Ja, dat denk ik ook man.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor de mensheid blijkbaar.
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:10 schreef Lamon. het volgende:
Fotoboek van Pencile
Schenkstroop is toch wel echt een kloon he?
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:17 schreef Japsnars het volgende:
En nu eten, groetjes aan iedereen behalve Otis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef MouzurX het volgende:
Zit ik zo youtube filmpjes te luisteren:![]()
[ afbeelding ]
![]()
*gaat snel registrerenZe zijn zo eerljk he, die websites?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt betrouwbaar enzo..![]()
Ik dacht altijd dat jij schenkstroop was, maar goed.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:10 schreef Lamon. het volgende:
Fotoboek van Pencile
Schenkstroop is toch wel echt een kloon he?
Ik zeg het nog 1 keer: IK HEB GEEN KLOONS!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij schenkstroop was, maar goed.
Lamon zonder punt en Sanne92 dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1 keer: IK HEB GEEN KLOONS!
Dat Sanne-gedoe is een eeuw geleden, en wie niet snapt dat Lamon. en Lamon 1 persoon is, moet zich laten nakijken.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1 keer: IK HEB GEEN KLOONS!
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat Sanne-gedoe is een eeuw geleden, en wie niet snapt dat Lamon. en Lamon 1 persoon is, moet zich laten nakijken.
Maar het zijn wel kloons, het is 1 en dezelfde persoon, maar wel een kloon.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat Sanne-gedoe is een eeuw geleden, en wie niet snapt dat Lamon. en Lamon 1 persoon is, moet zich laten nakijken.
Sanne92. Je voordoen als een 18-jarige. Is een experiment.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |