V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er wel mooi en goed ui, er zijn alleen nog geen reviewsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:57 schreef Michael-H het volgende:
Heb deze besteld, ze noemen 'm iRobot (Apad dus) en hij heeft dezelfde specificaties als de Apad, alleen de foto's zijn anders. Merk het wel als ie binnenkomt
ekenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heb die Eken tablet maar gecancelled, zit niet te wachten op zo'n half ding.
Dat is duidelijk geen aPad/iRobot. Dat menu op dat plaatje ziet er ook niet veel belovend uit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:57 schreef Michael-H het volgende:
Heb deze besteld, ze noemen 'm iRobot (Apad dus) en hij heeft dezelfde specificaties als de Apad, alleen de foto's zijn anders. Merk het wel als ie binnenkomt
http://www.ownta.com/moon(...)-android-system.htmlquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:43 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dat is duidelijk geen aPad/iRobot. Dat menu op dat plaatje ziet er ook niet veel belovend uit.
quote:
pfff: heb teruggemaild dat ik dat al heb gedaan en gewoon een nieuwe (bal) opgestuurd wil krijgen.quote:We apologize for the inconvenience caused to you. Since the product are not manufactured or designed by DX, regarding the problem you’re facing to, would you please refer to the product reviews of this item or post your question on our forum to check if any useful information provided there?
Jack werkt nog gewoon hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:19 schreef mcwops het volgende:
grrr op DX . sinds lange tijd weer is wat besteld.....een 'rollende veger', SKU 17354.
een echte DOA. werkt niet, laad niet, is gewoon deaud
[..]
pfff: heb teruggemaild dat ik dat al heb gedaan en gewoon een nieuwe (bal) opgestuurd wil krijgen.
...denk toch vaak waarom ik m niet bij jack Peng heb besteld....of is dat ook vergane glorie?
Standaard antwoord van DX. Mailen dat dat niet hielp is voldoende.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:19 schreef mcwops het volgende:
grrr op DX . sinds lange tijd weer is wat besteld.....een 'rollende veger', SKU 17354.
een echte DOA. werkt niet, laad niet, is gewoon deaud
[..]
pfff: heb teruggemaild dat ik dat al heb gedaan en gewoon een nieuwe (bal) opgestuurd wil krijgen.
...denk toch vaak waarom ik m niet bij jack Peng heb besteld....of is dat ook vergane glorie?
1 2 3 4 5 6 | Best regards The Tablet Store Team |
Huh wat bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:44 schreef MacorgaZ het volgende:
Dan zou er wel "sent from my aPad" onderstaan.
Ik kijk zijn mailtjes soms op OMT. En ik heb nog geen iPhone nee, maar wel een iTouch en een mac.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jij weet dus niks van de mailtjes van Steve Jobs, of überhaupt van een iPhone of iPad.
Er bestaat geen iTouch. Er is wel een iPod touch. Of noem je de iPod nano ook een iNano? En een iPod video een iVideo? En een iPod Classic een iClassic? Nee he?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:14 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik kijk zijn mailtjes soms op OMT. En ik heb nog geen iPhone nee, maar wel een iTouch en een mac.
Doe niet alsof je alles weet..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:17 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Er bestaat geen iTouch. Er is wel een iPod touch. Of noem je de iPod nano ook een iNano? En een iPod video een iVideo? En een iPod Classic een iClassic? Nee he?
Gebruik jij dan gewoon de normale correcte namenquote:
Volgens mij snap jij niet dat ik gewoon even een afkorting gebruikte.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Gebruik jij dan gewoon de normale correcte namen.
En een iMac is ook een iMac.
Je snapt het niet echt he?
Not to rain on your parade, maar dat menu ziet er wel erg typisch "Chinees fake-OS" uit...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:57 schreef Michael-H het volgende:
Hehe ik ook zwart. Wit en zilver is gay.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:14 schreef joepie91 het volgende:
Zwart
[..]
Not to rain on your parade, maar dat menu ziet er wel erg typisch "Chinees fake-OS" uit...![]()
Alsof ze hebben geprobeerd een ander OS na te maken en daar half in gefaald zijn. Nou weet ik niet hoe Android er precies uitziet, maar ik hoop dat dat een echte is... zeker na het gedoe met de Ding Guo ipv Dingoo bij Focalprice ben ik daar erg voorzichtig met het bestellen van "Chinese merkproducten"
EDIT: En hij mist een knop in het midden onder het scherm. Fake, lijkt me.
Ik maak me eigenlijk meer zorgen over het ontbreken van een fysieke button onder het scherm, en een compleet andere kleurstelling en design van de behuizingquote:Op zondag 27 juni 2010 00:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Er staat Android 1.5, maar je ziet op het scherm een Microsoft Office-logootje ja, en het ziet er niet uit als de stock 1.5 OS, of een bekende skin erover, dus het kan nog wel eens vervelend uitpakken ja.
ik heb de mijne via ownta.com besteld en is onderwegquote:Op zondag 27 juni 2010 10:59 schreef Michael-H het volgende:
Inderdaad, die 'Apad' van focalprice lijkt me niet helemaal fris, alhoewel hij ook HDMI heeft. Heb 'm toch maar gecancelled en ergens anders besteld.
De moonse e7001 is de echte. Maar als ik em heb, zal ik wel wat schrijvenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef neo2000 het volgende:
Leuk dat iedereen dat ding lekker op de gok besteld en straks met een ruk imitatie zit. Of, nog erger, een imitatie van een imitatie.
Leer nou eens even geduld te hebben mensen, en laat iemand anders dat ding bestellen en ga op die ervaringen + evt. filmpje uit.
Terugsturen? (Is naar de UK) Of gewoon verkopen op Ebay...quote:Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef neo2000 het volgende:
Leuk dat iedereen dat ding lekker op de gok besteld en straks met een ruk imitatie zit. Of, nog erger, een imitatie van een imitatie.
Leer nou eens even geduld te hebben mensen, en laat iemand anders dat ding bestellen en ga op die ervaringen + evt. filmpje uit.
Die controllers zien er net zo uit als echte Nintendo controllers.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:38 schreef kloink het volgende:
vandaag wii controller + accu's , nieuwe lading ipod hooftelefoontjes binnen van http://www.buyincoins.com/. Heeft er 7 dagen over gedaan!!
Prima verpakt net als alle andere shops..
Verdient plaatsje in het lijstje al zeg ik het zelf.
Denk dat die wel nep is hoor hmm. Hij is 61euro zonder Jack kosten..quote:Op zondag 27 juni 2010 13:05 schreef venomsnake het volgende:
Ik zit erover te denken om deze te bestellen..
http://item.taobao.com/au(...)9f403aa3936aadfc.htm
Denk het ook inderdaad..quote:Op zondag 27 juni 2010 13:19 schreef Berend. het volgende:
[..]
Denk dat die wel nep is hoor hmm. Hij is 61euro zonder Jack kosten..
Denk dat je je geld dan nog beter aan een goed doel kan geven. :pquote:Op zondag 27 juni 2010 13:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Denk het ook inderdaad..
Daarom, zal ik de gok wagen...?
Qua uiterlijk zo is ie niet van echt te onderscheiden..
Maar dat zegt nie zoveel..
Zilverquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:53 schreef Berend. het volgende:
Maar zoals ik al vroeg. Welke kleur aPad hebben jullie besteld?
Het heet misschien wel aPad maar de rest is echt helemaal anders. Noem jij soms een Garmin ook een imitatie vd TomTom?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef neo2000 het volgende:
En wie is de fabrikant dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef djkoelkast het volgende:
Die aPads kosten $60 bij de fabrikant, alleen die berekent weer veel verzendkosten helaas.
Wordt pas leuk als je met 50 man tegelijk zo'n ding koopt, heb je ze nog goedkoper.
Maar wie is de echte die de goede aPads levert?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn er een heleboel, zoek maar op alibaba.
http://hiapad.com/?page_id=69&lang=enquote:Op zondag 27 juni 2010 19:32 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Maar wie is de echte die de goede aPads levert?
Niemandquote:Op zondag 27 juni 2010 19:32 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Maar wie is de echte die de goede aPads levert?
Okee, je moet even met Jack mailen... nja Jack z'n bedrijfquote:Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef Timminater het volgende:
op welke manier kun je op dit moment het handigste van taobao bestellen ?
ik probeerde zarmark al, maar na mn hele bestelling ingevuld te hebben geeft ie een foutmelding aan het einde van het bestelproces.
en aangezien ik al wel 10 mailadressen voorbij heb zien komen vraag ik me nu dus af welke bestelmethode nu gebruikt word voor TaoBao orders
Gaypalquote:Op zondag 27 juni 2010 22:12 schreef neo2000 het volgende:
Mijn creditcard was verlopen op Gaypal.. En er was een bankrekening gekoppeld. Uiteindelijk maar besloten om maar niet meer creditcard gegevens in te voeren, al 2 keer bij DealExtreme besteld, en gaat nog steeds goed.. Geen meldingen o.i.d.
Dat probleem heb ik ook meegemaakt. Geen ene flikker aan gedaan en opeens was het weer verdwenen en kon ik vrolijk verder op 'krediet' kopen! Altijd prettig om ¤0,00 op de paypal te laten staan...quote:Op zondag 27 juni 2010 22:03 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Okee, je moet even met Jack mailen... nja Jack z'n bedrijf
service01@ die zarmark .com zonder die!
Dan krijg je antwoord van Kyle inclusief verzendkosten enzo...
Heeft iemand dat probleem met Paypal gehad, dat je je rekening gekoppeld had maar bij betalingen steeds om creditcard gevraagd werd? Hoe heb je dit opgelost? (er is nog nooit met dit Paypal account betaald)
Misschien iets kleins gekocht ofzo dat 't toen weer werkte? Of geld op gezet en toen iets gekocht?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef kutagh het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook meegemaakt. Geen ene flikker aan gedaan en opeens was het weer verdwenen en kon ik vrolijk verder op 'krediet' kopen! Altijd prettig om ¤0,00 op de paypal te laten staan...En er was nooit een credit card eraan gekoppeld.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Niemand60 dollar, dat kan kwalitatief toch niet veel zijn?
natuurlijk met bijbedoeling maar wel lief van jou!quote:Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef revpolen het volgende:
voor de genitreerde...
op tradetang staan ook veel ipad clones![]()
heb voor me meisje net 1 besteld ( en om te vergelijken met me originele)
Neuh, ik betwijfel het. Ik denk dat DealExtreme toch ook echt zo'n 100 dollar kwijt is hoor. Winstmarge is niet zo groot op dit soort dingen, in vergelijking met ander spulquote:Op maandag 28 juni 2010 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk jij dat DX ze inkoopt voor 100 dollar? Echt niet hoor, die kopen ze in voor nog wel minder dan 60.
De aPad of een andere kloon?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef revpolen het volgende:
voor de genitreerde...
op tradetang staan ook veel ipad clones![]()
heb voor me meisje net 1 besteld ( en om te vergelijken met me originele)
quote:as for this problem, would you like to return the defective one back and for the reshipment?
or would you like to keep $6.0 as discount, and try to repair it by yourself?
Die van mij is nu onderweg via UPSquote:Op maandag 28 juni 2010 00:50 schreef korting het volgende:
super nice die irobot HiApad! Zijn er al mensen die hem binnen hebben?
Het zou mogelijk moeten zijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:52 schreef korting het volgende:
Kan je ook 3G internet op die Apad krijgen, of moet dat dan via een externe USB modem en is dat lastig om met drivers aan de praat te krijgen..?
Het heet dan wel een aPad maar het is niet een kloon. Je kan het vergelijken met een Garmin en een TomTom -> is de garmin dan ook een kloon?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:16 schreef Arboxx het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer iemand zo'n potentiële echt-neppe clone binnenkrijgt wat diegene ervan vindt..
Kan ik misschien wel doen. Die van mij is nu onderweg. Verwacht em deze week nogquote:Op maandag 28 juni 2010 15:36 schreef Berend. het volgende:
Wie maakt het officele aPad topic? Haha.
Is dat een screen protector?(ik kom die website niet op, zo langzaam duss) Zo nee, waar kan ik die bestellen?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:49 schreef wise het volgende:
[..]
Kan ik misschien wel doen. Die van mij is nu onderweg. Verwacht em deze week nog
edit:
had misschien deze er gelijk bij kunnen doen:
http://www.ownta.com/moon(...)reen-guard-film.html
owh well, misschien van de week maar bestellen met iets anders leuks
Whoa, volgens mij is die screenprotector ook echt nog van goede kwaliteitquote:Op maandag 28 juni 2010 15:49 schreef wise het volgende:
[..]
Kan ik misschien wel doen. Die van mij is nu onderweg. Verwacht em deze week nog
edit:
Beste, ik refereerde niet specifiek naar de aPad. Zoals je weet zijn er inmiddels al x-klonen beschikbaar in China en zoals je weet zijn er altijd mensen die er een of meerdere naar Nederland halen om te reviewen.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:10 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Het heet dan wel een aPad maar het is niet een kloon. Je kan het vergelijken met een Garmin en een TomTom -> is de garmin dan ook een kloon?
Afgeschreven van je bankrekening bedoel je? Internationale afschrijving duurt even héquote:Op maandag 28 juni 2010 18:49 schreef Sdm007 het volgende:
3 dagen geleden de Taobao orders betaald maar nog steeds niet afgeschreven ?
Iemand enig idee wrm het zo lang duurt ?
das een screenprotector ja. Als ik me pad binnen heb kijk ik het even aan en bestel ik het alsnogquote:Op maandag 28 juni 2010 16:24 schreef Berend. het volgende:
[..]
Is dat een screen protector?(ik kom die website niet op, zo langzaam duss) Zo nee, waar kan ik die bestellen?
Hmm, Oke thx.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:52 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Afgeschreven van je bankrekening bedoel je? Internationale afschrijving duurt even hé
Ik koop gewoon een iPad screenprotector en haal er dan een stukje af. Trouwens is die site uit China of gaat deze verzending wel sneller dan 3 weken?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:49 schreef wise het volgende:
[..]
edit:
Weekje?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef Niemand.. het volgende:
Ik weet dat ik keihard afgevuurd word als ik het hier vraag, maar ik doe het toch: Hoelang duurt het voor iets uit engeland voordat het er is.
26ste besteld, en vanochtend shipment bevestiging.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:11 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik koop gewoon een iPad screenprotector en haal er dan een stukje af. Trouwens is die site uit China of gaat deze verzending wel sneller dan 3 weken?
De douane is dol op snelle verzendingen, die controleren ze allemaal om daarna een flinke rekening te presenterenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef wise het volgende:
[..]
26ste besteld, en vanochtend shipment bevestiging.
Let wel, ik heb 15 dollar extra betaald om het binnen 4-5 werkdagen binnen te krijgen. Gratis verzenden was 15 tot 30 dagen.
mwa, vorige keer ook snel besteld. Niks aan de handquote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De douane is dol op snelle verzendingen, die controleren ze allemaal om daarna een flinke rekening te presenteren
http://www.dealextreme.com/accounts/dxredemption.dxquote:Op maandag 28 juni 2010 22:03 schreef walk-man het volgende:
Ik heb genoeg points op dealextreme , hoe kan ik nou met die punten iets kopen?
iets wat niet in die lijst staat.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:17 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/accounts/dxredemption.dx
daar onder
iets bestellen, ticket daarna openen met vraag of je het met points kan kopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:03 schreef walk-man het volgende:
Ik heb genoeg points op dealextreme , hoe kan ik nou met die punten iets kopen?
Wacht, je hebt 15 dollar betaald om een product van 4 euro sneller te laten bezorgen? Of ging het niet over een screenprotector?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef wise het volgende:
[..]
26ste besteld, en vanochtend shipment bevestiging.
Let wel, ik heb 15 dollar extra betaald om het binnen 4-5 werkdagen binnen te krijgen. Gratis verzenden was 15 tot 30 dagen.
Helaas liggen de prijzen daar op het moment nog steeds een beetje op hetzelfde peil als in Nederland (en de VS uiteraard). De markt lijkt wel op gang te komen, dus over een tijdje...quote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef destrovel het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de batterijduur van die aPad.
En weet iemand toevallig van goede eBook-readers van onze chinavriendjes?
Hij wil hem gelijk met ze aPad denk ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:00 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Wacht, je hebt 15 dollar betaald om een product van 4 euro sneller te laten bezorgen? Of ging het niet over een screenprotector?
[..]
Helaas liggen de prijzen daar op het moment nog steeds een beetje op hetzelfde peil als in Nederland (en de VS uiteraard). De markt lijkt wel op gang te komen, dus over een tijdje...
De eSlick is misschien wel een optie, die is volgens mij goedkoper dan de Kindle, en leest zowel PDF als EPUB (en de laatste is misschien toch wel een van de belangrijkste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |