abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83319280
HET BESPREKEN VAN HET KOPEN VAN NEPARTIKELEN IS NIET MEER TOEGESTAAN! ZIE POST: Chinese Webshops topic #72: "Waar alle prijzen bekend zijn"

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen.

V: Wat is illegaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en Wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.
In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, klik dan even op de spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''Chinese Webshops topic #..''.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

zaterdag 26 juni 2010 @ 10:40:49 #2
268829 Berend.
pi_83319311
Yeahhh!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 10:42:16 #3
279542 Michael-H
pi_83319331
We hebben twee keer #82 zie ik net...
  zaterdag 26 juni 2010 @ 10:46:52 #4
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83319426
vorige week besteld, gister aan de deur
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  Boks-Chick zaterdag 26 juni 2010 @ 10:49:59 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83319492
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:42 schreef Michael-H het volgende:
We hebben twee keer #82 zie ik net...
lolwut
  zaterdag 26 juni 2010 @ 10:55:28 #6
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83319585
tvp

Wachtend op mijn oortjes van mp4nation...
  zaterdag 26 juni 2010 @ 10:57:52 #7
279542 Michael-H
pi_83319636
Heb deze besteld, ze noemen 'm iRobot (Apad dus) en hij heeft dezelfde specificaties als de Apad, alleen de foto's zijn anders. Merk het wel als ie binnenkomt
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:00:35 #8
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83319691
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:57 schreef Michael-H het volgende:
Heb deze besteld, ze noemen 'm iRobot (Apad dus) en hij heeft dezelfde specificaties als de Apad, alleen de foto's zijn anders. Merk het wel als ie binnenkomt
Ziet er wel mooi en goed ui, er zijn alleen nog geen reviews
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:02:41 #9
277927 Tauchmeister
pi_83319732
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:40 schreef Berend. het volgende:
Yeahhh!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:26:36 #10
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_83320213
Heb die Eken tablet maar gecancelled, zit niet te wachten op zo'n half ding.
Geen referral hier.
ANWB VerzekeringenHoesjes? Casetify!Big Fish Games
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:36:23 #11
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83320358
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 11:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heb die Eken tablet maar gecancelled, zit niet te wachten op zo'n half ding.
eken

Je moet irobot / moonse e7001 hebben
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:43:07 #12
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83320470
quote:
Dat is duidelijk geen aPad/iRobot. Dat menu op dat plaatje ziet er ook niet veel belovend uit.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:59:09 #13
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83320839
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 11:43 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Dat is duidelijk geen aPad/iRobot. Dat menu op dat plaatje ziet er ook niet veel belovend uit.
http://www.ownta.com/moon(...)-android-system.html

dit is er 1.
Let op dat er een RK2808 cpu in zit. Beter dan een via cpu die kan niet goed overweg met video's.
En ik las dat als er een camera in zit in combinatie met de RK2808 cpu dat je dan een 2de batch hebt.
Beter dan batch 1 zonder camera.
VIVA LA ASSANGE¡
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:06:57 #14
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_83321046
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:49 schreef BrandX het volgende:

[..]

Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:09:30 #15
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83321106
Wat een bazen TT!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:19:49 #16
128384 mcwops
gat in je glas
pi_83321378
grrr op DX . sinds lange tijd weer is wat besteld.....een 'rollende veger', SKU 17354.
een echte DOA. werkt niet, laad niet, is gewoon deaud
quote:
We apologize for the inconvenience caused to you. Since the product are not manufactured or designed by DX, regarding the problem you’re facing to, would you please refer to the product reviews of this item or post your question on our forum to check if any useful information provided there?
pfff: heb teruggemaild dat ik dat al heb gedaan en gewoon een nieuwe (bal) opgestuurd wil krijgen.
...denk toch vaak waarom ik m niet bij jack Peng heb besteld....of is dat ook vergane glorie?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:22:08 #17
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83321452
Kijk goed als je ergens besteld dat je dat in dollars doet en niet in euro's.

Net iets besteld en betaal-valuta van euro naar dollar gezet. Omgerekend 20 euro van de prijs af
VIVA LA ASSANGE¡
  zaterdag 26 juni 2010 @ 13:07:08 #18
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83322669
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:19 schreef mcwops het volgende:
grrr op DX . sinds lange tijd weer is wat besteld.....een 'rollende veger', SKU 17354.
[..]

pfff: heb teruggemaild dat ik dat al heb gedaan en gewoon een nieuwe (bal) opgestuurd wil krijgen.
...denk toch vaak waarom ik m niet bij jack Peng heb besteld....of is dat ook vergane glorie?
Jack werkt nog gewoon hoor
Mja,, bij Kyle bestellen werkt ook goed
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 26 juni 2010 @ 13:36:24 #19
268726 thecuriousone
nen belg
pi_83323648
paar spulletjes besteld bij Lightake met de 5% korting (WELCOMETOLIGHTAKE)

noodladertje voor de HTC smartphone

10-kleuren balpen voor de dochter

nog wat kabelbindertjes

En verder nog...

deze bij DX

en de Fiio S3 (black) is onderweg van MP4nation (cadeautje voor mijn moeder)
jaja, en azo...
  zaterdag 26 juni 2010 @ 15:16:11 #20
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83326583
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:19 schreef mcwops het volgende:
[..]

Standaard antwoord van DX. Mailen dat dat niet hielp is voldoende.
ANWB VerzekeringenDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesMailbird - E-mail made beautiful
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:37:07 #21
268829 Berend.
pi_83328571
Hahha ik mailde TabletstoreUk om te vragen wanneer ik me aPad binnen krijg. Volgens mij willen ze Steve Jobs na doen ahahhaa.
1
2
3
4
5
6
approx 1 week.  

Best regards

The Tablet Store Team
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:44:36 #22
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83328756
Dan zou er wel "sent from my aPad" onderstaan.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:54:57 #23
268829 Berend.
pi_83329024
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:44 schreef MacorgaZ het volgende:
Dan zou er wel "sent from my aPad" onderstaan.
Huh wat bedoel je?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:57:51 #24
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_83329119
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:54 schreef Berend. het volgende:

[..]

Huh wat bedoel je?
Dat staat onder een mailtje wat je verstuurd met een iPad (of iPhone).
Geen referral hier.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 17:59:56 #25
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83331064
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:54 schreef Berend. het volgende:

[..]

Huh wat bedoel je?
Jij weet dus niks van de mailtjes van Steve Jobs, of überhaupt van een iPhone of iPad .
  zaterdag 26 juni 2010 @ 19:14:30 #26
268829 Berend.
pi_83333241
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:59 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Jij weet dus niks van de mailtjes van Steve Jobs, of überhaupt van een iPhone of iPad .
Ik kijk zijn mailtjes soms op OMT. En ik heb nog geen iPhone nee, maar wel een iTouch en een mac.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:07:30 #27
268829 Berend.
pi_83334832
In welke kleur hebben jullie de aPad besteld?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:17:36 #28
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83335209
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:14 schreef Berend. het volgende:

[..]

Ik kijk zijn mailtjes soms op OMT. En ik heb nog geen iPhone nee, maar wel een iTouch en een mac.
Er bestaat geen iTouch. Er is wel een iPod touch. Of noem je de iPod nano ook een iNano? En een iPod video een iVideo? En een iPod Classic een iClassic? Nee he?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:19:49 #29
268829 Berend.
pi_83335299
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:17 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Er bestaat geen iTouch. Er is wel een iPod touch. Of noem je de iPod nano ook een iNano? En een iPod video een iVideo? En een iPod Classic een iClassic? Nee he?
Doe niet alsof je alles weet..
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:20:19 #30
268829 Berend.
pi_83335315
Ik zeg wel iMac, en dus automatisch ook iTouch als afkoting.
Boek je safari bij Beekse BergenBunq - bank of the freeBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:22:57 #31
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83335412
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:19 schreef Berend. het volgende:

[..]

Doe niet alsof je alles weet..
Gebruik jij dan gewoon de normale correcte namen .
En een iMac is ook een iMac .
Je snapt het niet echt he?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:26:34 #32
268829 Berend.
pi_83335544
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:22 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Gebruik jij dan gewoon de normale correcte namen .
En een iMac is ook een iMac .
Je snapt het niet echt he?
Volgens mij snap jij niet dat ik gewoon even een afkorting gebruikte.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:29:32 #33
48067 neo2000
pi_83335647
Volgens mij heeft het allemaal vrij weinig met OT te maken.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:53:27 #34
268829 Berend.
pi_83336574
Maar zoals ik al vroeg. Welke kleur aPad hebben jullie besteld?
  zondag 27 juni 2010 @ 00:14:25 #35
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_83344483
Zwart
quote:
Not to rain on your parade, maar dat menu ziet er wel erg typisch "Chinees fake-OS" uit...
Alsof ze hebben geprobeerd een ander OS na te maken en daar half in gefaald zijn. Nou weet ik niet hoe Android er precies uitziet, maar ik hoop dat dat een echte is... zeker na het gedoe met de Ding Guo ipv Dingoo bij Focalprice ben ik daar erg voorzichtig met het bestellen van "Chinese merkproducten"

EDIT: En hij mist een knop in het midden onder het scherm. Fake, lijkt me.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 27 juni 2010 @ 00:25:51 #36
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83344913
Er staat Android 1.5, maar je ziet op het scherm een Microsoft Office-logootje ja, en het ziet er niet uit als de stock 1.5 OS, of een bekende skin erover, dus het kan nog wel eens vervelend uitpakken ja .
  zondag 27 juni 2010 @ 00:39:32 #37
268829 Berend.
pi_83345361
quote:
Op zondag 27 juni 2010 00:14 schreef joepie91 het volgende:
Zwart
[..]

Not to rain on your parade, maar dat menu ziet er wel erg typisch "Chinees fake-OS" uit...
Alsof ze hebben geprobeerd een ander OS na te maken en daar half in gefaald zijn. Nou weet ik niet hoe Android er precies uitziet, maar ik hoop dat dat een echte is... zeker na het gedoe met de Ding Guo ipv Dingoo bij Focalprice ben ik daar erg voorzichtig met het bestellen van "Chinese merkproducten"

EDIT: En hij mist een knop in het midden onder het scherm. Fake, lijkt me.
Hehe ik ook zwart. Wit en zilver is gay.
  zondag 27 juni 2010 @ 02:55:52 #38
183846 joepie91
pi_83348093
quote:
Op zondag 27 juni 2010 00:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Er staat Android 1.5, maar je ziet op het scherm een Microsoft Office-logootje ja, en het ziet er niet uit als de stock 1.5 OS, of een bekende skin erover, dus het kan nog wel eens vervelend uitpakken ja .
Ik maak me eigenlijk meer zorgen over het ontbreken van een fysieke button onder het scherm, en een compleet andere kleurstelling en design van de behuizing
  zondag 27 juni 2010 @ 10:59:38 #39
279542 Michael-H
pi_83351178
Inderdaad, die 'Apad' van focalprice lijkt me niet helemaal fris, alhoewel hij ook HDMI heeft. Heb 'm toch maar gecancelled en ergens anders besteld.
  zondag 27 juni 2010 @ 11:33:48 #40
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83351979
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:59 schreef Michael-H het volgende:
Inderdaad, die 'Apad' van focalprice lijkt me niet helemaal fris, alhoewel hij ook HDMI heeft. Heb 'm toch maar gecancelled en ergens anders besteld.
ik heb de mijne via ownta.com besteld en is onderweg
VIVA LA ASSANGE¡
Boek je safari bij Beekse BergenDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlHoesjes? Casetify!
  zondag 27 juni 2010 @ 12:31:36 #41
48067 neo2000
pi_83353625
Leuk dat iedereen dat ding lekker op de gok besteld en straks met een ruk imitatie zit. Of, nog erger, een imitatie van een imitatie.
Leer nou eens even geduld te hebben mensen, en laat iemand anders dat ding bestellen en ga op die ervaringen + evt. filmpje uit.
  zondag 27 juni 2010 @ 12:47:03 #42
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83354133
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef neo2000 het volgende:
Leuk dat iedereen dat ding lekker op de gok besteld en straks met een ruk imitatie zit. Of, nog erger, een imitatie van een imitatie.
Leer nou eens even geduld te hebben mensen, en laat iemand anders dat ding bestellen en ga op die ervaringen + evt. filmpje uit.
De moonse e7001 is de echte. Maar als ik em heb, zal ik wel wat schrijven
VIVA LA ASSANGE¡
  zondag 27 juni 2010 @ 12:53:37 #43
268829 Berend.
pi_83354358
quote:
Terugsturen? (Is naar de UK) Of gewoon verkopen op Ebay...
  zondag 27 juni 2010 @ 12:54:14 #44
155960 captainkid
pi_83354381
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:38 schreef kloink het volgende:
vandaag wii controller + accu's , nieuwe lading ipod hooftelefoontjes binnen van http://www.buyincoins.com/. Heeft er 7 dagen over gedaan!!

Prima verpakt net als alle andere shops..

Verdient plaatsje in het lijstje al zeg ik het zelf.
Die controllers zien er net zo uit als echte Nintendo controllers.
Zijn het originele of hele goeie namaak?
  zondag 27 juni 2010 @ 13:05:40 #45
121310 venomsnake
El Saltador
pi_83354747
Ik zit erover te denken om deze te bestellen..
http://item.taobao.com/au(...)9f403aa3936aadfc.htm
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 27 juni 2010 @ 13:19:09 #46
268829 Berend.
pi_83355086
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:05 schreef venomsnake het volgende:
Ik zit erover te denken om deze te bestellen..
http://item.taobao.com/au(...)9f403aa3936aadfc.htm
Denk dat die wel nep is hoor hmm. Hij is 61euro zonder Jack kosten..
  zondag 27 juni 2010 @ 13:22:58 #47
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_83355196
voor de genitreerde...
op tradetang staan ook veel ipad clones
heb voor me meisje net 1 besteld ( en om te vergelijken met me originele )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zondag 27 juni 2010 @ 13:24:30 #48
121310 venomsnake
El Saltador
pi_83355246
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:19 schreef Berend. het volgende:

[..]

Denk dat die wel nep is hoor hmm. Hij is 61euro zonder Jack kosten..
Denk het ook inderdaad..
Daarom, zal ik de gok wagen...?

Qua uiterlijk zo is ie niet van echt te onderscheiden..
Maar dat zegt nie zoveel..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 27 juni 2010 @ 13:30:23 #49
268829 Berend.
pi_83355420
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Denk het ook inderdaad..
Daarom, zal ik de gok wagen...?

Qua uiterlijk zo is ie niet van echt te onderscheiden..
Maar dat zegt nie zoveel..
Denk dat je je geld dan nog beter aan een goed doel kan geven. :p
  zondag 27 juni 2010 @ 13:49:16 #50
121310 venomsnake
El Saltador
pi_83355948
Hehe.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingF1 Store - Voor al je F1 GearBunq - bank of the free
  zondag 27 juni 2010 @ 16:53:43 #51
128566 Timminater
pi_83363092
op welke manier kun je op dit moment het handigste van taobao bestellen ?
ik probeerde zarmark al, maar na mn hele bestelling ingevuld te hebben geeft ie een foutmelding aan het einde van het bestelproces.

en aangezien ik al wel 10 mailadressen voorbij heb zien komen vraag ik me nu dus af welke bestelmethode nu gebruikt word voor TaoBao orders
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
  zondag 27 juni 2010 @ 19:13:00 #52
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83368468
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:53 schreef Berend. het volgende:
Maar zoals ik al vroeg. Welke kleur aPad hebben jullie besteld?
Zilver
quote:
Het heet misschien wel aPad maar de rest is echt helemaal anders. Noem jij soms een Garmin ook een imitatie vd TomTom?
  Moderator zondag 27 juni 2010 @ 19:14:23 #53
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_83368504
Die aPads kosten $60 bij de fabrikant, alleen die berekent weer veel verzendkosten helaas.
Wordt pas leuk als je met 50 man tegelijk zo'n ding koopt, heb je ze nog goedkoper.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 27 juni 2010 @ 19:16:35 #54
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83368586
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef djkoelkast het volgende:
Die aPads kosten $60 bij de fabrikant, alleen die berekent weer veel verzendkosten helaas.
Wordt pas leuk als je met 50 man tegelijk zo'n ding koopt, heb je ze nog goedkoper.
En wie is de fabrikant dan?
  Moderator zondag 27 juni 2010 @ 19:18:44 #55
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_83368654
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:16 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

En wie is de fabrikant dan?

Er zijn er een heleboel, zoek maar op alibaba.
  zondag 27 juni 2010 @ 19:32:10 #56
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83369052
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:18 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Er zijn er een heleboel, zoek maar op alibaba.
Maar wie is de echte die de goede aPads levert?
  zondag 27 juni 2010 @ 20:46:02 #57
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83371994
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:32 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

http://hiapad.com/?page_id=69&lang=en

Je moet kijken naar moonse e7001 met camera, dat is de echte en 2de batch
VIVA LA ASSANGE¡
  zondag 27 juni 2010 @ 20:46:22 #58
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83372012
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:32 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Niemand 60 dollar, dat kan kwalitatief toch niet veel zijn?
  zondag 27 juni 2010 @ 22:03:34 #59
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_83376104
The Moonse e7001 aka iRobot aka Sanxi Fujian aka Encipher aka Utopia Tech – 7 Inch Android iPad clone

http://www.androidpads.co(...)clone-from-shenzhen/
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zondag 27 juni 2010 @ 22:03:57 #60
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83376121
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef Timminater het volgende:
op welke manier kun je op dit moment het handigste van taobao bestellen ?
ik probeerde zarmark al, maar na mn hele bestelling ingevuld te hebben geeft ie een foutmelding aan het einde van het bestelproces.

en aangezien ik al wel 10 mailadressen voorbij heb zien komen vraag ik me nu dus af welke bestelmethode nu gebruikt word voor TaoBao orders
Okee, je moet even met Jack mailen... nja Jack z'n bedrijf
service01@ die zarmark .com zonder die!
Dan krijg je antwoord van Kyle inclusief verzendkosten enzo...

Heeft iemand dat probleem met Paypal gehad, dat je je rekening gekoppeld had maar bij betalingen steeds om creditcard gevraagd werd? Hoe heb je dit opgelost? (er is nog nooit met dit Paypal account betaald)

[ Bericht 5% gewijzigd door tokko1 op 27-06-2010 22:14:43 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
ANWB VerzekeringenDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesBunq - bank of the free
  zondag 27 juni 2010 @ 22:12:41 #61
48067 neo2000
pi_83376558
Mijn creditcard was verlopen op Gaypal.. En er was een bankrekening gekoppeld. Uiteindelijk maar besloten om maar niet meer creditcard gegevens in te voeren, al 2 keer bij DealExtreme besteld, en gaat nog steeds goed.. Geen meldingen o.i.d.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:40:36 #62
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83377996
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:12 schreef neo2000 het volgende:
Mijn creditcard was verlopen op Gaypal.. En er was een bankrekening gekoppeld. Uiteindelijk maar besloten om maar niet meer creditcard gegevens in te voeren, al 2 keer bij DealExtreme besteld, en gaat nog steeds goed.. Geen meldingen o.i.d.
Gaypal
  zondag 27 juni 2010 @ 23:36:42 #63
214908 kutagh
pi_83380672
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:03 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Okee, je moet even met Jack mailen... nja Jack z'n bedrijf
service01@ die zarmark .com zonder die!
Dan krijg je antwoord van Kyle inclusief verzendkosten enzo...

Heeft iemand dat probleem met Paypal gehad, dat je je rekening gekoppeld had maar bij betalingen steeds om creditcard gevraagd werd? Hoe heb je dit opgelost? (er is nog nooit met dit Paypal account betaald)
Dat probleem heb ik ook meegemaakt. Geen ene flikker aan gedaan en opeens was het weer verdwenen en kon ik vrolijk verder op 'krediet' kopen! Altijd prettig om ¤0,00 op de paypal te laten staan... En er was nooit een credit card eraan gekoppeld.

Edit:
Moet wel zeggen dat ik dus de laatste tijd alleen kleine bedragen betaalde... Ik merkte net dat bij een groter bedrag Paypal hetzelfde deed. Het was iets meer dan ¤20.... Lekker is dat...

[ Bericht 4% gewijzigd door kutagh op 28-06-2010 00:05:01 ]
  zondag 27 juni 2010 @ 23:46:26 #64
268829 Berend.
pi_83381095
Oja ik had laatst 2 truien van Taobao. Fucking hell wat wordt dat goed verpakt zeg, zo onwijs klein!
  maandag 28 juni 2010 @ 00:06:06 #65
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83381897
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef kutagh het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook meegemaakt. Geen ene flikker aan gedaan en opeens was het weer verdwenen en kon ik vrolijk verder op 'krediet' kopen! Altijd prettig om ¤0,00 op de paypal te laten staan... En er was nooit een credit card eraan gekoppeld.
Misschien iets kleins gekocht ofzo dat 't toen weer werkte? Of geld op gezet en toen iets gekocht?
  maandag 28 juni 2010 @ 00:08:17 #66
214908 kutagh
pi_83382000
Nope Tokko1, waar ik net achter kwam is blijkbaar dat je voor bedragen boven xx euro (dat is ¤15 of ¤20... Geen idee. Ik zie sowieso dat een betaling van ¤12,99 ofzo wel erdoorheen ging maar die van ¤20,60 ofzo niet) dat je die probleem krijgt.
Ik heb gewoon standaard 0 cent op mijn paypal account
  maandag 28 juni 2010 @ 00:50:03 #67
245425 korting
pi_83383621
super nice die irobot HiApad! Zijn er al mensen die hem binnen hebben?
  Moderator maandag 28 juni 2010 @ 00:56:37 #68
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_83383820
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:46 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Niemand 60 dollar, dat kan kwalitatief toch niet veel zijn?

Denk jij dat DX ze inkoopt voor 100 dollar? Echt niet hoor, die kopen ze in voor nog wel minder dan 60.
  maandag 28 juni 2010 @ 01:04:53 #69
2592 Manono
UTFS!
pi_83384085
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef revpolen het volgende:
voor de genitreerde...
natuurlijk met bijbedoeling maar wel lief van jou!

laat even weten hoe de vergelijking uitviel aub
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 28 juni 2010 @ 03:48:56 #70
183846 joepie91
pi_83385954
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:56 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Denk jij dat DX ze inkoopt voor 100 dollar? Echt niet hoor, die kopen ze in voor nog wel minder dan 60.
Neuh, ik betwijfel het. Ik denk dat DealExtreme toch ook echt zo'n 100 dollar kwijt is hoor. Winstmarge is niet zo groot op dit soort dingen, in vergelijking met ander spul
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingHoesjes? Casetify!De beste bordspellen vind je bij 999 Games
  maandag 28 juni 2010 @ 08:09:15 #71
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83386916
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef revpolen het volgende:
voor de genitreerde...
De aPad of een andere kloon?
  maandag 28 juni 2010 @ 09:18:58 #72
128384 mcwops
gat in je glas
pi_83388028
grrr heb ik n defect van mijn vorige week binnen gekregen 'sweep'
vraag ik eerst keurig om een vervanging, want een DOA. krijg als antwoord dat ik op t DXforum moet zoeken. komt er nu een antwoord :
quote:
as for this problem, would you like to return the defective one back and for the reshipment?
or would you like to keep $6.0 as discount, and try to repair it by yourself?

de verzendkosten liggen volgens mij echt hoger dan $6 (t is een flinke verpakkingsdoos) en dan mag ik zelf nog gaan knutselen.....
  maandag 28 juni 2010 @ 10:55:46 #73
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83391180
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:50 schreef korting het volgende:
super nice die irobot HiApad! Zijn er al mensen die hem binnen hebben?
Die van mij is nu onderweg via UPS
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 28 juni 2010 @ 11:52:27 #74
245425 korting
pi_83393628
Kan je ook 3G internet op die Apad krijgen, of moet dat dan via een externe USB modem en is dat lastig om met drivers aan de praat te krijgen..?
  maandag 28 juni 2010 @ 11:54:51 #75
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83393720
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:52 schreef korting het volgende:
Kan je ook 3G internet op die Apad krijgen, of moet dat dan via een externe USB modem en is dat lastig om met drivers aan de praat te krijgen..?
Het zou mogelijk moeten zijn.

http://www.slatedroid.com/

daar staan wat hacks en custom roms. Tip voor als je een Apad/Moonse heb

of en http://hiapad.com/?page_id=69&lang=en
daar (even zoeken met ctrl+f op 3G) staat wat info over 3G

[ Bericht 12% gewijzigd door wise op 28-06-2010 12:00:11 ]
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 28 juni 2010 @ 12:16:51 #76
280551 Arboxx
pi_83394556
Ik ben benieuwd wanneer iemand zo'n potentiële echt-neppe clone binnenkrijgt wat diegene ervan vindt..
  maandag 28 juni 2010 @ 15:10:03 #77
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83402055
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:16 schreef Arboxx het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer iemand zo'n potentiële echt-neppe clone binnenkrijgt wat diegene ervan vindt..
Het heet dan wel een aPad maar het is niet een kloon. Je kan het vergelijken met een Garmin en een TomTom -> is de garmin dan ook een kloon?
  maandag 28 juni 2010 @ 15:36:29 #78
268829 Berend.
pi_83403047
Wie maakt het officele aPad topic? Haha.
  maandag 28 juni 2010 @ 15:47:27 #79
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83403480
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:36 schreef Berend. het volgende:
Jij
  maandag 28 juni 2010 @ 15:49:16 #80
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83403532
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:36 schreef Berend. het volgende:
Kan ik misschien wel doen. Die van mij is nu onderweg. Verwacht em deze week nog

edit:

had misschien deze er gelijk bij kunnen doen:

http://www.ownta.com/moon(...)reen-guard-film.html

owh well, misschien van de week maar bestellen met iets anders leuks
VIVA LA ASSANGE¡
Voordelig uit? Ticketveiling.nlZavvi - Fandom en GeekgearMailbird - E-mail made beautiful
  maandag 28 juni 2010 @ 16:24:31 #81
268829 Berend.
pi_83404789
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:49 schreef wise het volgende:

[..]

Kan ik misschien wel doen. Die van mij is nu onderweg. Verwacht em deze week nog

edit:

Is dat een screen protector?(ik kom die website niet op, zo langzaam duss) Zo nee, waar kan ik die bestellen?
  maandag 28 juni 2010 @ 17:12:45 #82
183846 joepie91
pi_83406692
quote:

[..]

edit:

Whoa, volgens mij is die screenprotector ook echt nog van goede kwaliteit

*screenprotector bestelt*
  maandag 28 juni 2010 @ 18:04:53 #83
280551 Arboxx
pi_83409126
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:10 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Het heet dan wel een aPad maar het is niet een kloon. Je kan het vergelijken met een Garmin en een TomTom -> is de garmin dan ook een kloon?
Beste, ik refereerde niet specifiek naar de aPad. Zoals je weet zijn er inmiddels al x-klonen beschikbaar in China en zoals je weet zijn er altijd mensen die er een of meerdere naar Nederland halen om te reviewen.
  maandag 28 juni 2010 @ 18:49:57 #84
305935 Sdm007
0V0X0
pi_83410622
3 dagen geleden de Taobao orders betaald maar nog steeds niet afgeschreven ?
Iemand enig idee wrm het zo lang duurt ?
  maandag 28 juni 2010 @ 18:52:15 #85
183846 joepie91
pi_83410699
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:49 schreef Sdm007 het volgende:
3 dagen geleden de Taobao orders betaald maar nog steeds niet afgeschreven ?
Iemand enig idee wrm het zo lang duurt ?
Afgeschreven van je bankrekening bedoel je? Internationale afschrijving duurt even hé
  maandag 28 juni 2010 @ 19:15:03 #86
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83411481
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:24 schreef Berend. het volgende:

[..]

Is dat een screen protector?(ik kom die website niet op, zo langzaam duss) Zo nee, waar kan ik die bestellen?
das een screenprotector ja. Als ik me pad binnen heb kijk ik het even aan en bestel ik het alsnog
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 28 juni 2010 @ 19:46:20 #87
305935 Sdm007
0V0X0
pi_83412587
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:52 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Afgeschreven van je bankrekening bedoel je? Internationale afschrijving duurt even hé
Hmm, Oke thx.
  maandag 28 juni 2010 @ 20:11:28 #88
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83413850
quote:

[..]

edit:

Ik koop gewoon een iPad screenprotector en haal er dan een stukje af. Trouwens is die site uit China of gaat deze verzending wel sneller dan 3 weken?
  maandag 28 juni 2010 @ 20:13:15 #89
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83413953
Ik weet dat ik keihard afgevuurd word als ik het hier vraag, maar ik doe het toch: Hoelang duurt het voor iets uit engeland voordat het er is.
  maandag 28 juni 2010 @ 20:14:02 #90
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83414015
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef Niemand.. het volgende:
Ik weet dat ik keihard afgevuurd word als ik het hier vraag, maar ik doe het toch: Hoelang duurt het voor iets uit engeland voordat het er is.
Weekje?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Hoesjes? Casetify!Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  maandag 28 juni 2010 @ 20:25:53 #91
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83414716
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:11 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ik koop gewoon een iPad screenprotector en haal er dan een stukje af. Trouwens is die site uit China of gaat deze verzending wel sneller dan 3 weken?
26ste besteld, en vanochtend shipment bevestiging.

Let wel, ik heb 15 dollar extra betaald om het binnen 4-5 werkdagen binnen te krijgen. Gratis verzenden was 15 tot 30 dagen.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 28 juni 2010 @ 20:26:09 #92
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_83414731
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de batterijduur van die aPad.
En weet iemand toevallig van goede eBook-readers van onze chinavriendjes?
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  maandag 28 juni 2010 @ 21:54:32 #93
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83419867
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef wise het volgende:

[..]

Let wel, ik heb 15 dollar extra betaald om het binnen 4-5 werkdagen binnen te krijgen. Gratis verzenden was 15 tot 30 dagen.
De douane is dol op snelle verzendingen, die controleren ze allemaal om daarna een flinke rekening te presenteren
  maandag 28 juni 2010 @ 21:57:45 #94
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83420034
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De douane is dol op snelle verzendingen, die controleren ze allemaal om daarna een flinke rekening te presenteren
mwa, vorige keer ook snel besteld. Niks aan de hand
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 28 juni 2010 @ 22:03:54 #95
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_83420389
Ik heb genoeg points op dealextreme , hoe kan ik nou met die punten iets kopen?
  maandag 28 juni 2010 @ 22:17:09 #96
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83421146
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:03 schreef walk-man het volgende:
http://www.dealextreme.com/accounts/dxredemption.dx

daar onder
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 28 juni 2010 @ 22:26:27 #97
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_83421731
quote:
iets wat niet in die lijst staat.
  maandag 28 juni 2010 @ 22:27:24 #98
48067 neo2000
pi_83421786
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:03 schreef walk-man het volgende:
iets bestellen, ticket daarna openen met vraag of je het met points kan kopen.
  maandag 28 juni 2010 @ 23:00:10 #99
183846 joepie91
pi_83423650
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef wise het volgende:

[..]

Wacht, je hebt 15 dollar betaald om een product van 4 euro sneller te laten bezorgen? Of ging het niet over een screenprotector?
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef destrovel het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de batterijduur van die aPad.
En weet iemand toevallig van goede eBook-readers van onze chinavriendjes?
Helaas liggen de prijzen daar op het moment nog steeds een beetje op hetzelfde peil als in Nederland (en de VS uiteraard). De markt lijkt wel op gang te komen, dus over een tijdje...
De eSlick is misschien wel een optie, die is volgens mij goedkoper dan de Kindle, en leest zowel PDF als EPUB (en de laatste is misschien toch wel een van de belangrijkste
  maandag 28 juni 2010 @ 23:49:00 #100
268829 Berend.
pi_83425712
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:00 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Wacht, je hebt 15 dollar betaald om een product van 4 euro sneller te laten bezorgen? Of ging het niet over een screenprotector?
[..]

Helaas liggen de prijzen daar op het moment nog steeds een beetje op hetzelfde peil als in Nederland (en de VS uiteraard). De markt lijkt wel op gang te komen, dus over een tijdje...
De eSlick is misschien wel een optie, die is volgens mij goedkoper dan de Kindle, en leest zowel PDF als EPUB (en de laatste is misschien toch wel een van de belangrijkste
Hij wil hem gelijk met ze aPad denk ik.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBekijk het streamingaanbod van PrimevideoHoesjes? Casetify!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 03:27:30 #101
183846 joepie91
pi_83429047
Ik krijg net een mailtje van DealExtreme met "Save Money, Save the Earth", over solar powered battery packs enzo. Had ik niet verwacht

Verder, vroeger stond de supplier van een product er toch niet onder? Nu is er onder de forumtopics in lichtgrijs te lezen wie de supplier is en wanneer het product is toegevoegd... ik kan me niet herinneren dat dat er vroeger stond.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 03:29:26 #102
305069 Mistbank
pi_83429055
  dinsdag 29 juni 2010 @ 07:58:05 #103
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83429702
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 03:27 schreef joepie91 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van DealExtreme met "Save Money, Save the Earth", over solar powered battery packs enzo. Had ik niet verwacht

Verder, vroeger stond de supplier van een product er toch niet onder? Nu is er onder de forumtopics in lichtgrijs te lezen wie de supplier is en wanneer het product is toegevoegd... ik kan me niet herinneren dat dat er vroeger stond.
Staat ook op de voorpagina banner.
Save the earth met waardeloze producten kopen zoals de zonnecel kakkerlak
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:15:47 #104
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83430863
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:00 schreef joepie91 het volgende:

[..]

nee , voor de moonse apad
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:17:14 #105
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83430896
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 07:58 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Staat ook op de voorpagina banner.
Save the earth met waardeloze producten kopen zoals de zonnecel kakkerlak
En die kakkerlak versturen ze weer met een vliegtuig helemaal uit China
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:40:42 #106
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83431450
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:17 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

En die kakkerlak versturen ze weer met een vliegtuig helemaal uit China
En vervolgens gooi je hem in de prullenbak omdat het een stom ding is

Ik wilde die kakkerlak eerst zo graag kopen toen ie bij de new arrivals stond. Gelukkig eerst een youtube video gezocht hoe zo'n ding werkt, blijkt het gewoon een epilepsie kakkerlak te zijn Dat ding trilt alleen maar, niks bewegende pootjes
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:23:13 #107
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83432643
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:53:11 #108
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83436103
quote:
Dit vraagt om een klantenservice mail
Zullen we eens massaal rare vragen mails versturen over deze producten en de reacties hier posten?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:54:19 #109
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83436155
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dit vraagt om een klantenservice mail
Zullen we eens massaal rare vragen mails versturen over deze producten en de reacties hier posten?
'Kan ik deze omruilen voor mijn eigen vriendin?'
'Kan ze ook eten klaarmaken?'
'Zeurt ze net zoals mijn eigen vriendin?'
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:40:29 #110
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83437956
- Is this outfit also suitable for my 10 year old niece?
- Is this outfit available in bigger sizes for men?

Soft design allows you to squeeze manually to achieve the desired tightness.
- is there danger for my penis to get stuck or is it safe to use?

Wide open posture with big boobs and 3 pleasure holes.
- I don't understand, what's the third hole?

- Can I put the doll in the dishwasher to clean?
- Does the doll have sexual soundeffects?
- Do you also have these in grandmother model?

Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBig Fish GamesVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:46:56 #111
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83438258
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:40 schreef monkeybrain het volgende:
- Is this outfit also suitable for my 10 year old niece?
- Is this outfit available in bigger sizes for men?

Soft design allows you to squeeze manually to achieve the desired tightness.
- is there danger for my penis to get stuck or is it safe to use?

Wide open posture with big boobs and 3 pleasure holes.
- I don't understand, what's the third hole?

- Can I put the doll in the dishwasher to clean?
- Does the doll have sexual soundeffects?
- Do you also have these in grandmother model?

dinsdag 29 juni 2010 @ 14:27:56 #112
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83442662
heeft iemand nog het emailadres van jack voor mij?
kennelijk is de OP wat outdated
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:36:08 #113
268829 Berend.
pi_83443058
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand nog het emailadres van jack voor mij?
kennelijk is de OP wat outdated
service01@zarmark.com
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:42:39 #114
268829 Berend.
pi_83443369
http://www.androidplanet.(...)et-uit-china-review/
Hier nog een grootte NL revieuw over de aPad
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:48:07 #115
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83443596
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:42 schreef Berend. het volgende:
http://www.androidplanet.(...)et-uit-china-review/
Hier nog een grootte NL revieuw over de aPad
Maar ik ga toch liever uit van mijn eigen ervaringen dan dat van een ander
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:52:31 #116
268829 Berend.
pi_83443779

Kijk op 1;12 ahahhaa. Doe even een groot scherm, en kijk wat er staat. Chinees journaal, en de tekst in de aPad is NL ahahha. Geniaal
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:54:14 #117
268829 Berend.
pi_83443844
quote:
Gemiddeld kun je stellen dat er voldoende reserve aanwezig is voor 2 tot 3 uurtjes internetten. Schakel je WiFi uit dan is een gebruiksduur van vijf uur haalbaar. Ruim voldoende oor het lezen van een boek of het bekijken van een film.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:22:53 #118
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83445194
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:36 schreef Berend. het volgende:

[..]

service01@zarmark.com
dank
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:11:03 #119
199418 jopiede
pi_83447439
Heeft er iemand al wat van zarmark/lightake ontvangen? Ik heb een order lopen en die is na 2 1/2 week na versturen(dus status op shipped) nog niet binnen. Ben ik niet gewend
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:37:11 #120
286650 -wtf-
pi_83448826
Wel leuk al die mensen hier die zo'n apad cloon bestellen.
Veel betalen voor weinig plezier nou ja je kan ze altijd nog als onderzetter gebruiken.
ver weg is duur betaald maar wel lekker
Mailbird - E-mail made beautifulDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlVodafone aanbiedingen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:40:57 #121
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83449031
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:11 schreef jopiede het volgende:
Heeft er iemand al wat van zarmark/lightake ontvangen? Ik heb een order lopen en die is na 2 1/2 week na versturen(dus status op shipped) nog niet binnen. Ben ik niet gewend
Ja ik heb al iets ontvangen van Jack/kyle.. via dat zarmark email adres
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:42:25 #122
268829 Berend.
pi_83449102
Heb net me oortjes van Lightake binnen. En heb ook kleding een paar dagen geleden van Jack.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 17:44:39 #123
268829 Berend.
pi_83451910
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:37 schreef -wtf- het volgende:
Veel betalen voor weinig plezier nou ja je kan ze altijd nog als onderzetter gebruiken.
Hahaha jij bent natuurlijk zo'n hype gozertje die alleen de iPad wilt.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 17:53:02 #124
199418 jopiede
pi_83452254
Sorry, m'n ongeduld nekte me. Postbode kwam net ook weer langs, terwijl hij normaal altijd rond 1 uur langskwam...
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:03:31 #125
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83452600
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 17:44 schreef Berend. het volgende:

[..]

Hahaha jij bent natuurlijk zo'n hype gozertje die alleen de iPad wilt.
Met de iPad heb je in ieder geval kwaliteit, al betaal je daar ook voor natuurlijk.
Maar tablets met een resistive touchscreen, die zijn de moeite niet waard. Trust me.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:04:52 #126
268829 Berend.
pi_83452660
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:03 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Met de iPad heb je in ieder geval kwaliteit, al betaal je daar ook voor natuurlijk.
Maar tablets met een resistive touchscreen, die zijn de moeite niet waard. Trust me.
Je moet niet zo snel ordelen als je hem zelf nog niet hebt.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:06:35 #127
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83452715
Want over een zwart-wit TV kan je ook niet zeggen dat hij voor films niet echt geschikt is? Kom op zeg.
Je begrijpt echt wel wat ik bedoel. Als je echt een laag budget hebt kan je wel blij zijn met zo'n tablet, en er zijn tablets met betere functies dan die van de iPad, maar de iPad heeft een erg lange batterijduur, glazen scherm, aluminium, etc etc. De kwaliteit is gewoon veel beter, maar voor een hogere prijs natuurlijk.

En daarnaast is sowieso de software veel beter van de iPad, met updates e.d.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:21:11 #128
305691 ASUS-Lover
pi_83453228
apad kun je firmware mee opdaten he
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:44:14 #129
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83454439
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Want over een zwart-wit TV kan je ook niet zeggen dat hij voor films niet echt geschikt is? Kom op zeg.
Je begrijpt echt wel wat ik bedoel. Als je echt een laag budget hebt kan je wel blij zijn met zo'n tablet, en er zijn tablets met betere functies dan die van de iPad, maar de iPad heeft een erg lange batterijduur, glazen scherm, aluminium, etc etc. De kwaliteit is gewoon veel beter, maar voor een hogere prijs natuurlijk.

Net alsof dit de laatste versie van android is. En dat er helemaal geen applicaties voor zijn. Geef me een linkje van en mobiele telefoon of wat dan ook met touchscreen en wifi, nieuw, voor minder dan 170 euro.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:54:20 #130
308825 Carmy
pi_83454908
In de hoop dat er hier mensen zijn die verstand hebben van stenen, edelstenen of diamanten?

Vanmiddag kreeg ik een pakketje waarvan ik niet wist dat het was, ik moest het ondertekenen en legitimatie laten zien. Ik besefte me dat ik helemaal niks besteld had. Toen ik thuis kwam en het opende kwam er een klein zwart steentje uit geslepen, glimmend en toch redelijk qua gewicht, en ik meen te lezen op de voorkant van de enveloppe dat er bij value: $60 staat?
Mn zusje merktte op dat er een tweede etiketje onder mijn naam zat, ik heb die er voorzichtig afgesneden en kwam op een naam uit van een meisje uit Arizona.
Heb haar ff gegoogled en berichtje gestuurd via facebook.

[img] http://img188.imageshack.us/i/dscf1393b.jpg/ [/img]
[img] http://img156.imageshack.us/i/dscf1396a.jpg/ [/img]
[img] http://img685.imageshack.us/i/dscf1394.jpg/ [/img]

Iemand een idee wat de chinese text is die op m'n pakketje staat en een idee heeft wat dit is. de website is www.paowao.com oid?

Thnx.
I won't cross these streets until you hold my hand.
Bunq - bank of the freeSpeel mee met Lucky Day en win!De beste bordspellen vind je bij 999 Games
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:59:53 #131
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83455194
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:54 schreef Carmy het volgende:
In de hoop dat er hier mensen zijn die verstand hebben van stenen, edelstenen of diamanten?

Vanmiddag kreeg ik een pakketje waarvan ik niet wist dat het was, ik moest het ondertekenen en legitimatie laten zien. Ik besefte me dat ik helemaal niks besteld had. Toen ik thuis kwam en het opende kwam er een klein zwart steentje uit geslepen, glimmend en toch redelijk qua gewicht, en ik meen te lezen op de voorkant van de enveloppe dat er bij value: $60 staat?
Mn zusje merktte op dat er een tweede etiketje onder mijn naam zat, ik heb die er voorzichtig afgesneden en kwam op een naam uit van een meisje uit Arizona.

[ [url= http://img188.imageshack.us/i/dscf1393b.jpg/ ]afbeelding[/url] ]
[ [url= http://img156.imageshack.us/i/dscf1396a.jpg/ ]afbeelding[/url] ]
[ [url= http://img685.imageshack.us/i/dscf1394.jpg/ ]afbeelding[/url] ]

Iemand een idee wat de chinese text is die op m'n pakketje staat en een idee heeft wat dit is. de website is www.paowao.com oid?

Thnx.
Ik denk dat dit weer is iets met een scam ofzo. Waarom zouden ze anders gratis een pakketje met een edelsteen naar je sturen? Met jou naam erop. En taobao kennen we hier wel dat staat in je vorige topic tenminste.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:00:35 #132
268829 Berend.
pi_83455231
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:54 schreef Carmy het volgende:

[ [url= http://img188.imageshack.us/i/dscf1393b.jpg/ ]afbeelding[/url] ]
[ [url= http://img156.imageshack.us/i/dscf1396a.jpg/ ]afbeelding[/url] ]
[ [url= http://img685.imageshack.us/i/dscf1394.jpg/ ]afbeelding[/url] ]

Thnx.
Wtf dat is een AA-12 stone. Die komen uit Noord Korea. Als dit een echte is ben je miljonair.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:06:08 #133
308825 Carmy
pi_83455516
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:59 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ik denk dat dit weer is iets met een scam ofzo. Waarom zouden ze anders gratis een pakketje met een edelsteen naar je sturen? Met jou naam erop. En taobao kennen we hier wel dat staat in je vorige topic tenminste.
Zei ook al in mijn bericht dat ze het niet gratis gestuurd hebben - iemand anders heeft hier voor betaald, een meisje uit Arizona.

AA-12 Stone, wtf is dat ?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:06:34 #134
255317 GuitarJJ
pi_83455539
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:00 schreef Berend. het volgende:

[..]

Wtf dat is een AA-12 stone. Die komen uit Noord Korea. Als dit een echte is ben je miljonair.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:08:26 #135
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83455633
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:06 schreef Carmy het volgende:

[..]

Zei ook al in mijn bericht dat ze het niet gratis gestuurd hebben - iemand anders heeft hier voor betaald, een meisje uit Arizona.

Zolang ze geen geld van je willen is het goed toch? En als ze het wel willen zeggen dat het al weg is of dat het niet is ontvangen.

AA-12 stone
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:09:11 #136
308825 Carmy
pi_83455671
Had al gegoogled my love, kon niks zinnigs vinden.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:13:05 #137
268829 Berend.
pi_83455850
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:14:22 #138
308825 Carmy
pi_83455899
Bedankt vriend.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:09:56 #139
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83458295
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:06 schreef Carmy het volgende:

Mja, iemand nog leuke gadgets gezien de laatste tijd? (en 't mag geen tablet zijn )
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:13:17 #140
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83458457
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:09 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Mja, iemand nog leuke gadgets gezien de laatste tijd? (en 't mag geen tablet zijn )
spypen of een solarcharger
VIVA LA ASSANGE¡
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVattenfall cadeauFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:18:18 #141
270788 einszweiachtung
ACHTUNG
pi_83458683
Ik had een vraag! Ik wil eigenlijk een mobieltje waar 3G internet op kan en waarmee ik kan skypen o.d. zijn deze Simlock vrij te koop via DX ofzo? Ik heb er wel gezien maar ik weet niet wat de chineesche termen voor 3G zijn.
GGGG
  dinsdag 29 juni 2010 @ 21:22:51 #142
183846 joepie91
pi_83462048
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:18 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik had een vraag! Ik wil eigenlijk een mobieltje waar 3G internet op kan en waarmee ik kan skypen o.d. zijn deze Simlock vrij te koop via DX ofzo? Ik heb er wel gezien maar ik weet niet wat de chineesche termen voor 3G zijn.
Ik vermoed dat je beter in Nederland kunt kijken voor iets dergelijks
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:37 schreef -wtf- het volgende:
Gast
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:44 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Net alsof dit de laatste versie van android is. En dat er helemaal geen applicaties voor zijn. Geef me een linkje van en mobiele telefoon of wat dan ook met touchscreen en wifi, nieuw, voor minder dan 170 euro.
* joepie91 fluistert dat Jack er eentje verkoopt
  dinsdag 29 juni 2010 @ 21:44:07 #143
307464 marald.mec
pi_83463327
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:18 schreef einszweiachtung het volgende:
Lijkt mij moeilijk worden. In china kennen ze volgens mij geen 3g. Ze hebben daar een systeem dat er niet mee compatibel is.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:10:38 #144
296588 LiFePo4
pi_83465246
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:06 schreef MacorgaZ het volgende:

Ik wil serieus niet weten hoeveel winst die gasten krijgen per iPad... Prijs-kwaliteit verhouding zit gewoon té ver uit elkaar bij Apple.

Ik ken me niet uit met iPads of klonen daarvan, maar wat ik wel kan zeggen:
Batterijduur: Een Li-Ion accu kost geen fuck, enigste probleem is waarschijnlijk de plaats voor zo'n accu.
Glazen scherm: Tja... kost ook niks
Aluminium: Ligt aan het soort aluminium, maar ook dat kost geen fuck.
M.a.w.: De iPad is eigenlijk snotverdomme goedkoop
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:32:35 #145
305691 ASUS-Lover
pi_83467022
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:50:06 #146
268829 Berend.
pi_83468156
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:32 schreef ASUS-Lover het volgende:
http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2534852

hier staat het
Er zal wel 1ding inzitten wat erg duur is.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:53:36 #147
-1 #ANONIEM
pi_83468385
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:50 schreef Berend. het volgende:

[..]

Er zal wel 1ding inzitten wat erg duur is.
Het apple logo
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:55:36 #148
268829 Berend.
pi_83468499
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:53 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Het apple logo
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:58:43 #149
296588 LiFePo4
pi_83468674
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:53 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Het apple logo

Ik denk dat het nog minder kost dan die $299 om eerlijk te zijn ..
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:25:22 #150
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83470162
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:44 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Android wordt natuurlijk nog wel geupdate, maar denk je dat die alle exotische goedkope hardware die in die cheapass-tablets zitten ondersteunt? Bij zo'n goedkope tablet moet je ervan uitgaan dat hij werkt zoals je hem krijgt, je kan er misschien andere firmwares op zetten die werken, maar er zullen altijd wel wat problemen zijn omdat de hardware kan verschillen.
Alleen bij iets als de echte aPad kan het nog wel zijn dat hij wordt geupdate, omdat de makers van de aPad hun product ermee steunen en zo de verkoop ermee proberen te stimuleren.

Oh, en een mobiele telefoon met touchscreen en WiFi: kijk op DealExtreme, daar heb je er tientallen. PopBuying/DealPerfect had er ook al genoeg voor $100 of minder.
Boek je safari bij Beekse BergenVodafone aanbiedingenBunq - bank of the free
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:31:37 #151
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83470558
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:32 schreef ASUS-Lover het volgende:
http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2534852

hier staat het
Ook zo leuk altijd, de productiekosten berekenen, en dan even snel: 700 - 250 euro, dat is 450 euro winst per stuk!!!!!
Laten we de kosten voor Research & Development, marketing, verpakking, vervoer, overige kosten etc maar even vergeten. Een pizza heeft ook 2 euro kosten voor de ingrediënten, maar toch betaal je er bij de pizzeria meer dan 8 euro voor: is dat 6 euro pure winst voor de pizzeria-eigenaar?
  woensdag 30 juni 2010 @ 01:53:04 #152
183846 joepie91
pi_83475096
Trouwens voor de mensen die het idee hadden zo'n "mediabox" te kopen (zo'n ding wat je aan je TV kunt hangen en dan vanaf storage memory af kunt spelen), ik raad je aan nu naar de Aldi te gaan en daar een EnVivo te halen. Heb hem vandaag gekocht, en echt een fijn ding
Kan via RJ45-poort op netwerk aangesloten worden (en dan vanuit netwerkshares afspelen), en als je er een wifi-dongle inhangt met een bepaalde Realtek-chipset (deze is te koop via Teknihall voor 25 euro geloof ik) kun je ook via wireless dingen afspelen. Heeft ook 2 USB-poorten, welke gelijktijdig gebruikt kunnen worden. Heeft bovendien ook nog een ingebouwde torrent-client.
HDMI-aansluiting, en composiet.

Stukken beter dan die dingen op DealExtreme
  woensdag 30 juni 2010 @ 06:55:19 #153
280551 Arboxx
pi_83476244
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:31 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ook zo leuk altijd, de productiekosten berekenen, en dan even snel: 700 - 250 euro, dat is 450 euro winst per stuk!!!!!
Laten we de kosten voor Research & Development, marketing, verpakking, vervoer, overige kosten etc maar even vergeten. Een pizza heeft ook 2 euro kosten voor de ingrediënten, maar toch betaal je er bij de pizzeria meer dan 8 euro voor: is dat 6 euro pure winst voor de pizzeria-eigenaar?
De winst die een cafe maakt omdat jij daar een drankje bestelt is ongeveer 33%.

De consumentenprijs voor elektronica wordt vooral gevormd door de transport en logistiekkosten, welke waarschijnlijk het grootst zullen zijn. (Ongeacht of er overhead gealloceerd wordt op ieder product)
  woensdag 30 juni 2010 @ 07:37:06 #154
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83476495
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:31 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Annemarie moet ook een loonsverlaging krijgen naar 1 euro bruto per uur zodat Computeridee goedkoper wordt voor mij
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 06:55 schreef Arboxx het volgende:

[..]

De consumentenprijs voor elektronica wordt vooral gevormd door de transport en logistiekkosten, welke waarschijnlijk het grootst zullen zijn. (Ongeacht of er overhead gealloceerd wordt op ieder product)

Flauwekul, transportkosten zijn minimaal in de eindprijs. De kosten gaan vooral zitten in de service industrie in het westen. Een winkel met wat medewerkers en monteurs om de garantie te regelen kost gewoon veel geld.

Hierdoor is het wel mogelijk om klanten te krijgen want als iedereen 2 euro bruto zou verdienen heeft Apple geen klanten. Dat geintje zie je in Azië, de mensen daar maken de luxeproducten maar hebben te weinig geld om het spul voor zichzelf te kopen.

Daarom is het ook zo leuk om te zien hoe alle bedrijven naar het goedkope Azië gaan en denken dat de thuismarkt overeind blijft staan Ondertussen kopiëren de Chinezen elk product... Een slang die zijn eigen staart opeet.

Apple heeft ook jarenlang op de rand van de afgrond gestaan in de jaren 90. Nu het een beetje draait gaat men zeuren Je hoeft het niet te kopen, doe ik ook niet
  woensdag 30 juni 2010 @ 07:45:49 #155
280551 Arboxx
pi_83476566
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 07:37 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Annemarie moet ook een loonsverlaging krijgen naar 1 euro bruto per uur zodat Computeridee goedkoper wordt voor mij
[..]

Flauwekul, transportkosten zijn minimaal in de eindprijs. De kosten gaan vooral zitten in de service industrie in het westen. Een winkel met wat medewerkers en monteurs om de garantie te regelen kost gewoon veel geld.

Hierdoor is het wel mogelijk om klanten te krijgen want als iedereen 2 euro bruto zou verdienen heeft Apple geen klanten. Dat geintje zie je in Azië, de mensen daar maken de luxeproducten maar hebben te weinig geld om het spul voor zichzelf te kopen.

Daarom is het ook zo leuk om te zien hoe alle bedrijven naar het goedkope Azië gaan en denken dat de thuismarkt overeind blijft staan Ondertussen kopiëren de Chinezen elk product... Een slang die zijn eigen staart opeet.

Apple heeft ook jarenlang op de rand van de afgrond gestaan in de jaren 90. Nu het een beetje draait gaat men zeuren Je hoeft het niet te kopen, doe ik ook niet
Mijn studie bestaat uit het analyseren, organiseren en verbeteren van voorraad- en logistiekprocessen. Geloof mij nou maar wanneer ik zeg dat de consumentenprijs voor een groot deel wordt bepaald (bij de bedrijven die ik onder de loep heb genomen) a.d.v. transport en logistiekkosten.

Waarom denk je dat fruit zo duur is? En bij het verkopen van fruit zit je ook in een supermarkt, medewerkers etc. Omdat die een x-afstand heeft afgelegd.

Ik weet dat we gewend zijn dat de verzendkosten van DX en dergelijke zogenaamd free zijn, maar dit wil niet zeggen dat dat voor ieder product is wat uit China komt. De mogelijkheid van gratis verzending van DX is ook alleen maar omdat er exportsubsidie is.
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:05:31 #156
22450 Poepoog
poepoog
pi_83477840
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 07:45 schreef Arboxx het volgende:

[..]

Mijn studie bestaat uit het analyseren, organiseren en verbeteren van voorraad- en logistiekprocessen. Geloof mij nou maar wanneer ik zeg dat de consumentenprijs voor een groot deel wordt bepaald (bij de bedrijven die ik onder de loep heb genomen) a.d.v. transport en logistiekkosten.

Waarom denk je dat fruit zo duur is? En bij het verkopen van fruit zit je ook in een supermarkt, medewerkers etc. Omdat die een x-afstand heeft afgelegd.

Ik weet dat we gewend zijn dat de verzendkosten van DX en dergelijke zogenaamd free zijn, maar dit wil niet zeggen dat dat voor ieder product is wat uit China komt. De mogelijkheid van gratis verzending van DX is ook alleen maar omdat er exportsubsidie is.
Je weet dat het verzenden van een auto per boot van China naar Europa minder dan 100 euro kost? Om maar even een voorbeeld te geven.
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:08:00 #157
-1 #ANONIEM
pi_83477907
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:05 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je weet dat het verzenden van een auto per boot van China naar Europa minder dan 100 euro kost? Om maar even een voorbeeld te geven.
En dan de importkosten en btw nog...
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:11:17 #158
22450 Poepoog
poepoog
pi_83477981
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:08 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

En dan de importkosten en btw nog...
Heeft Arboxx het daar ergens over? Het gaat om de transport en logistiekkosten, maar bedankt voor het niet lezen.
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:17:37 #159
-1 #ANONIEM
pi_83478133
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:11 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Heeft Arboxx het daar ergens over? Het gaat om de transport en logistiekkosten, maar bedankt voor het niet lezen.
Alsjeblieft
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:32:51 #160
304762 Exclusive_
De enige echte
pi_83478494
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 06:55 schreef Arboxx het volgende:

[..]

33%? jij rekent loonkosten, huisvestingskosten, belasting, transportkosten, kosten van derving, kosten van vergunningen, inkoopprijzen en nog veeeuul meer allemaal niet mee? de winstmarge is zo'n 5 procent, mongool
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlF1 Store - Voor al je F1 GearBunq - bank of the free
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:49:25 #161
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83478928
Scheduled Delivery Date:
30/06/2010

zaterdag besteld, vandaag binnen
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:38:36 #162
-1 #ANONIEM
pi_83480650
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:49 schreef wise het volgende:
Scheduled Delivery Date:
30/06/2010

zaterdag besteld, vandaag binnen
welke zaterdag?
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:39:02 #163
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83480678
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

welke zaterdag?
de 26ste van Juni
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:40:45 #164
-1 #ANONIEM
pi_83480755
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef wise het volgende:

[..]

de 26ste van Juni
uit china? of heb je DHL gebruikt ofzo?
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:46:41 #165
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83480971
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:40 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

uit china? of heb je DHL gebruikt ofzo?

yup uit china en met UPS
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:48:04 #166
-1 #ANONIEM
pi_83481020
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:46 schreef wise het volgende:

[..]

yup uit china en met UPS
ooh, ik dacht gratis verzending

Hoeveel kost verzenden met UPS?
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:55:23 #167
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83481294
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:48 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

ooh, ik dacht gratis verzending

Hoeveel kost verzenden met UPS?
15 dollar ofzo.
Ik betaal liever iets extra dat je het binnen 5 dagen heb, dan gratis en je moet 15 tot 30 dagen wachten

Dealextreme waar ik iets anders besteld heb, was het gratis en dat kwam binnen 12 dagen
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:33:35 #168
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83482774
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 07:45 schreef Arboxx het volgende:

[..]

Je moet OF beter studeren/nadenken OF een betere school zoeken. Je gaat de mist in omdat je geen verschil ziet in het product en de verkoopprijs.

Je kunt een Ipad een maand in een muffe zeecontainer stoppen maar fruit moet veel sneller getransporteerd worden = duurder. Een Ipad en een netje sinaasappels zijn qua gewicht en volume gelijk om te transporteren, maar bij een hogere verkoopprijs is het percentage uiteraard veel lager.

Bij een Ipad spreek je echt over <1% transportkosten van de consumentenprijs (500 euro). Bij een netje sinaasappels praat je al snel over >30% van de consumentenprijs (2 euro).

Sinaasappels en DX producten zijn formules gericht op massaverkoop om winst te maken. Bij Ipads en duurdere elektronica zijn verkoopaantallen veel minder belangrijk. Juweliers zijn na 1 horloge al klaar voor de hele dag.

Succes met je studie
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:32 schreef Exclusive_ het volgende:

[..]

33%? jij rekent loonkosten, huisvestingskosten, belasting, transportkosten, kosten van derving, kosten van vergunningen, inkoopprijzen en nog veeeuul meer allemaal niet mee? de winstmarge is zo'n 5 procent, mongool
Al is het 33%, je praat over 2 euro bier.... Dan moet je heel wat biertjes tappen voordat je enigszins een fatsoenlijk inkomen hebt.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:49:55 #169
128384 mcwops
gat in je glas
pi_83483447
de 1e lightake-bestelling is verzonden. ben benieuwd wanneer ie binnenkomt
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:19:44 #170
199418 jopiede
pi_83484622
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 01:53 schreef joepie91 het volgende:
Trouwens voor de mensen die het idee hadden zo'n "mediabox" te kopen (zo'n ding wat je aan je TV kunt hangen en dan vanaf storage memory af kunt spelen), ik raad je aan nu naar de Aldi te gaan en daar een EnVivo te halen. Heb hem vandaag gekocht, en echt een fijn ding
Kan via RJ45-poort op netwerk aangesloten worden (en dan vanuit netwerkshares afspelen), en als je er een wifi-dongle inhangt met een bepaalde Realtek-chipset (deze is te koop via Teknihall voor 25 euro geloof ik) kun je ook via wireless dingen afspelen. Heeft ook 2 USB-poorten, welke gelijktijdig gebruikt kunnen worden. Heeft bovendien ook nog een ingebouwde torrent-client.
HDMI-aansluiting, en composiet.

Stukken beter dan die dingen op DealExtreme
Ik heb eff op de site gekeken, maar ik zie em niet staan... Wat kost de "mediabox' en speelt hij losse .srt bestandjes mee af?
Vattenfall cadeauZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:41:08 #171
296588 LiFePo4
pi_83485516
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:33 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je moet OF beter studeren/nadenken OF een betere school zoeken. Je gaat de mist in omdat je geen verschil ziet in het product en de verkoopprijs.

Je kunt een Ipad een maand in een muffe zeecontainer stoppen maar fruit moet veel sneller getransporteerd worden = duurder. Een Ipad en een netje sinaasappels zijn qua gewicht en volume gelijk om te transporteren, maar bij een hogere verkoopprijs is het percentage uiteraard veel lager.

Bij een Ipad spreek je echt over <1% transportkosten van de consumentenprijs (500 euro). Bij een netje sinaasappels praat je al snel over >30% van de consumentenprijs (2 euro).

Sinaasappels en DX producten zijn formules gericht op massaverkoop om winst te maken. Bij Ipads en duurdere elektronica zijn verkoopaantallen veel minder belangrijk. Juweliers zijn na 1 horloge al klaar voor de hele dag.

Succes met je studie
[..]

Al is het 33%, je praat over 2 euro bier.... Dan moet je heel wat biertjes tappen voordat je enigszins een fatsoenlijk inkomen hebt.
Precies dát wou ik ook posten. Je kan een appel en een iPad niet vergelijken qua vervoerkosten Wat een kut studie... In de theorie faal je al, in de praktijk zal je nog harder falen
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:42:52 #172
48067 neo2000
pi_83485597
quote:

[..]
de winstmarge is zo'n 5 procent, mongool
Ijzersterke argumenten, goede onderbouwing en een goede eindconclusie..! Zo win je een discussie wel en krijg je medestanders die jouw standpunt wel zullen verdedigen!
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:02:18 #173
280551 Arboxx
pi_83486478
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:33 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Succes met je studie
[..]

In tegenstelling tot anderen in dit topic zal ik niet vijandig reageren met opmerkingen over of mijn studiegedrag, mijn school, studie of studievoortgang.

Beste Monkey, volgens mij zei ik toch echt het volgende:

transport en logistiekkosten
quote:

[..]

Lees nog eens goed.
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:41 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Precies dát wou ik ook posten. Je kan een appel en een iPad niet vergelijken qua vervoerkosten Wat een kut studie... In de theorie faal je al, in de praktijk zal je nog harder falen
Verwar hoofdzaak niet met bijzaak.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:13:53 #174
302760 melvin1988fok
pi_83486988
Ik kreeg zojuist een bericht dat ik mijn bestelling op popbuying kon plaatsen bij lightake omdat daar dezelfde producten worden aangeboden. (ivm betalen via Paypal)

Ik kan alleen mijn sku 26558 van popbuying niet vinden op Lightake...
Iemand enig idee hoe dit kan?
Heb een tijdje geleden gemaild maar nog geen reacties.

BTW hebben mensen ook ervaringen met de "ipod' die popbuying/lightake verkoopt?
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:23:43 #175
-1 #ANONIEM
pi_83487389
Jeeuujj, mijn Alpha brainwavz zijn binnen!!

Vorige week donderdag verzonden bij mp4nation. Net gebracht door de postbode
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:30:16 #176
183846 joepie91
pi_83487684
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:23 schreef ElmoFan het volgende:
Jeeuujj, mijn Alpha brainwavz zijn binnen!!

Vorige week donderdag verzonden bij mp4nation. Net gebracht door de postbode
En, zijn ze wat?
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:31:12 #177
296588 LiFePo4
pi_83487721
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef Arboxx het volgende:

[..]

In tegenstelling tot anderen in dit topic zal ik niet vijandig reageren met opmerkingen over of mijn studiegedrag, mijn school, studie of studievoortgang.

[..]

Lees nog eens goed.
[..]

Verwar hoofdzaak niet met bijzaak.
Mijn excuses En hoeveel zijn die logistiek kosten? Precies: niet veel.

En doe niet alsof een studie zoveel voorstelt, beetje kreten roepen en in een mooi pakje lopen Enigste voordeel van een studie: een blaadje dat je aan de werkgever kunt laten zien zodat je hopelijk sneller aangenomen wordt. Het gaat om de praktijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk! Of je iets toe kan passen, logisch kunt denken, slim kunt denken etc.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:32:04 #178
-1 #ANONIEM
pi_83487757
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:30 schreef joepie91 het volgende:

[..]

En, zijn ze wat?
Ze klinken echt heel goed. De bas is ook heel mooi, veel beter dan die prut ipod dingen
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:33:00 #179
-1 #ANONIEM
pi_83487804
Geweldig zo'n discussie!!

"Yo momma is so fat..."
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:39:51 #180
279542 Michael-H
pi_83488085
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:33 schreef ElmoFan het volgende:
Geweldig zo'n discussie!!

"Yo momma is so fat..."
Moest gelijk hier aan denken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:39:56 #181
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83488087
Belletje gehad dat het apparaat binnen is. Vanavond even ophalen
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:44:04 #182
280551 Arboxx
pi_83488241
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:31 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Mijn excuses En hoeveel zijn die logistiek kosten? Precies: niet veel.

En doe niet alsof een studie zoveel voorstelt, beetje kreten roepen en in een mooi pakje lopen Enigste voordeel van een studie: een blaadje dat je aan de werkgever kunt laten zien zodat je hopelijk sneller aangenomen wordt. Het gaat om de praktijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk! Of je iets toe kan passen, logisch kunt denken, slim kunt denken etc.
Tip: Begin bij de definitie van Logistiek
Tip2: Maak een beeld van de kernonderwerpen
Tip3: Zeg dan iets wat ergens op slaat.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:55:06 #183
296588 LiFePo4
pi_83488750
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:44 schreef Arboxx het volgende:

[..]

Tip: Begin bij de definitie van Logistiek
Tip2: Maak een beeld van de kernonderwerpen
Tip3: Zeg dan iets wat ergens op slaat.
Ik weet wel wat logistiek is hoor, maak je daar maar geen zorgen over.

Tip: Denk ook eens anders dan alleen zo "studie-style" of doe eens (goede) praktijkervaring op.
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:02:04 #184
280551 Arboxx
pi_83489115
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:55 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Ik weet wel wat logistiek is hoor, maak je daar maar geen zorgen over.

Tip: Denk ook eens anders dan alleen zo "studie-style" of doe eens (goede) praktijkervaring op.
Kijk nog eventjes terug, lees en zoek naar informatie over praktijkervaring. Kijk dan of hetgeen wat je aanraad misschien al in de praktijk is uitgevoerd.
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:08:49 #185
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83489436
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:25 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Oh, en een mobiele telefoon met touchscreen en WiFi: kijk op DealExtreme, daar heb je er tientallen. PopBuying/DealPerfect had er ook al genoeg voor $100 of minder.
Maar je wil toch geen kloon?
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef wise het volgende:
De aPad?

[ Bericht 30% gewijzigd door MagischMannetje op 30-06-2010 14:14:12 ]
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:48:50 #186
268829 Berend.
pi_83491169
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef wise het volgende:
Ik neem aan de aPad, welke website?
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:52:13 #187
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83491324
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef Berend. het volgende:

[..]

Ik neem aan de aPad, welke website?
de apad yes

http://www.ownta.com/moon(...)-android-system.html
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:53:14 #188
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83491377
quote:
Pics/video straks?
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:54:00 #189
268829 Berend.
pi_83491413
quote:
Nice nice nice, maak een video aub.
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:54:15 #190
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83491428
, vanavond pas
VIVA LA ASSANGE¡
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBonprixBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:00:40 #191
268829 Berend.
pi_83491663
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:54 schreef wise het volgende:
, vanavond pas
Zeg ik dat je het nu moet doen?
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:02:10 #192
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83491699
, nee, maar straks
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:58:40 #193
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83493918
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:06:03 #194
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83494211
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:16:50 #195
268829 Berend.
pi_83494656
nvt.
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:17:29 #196
-1 #ANONIEM
pi_83494701
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:16 schreef Berend. het volgende:

[..]

Is deze weer beter?
Als je goedkoper beter vind, ja
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:20:05 #197
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83494835
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Als je goedkoper beter vind, ja
Wel 2 GB opslag
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:36:27 #198
305691 ASUS-Lover
pi_83495570
komt weer douane kosten enzo bij
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:47:59 #199
268829 Berend.
pi_83496127
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:20 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wel 2 GB opslag
Er kan een SD kaart in.
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:49:54 #200
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83496209
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:08 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Maar je wil toch geen kloon?

Oh, daar ging het je om? Mij best.
Alstublieft: http://www.smartphoneshop(...)5230-black-wifi.html
Als je hem nu nog bestelt heb je hem morgen binnen .
Boek je safari bij Beekse BergenVattenfall cadeauBig Fish Games
  woensdag 30 juni 2010 @ 17:21:09 #201
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83497574
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef Arboxx het volgende:

[..]

[..]

Je kunt ook gewoon zeggen dat je het niet helemaal juist had geformuleerd i.p.v. een gaatje te zoeken
Logistiek is juist bedoeld om de kosten te optimaliseren, niet om de grootste hap uit de koek te nemen

Zoals gezegd scheer je alles over 1 kam terwijl je verschillende producten en markten hebt. Je hebt zelfs andere btw tarieven bij producten, volgens mij is dat de grootste hap uit de koek voor een Ipad

Als we over auto's, alcohol en sigaretten praten gaat je verhaal helemaal scheef. Als we over fruit praten klopt het wel, nu vriendjes
  woensdag 30 juni 2010 @ 17:42:16 #202
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83498452
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:49 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Oh, daar ging het je om? Mij best.
Alstublieft: http://www.smartphoneshop(...)5230-black-wifi.html
Als je hem nu nog bestelt heb je hem morgen binnen .
Maar dan heb je nog niet dezelfde functies als de aPad. HD video/app store/e reader
  woensdag 30 juni 2010 @ 17:50:16 #203
268829 Berend.
pi_83498730
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:42 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Maar dan heb je nog niet dezelfde functies als de aPad. HD video/app store/e reader
En op een groot scherm internettten.
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:12:06 #204
305691 ASUS-Lover
pi_83499480
ik wacht met trots op het filmpje van Wise
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:21:26 #205
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83499820
Voor mij is het nu avond hoor dus kom maar op met je filmpje

[ Bericht 0% gewijzigd door MagischMannetje op 30-06-2010 18:49:54 ]
  woensdag 30 juni 2010 @ 18:56:37 #206
268829 Berend.
pi_83501220
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:21 schreef MagischMannetje het volgende:
Voor mij is het nu avond hoor dus kom maar op met je filmpje
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:59:50 #207
268829 Berend.
pi_83504209
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:20:33 #208
270788 einszweiachtung
ACHTUNG
pi_83505290
Ik had een vraag, een half jaar geleden o.d. werd hier een Survivalcam besproken, het was een A-16 o.d Het ging voornamelijk over de prijs deze was op ebay goedkoper ofzoiets, ik zoek nu net zoeen survival camera, weet iemand waar ik over praat en of deze nog ergens in een CH webshop te koop is?
GGGG
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:21:15 #209
48067 neo2000
pi_83505330
This thread is useless without flix.
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:31:35 #210
280551 Arboxx
pi_83505857
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:21 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon zeggen dat je het niet helemaal juist had geformuleerd i.p.v. een gaatje te zoeken
Logistiek is juist bedoeld om de kosten te optimaliseren, niet om de grootste hap uit de koek te nemen

Zoals gezegd scheer je alles over 1 kam terwijl je verschillende producten en markten hebt. Je hebt zelfs andere btw tarieven bij producten, volgens mij is dat de grootste hap uit de koek voor een Ipad

Als we over auto's, alcohol en sigaretten praten gaat je verhaal helemaal scheef. Als we over fruit praten klopt het wel, nu vriendjes
haha, mijn eerste post hierover was de volgende:
quote:

Ik heb het toch echt over transport en logistiekkosten.

Het lijkt me vrij logisch dat in iedere branch en markt er verschillende prijzen etc. gehanteerd worden. Maar wanneer ik uit ervaring bij bedrijfanalyses concludeer dat de bovengenoemde kosten een groot deel van de prijs bepalen, dan zeg ik dat gewoon.

Maar, it's ok
Knab - Jouw online bankBig Fish GamesBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:32:29 #211
270788 einszweiachtung
ACHTUNG
pi_83505902
Mm, ik heb het cameratje gevonden via DX! Is die site nog actief?
GGGG
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:40:39 #212
48067 neo2000
pi_83506305
DX is niet meer actief, dat is allang action.nl geworden! Je moet je browser cache even legen, anders volgt de redirect niet goed. Jeweets:
start -> run -> cmd
ipconfig /flushdns
ipconfig /release
ipconfig /renew
Daarna even de alias via ripe.net opzoeken, rode dropveter in het zwarte gaatje, zwarte dropveter in de rode en de sneakers teruggeven van degene waar je ze van gestolen hebt.
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:43:54 #213
268829 Berend.
pi_83506450
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef neo2000 het volgende:
DX is niet meer actief, dat is allang action.nl geworden! Je moet je browser cache even legen, anders volgt de redirect niet goed. Jeweets:
start -> run -> cmd
ipconfig /flushdns
ipconfig /release
ipconfig /renew
Daarna even de alias via ripe.net opzoeken, rode dropveter in het zwarte gaatje, zwarte dropveter in de rode en de sneakers teruggeven van degene waar je ze van gestolen hebt.
Huh wat bedoel je?
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:46:43 #214
270788 einszweiachtung
ACHTUNG
pi_83506587
Waarschijnlijk als grap bedoelt. Ik vind dit topic zowiezo niet meer wat het geweest is, het was gewoon eerst een paar mensen die vanalles uit china kocht en ervaringen deelde, nu doet bijna iedere FOK!er eraan mee en gaat meer in discussie dan dat ie ervaringen deelt. Achja, dat zie je met alles gebeuren, oja.. Sommige 'nieuwe' kan ik wel waarderen
GGGG
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:47:45 #215
226677 revpolen
pi_83506635
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef Berend. het volgende:

[..]

Huh wat bedoel je?
FAIL!! User weet niet dat DX Failliet is..
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:48:39 #216
268829 Berend.
pi_83506677
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef revpolen het volgende:

[..]

FAIL!! User weet niet dat DX Failliet is..

Wtf? Is Dealextreme failliet?
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:57:57 #217
48067 neo2000
pi_83507142
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:48 schreef Berend. het volgende:

[..]

Wtf? Is Dealextreme failliet?
Is al tijden geleden oevr genomen door de Duitse franchise formule Action.. Alleen is de verwachting dat binnenkort ook wel de stekker uit de website gaat, niet voor niets dat deze de laatste tijd zo vaak down is en zo slecht wordt gereageerd op mailtjes. Overname = reorganisatie. Zelfs de Chinezen gaan voor het grote geld als ze de kans krijgen door uitgekocht te worden.
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:59:45 #218
268829 Berend.
pi_83507218
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Is al tijden geleden oevr genomen door de Duitse franchise formule Action.. Alleen is de verwachting dat binnenkort ook wel de stekker uit de website gaat, niet voor niets dat deze de laatste tijd zo vaak down is en zo slecht wordt gereageerd op mailtjes. Overname = reorganisatie. Zelfs de Chinezen gaan voor het grote geld als ze de kans krijgen door uitgekocht te worden.
En wat nu?
  woensdag 30 juni 2010 @ 21:34:33 #219
296588 LiFePo4
pi_83508793
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:59 schreef Berend. het volgende:

[..]

En wat nu?
eBay, focalprice en dergelijke!

Ik vind het wel erg jammer dat DX failliet is
  woensdag 30 juni 2010 @ 21:43:21 #220
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83509236
Zo, apparaat opgehaald.

Zat aardig goed verpakt. 2x doorzichtig vast gevacuumd? plastic, wat tape en dan in een kartonnen verpakking. Met wat snijwerk de verpakking netjes open kunnen maken

Er kwam een mooie witte doos uit met op de voorkant de apad. Eenmaal dat opengemaakt, de Apad eruit gehaald dat goed vast zat in bubbelplastic. Verder zat er in de doos de benodigde stekkers, usbkabel, beschrijving en, verrassend, een stoffenhoes waar je de Apad in kan doen

De Apad was alvast helemaal opgeladen zodat ik em direct aan kon doen. Opstarten gaat verrassend snel. (vind ik dan ) Sneller dan mijn android telefoon.
Eenmaal in het beginscherm even het touchscreen getest. Dit gaat, in tegenstelling tot de G1 van android die ik heb, heel erg stroef. Je moet goed drukken en "sliden" om controle te krijgen. (als je het voorzichtig met je nagel doet, gaat het beter )

Ik heb heel even de camera getest. Kwaliteit is niet erg denderend. Gewoon een simpele webcam camera lijkt het. Verder heb ik nog geen tests kunnen doen. (internet, e-books, music of film) Heb even geen geheugenkaart bij de hand. Ga ik vanavond en morgen maar eens even doen.

oh, hier een filmpje van het opstarten en touchscreentest. Let niet op de kwaliteit want ik heb een kut videocamera en nog geen video-edit software op den pc. En zshare cropped em ook nog eens

http://www.zshare.net/video/77827939a7fbcb8b/
VIVA LA ASSANGE¡
Boek goedkoper bij booking.comF1 Store - Voor al je F1 GearF1 Store - Voor al je F1 Gear
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:06:03 #221
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83510307
Resistive touchscreen dus, zoals ik al zei niet echt geweldig voor een tablet.
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:06:47 #222
305691 ASUS-Lover
pi_83510341
waarom komen er nog wel new arrivals dan bij DX?
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:08:18 #223
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83510433
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Resistive touchscreen dus, zoals ik al zei niet echt geweldig voor een tablet.
nee klopt, maar als je het zachtjes met je nagel doet gaat het goed . Ach, leuk hebbe/test dingetje
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:38:26 #224
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83512241
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef wise het volgende:

[..]

nee klopt, maar als je het zachtjes met je nagel doet gaat het goed . Ach, leuk hebbe/test dingetje
Ik word al gefrustreerd bij het idee
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:43:14 #225
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83512468
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:38 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:54:35 #226
48067 neo2000
pi_83513033
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:38 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ach ja, is bij mijn HTC telefoon net zo goed zo, en toch werkt het wel.
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef ASUS-Lover het volgende:
Het lijkt mij duidelijk dat ze niet heel de business stil willen laten vallen. Dan komen er helemaal geen inkomsten meer binnen en raken ze helemaal een hoop klanten kwijt.
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:05:46 #227
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83513578
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ach ja, is bij mijn HTC telefoon net zo goed zo, en toch werkt het wel.
Ook HTC moet ik nooit weer, wat een troep. Ben volledig afgeknapt op die dingen, mede door de schermen.
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:06:30 #228
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83513627
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef ASUS-Lover het volgende:
Omdat er niets aan de hand is?

En anders: serieuze bron gezocht
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:15:41 #229
270788 einszweiachtung
ACHTUNG
pi_83514047
Is dat nu echt waar van DX?
GGGG
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:15:51 #230
268829 Berend.
pi_83514053
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 21:43 schreef wise het volgende:
Zo, apparaat opgehaald.

Zat aardig goed verpakt. 2x doorzichtig vast gevacuumd? plastic, wat tape en dan in een kartonnen verpakking. Met wat snijwerk de verpakking netjes open kunnen maken

Er kwam een mooie witte doos uit met op de voorkant de apad. Eenmaal dat opengemaakt, de Apad eruit gehaald dat goed vast zat in bubbelplastic. Verder zat er in de doos de benodigde stekkers, usbkabel, beschrijving en, verrassend, een stoffenhoes waar je de Apad in kan doen

[ afbeelding ]

De Apad was alvast helemaal opgeladen zodat ik em direct aan kon doen. Opstarten gaat verrassend snel. (vind ik dan ) Sneller dan mijn android telefoon.
Eenmaal in het beginscherm even het touchscreen getest. Dit gaat, in tegenstelling tot de G1 van android die ik heb, heel erg stroef. Je moet goed drukken en "sliden" om controle te krijgen. (als je het voorzichtig met je nagel doet, gaat het beter )

Ik heb heel even de camera getest. Kwaliteit is niet erg denderend. Gewoon een simpele webcam camera lijkt het. Verder heb ik nog geen tests kunnen doen. (internet, e-books, music of film) Heb even geen geheugenkaart bij de hand. Ga ik vanavond en morgen maar eens even doen.

oh, hier een filmpje van het opstarten en touchscreentest. Let niet op de kwaliteit want ik heb een kut videocamera en nog geen video-edit software op den pc. En zshare cropped em ook nog eens

Als je wist dat die zo was, had je hem dan nog gekocht? Ik heb m ook besteld hoor.
Zavvi - Fandom en GeekgearBig Fish GamesBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:18:41 #231
268829 Berend.
pi_83514178
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 21:43 schreef wise het volgende:
Zo, apparaat opgehaald.

[ afbeelding ]

Die touchscreentest was onzin. Hij ging al eerder voordat jij m de 2de keer aanklikte volgens mij hoor.
  woensdag 30 juni 2010 @ 23:19:17 #232
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83514207
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef Berend. het volgende:

[..]

Als je wist dat die zo was, had je hem dan nog gekocht? Ik heb m ook besteld hoor.
ja, gewoon voor de heb En heel misschien die Ipad voor de toekomst
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 1 juli 2010 @ 00:32:37 #233
245425 korting
pi_83517391
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 21:34 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

eBay, focalprice en dergelijke!

Ik vind het wel erg jammer dat DX failliet is
Huh?!?!?! Ik wist niet dat DX falliet was!!!!!!!

Ik heb 3 weken geleden nog iets besteld :S. Heb hem maar even geannuleerd (staat ook nog steeds op pending)...
  donderdag 1 juli 2010 @ 00:59:59 #234
268829 Berend.
pi_83518175
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:32 schreef korting het volgende:

[..]

Ik heb 3 weken geleden nog iets besteld :S. Heb hem maar even geannuleerd (staat ook nog steeds op pending)...
De producten willen ze juist weg hebben hoor dan, neem ik aan.
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:18:28 #235
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83521618
quote:

[..]

Wie zegt dat dan?
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:20:10 #236
296588 LiFePo4
pi_83521660
quote:

[..]

Let op de smiley
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:23:49 #237
307683 LarryBird
pi_83521735
Ik ben op zoek naar zo´n kabeltje, alleen op ebay vragen ze veel te veel verzendkosten. Iemand een idee of ie bij een van die hong kong webshops te krijgen is?
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:57:11 #238
48067 neo2000
pi_83522611
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:20 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Let op de smiley

[kuch]Bullshit[/kuch]
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 10:43:08 #239
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_83524059
Heb deze week nog 2 pakjes van DX binnengekregen, het gaat juist tegenwoordig steeds sneller heb ik het idee. 2 weken geleden nog een wat groter pakket binnen gehad.
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:07:12 #240
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83524954
dat van failliet is gewoon een troll joh
VIVA LA ASSANGE¡
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesBig Fish Games
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:16:16 #241
260123 mtchel112
hoi
pi_83525301
waarom word er hier alleen nog maar gekankerd over apads, als mensen m willen , best, alleen moeten hier mensen weer eindeloze discussies aangaan die niets met dit topic te maken hebben
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:18:46 #242
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_83525398
tvp
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:57:46 #243
280551 Arboxx
pi_83526925
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:16 schreef mtchel112 het volgende:
waarom word er hier alleen nog maar gekankerd over apads, als mensen m willen , best, alleen moeten hier mensen weer eindeloze discussies aangaan die niets met dit topic te maken hebben
De mogelijkheden van de verschillende beschikbare nep i-pads, a-pads, andere readers etc. mogen toch wel aan bod komen in een discussie?
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:17:57 #244
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83527779
quote:
Ik wacht wel tot die van mij binnen is

Voor de geïnteresseerden:
Antwoord op de vraag wanneer tabletstore de nieuwe batch heeft.
SPOILER
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:51:30 #245
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_83529019
Jack reageert niet op mn taobao-aankoop verzoek via Zarmark
Ook hoi !
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:09:01 #246
268829 Berend.
pi_83529659
Wise wil je nog een video maken?
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:09:33 #247
268829 Berend.
pi_83529675
@MagischMannetje, wanneer hebben wij hem binnen dan? Ik heb hem ongeveer dezelfde datum besteld.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:12:00 #248
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83529782
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:09 schreef Berend. het volgende:

[..]

Dus pas 8juli? Sorry ben erg bad in engels ahaha.
Our next batch which will bring us right up to date and keep us in stock will be shipping on 7th July.
Dus 7 Juli worden ze geshipped.
6dgn+2/4 dgn= 8 tot 10 dagen wachten.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:16:46 #249
213642 DjimmyR
Suit up!
pi_83529980
Heeft iemand een link voor me waar je zo'n aPad kan kopen? Ik zie het zo snel niet als ik er doorheen blader.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:25:28 #250
268829 Berend.
pi_83530315
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:16 schreef DjimmyR het volgende:
Heeft iemand een link voor me waar je zo'n aPad kan kopen? Ik zie het zo snel niet als ik er doorheen blader.
TabletstoreUK
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBig Fish GamesZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:27:21 #251
268829 Berend.
pi_83530385
Misschien annuleer ik hem wel bij TabletstoreUk en bestel hem waar Wise hem heeft besteld.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:32:51 #252
213642 DjimmyR
Suit up!
pi_83530582
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:27 schreef Berend. het volgende:
Misschien annuleer ik hem wel bij TabletstoreUk en bestel hem waar Wise hem heeft besteld.
http://tabletstoreuk.com/(...)-iRobot-/prod_2.html Die?

Ik vind het toch best prijzig, op marktplaats zie je goedkopere staan.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:34:28 #253
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83530641
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:32 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

http://tabletstoreuk.com/(...)-iRobot-/prod_2.html Die?

Ik vind het toch best prijzig, op marktplaats zie je goedkopere staan.
Ja dat is hem. Linkje naar die van marktplaats, maar je moet wel de gene hebben met de rockchip. en v2 dus met camera.
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:27 schreef Berend. het volgende:
Ik hou het bij tabletstore weet ik tenminste zeker dat ik de goede heb en het verschil in prijs is niet zo heel groot.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:37:56 #254
213642 DjimmyR
Suit up!
pi_83530759
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ja dat is hem. Linkje naar die van marktplaats, maar je moet wel de gene hebben met de rockchip. en v2 dus met camera.
[..]

Ik hou het bij tabletstore weet ik tenminste zeker dat ik de goede heb en het verschil in prijs is niet zo heel groot.
Hier één voor 110 euro; http://link.marktplaats.nl/355657351
Een voor 130 euro; http://link.marktplaats.nl/357848365
En nog voor 129 euro; http://link.marktplaats.nl/357598270

Ik heb me er echter niet in verdiept maar zocht een goedkope minilaptop / tablet voor op vakantie.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:41:51 #255
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83530899
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:37 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Ik heb me er echter niet in verdiept maar zocht een goedkope minilaptop / tablet voor op vakantie.
Link1: Geen aPad maar een eken
Link2: zie link1
Link3:Zie link1
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:42:49 #256
268829 Berend.
pi_83530948
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:37 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Die zijn kut. We zijn hier al een stuk verder in de discussie.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:44:44 #257
213642 DjimmyR
Suit up!
pi_83531024
Andere vraag dan, op marktplaats zie ik van deze mini laptops voorbij komen; http://link.marktplaats.nl/331673734

Iemand enig idee waar die worden ingekocht? Zoek namelijk een zo goedkoop mogelijke laptop om fotos op een usb stick te zetten op vakantie en wat muziek te luisteren.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:45:35 #258
268829 Berend.
pi_83531055
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:44 schreef DjimmyR het volgende:
Andere vraag dan, op marktplaats zie ik van deze mini laptops voorbij komen; http://link.marktplaats.nl/331673734

Iemand enig idee waar die worden ingekocht? Zoek namelijk een zo goedkoop mogelijke laptop om fotos op een usb stick te zetten op vakantie en wat muziek te luisteren.
Koop dan gewoon een iPad/aPad voor 150/170.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:48:24 #259
213642 DjimmyR
Suit up!
pi_83531175
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:45 schreef Berend. het volgende:

[..]

Koop dan gewoon een iPad/aPad voor 150/170.
Dat is me iets teveel als ik die kwijt raak / kapot gaat op vakantie.

Ik zie op Ebay die laptops voor $37 staan, alleen komen daar nog verzendkosten bij van zowat $40, daarom vroeg ik me af of iemand ze goedkoper heeft gezien.

(Ebay link)
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:50:28 #260
268829 Berend.
pi_83531252
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:48 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Dat is me iets teveel als ik die kwijt raak / kapot gaat op vakantie.

Ik zie op Ebay die laptops voor $37 staan, alleen komen daar nog verzendkosten bij van zowat $40, daarom vroeg ik me af of iemand ze goedkoper heeft gezien.

(Ebay link)
Dat scherm.
Vodafone aanbiedingenVodafone aanbiedingenBonprix
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:53:52 #261
279542 Michael-H
pi_83531388
Ik heb zo'n ding, er draait android op bij die van mij, maar aangezien het toetsebord en de SD kaart reader niet werkt, heb ik er niet zo veel aan
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:55:53 #262
213642 DjimmyR
Suit up!
pi_83531459
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:53 schreef Michael-H het volgende:
Ik heb zo'n ding, er draait android op bij die van mij, maar aangezien het toetsebord en de SD kaart reader niet werkt, heb ik er niet zo veel aan
Via USB een toetsenbord en een SD-kaart reader.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:59:02 #263
279542 Michael-H
pi_83531604
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:55 schreef DjimmyR het volgende:

[..]

Via USB een toetsenbord en een SD-kaart reader.
Kopen!?
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:59:41 #264
213642 DjimmyR
Suit up!
pi_83531635
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Kopen!?
Als je een hele goede prijs in me PM box stuurt..
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:02:30 #265
286650 -wtf-
pi_83531752
quote:

Gewoon bij dealextreme http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42015
Ik zag dat 1 van jullie zijn onderzetter binnen had.
Geen spijt dat je beter door had kunnen sparen voor een echte I-Pad?
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:04:30 #266
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83531820
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:02 schreef -wtf- het volgende:

[..]

Gewoon bij dealextreme http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42015
Ik zag dat 1 van jullie zijn onderzetter binnen had.
Geen spijt dat je beter door had kunnen sparen voor een echte I-Pad?
geen spijt en geld genoeg voor een I-pad hoor. Deze apad is gewoon een test-hebbedingentje.
Als ik de i-pad koop dan wacht ik wel een jaar. 1ste generatie apple producten pas ik sowieso voor.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:32:15 #267
286650 -wtf-
pi_83532828
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:04 schreef wise het volgende:

[..]

geen spijt en geld genoeg voor een I-pad hoor. Deze apad is gewoon een test-hebbedingentje.
Als ik de i-pad koop dan wacht ik wel een jaar. 1ste generatie apple producten pas ik sowieso voor.
Groot gelijk hier een E-pad bij buyincoins met android 1.7 voor maar 102 euro
http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html

met usb aansluiting voor keyboard en muis
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:36:01 #268
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83532949
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:32 schreef -wtf- het volgende:

[..]

ja, maar via-processor, dus maar 350mhz ipv RK2800 das 500 + 600mhz
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:37:31 #269
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83532992
quote:

[..]

Een tb en muis kan je ook wel aansluiten op de aPad.
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:06:11 #270
268726 thecuriousone
nen belg
pi_83533948
quote:
[...]Zoek namelijk een zo goedkoop mogelijke laptop om fotos op een usb stick te zetten op vakantie en wat muziek te luisteren.
Waarom een laptop? gebruik een imagetank (ook wel imagebank genoemd) om je foto's te bewaren en een ipot om naar muziek te luisteren.
jaja, en azo...
AliExpress - die hebben ALLES!Zoek je mobiel op gsmwebMailbird - E-mail made beautiful
  donderdag 1 juli 2010 @ 16:14:29 #271
53974 mvc
pi_83536509
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef einszweiachtung het volgende:
Is dat nu echt waar van DX?
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:35:08 #272
268726 thecuriousone
nen belg
pi_83539575
quote:

[..]

vooral grappig als je weet dat android 1.7 niet bestaat.
jaja, en azo...
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:54:55 #273
268829 Berend.
pi_83540234
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:35 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

vooral grappig als je weet dat android 1.7 niet bestaat.
  donderdag 1 juli 2010 @ 18:36:04 #274
226677 revpolen
pi_83540867
webshop die ik laatst poste is een goed gekeurde webshop

donderdag 1 juli 2010 @ 18:38:22 #275
150587 mug89
pi_83540936
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:36 schreef revpolen het volgende:

gooi 'm er nog eens in dan
  donderdag 1 juli 2010 @ 18:45:38 #276
209721 Downstar
Moeimaker
pi_83541190
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:38 schreef mug89 het volgende:

[..]

gooi 'm er nog eens in dan
idd ben ook wel benieuwd
  donderdag 1 juli 2010 @ 18:49:10 #277
226677 revpolen
pi_83541320
  donderdag 1 juli 2010 @ 18:52:32 #278
209721 Downstar
Moeimaker
pi_83541451
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:49 schreef revpolen het volgende:
http://www.xcfashion.com/
word verzonden via EMS zie ik ? is toch strenge controlle op bij douane ?
  donderdag 1 juli 2010 @ 18:58:26 #279
226677 revpolen
pi_83541678
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef Downstar het volgende:

[..]

heb niks betaald aan douane, en hij kwam met tnt express
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:00:03 #280
226677 revpolen
pi_83541747
btw ook nog iets leuks...

http://www.xcfashion.com/k.asp?i=29&j=104&k=601

kijk hoe ze SHIRT zeggen..
TSHIT_O-
Vodafone aanbiedingenBunq - bank of the freeANWB Verzekeringen
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:02:06 #281
305253 bergdani
pi_83541835
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef Downstar het volgende:

[..]

Valt wel mee volgens mij. EMS is volgens mij ook veiliger. Vaak raden webshops uit China namelijk aan om EMS te gebruiken bij grote bestellingen. Ik denk dat het wel goedkomt. Webshops declaren daar vaak als gift of zetten een kruisje bij other op het pakketje waardoor de kans op openmaken best klein is. Denk dat het dus niet veel uitmaakt of je Hongkong Post gebruikt of EMS. Alleen de leveringstijd is anders denk ik, korter dus.
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:06:22 #282
305253 bergdani
pi_83541982
quote:
Prijzen zijn inclusief verzending!? Ja toch? In dat geval ziet het er wel goed uit, gezien het in een week geleverd wordt.
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:08:29 #283
226677 revpolen
pi_83542054
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:06 schreef bergdani het volgende:

[..]

Prijzen zijn inclusief verzending!? Ja toch? In dat geval ziet het er wel goed uit, gezien het in een week geleverd wordt.
eigenlijk eerder... had al sinds maandag brief liggen van tnt express
en was elke dag niet thuis.. dus lag elke dag een nieuwe brief bij
tot ik hem maar bij me ouders heb laten afleveren.. waren ze ook niet thuis vandaag
belde de tntman mij op.. ik zo gooi maar bij de buren neer...
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:11:11 #284
280551 Arboxx
pi_83542137
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:08 schreef revpolen het volgende:

[..]

tot ik hem maar bij me ouders heb laten afleveren.. waren ze ook niet thuis vandaag
De verzending is gratis?

Edit: heb antwoord al:

All retail price include ship cost,we recommend that all buyers to choose family members, friends, colleagues to buy together,if that will save more money.
We send all package by EMS.Ship days commonly need 5-7 business day.
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:16:01 #285
305253 bergdani
pi_83542283
quote:

[ afbeelding ]
Hoe is de kwaliteit van die schoenen trouwens? Ben erg benieuwd.
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:26:56 #286
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83542657
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:08 schreef revpolen het volgende:

[..]

Snel ff wat brillen uit zoeken
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:29:19 #287
305691 ASUS-Lover
pi_83544898
pff haat aan paypal :p

nu storten ze het geld pas over Naar TABLET store UK na 7 juli -.- en 7 juli komt de batch binnen :S
als ik dan nog maar korting krijg.. ipv 150 pond -.-
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:41:41 #288
238579 DeHeer
pi_83545441
quote:

[ afbeelding ]
Als in goede kwaliteit? Of ben je uberhaupt verrast dat je iets ontvangen hebt?
  donderdag 1 juli 2010 @ 21:19:46 #289
270788 einszweiachtung
ACHTUNG
pi_83546489
China is prut, hier in de stad zijn een paar van die handelaartjes die aan mocros enzo verkopen. Na 1 week kapot
GGGG
  donderdag 1 juli 2010 @ 21:50:06 #290
226677 revpolen
pi_83548101
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:41 schreef DeHeer het volgende:

[..]

Als in goede kwaliteit? Of ben je uberhaupt verrast dat je iets ontvangen hebt?
de schoenen zien er goed uit en made uit taiwan, ( geen china zoals andere shops )
de hoody is ook goed kwaliteit geen idee.. het is te warm hem te dragen maar ziet er goed uit!

dus eerder verbaast dat het aankwam
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:43:16 #291
279091 Jeffrey_San
pi_83551199
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef revpolen het volgende:

[..]

de schoenen zien er goed uit en made uit taiwan, ( geen china zoals andere shops )
de hoody is ook goed kwaliteit geen idee.. het is te warm hem te dragen maar ziet er goed uit!

dus eerder verbaast dat het aankwam
Had jij die Tax ook betaald?
want bij 150 dollar hoef je die niet te betalen, maar word de kans dat je pakketje eruit word gehaald dan niet groter?
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:43:55 #292
209721 Downstar
Moeimaker
pi_83551237
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:00 schreef revpolen het volgende:
btw ook nog iets leuks...

http://www.xcfashion.com/k.asp?i=29&j=104&k=601

kijk hoe ze SHIRT zeggen..
TSHIT_O-
Zie in het menu zonnebrillen maar is geschreven dan; sumglasses ..:P
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:06:31 #293
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83552306
Mooie verhalen op het forum van pandawill door Pandawill zelf

Willen ze soms net doen alsof hun producten wel allemaal EU goedgekeurd zijn en true watt lasers hebben Dat hele forum staat vol vage berichten ghehe...

http://www.pandawillforum.com/forumdisplay.php?fid=9
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:22:34 #294
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83552973
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:30:18 #295
270788 einszweiachtung
ACHTUNG
pi_83553263
Die chinezen kunnen zo goed lullen dat ze onpraktische dingen nog praktisch maken (L)
GGGG
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:51:50 #296
199418 jopiede
pi_83554174
"da menu" inplaats van the manual bij het filmpje over de mini-keyboard
  Moderator vrijdag 2 juli 2010 @ 01:27:33 #297
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_83557143
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef jopiede het volgende:

En alles is ook cute, moet je eens die frisbee op DX bekijken, die met poep er op en dan het commentaar, ik heb me rotgelachen

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10547

Cute Poop Crap Frisbie

quote:
Pros: What's Good:1) It's a frisbee with some poop on it. 2) It smells of varnish and not of poop.3) Good to keep in the office to throw around during quiet moments.4) Unique item - where else will you find a real functioning frisbee adorned with a hunk of realistic poop.
Cons: 1) If you are too rough in removing the cute poop off the Frisbee then you risk damaging the frisbee.
Other Thoughts: If you're having a heavy day in work then break out the cute poop frisbee to brighten everyones day.
Bottomline: I say get one now!
Een andere:
quote:
Cons: The poop was flattened initially, it took a little bit of time to de-flatten it.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 01:33:40 #298
183846 joepie91
pi_83557243
quote:

SunTekStore heeft ze geloof ik.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 08:15:36 #299
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83559246
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef jopiede het volgende:
Volgens mij zegt ze wel manual maar het klink als menu. Het laatste gedeelte van een hoop woorden worden heel zacht uitgesproken (waarschijnlijk een eigenschap van de Chinese taal) en ze kan de klank niet helemaal goed kan uitspreken. Zoals de lokale Chinees bekends staat om "lijst bij"

Het is wel prima Engels, alleen met een ander ritme. Ik vind het prachtig

Maar klinken Rachel en Jack ook zo?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 09:54:35 #300
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83561148
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:29 schreef ASUS-Lover het volgende:
pff haat aan paypal :p

nu storten ze het geld pas over Naar TABLET store UK na 7 juli -.- en 7 juli komt de batch binnen :S
als ik dan nog maar korting krijg.. ipv 150 pond -.-
Stuur anders een mailtje naar tabletstore dat je het geld dan krijgt en of ze de order daarvoor al aan kunnen maken.
Zoek je mobiel op gsmwebDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesVattenfall cadeau
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:43:29 #301
286650 -wtf-
pi_83566767
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:06 schreef monkeybrain het volgende:
Mooie verhalen op het forum van pandawill door Pandawill zelf

Willen ze soms net doen alsof hun producten wel allemaal EU goedgekeurd zijn en true watt lasers hebben Dat hele forum staat vol vage berichten ghehe...

http://www.pandawillforum.com/forumdisplay.php?fid=9
Ach dat weet je wel als je iets uit die landen besteld.Maar het led horloge werkt nog steeds en de service daar vond ik ook prima.Je krijgt een mailtje als het verstuurd word en de verzendtijd bij mij in iedergeval was niet langer dan 2 weken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')