kloonontmaskeringsdag. De dag waarop alle te herleiden kloons ontmaskerd worden.quote:
Ik heb toch geen kloons.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zeer voor een FOK!-kloonontmaskeringsdag. De dag waarop alle te herleiden kloons ontmaskerd worden.
Ik denk dat ik het zelfs als suggestie ga geven bij de adjes.
Ohja.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sanne92. Je voordoen als een 18 16-jarige. Is een experiment.
quote:
Ik lag om 2 uur nog in het zwembadquote:Op zondag 27 juni 2010 10:42 schreef Lakitu het volgende:
faka. Mensen die nu aan het uitslapen zijn met dit weer.![]()
Wake up and stay alert.
Mensen die aan de deur komen en zeggen dat ze graag met alle bewoners van de straat een kort gesprekje willen houden over geloofsovertuigingen en daarbij hun dochter meenemen die ze holly hebben genoemdquote:
Hoe oud?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen die aan de deur komen en zeggen dat ze graag met alle bewoners van de straat een kort gesprekje willen houden over geloofsovertuigingen en daarbij hun dochter meenemen die ze holly hebben genoemd![]()
Jaartje of 18-20?quote:
Zij was waarschijnlijk aan het leren/slapen. Ik zat op een examenfeest (met zwembadquote:Op zondag 27 juni 2010 13:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet met haar?
Wat houd je tegen, je leeft maar 1 keer! Carpe Diem enzo!
Meh, wel blond maar meh.quote:
Die mensen vertel ik altijd dat ik atheïst ben, dan kijken ze me raar aan en vragen of ik ook zo'n boekje wil en dan zeg ik dat ik er geen behoefte aan heb en als ze dan vragen waarom niet vertel ik ze dat ik binnen 2 minuten ook geen atheïst meer ben.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:06 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb nu ook een boekje gekregen genaamd "ontwaakt" met waarom roken slecht is en wat je er tegen kan doen. En de laatste pagina heeft de titel "Hoe krijg je een band met God?"![]()
![]()
Ja, geweldig dat. Op lowlands vorig jaar ook gedaanquote:Op zondag 27 juni 2010 13:08 schreef MouzurX het volgende:
Heb laatst trouwens echt 45 minuten met zo'n man en vrouw aan de deur staan lullen over geloof, na een tijdje stonden ze echt zo van "nou nu wil ik weg"![]()
Vond het toch wel opmerkelijk om zulke enorm gehersenspoelde mensen te spreken.
Moet je doenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:10 schreef wolvendagen het volgende:
Nou jongons, ik ga Orphan op mijn BlackBerry kijken.Ja, want ik heb geen zin om moeilijk naar dat laptopscherm te staren in de zon.
Nu al?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:12 schreef Salatrel het volgende:
pff na 1,5 uur in de zon gelegen te hebben is het tijd voor een koud biertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |