tmf awardsquote:Op zondag 27 juni 2010 11:30 schreef WillFerrell het volgende:
Als die meuk gister Teenage Music Awards hadden genoemd.
Niet lekker genoeg, tieten zijn klein, kont is niet groot en lekkar.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:37 schreef Lamon. het volgende:
Oh, ik zit midden in het schrijven van een politiek programma , en wilde net toevoegen dat iedere mannelijke Nederlander het recht dient te hebben om minstens eenmaal in zijn leven seks te mogen hebben met Michelle Trachtenberg.
Nu vraag ik me af of dat nu meer mannelijke stemmers oplevert dan het vrouwelijke stemmers kost?
[ afbeelding ]
Ik zou haar wel doorsmeren, maar niet omdat ze buitengewoon mooi is.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:37 schreef Lamon. het volgende:
Oh, ik zit midden in het schrijven van een politiek programma , en wilde net toevoegen dat iedere mannelijke Nederlander het recht dient te hebben om minstens eenmaal in zijn leven seks te mogen hebben met Michelle Trachtenberg.
Nu vraag ik me af of dat nu meer mannelijke stemmers oplevert dan het vrouwelijke stemmers kost?
[ afbeelding ]
Okee, dan streep ik jouw naam weg bij 'iedere mannelijke Nederlander´´.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet lekker genoeg, tieten zijn klein, kont is niet groot en lekkar.
Oke.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, dan streep ik jouw naam weg bij 'iedere mannelijke Nederlander´´.
Van dat soort meisje lopen er honderden op deze aardbol rond.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:43 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo kritisch blijkbaar.
die kont is goed en zeuren om kleine tietenquote:Op zondag 27 juni 2010 11:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet lekker genoeg, tieten zijn klein, kont is niet groot en lekkar.
Wat is dan wel een uitzonderlijk mooie vrouw?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Van dat soort meisje lopen er honderden op deze aardbol rond.
Ze moeten passen bij het lichaam.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:45 schreef wise het volgende:
[..]
die kont is goed en zeuren om kleine tieten![]()
Boeiend of die groot of klein zijn.
[ afbeelding ]
Dat is mijn mening.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:45 schreef wise het volgende:
[..]
die kont is goed en zeuren om kleine tieten![]()
Boeiend of die groot of klein zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat is dan wel een uitzonderlijk mooie vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |