abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83319280
HET BESPREKEN VAN HET KOPEN VAN NEPARTIKELEN IS NIET MEER TOEGESTAAN! ZIE POST: Chinese Webshops topic #72: "Waar alle prijzen bekend zijn"

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen.

V: Wat is illegaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en Wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.
In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, klik dan even op de spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''Chinese Webshops topic #..''.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

zaterdag 26 juni 2010 @ 10:40:49 #2
268829 Berend.
pi_83319311
Yeahhh!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 10:42:16 #3
279542 Michael-H
pi_83319331
We hebben twee keer #82 zie ik net...
  zaterdag 26 juni 2010 @ 10:46:52 #4
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83319426
vorige week besteld, gister aan de deur
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  Boks-Chick zaterdag 26 juni 2010 @ 10:49:59 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83319492
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:42 schreef Michael-H het volgende:
We hebben twee keer #82 zie ik net...
lolwut
  zaterdag 26 juni 2010 @ 10:55:28 #6
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83319585
tvp

Wachtend op mijn oortjes van mp4nation...
  zaterdag 26 juni 2010 @ 10:57:52 #7
279542 Michael-H
pi_83319636
Heb deze besteld, ze noemen 'm iRobot (Apad dus) en hij heeft dezelfde specificaties als de Apad, alleen de foto's zijn anders. Merk het wel als ie binnenkomt
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:00:35 #8
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83319691
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:57 schreef Michael-H het volgende:
Heb deze besteld, ze noemen 'm iRobot (Apad dus) en hij heeft dezelfde specificaties als de Apad, alleen de foto's zijn anders. Merk het wel als ie binnenkomt
Ziet er wel mooi en goed ui, er zijn alleen nog geen reviews
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:02:41 #9
277927 Tauchmeister
pi_83319732
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:40 schreef Berend. het volgende:
Yeahhh!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:26:36 #10
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_83320213
Heb die Eken tablet maar gecancelled, zit niet te wachten op zo'n half ding.
Geen referral hier.
Voordelig uit? Ticketveiling.nlDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlF1 Store - Voor al je F1 Gear
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:36:23 #11
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83320358
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 11:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heb die Eken tablet maar gecancelled, zit niet te wachten op zo'n half ding.
eken

Je moet irobot / moonse e7001 hebben
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:43:07 #12
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83320470
quote:
Dat is duidelijk geen aPad/iRobot. Dat menu op dat plaatje ziet er ook niet veel belovend uit.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:59:09 #13
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83320839
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 11:43 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Dat is duidelijk geen aPad/iRobot. Dat menu op dat plaatje ziet er ook niet veel belovend uit.
http://www.ownta.com/moon(...)-android-system.html

dit is er 1.
Let op dat er een RK2808 cpu in zit. Beter dan een via cpu die kan niet goed overweg met video's.
En ik las dat als er een camera in zit in combinatie met de RK2808 cpu dat je dan een 2de batch hebt.
Beter dan batch 1 zonder camera.
VIVA LA ASSANGE¡
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:06:57 #14
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_83321046
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 10:49 schreef BrandX het volgende:

[..]

Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:09:30 #15
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83321106
Wat een bazen TT!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:19:49 #16
128384 mcwops
gat in je glas
pi_83321378
grrr op DX . sinds lange tijd weer is wat besteld.....een 'rollende veger', SKU 17354.
een echte DOA. werkt niet, laad niet, is gewoon deaud
quote:
We apologize for the inconvenience caused to you. Since the product are not manufactured or designed by DX, regarding the problem you’re facing to, would you please refer to the product reviews of this item or post your question on our forum to check if any useful information provided there?
pfff: heb teruggemaild dat ik dat al heb gedaan en gewoon een nieuwe (bal) opgestuurd wil krijgen.
...denk toch vaak waarom ik m niet bij jack Peng heb besteld....of is dat ook vergane glorie?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:22:08 #17
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83321452
Kijk goed als je ergens besteld dat je dat in dollars doet en niet in euro's.

Net iets besteld en betaal-valuta van euro naar dollar gezet. Omgerekend 20 euro van de prijs af
VIVA LA ASSANGE¡
  zaterdag 26 juni 2010 @ 13:07:08 #18
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83322669
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:19 schreef mcwops het volgende:
grrr op DX . sinds lange tijd weer is wat besteld.....een 'rollende veger', SKU 17354.
[..]

pfff: heb teruggemaild dat ik dat al heb gedaan en gewoon een nieuwe (bal) opgestuurd wil krijgen.
...denk toch vaak waarom ik m niet bij jack Peng heb besteld....of is dat ook vergane glorie?
Jack werkt nog gewoon hoor
Mja,, bij Kyle bestellen werkt ook goed
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 26 juni 2010 @ 13:36:24 #19
268726 thecuriousone
nen belg
pi_83323648
paar spulletjes besteld bij Lightake met de 5% korting (WELCOMETOLIGHTAKE)

noodladertje voor de HTC smartphone

10-kleuren balpen voor de dochter

nog wat kabelbindertjes

En verder nog...

deze bij DX

en de Fiio S3 (black) is onderweg van MP4nation (cadeautje voor mijn moeder)
jaja, en azo...
  zaterdag 26 juni 2010 @ 15:16:11 #20
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83326583
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 12:19 schreef mcwops het volgende:
[..]

Standaard antwoord van DX. Mailen dat dat niet hielp is voldoende.
Voordelig uit? Ticketveiling.nlBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBoek je safari bij Beekse Bergen
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:37:07 #21
268829 Berend.
pi_83328571
Hahha ik mailde TabletstoreUk om te vragen wanneer ik me aPad binnen krijg. Volgens mij willen ze Steve Jobs na doen ahahhaa.
1
2
3
4
5
6
approx 1 week.  

Best regards

The Tablet Store Team
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:44:36 #22
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83328756
Dan zou er wel "sent from my aPad" onderstaan.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:54:57 #23
268829 Berend.
pi_83329024
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:44 schreef MacorgaZ het volgende:
Dan zou er wel "sent from my aPad" onderstaan.
Huh wat bedoel je?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:57:51 #24
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_83329119
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:54 schreef Berend. het volgende:

[..]

Huh wat bedoel je?
Dat staat onder een mailtje wat je verstuurd met een iPad (of iPhone).
Geen referral hier.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 17:59:56 #25
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83331064
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:54 schreef Berend. het volgende:

[..]

Huh wat bedoel je?
Jij weet dus niks van de mailtjes van Steve Jobs, of überhaupt van een iPhone of iPad .
  zaterdag 26 juni 2010 @ 19:14:30 #26
268829 Berend.
pi_83333241
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:59 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Jij weet dus niks van de mailtjes van Steve Jobs, of überhaupt van een iPhone of iPad .
Ik kijk zijn mailtjes soms op OMT. En ik heb nog geen iPhone nee, maar wel een iTouch en een mac.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:07:30 #27
268829 Berend.
pi_83334832
In welke kleur hebben jullie de aPad besteld?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:17:36 #28
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83335209
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:14 schreef Berend. het volgende:

[..]

Ik kijk zijn mailtjes soms op OMT. En ik heb nog geen iPhone nee, maar wel een iTouch en een mac.
Er bestaat geen iTouch. Er is wel een iPod touch. Of noem je de iPod nano ook een iNano? En een iPod video een iVideo? En een iPod Classic een iClassic? Nee he?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:19:49 #29
268829 Berend.
pi_83335299
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:17 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Er bestaat geen iTouch. Er is wel een iPod touch. Of noem je de iPod nano ook een iNano? En een iPod video een iVideo? En een iPod Classic een iClassic? Nee he?
Doe niet alsof je alles weet..
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:20:19 #30
268829 Berend.
pi_83335315
Ik zeg wel iMac, en dus automatisch ook iTouch als afkoting.
Vodafone aanbiedingenZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:22:57 #31
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83335412
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:19 schreef Berend. het volgende:

[..]

Doe niet alsof je alles weet..
Gebruik jij dan gewoon de normale correcte namen .
En een iMac is ook een iMac .
Je snapt het niet echt he?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:26:34 #32
268829 Berend.
pi_83335544
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:22 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Gebruik jij dan gewoon de normale correcte namen .
En een iMac is ook een iMac .
Je snapt het niet echt he?
Volgens mij snap jij niet dat ik gewoon even een afkorting gebruikte.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:29:32 #33
48067 neo2000
pi_83335647
Volgens mij heeft het allemaal vrij weinig met OT te maken.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:53:27 #34
268829 Berend.
pi_83336574
Maar zoals ik al vroeg. Welke kleur aPad hebben jullie besteld?
  zondag 27 juni 2010 @ 00:14:25 #35
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_83344483
Zwart
quote:
Not to rain on your parade, maar dat menu ziet er wel erg typisch "Chinees fake-OS" uit...
Alsof ze hebben geprobeerd een ander OS na te maken en daar half in gefaald zijn. Nou weet ik niet hoe Android er precies uitziet, maar ik hoop dat dat een echte is... zeker na het gedoe met de Ding Guo ipv Dingoo bij Focalprice ben ik daar erg voorzichtig met het bestellen van "Chinese merkproducten"

EDIT: En hij mist een knop in het midden onder het scherm. Fake, lijkt me.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 27 juni 2010 @ 00:25:51 #36
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83344913
Er staat Android 1.5, maar je ziet op het scherm een Microsoft Office-logootje ja, en het ziet er niet uit als de stock 1.5 OS, of een bekende skin erover, dus het kan nog wel eens vervelend uitpakken ja .
  zondag 27 juni 2010 @ 00:39:32 #37
268829 Berend.
pi_83345361
quote:
Op zondag 27 juni 2010 00:14 schreef joepie91 het volgende:
Zwart
[..]

Not to rain on your parade, maar dat menu ziet er wel erg typisch "Chinees fake-OS" uit...
Alsof ze hebben geprobeerd een ander OS na te maken en daar half in gefaald zijn. Nou weet ik niet hoe Android er precies uitziet, maar ik hoop dat dat een echte is... zeker na het gedoe met de Ding Guo ipv Dingoo bij Focalprice ben ik daar erg voorzichtig met het bestellen van "Chinese merkproducten"

EDIT: En hij mist een knop in het midden onder het scherm. Fake, lijkt me.
Hehe ik ook zwart. Wit en zilver is gay.
  zondag 27 juni 2010 @ 02:55:52 #38
183846 joepie91
pi_83348093
quote:
Op zondag 27 juni 2010 00:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Er staat Android 1.5, maar je ziet op het scherm een Microsoft Office-logootje ja, en het ziet er niet uit als de stock 1.5 OS, of een bekende skin erover, dus het kan nog wel eens vervelend uitpakken ja .
Ik maak me eigenlijk meer zorgen over het ontbreken van een fysieke button onder het scherm, en een compleet andere kleurstelling en design van de behuizing
  zondag 27 juni 2010 @ 10:59:38 #39
279542 Michael-H
pi_83351178
Inderdaad, die 'Apad' van focalprice lijkt me niet helemaal fris, alhoewel hij ook HDMI heeft. Heb 'm toch maar gecancelled en ergens anders besteld.
  zondag 27 juni 2010 @ 11:33:48 #40
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83351979
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:59 schreef Michael-H het volgende:
Inderdaad, die 'Apad' van focalprice lijkt me niet helemaal fris, alhoewel hij ook HDMI heeft. Heb 'm toch maar gecancelled en ergens anders besteld.
ik heb de mijne via ownta.com besteld en is onderweg
VIVA LA ASSANGE¡
Mailbird - E-mail made beautifulBekijk het streamingaanbod van PrimevideoAliExpress - die hebben ALLES!
  zondag 27 juni 2010 @ 12:31:36 #41
48067 neo2000
pi_83353625
Leuk dat iedereen dat ding lekker op de gok besteld en straks met een ruk imitatie zit. Of, nog erger, een imitatie van een imitatie.
Leer nou eens even geduld te hebben mensen, en laat iemand anders dat ding bestellen en ga op die ervaringen + evt. filmpje uit.
  zondag 27 juni 2010 @ 12:47:03 #42
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83354133
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef neo2000 het volgende:
Leuk dat iedereen dat ding lekker op de gok besteld en straks met een ruk imitatie zit. Of, nog erger, een imitatie van een imitatie.
Leer nou eens even geduld te hebben mensen, en laat iemand anders dat ding bestellen en ga op die ervaringen + evt. filmpje uit.
De moonse e7001 is de echte. Maar als ik em heb, zal ik wel wat schrijven
VIVA LA ASSANGE¡
  zondag 27 juni 2010 @ 12:53:37 #43
268829 Berend.
pi_83354358
quote:
Terugsturen? (Is naar de UK) Of gewoon verkopen op Ebay...
  zondag 27 juni 2010 @ 12:54:14 #44
155960 captainkid
pi_83354381
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:38 schreef kloink het volgende:
vandaag wii controller + accu's , nieuwe lading ipod hooftelefoontjes binnen van http://www.buyincoins.com/. Heeft er 7 dagen over gedaan!!

Prima verpakt net als alle andere shops..

Verdient plaatsje in het lijstje al zeg ik het zelf.
Die controllers zien er net zo uit als echte Nintendo controllers.
Zijn het originele of hele goeie namaak?
  zondag 27 juni 2010 @ 13:05:40 #45
121310 venomsnake
El Saltador
pi_83354747
Ik zit erover te denken om deze te bestellen..
http://item.taobao.com/au(...)9f403aa3936aadfc.htm
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 27 juni 2010 @ 13:19:09 #46
268829 Berend.
pi_83355086
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:05 schreef venomsnake het volgende:
Ik zit erover te denken om deze te bestellen..
http://item.taobao.com/au(...)9f403aa3936aadfc.htm
Denk dat die wel nep is hoor hmm. Hij is 61euro zonder Jack kosten..
  zondag 27 juni 2010 @ 13:22:58 #47
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_83355196
voor de genitreerde...
op tradetang staan ook veel ipad clones
heb voor me meisje net 1 besteld ( en om te vergelijken met me originele )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zondag 27 juni 2010 @ 13:24:30 #48
121310 venomsnake
El Saltador
pi_83355246
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:19 schreef Berend. het volgende:

[..]

Denk dat die wel nep is hoor hmm. Hij is 61euro zonder Jack kosten..
Denk het ook inderdaad..
Daarom, zal ik de gok wagen...?

Qua uiterlijk zo is ie niet van echt te onderscheiden..
Maar dat zegt nie zoveel..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 27 juni 2010 @ 13:30:23 #49
268829 Berend.
pi_83355420
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Denk het ook inderdaad..
Daarom, zal ik de gok wagen...?

Qua uiterlijk zo is ie niet van echt te onderscheiden..
Maar dat zegt nie zoveel..
Denk dat je je geld dan nog beter aan een goed doel kan geven. :p
  zondag 27 juni 2010 @ 13:49:16 #50
121310 venomsnake
El Saltador
pi_83355948
Hehe.
Bunq - bank of the freeZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  zondag 27 juni 2010 @ 16:53:43 #51
128566 Timminater
pi_83363092
op welke manier kun je op dit moment het handigste van taobao bestellen ?
ik probeerde zarmark al, maar na mn hele bestelling ingevuld te hebben geeft ie een foutmelding aan het einde van het bestelproces.

en aangezien ik al wel 10 mailadressen voorbij heb zien komen vraag ik me nu dus af welke bestelmethode nu gebruikt word voor TaoBao orders
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
  zondag 27 juni 2010 @ 19:13:00 #52
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83368468
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:53 schreef Berend. het volgende:
Maar zoals ik al vroeg. Welke kleur aPad hebben jullie besteld?
Zilver
quote:
Het heet misschien wel aPad maar de rest is echt helemaal anders. Noem jij soms een Garmin ook een imitatie vd TomTom?
  Moderator zondag 27 juni 2010 @ 19:14:23 #53
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_83368504
Die aPads kosten $60 bij de fabrikant, alleen die berekent weer veel verzendkosten helaas.
Wordt pas leuk als je met 50 man tegelijk zo'n ding koopt, heb je ze nog goedkoper.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 27 juni 2010 @ 19:16:35 #54
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83368586
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef djkoelkast het volgende:
Die aPads kosten $60 bij de fabrikant, alleen die berekent weer veel verzendkosten helaas.
Wordt pas leuk als je met 50 man tegelijk zo'n ding koopt, heb je ze nog goedkoper.
En wie is de fabrikant dan?
  Moderator zondag 27 juni 2010 @ 19:18:44 #55
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_83368654
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:16 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

En wie is de fabrikant dan?

Er zijn er een heleboel, zoek maar op alibaba.
  zondag 27 juni 2010 @ 19:32:10 #56
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83369052
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:18 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Er zijn er een heleboel, zoek maar op alibaba.
Maar wie is de echte die de goede aPads levert?
  zondag 27 juni 2010 @ 20:46:02 #57
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83371994
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:32 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

http://hiapad.com/?page_id=69&lang=en

Je moet kijken naar moonse e7001 met camera, dat is de echte en 2de batch
VIVA LA ASSANGE¡
  zondag 27 juni 2010 @ 20:46:22 #58
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83372012
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:32 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Niemand 60 dollar, dat kan kwalitatief toch niet veel zijn?
  zondag 27 juni 2010 @ 22:03:34 #59
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_83376104
The Moonse e7001 aka iRobot aka Sanxi Fujian aka Encipher aka Utopia Tech – 7 Inch Android iPad clone

http://www.androidpads.co(...)clone-from-shenzhen/
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zondag 27 juni 2010 @ 22:03:57 #60
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83376121
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef Timminater het volgende:
op welke manier kun je op dit moment het handigste van taobao bestellen ?
ik probeerde zarmark al, maar na mn hele bestelling ingevuld te hebben geeft ie een foutmelding aan het einde van het bestelproces.

en aangezien ik al wel 10 mailadressen voorbij heb zien komen vraag ik me nu dus af welke bestelmethode nu gebruikt word voor TaoBao orders
Okee, je moet even met Jack mailen... nja Jack z'n bedrijf
service01@ die zarmark .com zonder die!
Dan krijg je antwoord van Kyle inclusief verzendkosten enzo...

Heeft iemand dat probleem met Paypal gehad, dat je je rekening gekoppeld had maar bij betalingen steeds om creditcard gevraagd werd? Hoe heb je dit opgelost? (er is nog nooit met dit Paypal account betaald)

[ Bericht 5% gewijzigd door tokko1 op 27-06-2010 22:14:43 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Boek je safari bij Beekse BergenZavvi - Fandom en GeekgearZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  zondag 27 juni 2010 @ 22:12:41 #61
48067 neo2000
pi_83376558
Mijn creditcard was verlopen op Gaypal.. En er was een bankrekening gekoppeld. Uiteindelijk maar besloten om maar niet meer creditcard gegevens in te voeren, al 2 keer bij DealExtreme besteld, en gaat nog steeds goed.. Geen meldingen o.i.d.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:40:36 #62
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83377996
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:12 schreef neo2000 het volgende:
Mijn creditcard was verlopen op Gaypal.. En er was een bankrekening gekoppeld. Uiteindelijk maar besloten om maar niet meer creditcard gegevens in te voeren, al 2 keer bij DealExtreme besteld, en gaat nog steeds goed.. Geen meldingen o.i.d.
Gaypal
  zondag 27 juni 2010 @ 23:36:42 #63
214908 kutagh
pi_83380672
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:03 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Okee, je moet even met Jack mailen... nja Jack z'n bedrijf
service01@ die zarmark .com zonder die!
Dan krijg je antwoord van Kyle inclusief verzendkosten enzo...

Heeft iemand dat probleem met Paypal gehad, dat je je rekening gekoppeld had maar bij betalingen steeds om creditcard gevraagd werd? Hoe heb je dit opgelost? (er is nog nooit met dit Paypal account betaald)
Dat probleem heb ik ook meegemaakt. Geen ene flikker aan gedaan en opeens was het weer verdwenen en kon ik vrolijk verder op 'krediet' kopen! Altijd prettig om ¤0,00 op de paypal te laten staan... En er was nooit een credit card eraan gekoppeld.

Edit:
Moet wel zeggen dat ik dus de laatste tijd alleen kleine bedragen betaalde... Ik merkte net dat bij een groter bedrag Paypal hetzelfde deed. Het was iets meer dan ¤20.... Lekker is dat...

[ Bericht 4% gewijzigd door kutagh op 28-06-2010 00:05:01 ]
  zondag 27 juni 2010 @ 23:46:26 #64
268829 Berend.
pi_83381095
Oja ik had laatst 2 truien van Taobao. Fucking hell wat wordt dat goed verpakt zeg, zo onwijs klein!
  maandag 28 juni 2010 @ 00:06:06 #65
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83381897
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef kutagh het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook meegemaakt. Geen ene flikker aan gedaan en opeens was het weer verdwenen en kon ik vrolijk verder op 'krediet' kopen! Altijd prettig om ¤0,00 op de paypal te laten staan... En er was nooit een credit card eraan gekoppeld.
Misschien iets kleins gekocht ofzo dat 't toen weer werkte? Of geld op gezet en toen iets gekocht?
  maandag 28 juni 2010 @ 00:08:17 #66
214908 kutagh
pi_83382000
Nope Tokko1, waar ik net achter kwam is blijkbaar dat je voor bedragen boven xx euro (dat is ¤15 of ¤20... Geen idee. Ik zie sowieso dat een betaling van ¤12,99 ofzo wel erdoorheen ging maar die van ¤20,60 ofzo niet) dat je die probleem krijgt.
Ik heb gewoon standaard 0 cent op mijn paypal account
  maandag 28 juni 2010 @ 00:50:03 #67
245425 korting
pi_83383621
super nice die irobot HiApad! Zijn er al mensen die hem binnen hebben?
  Moderator maandag 28 juni 2010 @ 00:56:37 #68
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_83383820
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:46 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Niemand 60 dollar, dat kan kwalitatief toch niet veel zijn?

Denk jij dat DX ze inkoopt voor 100 dollar? Echt niet hoor, die kopen ze in voor nog wel minder dan 60.
  maandag 28 juni 2010 @ 01:04:53 #69
2592 Manono
UTFS!
pi_83384085
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef revpolen het volgende:
voor de genitreerde...
natuurlijk met bijbedoeling maar wel lief van jou!

laat even weten hoe de vergelijking uitviel aub
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 28 juni 2010 @ 03:48:56 #70
183846 joepie91
pi_83385954
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:56 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Denk jij dat DX ze inkoopt voor 100 dollar? Echt niet hoor, die kopen ze in voor nog wel minder dan 60.
Neuh, ik betwijfel het. Ik denk dat DealExtreme toch ook echt zo'n 100 dollar kwijt is hoor. Winstmarge is niet zo groot op dit soort dingen, in vergelijking met ander spul
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoFiverr - alle diensten vanaf 5 piekBoek goedkoper bij booking.com
  maandag 28 juni 2010 @ 08:09:15 #71
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83386916
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef revpolen het volgende:
voor de genitreerde...
De aPad of een andere kloon?
  maandag 28 juni 2010 @ 09:18:58 #72
128384 mcwops
gat in je glas
pi_83388028
grrr heb ik n defect van mijn vorige week binnen gekregen 'sweep'
vraag ik eerst keurig om een vervanging, want een DOA. krijg als antwoord dat ik op t DXforum moet zoeken. komt er nu een antwoord :
quote:
as for this problem, would you like to return the defective one back and for the reshipment?
or would you like to keep $6.0 as discount, and try to repair it by yourself?

de verzendkosten liggen volgens mij echt hoger dan $6 (t is een flinke verpakkingsdoos) en dan mag ik zelf nog gaan knutselen.....
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  maandag 28 juni 2010 @ 10:55:46 #73
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83391180
quote:
Op maandag 28 juni 2010 00:50 schreef korting het volgende:
super nice die irobot HiApad! Zijn er al mensen die hem binnen hebben?
Die van mij is nu onderweg via UPS
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 28 juni 2010 @ 11:52:27 #74
245425 korting
pi_83393628
Kan je ook 3G internet op die Apad krijgen, of moet dat dan via een externe USB modem en is dat lastig om met drivers aan de praat te krijgen..?
  maandag 28 juni 2010 @ 11:54:51 #75
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83393720
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:52 schreef korting het volgende:
Kan je ook 3G internet op die Apad krijgen, of moet dat dan via een externe USB modem en is dat lastig om met drivers aan de praat te krijgen..?
Het zou mogelijk moeten zijn.

http://www.slatedroid.com/

daar staan wat hacks en custom roms. Tip voor als je een Apad/Moonse heb

of en http://hiapad.com/?page_id=69&lang=en
daar (even zoeken met ctrl+f op 3G) staat wat info over 3G

[ Bericht 12% gewijzigd door wise op 28-06-2010 12:00:11 ]
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 28 juni 2010 @ 12:16:51 #76
280551 Arboxx
pi_83394556
Ik ben benieuwd wanneer iemand zo'n potentiële echt-neppe clone binnenkrijgt wat diegene ervan vindt..
  maandag 28 juni 2010 @ 15:10:03 #77
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83402055
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:16 schreef Arboxx het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer iemand zo'n potentiële echt-neppe clone binnenkrijgt wat diegene ervan vindt..
Het heet dan wel een aPad maar het is niet een kloon. Je kan het vergelijken met een Garmin en een TomTom -> is de garmin dan ook een kloon?
  maandag 28 juni 2010 @ 15:36:29 #78
268829 Berend.
pi_83403047
Wie maakt het officele aPad topic? Haha.
  maandag 28 juni 2010 @ 15:47:27 #79
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83403480
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:36 schreef Berend. het volgende:
Jij
  maandag 28 juni 2010 @ 15:49:16 #80
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83403532
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:36 schreef Berend. het volgende:
Kan ik misschien wel doen. Die van mij is nu onderweg. Verwacht em deze week nog

edit:

had misschien deze er gelijk bij kunnen doen:

http://www.ownta.com/moon(...)reen-guard-film.html

owh well, misschien van de week maar bestellen met iets anders leuks
VIVA LA ASSANGE¡
Zavvi - Fandom en GeekgearZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZavvi - Fandom en Geekgear
  maandag 28 juni 2010 @ 16:24:31 #81
268829 Berend.
pi_83404789
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:49 schreef wise het volgende:

[..]

Kan ik misschien wel doen. Die van mij is nu onderweg. Verwacht em deze week nog

edit:

Is dat een screen protector?(ik kom die website niet op, zo langzaam duss) Zo nee, waar kan ik die bestellen?
  maandag 28 juni 2010 @ 17:12:45 #82
183846 joepie91
pi_83406692
quote:

[..]

edit:

Whoa, volgens mij is die screenprotector ook echt nog van goede kwaliteit

*screenprotector bestelt*
  maandag 28 juni 2010 @ 18:04:53 #83
280551 Arboxx
pi_83409126
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:10 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Het heet dan wel een aPad maar het is niet een kloon. Je kan het vergelijken met een Garmin en een TomTom -> is de garmin dan ook een kloon?
Beste, ik refereerde niet specifiek naar de aPad. Zoals je weet zijn er inmiddels al x-klonen beschikbaar in China en zoals je weet zijn er altijd mensen die er een of meerdere naar Nederland halen om te reviewen.
  maandag 28 juni 2010 @ 18:49:57 #84
305935 Sdm007
0V0X0
pi_83410622
3 dagen geleden de Taobao orders betaald maar nog steeds niet afgeschreven ?
Iemand enig idee wrm het zo lang duurt ?
  maandag 28 juni 2010 @ 18:52:15 #85
183846 joepie91
pi_83410699
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:49 schreef Sdm007 het volgende:
3 dagen geleden de Taobao orders betaald maar nog steeds niet afgeschreven ?
Iemand enig idee wrm het zo lang duurt ?
Afgeschreven van je bankrekening bedoel je? Internationale afschrijving duurt even hé
  maandag 28 juni 2010 @ 19:15:03 #86
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83411481
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:24 schreef Berend. het volgende:

[..]

Is dat een screen protector?(ik kom die website niet op, zo langzaam duss) Zo nee, waar kan ik die bestellen?
das een screenprotector ja. Als ik me pad binnen heb kijk ik het even aan en bestel ik het alsnog
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 28 juni 2010 @ 19:46:20 #87
305935 Sdm007
0V0X0
pi_83412587
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:52 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Afgeschreven van je bankrekening bedoel je? Internationale afschrijving duurt even hé
Hmm, Oke thx.
  maandag 28 juni 2010 @ 20:11:28 #88
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83413850
quote:

[..]

edit:

Ik koop gewoon een iPad screenprotector en haal er dan een stukje af. Trouwens is die site uit China of gaat deze verzending wel sneller dan 3 weken?
  maandag 28 juni 2010 @ 20:13:15 #89
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83413953
Ik weet dat ik keihard afgevuurd word als ik het hier vraag, maar ik doe het toch: Hoelang duurt het voor iets uit engeland voordat het er is.
  maandag 28 juni 2010 @ 20:14:02 #90
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83414015
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef Niemand.. het volgende:
Ik weet dat ik keihard afgevuurd word als ik het hier vraag, maar ik doe het toch: Hoelang duurt het voor iets uit engeland voordat het er is.
Weekje?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Zoek je mobiel op gsmwebZavvi - Fandom en GeekgearVodafone aanbiedingen
  maandag 28 juni 2010 @ 20:25:53 #91
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83414716
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:11 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ik koop gewoon een iPad screenprotector en haal er dan een stukje af. Trouwens is die site uit China of gaat deze verzending wel sneller dan 3 weken?
26ste besteld, en vanochtend shipment bevestiging.

Let wel, ik heb 15 dollar extra betaald om het binnen 4-5 werkdagen binnen te krijgen. Gratis verzenden was 15 tot 30 dagen.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 28 juni 2010 @ 20:26:09 #92
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_83414731
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de batterijduur van die aPad.
En weet iemand toevallig van goede eBook-readers van onze chinavriendjes?
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  maandag 28 juni 2010 @ 21:54:32 #93
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83419867
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef wise het volgende:

[..]

Let wel, ik heb 15 dollar extra betaald om het binnen 4-5 werkdagen binnen te krijgen. Gratis verzenden was 15 tot 30 dagen.
De douane is dol op snelle verzendingen, die controleren ze allemaal om daarna een flinke rekening te presenteren
  maandag 28 juni 2010 @ 21:57:45 #94
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83420034
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De douane is dol op snelle verzendingen, die controleren ze allemaal om daarna een flinke rekening te presenteren
mwa, vorige keer ook snel besteld. Niks aan de hand
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 28 juni 2010 @ 22:03:54 #95
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_83420389
Ik heb genoeg points op dealextreme , hoe kan ik nou met die punten iets kopen?
  maandag 28 juni 2010 @ 22:17:09 #96
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83421146
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:03 schreef walk-man het volgende:
http://www.dealextreme.com/accounts/dxredemption.dx

daar onder
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 28 juni 2010 @ 22:26:27 #97
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_83421731
quote:
iets wat niet in die lijst staat.
  maandag 28 juni 2010 @ 22:27:24 #98
48067 neo2000
pi_83421786
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:03 schreef walk-man het volgende:
iets bestellen, ticket daarna openen met vraag of je het met points kan kopen.
  maandag 28 juni 2010 @ 23:00:10 #99
183846 joepie91
pi_83423650
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef wise het volgende:

[..]

Wacht, je hebt 15 dollar betaald om een product van 4 euro sneller te laten bezorgen? Of ging het niet over een screenprotector?
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef destrovel het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de batterijduur van die aPad.
En weet iemand toevallig van goede eBook-readers van onze chinavriendjes?
Helaas liggen de prijzen daar op het moment nog steeds een beetje op hetzelfde peil als in Nederland (en de VS uiteraard). De markt lijkt wel op gang te komen, dus over een tijdje...
De eSlick is misschien wel een optie, die is volgens mij goedkoper dan de Kindle, en leest zowel PDF als EPUB (en de laatste is misschien toch wel een van de belangrijkste
  maandag 28 juni 2010 @ 23:49:00 #100
268829 Berend.
pi_83425712
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:00 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Wacht, je hebt 15 dollar betaald om een product van 4 euro sneller te laten bezorgen? Of ging het niet over een screenprotector?
[..]

Helaas liggen de prijzen daar op het moment nog steeds een beetje op hetzelfde peil als in Nederland (en de VS uiteraard). De markt lijkt wel op gang te komen, dus over een tijdje...
De eSlick is misschien wel een optie, die is volgens mij goedkoper dan de Kindle, en leest zowel PDF als EPUB (en de laatste is misschien toch wel een van de belangrijkste
Hij wil hem gelijk met ze aPad denk ik.
Big Fish GamesBonprixBig Fish Games
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')